[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 15:52

Valerie, hoe gaat het, blijft hij mooi rustig en lijkt het herstel goed te gaan?

Veertje er al doorheen? Als ik het zo lees, dat meteen hoofd omhoog steekt als voor loslaat, is dat hij toch niet helemaal fijn los over de rug is?

Ik gisteren onderling M1 gestart, eigenlijk net iets te vroeg nog vond ik omdat nu vooral bezig zijn met heel vlug maken en dan mislukt het netjes rijden nog wel eens, maar aangezien hekjes ed ook altijd eng zijn, wel een goede oefening.
Losrijden ging echt heel erg fijn al, zo mooi ontspannen en vlug aan mn been dat al heel blij was. Ring was natuurlijk wel weer spannend maar ook daarin echt wel fijne stukken kunnen rijden en vooral voorwaarts kunnen blijven. Jury was ook erg enthousiast, toen ging melden voor 2e proef wel opmerking net wat langzamer moest, was onbewust toch beetje gaan haasten, dus 2e proef goed op gelet. Had uiteindelijk 200,5 en 205 dus zeer tevreden mee. Nu eind sept weer onderling en tussendoor lekker trainen.


vaaleriee
Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 16:20

haike schreef:
Valerie, hoe gaat het, blijft hij mooi rustig en lijkt het herstel goed te gaan?

Veertje er al doorheen? Als ik het zo lees, dat meteen hoofd omhoog steekt als voor loslaat, is dat hij toch niet helemaal fijn los over de rug is?

Ik gisteren onderling M1 gestart, eigenlijk net iets te vroeg nog vond ik omdat nu vooral bezig zijn met heel vlug maken en dan mislukt het netjes rijden nog wel eens, maar aangezien hekjes ed ook altijd eng zijn, wel een goede oefening.
Losrijden ging echt heel erg fijn al, zo mooi ontspannen en vlug aan mn been dat al heel blij was. Ring was natuurlijk wel weer spannend maar ook daarin echt wel fijne stukken kunnen rijden en vooral voorwaarts kunnen blijven. Jury was ook erg enthousiast, toen ging melden voor 2e proef wel opmerking net wat langzamer moest, was onbewust toch beetje gaan haasten, dus 2e proef goed op gelet. Had uiteindelijk 200,5 en 205 dus zeer tevreden mee. Nu eind sept weer onderling en tussendoor lekker trainen.


Niet te streng voor jezelf zijn! Zijn echt meer dan goede punten. Op naar jullie officiële debuut.

Ziekenboeg gaat goed hier. Het herstelt allemaal goed. Verband was eraf maar omdat het goed ging, mochten we eerder gaan stappen dus ter ondersteuning een verbandje erom door de dierenarts. Hij doet het erg goed :)

[ img ]

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 10326
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 17:17

200,5 en 205 zijn zeker nette punten :j

Zijn er nog meer mensen die gaan starten volgende week? Wij gaan voor t eerst in 5 maanden weer op pad

Witches, witches
Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 19:28

Haike: We zijn veel buiten geweest deze week. Dressuur ging het wel iets beter, wel enorm sterk nog maar kan er al iets beter mee overweg dus denk dat we er ff doorheen moeten prikken. Op sommige momenten kan hij zijn rug ook niet helemaal loslaten maar dat merk ik gelukkig snel genoeg :)

Wat een super punten heb je gereden zeg! Jullie zijn echt wel klaar voor het M debuut!

Ik heb 7 september pas weer wedstrijd dus nog ff lekker niks :)

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

vaaleriee
Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 08:35

Dames, ik ga het topic verlaten. Komende tijd toch niet/minder rijden en wanneer ik weer ga starten, zal het M1 zijn :)

Heel veel succes allemaal!

xMadelene9
Berichten: 156
Geregistreerd: 08-01-17

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:23

Afgelopen vrijdag de L2 afgesloten met 4 winstpunten met mijn haffie! Zo ontzettend trots, binnen een jaar M1 startgerechtigd, met allebei 0,0 wedstrijdervaring. Ik zit nog even op een roze wolk! Nu lekker doortrainen voor de M en we gaan zien waar we volgend jaar staan :)

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 11:13

Veel succes Valerie! Ik denk dat ik je snel genoeg in het M topic tegen kom :)

Wauw super Madelene! Heb je een foto van jullie als combinatie? :)

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

xMadelene9
Berichten: 156
Geregistreerd: 08-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 15:09

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Een aantal foto's van ons, de twee rij foto's zijn uit de proef van afgelopen vrijdag.
En soms gaan we lekker uit ons comfort-zone en springen we een klein parcourtje thuis of gaan naar Moordrecht voor een cross les :)

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 06:09

xMadelene9 schreef:
[ [url=m/08tpdj.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/REiyKQ.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UEKGRI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RVgBKZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/J5qpMB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Een aantal foto's van ons, de twee rij foto's zijn uit de proef van afgelopen vrijdag.
En soms gaan we lekker uit ons comfort-zone en springen we een klein parcourtje thuis of gaan naar Moordrecht voor een cross les :)


Wauw wat een ontzettend knappe haflinger zeg! Jullie zijn een leuke combi om te zien :)

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

kimmetje26
Berichten: 478
Geregistreerd: 15-05-09

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 21:51

Wauw wat een leuke haflinger! Stiekem een geweldig ras.

Vandaag weer een clubles meegepakt, maar moest echt alle zeilen bijzetten. Hij liep weekend zo fijn en sinds gister denkt hij teveel terug in de galop. Hangt achter been en als je gas wilt geven krijg je een bok. Zijn de laatste tijdmeter bezig geweest met op achterbeen zetten en meer sprong creeeren. Dus eerder wat terug te rijden. Nu is het gas even stuk. Komt wel weer goed .

Zijn allemaal fases waar je doorheen moet met kracht opbouwen. Maar de trukendoos ging wat open. Gelukkig blijft hij eerlijk maar het is zo moeilijk met een groot lijf

Sinds 4 september 2014 eigenaar van mijn eigen vriendje! Helemaal happy met amethist. Helaas veel te kort van hem mogen genieten rip 12-8-2018

Sinds 4 november 2018 is hamilton m alias Harry van mij. Lekker genieten van elkaar.
Ondertussen stiekem Z1+1

MyWishMax
Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 09:39

Welkom nieuwelingen!

Hier laatste controle gehad bij de DA. Alles helemaal goed, alleen nog stijf. Wel al een stuk verbetert sinds de vorige controle. Nu rustig verder opbouwen, dus galop uitbreiden. Draf zitten we al op een kwartier, dus dat is gewoon rustig steeds iets meer. Volgende week gaat moeders 2 weken op vakantie met haar, dus lekker rechtuit met stukken draf en galop (stoppen voordat ze moe wordt natuurlijk). Daarna even bellen om te overleggen, maar eigenlijk mogen we daarna alles weer. Nu zijn wij wel van het rustig aan opbouwen, dus het zal nog wel een tijdje duren voordat we alles weer doen, maar het mag weer.

Vorige keer was de scan zo goed dat de pees deze keer ook niet meer gescand hoefde te worden. Controle nu was vooral vanwege stijvigheid of we daar niet verder naar moesten kijken. Klinische beeld was helemaal goed, stijve wat ze nu nog heeft hoort helaas bij onze dame. Pas laatste half jaar voor blessure was dat veel beter.

Werd wel tijd dat ze meer mocht gaan doen, ze is af en toe niet te houden. _O-

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 10326
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:35

Wat een goed nieuws MWM

Hier weer onderweg terug naar stal. Ik was zelf niet geheel tevreden maar met 188 en 186 mag ik niet klagen :o

Witches, witches
Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

MyWishMax
Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:41

Gefeliciteerd! Hopelijk volgende keer wel tevreden én goede punten ;)

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:38

MyWishMax schreef:
Welkom nieuwelingen!

Hier laatste controle gehad bij de DA. Alles helemaal goed, alleen nog stijf. Wel al een stuk verbetert sinds de vorige controle. Nu rustig verder opbouwen, dus galop uitbreiden. Draf zitten we al op een kwartier, dus dat is gewoon rustig steeds iets meer. Volgende week gaat moeders 2 weken op vakantie met haar, dus lekker rechtuit met stukken draf en galop (stoppen voordat ze moe wordt natuurlijk). Daarna even bellen om te overleggen, maar eigenlijk mogen we daarna alles weer. Nu zijn wij wel van het rustig aan opbouwen, dus het zal nog wel een tijdje duren voordat we alles weer doen, maar het mag weer.

Vorige keer was de scan zo goed dat de pees deze keer ook niet meer gescand hoefde te worden. Controle nu was vooral vanwege stijvigheid of we daar niet verder naar moesten kijken. Klinische beeld was helemaal goed, stijve wat ze nu nog heeft hoort helaas bij onze dame. Pas laatste half jaar voor blessure was dat veel beter.

Werd wel tijd dat ze meer mocht gaan doen, ze is af en toe niet te houden. _O-


Wat een goed nieuws, fijn!! Lekker dat ze ook mee kan op vakantie met je moeder, lekker naar buiten en lange lijnen en conditie opdoen!

Veertje hoe gaat het nu, al fijner te rijden?

Valerie jammer dat je hier weggaat maar ik kom je wel weer in het M1 tegen dan. Hopelijk gaat het opbouwen goed.

Madelene gefeliciteerd, knap gedaan! ga je ook meteen over?

Kimmetje, haha heel herkenbaar, ene deel verbeterd maar dan even terugval in iets anders, hoort erbij en kracht opbouwen kost tijd

Ynskek; gefeliciteerd met je winstpunten!

xMadelene9
Berichten: 156
Geregistreerd: 08-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:31

Ik ga gelijk over ja, de punten zijn constant goed dus dan denk ik van we gaan gewoon over en we zien wel waar we komen. Nu eerst nog wel een maandje trainen, omdat de M toch echt wel pittiger is en ik hem ook even rust gun.

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:18

@Haike, de lessen gaan echt super goed. Thuis trainen gaat nog wat moeizamer maar op ander terrein is hij super fijn. Het gaat al wel weer wat beter gelukkig :) 7 september (als het goed gaat) onze laatste L2 wedstrijd. We willen afsluiten met goede en fijne proeven

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

kimmetje26
Berichten: 478
Geregistreerd: 15-05-09

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:42

Hier vandaag weer op pad geweest. Vandaag naar een voor mij nieuwe locatie. Moest om 9.24 al starten en wilde om 8.00 uur weg rijden. Veel te vroeg met een schimmel
Waar hij de laatste tijd best wel braaf is was hij vandaag al met losrijden vol spanning. Zat er ook te kort op, maar als hij zo is dring ik niet meer door met mijn hulpen en sluit hij zich af.
1e proef teveel fouten, dingen die thuis nu wel goed gaan, gingen de mist in. Had geen winst maar dat was het ook niet waard. Had 178,5 en was daarmee zelfs nog 3e
2e proef ging beter maar ook nog spanning. Daar 191 en een 2e plek.

Zelf was ik vooral 1e proef niet tevreden, maar dan zie je filmpjes terug en heb ik alleen achterwaarts en delen galop verprutst. De rest was wel ok. Harry heeft ondanks de spanning wel een fijn beeld

Sinds 4 september 2014 eigenaar van mijn eigen vriendje! Helemaal happy met amethist. Helaas veel te kort van hem mogen genieten rip 12-8-2018

Sinds 4 november 2018 is hamilton m alias Harry van mij. Lekker genieten van elkaar.
Ondertussen stiekem Z1+1

Fleury
Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 16:31

Ik kom eigenlijk heel erg onverwachts hier meekletsen. Als je me dat 3 weken geleden had gezegd had ik je echt uitgelachen maar 2,5 week geleden 3 winstpunten en afgelopen weekend 8 winstpunten en heel wat prijsjes mee naar huis mogen nemen dus nu ga ik komend weekend gewoon L2 rijden, dan kan ik namelijk ook 4 proefjes rijden (ga onder de man heen en Vera slaapt dan op die manege en dan op zondag weer terug).

Ik heb een topic van afgelopen weekend gemaakt, dan kunnen jullie wat beter kennis maken met mijn leuke verzorgpony ;) :D

[RIJ-ITP] Wedstrijd Weekendje Weg met Vera

Veel succes allemaal met de wedstrijden en ik zag helaas ook blessureleed, hopelijk gaat het herstel voorspoedig!
En Haike, dat zijn wel punten om vertrouwen van te krijgen om over te gaan!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:10

Super leuk Fleury! Waar ga je dit weekend starten? Heel veel succes alvast!

Ik mag zaterdag weer starten. Hopelijk laatste keer L2 :)

Een screenshot uit een filmpje van afgelopen weekend het trainen. Erg blij met dit beeld van Donner (ik had die dag veel pijn in m'n rug kon moeilijk echt zitten in de galop)
[ img ]

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 18:47

Wij zijn vandaag weer op pad geweest. Onwijs fijn gereden, 4 winstpunten behaald met 196,5 & 195,5 met als commentaar sympathieke combinatie en mooie nette proef. Hiermee sluiten wij het L2 met 29 winstpunten af. Als het goed is eind deze maand ons M1 debuut

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 07:03

Ik zou hier ook graag meelezen en meepraten als dat mag!

Vanaf eind mei zijn Diable en ik een combinatie. Diable is 11 jaar en heeft nog niet eerder dressuurwedstrijden gelopen. Hij doet het heel goed, leert snel.
Ik heb gister de winstpunten in het L1 behaald om L2 te mogen starten en voor mij voelt L1 blijven rijden onnodig maar de L2 nog wel heel spannend.
We rijden redelijke punten, vaak de eerste proef in de 180 door veel spanning bij mezelf en de tweede proef +195. Vorige week nog 186,5 en 201, gister 187-2 en 210,5.
Mogelijk ga ik volgend weekend eens L2 proberen, dan hebben we het eerste begin gehad!
[ img ]


Veertje mooie punten gereden! Helemaal klaar voor begin M?

Hi Fleury! Goed dat je L2 gaat starten!

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 10:42

Dat zijn mooie punten Danique! Ik herken het probleem van de eerste proef lagere punten rijden en de tweede hogere. Bij ons was het vaak dat Don na de eerste proef net wat losser was. Misschien kun je eens proberen om iets langer los te rijden? Of ligt het echt aan de spanning?
Alvast veel succes met je L2 debuut! Gaat vast goed komen.

Wij zijn klaar voor het M. Enige is nog om een volledige proef door te zitten maar de proeven moeten we toch nog thuis oefenen dus dat komt wel goed. Alle knopjes zitten erop en we nemen overal de tijd voor :)

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

Fleury
Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 22:37

veertje99, mooie punten, dat geeft vertrouwen voor je M1! Veel succes alvast met je debuut!

Veel succes in de L2 Danique07! Er zitten mooie punten tussen in de L1 dus die L2 moet niet heel erg slecht gaan denk ik!

veertje99 dat heb ik helemaal niet, gelijk vanaf de eerste L1 proef ben ik alles door gaan zitten, wat een verademing! Dan kan ik veel beter mijn hulpen geven en met mijn zit rijden.

Bij mij is de kop eraf, dit weekend ons L2 debuut gemaakt. Inclusief weer een rit van 16 km heen op zaterdag en terug op zondag. Zaterdag onstuimig weer, Vera was wat schrikkerig en gespannen en in de rechterhoek van de 2e ring waren ze (verscholen achter de bosjes) het gras aan het snoeien! En dat was gewoon op het terrein zelf van de manege. Ik ben niet zo van het zeuren maar hiervan dacht ik van; kan dat niet 2 uurtjes later? Vera vond dat best eng en reageerde er dan met spanning op waardoor de stelling en buiging niet zo mooi zijn en er gingen in beide proeven ook dingen echt fout.
We hadden 176 in de eerste proef en 172,5 in de 2e proef. Voor mijn gevoel heel erg terecht en ik was eigenlijk heel blij hiermee juist omdat ik voelde dat er echt nog veel verbeteringen mogelijk waren en dat ik daarmee echt wel bij de 180 punten kon gaan komen.
In de avond mijn proeven terug gekeken en aan een vriendin laten zien en die heeft ook wat tips gegeven en ik had een paar dingen voorgenomen om te proberen te verbeteren op zondag want dan gingen we dezelfde proeven rijden.
Deze proeven gingen echt een stuk beter! Veel minder spanning (geen grasmaaiers ;) ) en geen (echte) fouten. Bij ring 1 zat een jury die best soepel is dus toen ik daar mijn proef gereden had zonder grote fouten hoopte ik wel dat een winstpuntje erin zou zitten! Dat winstpuntje zat er zeker in, sterker nog, we kregen 205 punten! Nogal soepel en ik kan het niet geheel serieus nemen maar hij zette mij ook op plaats 1 van de 11 deelnemers! En soepele jury of niet, daar ben ik toch wel echt trots op! Bij ring 2 (andere jury) werden we uiteindelijk nog 4e met 195 punten! Dus zomaar hup 4 winstpunten!
Toen ik begon met het rijden van officiële wedstrijden met Vera had ik NOOIT maar dan ook NOOIT gedacht ooit L2 met haar te kunnen rijden, sterker nog, 3,5 week geleden waren we nog L1+1 en dacht ik daar nooit aan. En nu gewoon L2+4, ik ben zo enorm trots op mijn lieve verzorgpony!

<3
[ img ]

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 05:49

Fleury, heel goed gedaan hoor! Te hoog gepunt of niet, je hebt de eerste punten en prijzen binnen! Nu trainen voor de volgende keer. Heb je al een idee wanneer dat is?

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 12:47

Fleury, geeft inderdaad vertrouwen!
Wat heb je super gereden zeg! Jullie komen er wel! :)

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 9 bezoekers