Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 08:40

Loeky01 schreef:
Hopelijk iets vaker op wedstrijd te kunnen & aan het einde 2019 L2 startgerechtigd zijn. Dat zou ik erg gaaf vinden.

L2 startgerechtigd, check :). Debuut staat ook gepland, we knallen er gewoon de L2 selecties bij :=


linda2008
Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 08:56

Mijn doel was:
Paard kopen - check
Paard beleren - check
Nu hebben we nog wat tijd over dus er komt iets bij;
1 of 2 keer B starten
(ervaring op doen, in 2020 word het doel om 10 winstpunten bij elkaar te rijden)

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 14:47

Josienx schreef:
Ik en mijn oranje stuiterbal moeten er ook aan geloven, ik miste motivatie tijdens het rijden in de bak en een startpas aanvragen/opgeven voor een wedstrijd helpt daar goed bij! Volgende maand (september) gaan wij ons B-debuut maken! Ons doel voor deze wedstrijd is heel de bak door, genieten en trots zijn dat we het toch maar doen (lees: twee helden op sokken).

Spoiler:
Het zal voor hem zijn allereerste wedstrijd worden :(:)


Leuk om te lezen dat iedereen goed bezig is met zijn/haar doelen te halen! Geeft ook wel motivatie om te starten haha!


Nou de eerste wedstrijd heeft plaatsgevonden met mijn bijrijdster! 2x eerste met 3 winstpunten! *\o/*
De week daarop zou ik gaan starten maar helaas gaat ie de trailer niet meer op. Dat gaan we nu eerst oplossen en hopen 27 oktober dan echt onze eerste wedstrijd te gaan starten!

Gold <3

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 17:10

little_birdy schreef:
Mijn doel was de b uitrijden en l1 startgerechtigd te zijn .
Dat is gelukt .
Doel is eind 2019 sowieso m1 met winst te zijn


Inmiddels m1 met winst .
Ga proberen dit jaar plus 10 te staan in de M1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 15:07

bobje26 schreef:
Mijn doel ik om halverwege de L2 te zijn en als ik heeeeeel optimistisch ben, misschien wel M1 startgerechtigd te zijn! Dat betekent dat ik nog 4 maanden heb om 10 punten te halen. :')

Misschien is het halverwege L2 beter haha.


Hahaha, vandaag L2 debuut gehad met 2 winst. 2 down, 8 to go.... Gaan we dit jaar niet meer halen denk ik maarrrr was super tevreden over vandaag en dat telt nu even meer. <3

_Sofie
Berichten: 4430
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 16:05

_Sofie schreef:
Paard en mezelf heel houden is het belangrijkste doel :D En rijden met plezier. Qua wedstrijden:
-Z2 starten met winst (nu Z1+3)

Voor het springen en de eventing heb ik geen doelen. Af en toe een training en een wedstrijdje mee pakken en dan ben ik tevreden :)

Doel behaald! Vandaag Z2 debuut gereden met 203 en 212 punten, eerste winstpunt is een feit :):) Bijgesteld doel: aan het einde van het jaar Z2+5

Daarnaast twee weken terug de B uitgereden in Lisse. Springen ging even moeizaam, maar gaat de goede kant op. HC komen we rond in het L, nu nog zorgen dat het met wedstrijdspanning voor het echie ook weer lukt straks. Work in progress.

Da Vinci (Van Gogh x Kigali)

kimwilliam
Berichten: 1143
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 16:13

door een hersenschudding een tijd niet kunnen starten ( niet door het paard gebeurd) hoop ik na mijn l1 debuut die niet verliep zoals gehoopt. hoop ik 15dec mijn eerste puntje te rijden <3

-Kimmy Shots-
william Motafko ( v. Nando ) B+14 l1+11 l2+..
Chanorka ( v. tuschinski ) PSG/Inter 1 ... mommy to be : [KS-MK] unforgettable change - Chanorka x Negro

Anoniem

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 17:58

Ik heb helaas maar 1x kunnen starten omdat hij erg ziek is geweest en ikzelf ook (en nu extreem fris). Volgend jaar weer nieuwe ronde nieuwe kansen en dus helaas hetzelfde doel :)

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 18:14

Lindor92 schreef:
We hebben slechts 3 wedstrijden gereden en hebben nu 7 winstpunten in de B. Ik hoop eind 2019 m1 startgerechtigd te zijn.


Dit gaat hem niet meer worden :')

We hebben 5 maanden geen wedstrijden gereden en in die tijd heb ik ook weinig gereden.
We blijven dit jaar nog lekker in de L1. We zijn wel L2 startgerechtigd.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

abbie_h
Berichten: 51
Geregistreerd: 24-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 19:50

abbie_h schreef:
Hey wat een leuk topic kijk en doe graag mee. Mijn wedstrijddoel voor de dressuur dit jaar is om nog 5 winstpunten in de L2 te halen en dan over gaan naar het M1. Voor het springen om ergens eind juli M te starten.


Mijn doel is behaald heb nu twee keer M1 gestart en heb nu 2 winstpunten zeker nog veel werk te doen maar zit verbetering in. Met het springen heb ik nu 3 winstpunten in het M.

mala26
Berichten: 4970
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 20:10

abbie_h schreef:
abbie_h schreef:
Hey wat een leuk topic kijk en doe graag mee. Mijn wedstrijddoel voor de dressuur dit jaar is om nog 5 winstpunten in de L2 te halen en dan over gaan naar het M1. Voor het springen om ergens eind juli M te starten.


Mijn doel is behaald heb nu twee keer M1 gestart en heb nu 2 winstpunten zeker nog veel werk te doen maar zit verbetering in. Met het springen heb ik nu 3 winstpunten in het M.



Wat goed zeg!

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

nouklime
Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 10:39

nouklime schreef:
nouklime schreef:
Ik hoop in 2019 B te gaan startten met mijn jongste en toch ook wel een puntje in het L te scoren. Durven dromen! er is niks leukers!


Wat gaaf om te zien dat sommige hun doelen al hebben gehaald! En de inzet verhogen haha! Mijn teller staat nu op 7 winstpunten dus loop nog wel op schema.


over 2 weken staat in L1 debuut gepland!


Heel leuk om te lezen dat zoveel hun doelen behalen. Ik las ook ergens iemand die snel last heeft van spanning in de binnenbak. Dat hebben wij dus ook! Omdat wij alleen een buitenbaan tot onze beschikking hebben en hij echt nergens van op kijkt. Behalve dus in de binnenbaan.

Nog even en er kan een topic doelen voor 2020 geopend worden! *\o/*

Wodka Lime: He´s my own little fairy tale - Z1+9 geblesseerd & fulltime levensgenieter
Jaqguard-D: #Babyjack M1+3

Wodka Lime, Mijn fulltime levensgenieter + 1 jaar samen met #Babyjack

Tomorrow
Berichten: 956
Geregistreerd: 12-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 11:45

Tomorrow schreef:
Eigenlijk wilde ik voor dit jaar geen doel neerzetten na een, sportief gezien, vrij dramatisch wedstrijdjaar :Y)
Maar nu we langzaam toch wel een weer de goede kant op gaan; mijn doel voor 2019 wordt de punten voor het Z halen en Z1 starten.


Hier ook doel behaald! Vorige week Z1 debuut gemaakt :D! Super tevreden, geen winst, had wel winst kunnen zijn als er geen 6x een 4 op het protocol had gestaan :))

MerelV
Berichten: 1760
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 12:50

MerelV schreef:
Ik hoop in eerste instantie dat ik snel weer aan de slag kan (zijn aan het opbouwen na een blessure). Ik wil graag Z2 startgerechtigd worden en wat leuke crossen starten in de B. Maar het allerbelangrijkste is het plezier en het gezond worden en blijven van mijn paard, dus als de doelen niet lukken is dat ook niet erg.


Helaas ging het opbouwen niet zo goed en heb ik besloten mijn paard in mei op de wei te zetten. Nu ben ik weer rustig aan het opbouwen, maar wedstrijden zitten er voorlopig nog niet in. Ga in december terug naar de dierenarts voor een scan en tussentijdse beoordeling en dan plannen we wel weer verder.

Inmiddels heb ik gelukkig wel een ander paard te rijden. Rij hem nu 2 maanden en hoop me dit indoor seizoen te selecteren voor de regiokampioenschappen in het M2 (is eigenlijk begin 2020, maar goed).

New Hennessy L1+29
Fabulous Faline 17-05-2010 - 25-11-2021, ons sprookje is ten einde
Dressuur jurylid M

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:28

cindyy_1993 schreef:
cindyy_1993 schreef:
Wij lopen ook op schema! Heb met een eindstand van M2+15 afgelopen zondag weer de overstap gemaakt naar het Z1. Mijn doel was om dit jaar iig 1 wp te rijden in het Z1... Maar nooit verwacht dat dat al zou lukken op onze eerste wedstrijd weer in het Z1 :') Afgelopen zondag 212 punten gereden en daarmee dus officieel Z1 bevestigd! Nu moet ik de doelen weer gaan bijstellen... Ik hoop eind dit jaar 5 winstpuntjes te hebben in het Z1 :)


Wij halen ons doel helaas niet :)
Hebben nu 2 winstpunten in het Z1. Van de zomer 1 wedstrijd niet kunnen starten ivm kreupelheid wat gelukkig niet heel lang heeft geduurd. Maar wij kunnen momenteel alleen in het outdoorseizoen Z1 starten aangezien we niet met de trailer op pad kunnen. De vereniging waar we lopend heen kunnen, hebben indoor alleen een 20x40 baan en dus nu alleen maar B tm M2 wedstrijden.
Op 1 december gaan we daarom nog 1 wedstrijdje starten in het M2. Hoop daar in ieder geval weer 1 winstpuntje te behalen :D

[ img ]

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:48

bobje26 schreef:
Mijn doel ik om halverwege de L2 te zijn en als ik heeeeeel optimistisch ben, misschien wel M1 startgerechtigd te zijn! Dat betekent dat ik nog 4 maanden heb om 10 punten te halen. :')

Misschien is het halverwege L2 beter haha.


Mijn 'makkelijkste' doel is behaald! In twee wedstrijden 5 punten bij elkaar weten te rijden! <3
Ik heb de 24ste (november) wedstrijd buiten de deur en dan 1 december nog een wedstrijd bij ons op stal.

Dus nog 2 wedstrijden om er weer 5 te halen *D . Maar voor nu ben ik super tevreden want we gaan als een speer! Misschien dat ik ergens halverwege december nog inschrijf voor een wedstrijd buiten de deur, maar dat is geheel weers-afhankelijk. :')

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 20:19

Steffi4 schreef:
Ik zie dit topic ook nu pas! Heb echt net een nieuwe merrie na een jaar of 10 paard-loos te zijn geweest. Mijn enige wedstrijd doel dit jaar is om tegen het einde van het jaar 1 oefenwedstrijdje (jumping) te kunnen rijden! Stelt niets voor maar je moet ergens (terug) beginnen toch!

Edit: toevoeging


Ook wij halen hem niet, en het was al zo’n “stom” doel. Ik vind geen één passend zadel. Wat een irritante zoektocht is me dat zeg. -O-

Indra vd Kapel 6yo (Armstrong vd Kapel x Lucifer)

Meya_
Berichten: 1411
Geregistreerd: 16-07-06

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:00

Vervelend van zadels.. weet er alles van..

Hier haal ik het gestelde doel ook niet, na februari/maart nog maar 1x een proefje gereden. Geswitcht van instructrice, klussen thuis.. En ze is drachtig. Dus hoop volgend jaar zomer een nieuwe start te kunnen maken :)

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A drachtig van Kanne 534 '24
Wyfke fan Stokmanshiem

Lena82
Berichten: 225
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Arnhem

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:03

Wij gaan het helaas ook niet halen... Doel was Z1 met winst, maar blijven "steken" op M2+4. Paard heeft een blessure en zal even duren voor ie weer fit genoeg is om op pas te gaan

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:24

Danique07 schreef:
Mijn doelen voor 2019:

- L2 mogen starten *\o/* (of zelfs al gestart zijn, dat zou heel gaaf zijn als dat lukt!)

- Oefenen met springen en een BB parcours springen (of heeeeeel misschien wel een B parcours? Wie weet.... :+ )


Eerste doel is gelukt. Wel met een ander paard (vanaf 30 mei en dus nog sneller er door heen dan gedacht als met het andere paard). Ik hoop dit jaar met deze nog M1 startgerechtigd te worden!

BB ingeschreven, bij het oefenen op locatie er van af gedonderd en dat was de laatste keer dat ik over ene hindernis ging...

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

Merel_Brit
Berichten: 630
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:12

Ik heb mijn doel absoluut niet gehaald. Eind vorig jaar van stal verhuisd en daar heeft het best lang geduurd voor we onze draai hebben gevonden. Ben er een paar keer af gevallen en daardoor ook weer last gehad van angst. Daarnaast met m`n paard ook nog een klein dierenarts traject gehad. En we zitten gewoon echt nog niet op het juiste niveau. Z is toch wel echt serieus rijden hoor :=
Rij nu een jaar zonder winst, aan de ene kant zeer frustrerend aan de andere kant, jammer dan :j

[o]
"Great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget"
Highness B+10, L1+20, L2+12, M1+16, M2+11, Z1+12, Z2+11

Anoniem

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 11:11

Zo is het @merel_brit, je doet wel elke keer weer ervaring op en zodra jullie up and running zijn redden jullie het wel!

Voor iedereen, hoe stel je een realistisch doel voor jezelf (of als combinatie)? Denken jullie lange termijn of per wedstrijd?

Dee_Es
Berichten: 3662
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 11:33

Dee_Es schreef:
Dee_Es schreef:
Leuk om iedereens doelen te lezen!

Afgelopen jaar was mijn doel om geselecteerd te worden voor de indoor regiokampioenschappen in de B. Dat is alvast gelukt. Voor het indoorseizoen 2019/2020 zou het tof zijn om me te selecteren voor de kampioenschappen in de L1. Het outdoorseizoen heeft m'n merrie vrij want ze is drachtig.

Ook hoop ik tijdens het outdoorseizoen te gaan starten met m'n ruin in de B. Hoe dat loopt hangt er een beetje vanaf hoe hij de trailer op gaat. Is hij braaf dan zou het tof zijn om selecties te gaan rijden met hem.


En zelfs geselecteerd voor de KNHS kampioenschappen (NK). Doel voor indoorseizoen ga ik denk ik bijstellen naar L2. Als ze goed uit de dracht komt moet dat denk ik wel lukken.


Idd L2 selecties aan het rijden dus doel behaald. Nog geen idee wat we volgend jaar gaan doen want ze is weer drachtig

Doel met mn ruin behaald als in, we zijn B+13 maar geen selecties gereden want hij staat sinds april met een blessure.

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]

Merel_Brit
Berichten: 630
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 11:57

bobje26 schreef:
Zo is het @merel_brit, je doet wel elke keer weer ervaring op en zodra jullie up and running zijn redden jullie het wel!

Voor iedereen, hoe stel je een realistisch doel voor jezelf (of als combinatie)? Denken jullie lange termijn of per wedstrijd?

Thnx!

Ik kijk aan het eind van het jaar hoe het ervoor staat. Dus ik neem mijn ervaringen van het vorige jaar, mijn huidige trainingsniveau en de stijging in niveau voor een nieuw doel. Ik denk wel op de lange termijn (jaar) maar probeer ook voor elke wedstrijd mezelf een doel te stellen.

[o]
"Great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget"
Highness B+10, L1+20, L2+12, M1+16, M2+11, Z1+12, Z2+11


Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:06

Janine1990 schreef:
Ooh ik heb de vorige twee jaren zo veel te hoge doelen gesteld...

In 2018 heb ik weer met plezier en gevoel leren rijden. En dat wil ik graag voortzetten. Over twee en halve week voor het eerst weer op wedstrijd. En mijn doel is dan om een fijne proef neer te zetten waar ik zelf tevreden over kan zijn.

Thuis gaat hij echt waanzinnig fijn, dus ik durf me nu wel als doel te stellen dit jaar een vliegende wissel aan te leren.

En verder heb ik als doel om op wedstrijd net zo lekker relaxed te kunnen rijden als thuis, dan heb ik de winst al te pakken voor mijn gevoel :)


Hehe... Eerste helft van het jaar verliep een soort van mwah door mijn ziekte (Pfeiffer).
Maar we gaan lekker moet ik zeggen!

Enorme winst geboekt in de proeven, hij staat echt AAN in de proeven *\o/*
Op een gegeven moment reed ik op wedstrijd zelfs fijner dan thuis *\o/*

Sinds korte tijd ook les voor houding en zit/centered riding en nu gaan we thuis ook weer super lekker.

Het mooie is dat hij dit jaar ook sport is geworden **\O/**

Die vliegende wissel zijn we eigenlijk nog niet eens mee bezig. Maar het plezier is wel weer terug en dat is minstens zo belangrijk...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Thrive en 2 bezoekers