[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:12

Omroeper toch Margriet, zoiets zag ik op je fb :))

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:14

Bij het springen zeiden ze mijn naam eindelijk is een keer goed, kon ook niet anders want gomir zat in de jury :j

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:15

Klopt!! Ik was de grootste overlast op het terrein. Gisteren uit nood opgetrommeld

Gomir heb ik gisteren ook nog gesproken ja! Dat was daar mijn buurvrouw. (Met een deur er tussen)

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:17

Lithya schreef:
Klopt!! Ik was de grootste overlast op het terrein. Gisteren uit nood opgetrommeld

Gomir heb ik gisteren ook nog gesproken ja! Dat was daar mijn buurvrouw. (Met een deur er tussen)



Ik heb het niet eens gehoord dat je het fout zei, ik ga even de filmpjes terug kijken :=


Edit: je zei me voornaam goed, dat is al best knap hahaha

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:20

Ehm, laten we dat maar zou houden. Zei het eerst als (wekner)

Cioccolato

Berichten: 6608
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:20

Wat grappig, kleine wereld! Ik heb ook regelmatig in Vinkega gereden maar ik heb het er wel gezien :o
Mooie foto!

Wij hebben vorige week ons eventing seizoen gestart in Markelo. Vos mocht mee hobbelen in de B. Die was simpel foutloos en nog 3e. Ze genoot er weer van dus dat is voor mij erg fijn. Lekker zo rondhobbelen in de B af en toe. Heb Wieringerwerf staan en Putten op de wachtlijst. Verder nog een rondje B springen en....
Afbeelding

T jonge ding was in Markelo als enige foutloos in springen en de cross dus won de BB. Had wel aanmoediging nodig maar was fijn te overtuigen met mn stem. Dus dat is erg fijn, die komt er zeker wel. Gister nog gesprongen in De Wijk. De BB foutloos en gewonnen en in de B 2 balkjes. Netjes genoeg voor de 2e keer B!

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:22

Ik heb wieringerwerf ook op de planning :D

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:29

Drachtig, gefeliciteerd!!

Vinkega heb ik vaker gezeten op de omroep cross. De eerste 2 keer toen ze starten met de cross.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:59

Cheminee schreef:
Bij het springen zeiden ze mijn naam eindelijk is een keer goed, kon ook niet anders want gomir zat in de jury :j

En Sandra Bakker dus kon niet missen dit keer :D

En nummer 46 was die waarvan ik kwam vragen of ze al gefinished was :P
Ik had even pauze, maar toen was ze al aan de finish dus net niet gezien in het terrein :+

Fijn dat het mooi ging Cio! En gefeliciteerd met de dracht!

Uno loopt morgen finale in Eext, helaas ben ik zelf aan het werk.
Ben zelf ook mooi aan het rijden thuis! De ruiter die de Etoulon reed is even paar weken uit de roulatie dus nu mocht ik zelf :)) Hurri weer voorzichtig aan het opbouwen onder het zadel en heb zelfs al 3 keer op de 3-jarige gezeten *\o/* Eerste keer nadat de zadelmak-maker er op gezeten had en de laatste 2 keer heb ik me er helemaal zelf mee kunnen redden. Hij geeft eigenlijk best wel een vertrouwd gevoel (anders deed ik het ook niet :+ ).

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:10

Lonnie? En lekker met Jente aan het rijden dus :j Ruiter hopelijk niet te lang uit de roulatie?

Gefeliciteerd Carola!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:57

4 tot 6 weken totaal denk ik, de eerste 2 zitten er alweer op :j Had Jente al wel eens vaker gereden als het zo uitkwam, maar wil haar niet meer dan 2 keer in de week onder het zadel laten lopen, omdat ze nog zo aan het groeien is. En dan had ruiter voorrang ;) Begin nu aardig aan haar te wennen, maar wat is dat paard toch groot :=
Lonnie waren we al zadelmak aan het maken toen ik het hoorde dus toen moest ik wel zelf :P :))

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 07:50

Cio gefeliciteerd met de dracht! En gefeliciteerd met je resultaten.

Gomir ruiter uit de roulatie is niet fijn, gelukkig een paar fijne paarden waar je zelf zonder extra risico ook op kunt stappen.

Cheminee mooie foto en mooi resultaat.

Bak is hier af, paarden staan sinds een week aan huis.
Nog niet kunnen rijden in de bak omdat hij niet nat genoeg was, nu al flink wat regen gehad en tussendoor gesproeid (met een banketstaaf tuinsproeier) dus ik denk dat hij nu wel goed moet zijn.
Hopelijk kunnen we morgen een trekkertje aanschaffen om de bak te slepen.
Afbeelding

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:09

Ik ben nog nooit bokkers tegengekomen als ruiter/jury op concours, moet toch eens verandering in komen :+
Mooie bak Jes!

Mijn zusje was 2 x foutloos vorige week in de BB80 en 90. Ze had ook nog een 2de en 3de prijs. En met het andere paard had ze voor het eerst in haar leven ooit gedressuurd, 2de en 3de met 202.5 en 204, dus ze kan Schimmel nu ook in de B uitbrengen als ze wilt :)

En ik ga woensdag een strandrit maken hier in Australië, kan niet wachten om weer te rijden *\o/*

Marijkeeee
Berichten: 6291
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:07

Inmiddels ben ik weer een beetje met de neus op de feiten gedrukt :+ het idee dat ik mij wel alleen zou redden met 2 paarden op internationaal. Grotendeels wel maar poeh hé dat viel mij even tegen. Dag 1 wel hulp (echt super Gomir) en dat was echt super en stukken relaxter. Dag 2 niet.. nou dat wou dus voor geen meter. Oké moet niet klagen de 6 jarige deed het wel top, was foutloos eerste fase en 2de fase rommelig maar toch nog 20ste. Maar was te gehaast en voorbereiding was slecht. Dag 3 wel een beetje hulp en dat maakte het allemaal weer goed. beide paarden 1 fout en tijdfout maar ach dat is niet erg. Heb in ieder geval veel geleerd maar ook mijzelf weer goed tegen gekomen :P zwaar in twijfel of ik over een paar weken weer ga. Dan kan ik wel hulp regelen voor alle dagen.

Soms moet ik ook gewoon toegeven dat ik niet alles alleen kan doen ;) verder wel een hele leuke tijd gehad en was gezellig. Echt een leuke sfeer daar!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:38

Tuurlijk ga je over een paar weken weer, zeker als je hulpt hebt :D

Ik heb de laatste 1,5 week weer 3 keer gesprongen, het gevoel komt een beetje terug nu. Moet weer ff meters maken en dat paard van mij is zooo heftig dan _O- Ook nog even met m'n tijdelijke paard gesprongen :))
Morgen gaat m'n stalgenootje met Cas naar les, haar paard is kreupel en ze mist het springen zo.
Van de week ging ze na mij nog even wat springen, kon Cas mooi even wat hoger. Nou ze raakte 's avonds niet uitgepraat zei der vader :+
Ze gaan leuk samen :j
Afbeelding

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:53

Ff vanonder mijn meelees steen: Goldie, ik bleef maar op “play” drukken :o?

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 12:35

Steffi4 schreef:
Ff vanonder mijn meelees steen: Goldie, ik bleef maar op “play” drukken :o?


+1 :+

Cioccolato

Berichten: 6608
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 12:38

Toch mooi resultaat marijke! Snap wel dat 't fijner is met hulp hoor.

Super Goldie!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 13:12

Hahha oeps, ja ik had geen zin om t filmpje te uploaden, dus had er een screenshot van gemaakt :')

Cioccolato

Berichten: 6608
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 18:18

Goed getimed met 't play teken haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 23:21

Hoe was de springles van je stalgenootje met Cas Goldie?
Leuk dat ze zo enthousiast was!

Ik ben een sterruin rijker! :D Hij gedroeg zich fantastisch ondanks dat ik eindeloos met hem moest wachten na het meten en lineair scoren. Gelukkig was hij nog niet helemaal leeg toen hij eindelijk de ring in mocht. Liet zich netjes zien en werd met nette punten ster verklaard!
En nu is zijn moeder dus preferent :)

Marijke ook nog gezien :)) Was het voor jullie nog beetje vol te houden met de warmte?
Je had er in ieder geval wel leuke juryleden bij, dat maakt de dag een stuk leuker :+

En ik vond het hartstikke leuk om te helpen in Geesteren! Kan met de Wolden wel weer hoor ;)
Wij zijn ook nog in dubio voor De Wolden met Uno. Als ze meedoet in ieder geval in de 1* 1.20, want 6-jarigen is de eerste dag meteen al 1.25m :=

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 06:46

Dat kunnen die ruiter en uni van jou toch prima!!

Gefeliciteerd met de predicaten!!

Succes in de wolden Marijke!!

Zal eens wat wedstrijden op gaan zoeken, heb 5 weken pauze gehad.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 09:51

Ja Hoe was de les Goldie?
Gefeliciteerd Gomir! mooi ook dat de merrie nu preferent is.

ik ga morgen naar sgw dijkgatbos. Vos voor het eerst L, ik twijfel nu een beetje tussen het -waarom heb ik me daar voor opgegeven- en -het zal vast goed gaan-. Id mag een B cross lopen.

Week er na mag vosje mee naar Schier. Hoop dat ze zich gedraagt op de trailer en vrachtwagen. en hoop laatste punten voor het M te rijden daar.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 11:12

Omdat ik zei dat je makkelijk L kon :+

Van wat ik heb gehoord ging het goed, Cas was erg dwars in het begin omdat ze serieus eerst aan het werk moest (ik ben misschien iets te makkelijk :') ), maar ze sprong heel fijn. Degene die les gaf rijdt zelf ook bij mijn eigen instructeur dus had er ook wel vertrouwen in :j

Fijn Gomir!

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:58

Spannend vibabu! Ik rij morgen ook mee maar dan in de B :)
Leuk goldie dat cas lekker mocht springen!