[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:22

Robin_Rikkie schreef:
Lenavoske, Geel staat goed! Gaat jullie vast lukken *\o/*
Saskiaojan, leuk zo veelzijdig bezig zijn, Prada is ook echt knap <3
Ambre, die stippel is echt heel leuk <3

Hier afgelopen weekend weer wedstrijd gehad in de L2, zelf heel fijn gereden! Helaas een vrij strenge jury en daardoor 'maar' 180,5 en 181 maar we mogen al wel M starten nu :+ Maar we hobbelen lekker nog in de L2 rond, nog lang niet klaar voor de M en daarnaast over 3 weken ook 6 weken op stage naar Duitsland met de pony dus dan komt er een pauze in het wedstrijdgericht trainen :D


Dankjewel!!

Wat leuk op stage met je pony!!

Laurie
Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:34

Wat een leuke pony rij je lenavoske!

RR; wat tof dat je met je pony op stage kunt! Wat ga je daar precies doen?

Robin_Rikkie
Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:40

Ik ga in principe meehelpen op het bedrijf (een Rocky Mountain Horse fokkerij) en mijn pony mocht mee! Dus daar gewoon lekker in het bos rijden en genieten naast het meewerken :D

Rikkie 17-11-2010 ~ 19-09-2018 Y;(
Kalinka 4-5-2014 Dressuur : B + 16 L1 + 22 L2 + 17 M1 + 2 Springen : B + 1
Rachel 19-05-2012 - 13-04-2014
Rise up

Laurie
Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:46

Oh dat klinkt als een mooie kans, wat gaaf! Wel foto's laten zien he :D

Die van mij mag komend weekend op de bok om te dekken. Hij is goedgekeurd maar wij hebben hem twaalf jaar geleden echt als sportpony gekocht, dus dit is voor mij een primeur haha.

Robin_Rikkie
Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:50

Heel gaaf inderdaad en maakt het van huis gaan ook minder erg! Mijn ouders ook blij dat ze niet 6 weken voor mijn pony hoefden te zorgen (agz ze gewoon aan huis staan) :Y)

Ooh spannend hoor! Even teruggekeken en wat een gaaf beest <3

Rikkie 17-11-2010 ~ 19-09-2018 Y;(
Kalinka 4-5-2014 Dressuur : B + 16 L1 + 22 L2 + 17 M1 + 2 Springen : B + 1
Rachel 19-05-2012 - 13-04-2014
Rise up

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:38

Wauw wat een toffe kans Robin_Rikkie!!!
En dankjewel Laurie! Ik zou graag willen wat voor rassen dr in zitten en ben heel erg benieuwd naar haar ouders, alleen er is niks meer bekend dan geboortedatum en geboorteplaats

ambre
Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:51

O heerlijk ff alleen in de bossen rijden!Ik start sowieso liever alleen in de winter.Vind het zo zonde om op een zomerse dag te moeten starten ipv lekker op mijn enige vrije dag vd zon te genieten.
En ik heb ook altijd pech, moet ik midden op de dag met stralend weer of ik verdrink in een hoosbui.

WE lijkt me ook heel leuk.Ik ben een paar x in Portugal geweest in Golega, daar heb ik het serieuze werk van dichtbij gezien.

Leuk dier Lenavoske!Ziet er op de foto al prima uit.

De Stip gaat echt ruig lopen, 2de drafje er op en mooie wissels.Hier een filmpje van 4 maanden terug.Ik wilde met mijn 5 jarige vos naar de Almelose ruiterdagen maar ik ben bang dat ze teveel stress heeft en dat ik een geraamte mee terug neem.Denk dat ik het stippie maar meeneem.

https://www.facebook.com/10000246187413 ... &sfns=xmwa

Vandaag heerlijk alles gereden, mijn Yellow deed het ook fijn.Hoop zo dat hij nog ff meegaat.
En ook met de Lollipop gewerkt.Die heeft een super conditie van al dat scheuren op haar enorme wei.En ik wil haar eind juni toch maar aanbieden op de keuring dus we gaan er ff tegenaan.

[ img ]

Robin_Rikkie
Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:56

Hele nette proef Ambre! Echt een leuk beestje :) Met hoeveel pony's ben je nu bezig?
Ik heb er ook wel zin in inderdaad, lekker even relaxen en soort van vakantie, voor Kalinka ook niet verkeerd := Daarna weer een paar check ups (zadelmaker/chiropractor/bloedonderzoek) en dan hopen dat we gewoon groen licht hebben om weer fanatiek te trainen :)

Lenavoske, zeker heel tof! Ik zou eerst naar Canada gaan naar een ranch, helaas waren er problemen met de visa voor Nederland. Ik wilde het liever gewoon op tijd geregeld hebben en toch zekerheid hebben en dus gekozen voor iets anders en daar terecht gekomen :) Ben heel benieuwd maar zal vast helemaal goed komen :D

Rikkie 17-11-2010 ~ 19-09-2018 Y;(
Kalinka 4-5-2014 Dressuur : B + 16 L1 + 22 L2 + 17 M1 + 2 Springen : B + 1
Rachel 19-05-2012 - 13-04-2014
Rise up

XRuby_SymmyX
Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 18:03

Jeeh 2 meiden op stal 17 en 18 jaar gaan binnenkort met hun fjord en hun haflinger starten en ik dan als 31 jarige met mijn new forest pony. Ik wacht wel op het indoor seizoen. Buiten is hij in de galop gewoon echt een speedy conzales.

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2

Laurie
Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 18:38


Robin_Rikkie
Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 19:00

Ruby_symmy, leuk vooruitzicht! :)
Laurie, ik vind maddog echt enorm gaaf <3

Stage bevalt erg goed! Heel erg relaxed hier alles en de paarden zijn ook enorm chill. Kalinka moest wel echt enorm wennen en ze durft helaas nog niet zelf naar buiten (stal met paddock eraan maar ze durft het drempeltje niet over :')) dus ze wil nog weleens wat stalbenen krijgen. Gaat gelukkig prima weg na wat stappen. Verder rijden we bijna elke dag wel een rondje en het is echt mooi hier, ook enorm heuvelachtig dus veel bergop en bergaf (hallo kontspieren :Y)) en zelfs gewoon van de paden af door de bossen heen. Had niet verwacht dat dat ze dat goed zou doen, eerder dat we meteen op ons bek lagen :')

[ img ]
[ img ]

Rikkie 17-11-2010 ~ 19-09-2018 Y;(
Kalinka 4-5-2014 Dressuur : B + 16 L1 + 22 L2 + 17 M1 + 2 Springen : B + 1
Rachel 19-05-2012 - 13-04-2014
Rise up

ambre
Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 19:11

Maddog is leuk zeg!Ik zou willen dat ik nog op zoiets pas.

Leuk Ruby Symmy!Ik rij zelf liever indoor, outdoor is het altijd of prachtig weer of het hoost.Vaak heb ik in de zomer ook meer zin in andere dingen.

Dressuur gefokt zeker Robin Rikkie?Die struikelen al over een drempel!

Mijn Yellow doet het goed.Was ff heel stout op een niet leuke manier dus heb ik hem ff laten behandelen door Ellen Kral en hij doet het weer goed.Verschrikkelijk heet, dat wel.

Stip loopt fijn, paspoort nog niet binnen maar wel al de 1ste enting gehad dus die kan mee naar de Almelose ruiterdagen.
Op 2de pinkster gaat Pasha voor het eerst mee op wedstrijd.
Mijn ZZL paard wat ik voor iemand reed is vandaag verkocht en dan stop ik ook met zijn oude paard te rijden (die heb ik ook uitgebracht) dus krijg ik mooi wat meer tijd voor mijn eigen paarden.Ik wil binnenkort op mijn 3 jarige gaan zitten en heb nog een 4 jarig ponietje van de staleigenaar om mak te maken.

Druk genoeg dus.Maar eigen paarden zijn altijd leuk om te doen.Die van mij dan iig, die zijn uiteraard het leukste.

Robin_Rikkie
Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 19:48

Ambre, niet echt :') kruising Fries en ouders onbekend maar ze is vrij onzeker van zichzelf en daarnaast wil ze nog weleens teveel naar de omgeving kijken (niet dat ze het eng vindt maar alles is interessant :Y)) waardoor ze vaak niet oplet waar ze loopt. Daardoor durft ze nu ook niet zelfstandig naar buiten want ze lette niet op, struikelde over drempel naar buiten, gleed vervolgens bijna uit en dacht nope dat doen we niet meer :') alleen als ik er bij ben. Maar de eigenaresse hier ging voorop waardoor Kalinka heel graag achter die pony aan wilde dus ze liep overal door en overheen :+

Je hebt het er maar druk mee Ambre := wel fijn dat het goed gaat met rijden!

Rikkie 17-11-2010 ~ 19-09-2018 Y;(
Kalinka 4-5-2014 Dressuur : B + 16 L1 + 22 L2 + 17 M1 + 2 Springen : B + 1
Rachel 19-05-2012 - 13-04-2014
Rise up

XRuby_SymmyX
Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:33

Laurie wat een gaaf beestje! Hoe groot is Maddog?

Robin rikkie wat een prachtig landschap om op te rijden. Waar is dat?

Ambre wat grappig dat je alleen maar indoor rijdt. Ik wil het buiten wel proberen maar het is zeker een idee. Ik heb ook een geluiddempende oornetje voor mijn pony.

Verder gaat het bij ons redelijk goed buitenom dat ik hem nog niet compleet rond in de galop krijg (was dacht ik niet nodig voor de B?), mijn zadel niet helemaal goed ligt en dat nog best moeilijk is aangezien hij wat overbouwd is en hij een korte rug heeft. Dus nog steeds geen zadel wat ik kan vinden. Mijn zit is daarom ook niet helemaal goed want ik wordt naar voren gegooid. Ik moet leren meer vooruit te kijken ipv naar mijn pony of hij wel constant nageeflijk loopt. Loopt hij in stap en draf sowieso wel.

Verder gaat het het goed en krijg ik zoveel complimenten over ons, over dat ik zo een leuke pony heb, over hoe een mooie zelfhouding hij heeft en hoe mooi hij in zijn bespiering begint te komen. Hij is trouwens 1.36 dat gaat dus leuk worden tussen de paarden!

Hier dan wat foto's ik heb al een paar punten die ik weet waar ik meer op moet letten.
Handen rechtop, hakken meer uitgedrukt, voor me kijken, recht en iets naar achteren zitten.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2

ambre
Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:20

Leuke pony RubySymmy!Het grootste probleem in je houding is je holle rug.Probeer je buikspieren goed aan te spannen, dus je navel in te trekken.Dan wordt je onderrug wat boller.
Meestal zijn de spieren in je onderrug dan te kort en helpt fysio ook goed.Mijn vriend had bv een holle rug doordat hij platvoeten heeft.Nu met inlegzolen is het veel beter.

Ik rij wel outdoor hoor, maar veel minder.

XRuby_SymmyX
Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:43

Grootste probleem is mijn zadel die gedeeltelijk op de schouders van mijn pony ligt, naar voren komt en wat wipt. Als ruiter wordt je naar voren gegooid.

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2

afkepieteke
Berichten: 235
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 15:03

Hey hoi! Stille meelezer hier die ook maar eens iets gaat posten.

Ik wil graag binnenkort weer starten met mijn pony, door een periode van kreupelheid konden we niet starten. En inmiddels ben ik vorig jaar 18 jaar geworden, wat betekend dat we tussen de paarden moeten starten. Onze teller staat nog op B+7, dus we mogen nog beginnen in de B. We hebben door onregelmatigheid er een dik jaar uit gelegen, en zijn nu weer sinds oktober/november aan het trainen. Door mijn stage had ik het druk, maar volgende week is dat afgelopen en dan wil ik dus graag starten!

Hier een paar kiekjes van mijn pony <3
Anastacia oftewel Anna is een new forest pony van 15 jaar, met een schofthoogte van 1,48. Ik heb haar inmiddels 4 jaar en voor dat ik haar kocht had ze nog nooit wedstrijden gelopen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

<3 Anastacia <3
New forest pony, tussen de grote dressuurpaarden
B + 11 L1 + 10 L2 + 10 M1 + 11 M2 + 10 Z1 + 2

Robin_Rikkie
Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 15:25

Afkepieteke, welkom! Je hebt je pony lekker aan het lopen op de foto's! :) Die wedstrijden moeten goed komen :D

Ruby_symmy, dit is in Duitsland vlakbij Bad Hersfeld :) inderdaad een hele mooie omgeving en vooral lekker heuvelachtig :')

Helaas staat m'n pony wel sinds maandag met een dikke kogel waarschijnlijk als reactie op een mini wondje oid. Is puur vocht en trekt met wat stappen wel wat weg maar toch paar dagen rustig aan gedaan. Nu toch maar weer aan het rijden omdat ze er niet gevoelig of kreupel op is, geen koorts heeft of iets in die trant. :o Eigenaresse hier van het bedrijf is gelukkig dierenarts geweest en die vond het ook een goed plan om weer te gaan bewegen dus dat is wel fijn :)
Ze hebben hier ook een klein extreme trail park maar madam vindt er niet zoveel aan := Haar merrie gedrag kwam weer flink naar boven :')

[ img ]

Rikkie 17-11-2010 ~ 19-09-2018 Y;(
Kalinka 4-5-2014 Dressuur : B + 16 L1 + 22 L2 + 17 M1 + 2 Springen : B + 1
Rachel 19-05-2012 - 13-04-2014
Rise up

ambre
Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 18:57

Mooie pony Afkepieteke!Wat deed er op dat ze kreupel was?

Bewegen is altijd goed RobinRikkie.En je ziet het gelukkig niet aan haar dat ze het niet leuk vindt, hahaha!

Hier gaat alles voorspoedig.Paspoort vd Stip is binnen, startpas aangevraagd.
Heb al 3x op mn Lollipop gezeten en die is heel braaf.Nu nog leren om goed naar voren te gaan.
Het 4 jarige ponietje is vlugger van begrip, daar heb ik nu 5x opgezeten en die loopt al fijn in de grote baan met galopje en al.

Pasha heeft haar L2 debuut achter de rug.Ze liep super fijn met losrijden, scherp en geen spanning.Barst er net verschrikkelijk onweer los toen ik de ring in moest.Wedstrijd stil, 2 ringen verplaatst naar de binnenbaan waardoor ik een half uur later moest starten.
Bloedheet binnen en de scherpte was er wel af, helaas.Toch heeft ze me niet echt laten zitten en kwamen we er nog af met 189,5&187.Volgende x hopelijk beter.Ze gaat iig met wat meer afdruk lopen en de galop wordt ook steeds sterker en in balans.Denk dat ze deze zomer nog wel M kan lopen.
De Stip gaat ook super fijn.Ff mee geweest naar mijn smid en staat er nu fijn op.Nu nog ff op zn lijf behandelen en met de slijptol op zn kiezen en de APK zit er weer op.


XRuby_SymmyX
Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 09:29

Afkepieteke leuke pony. Ik heb de kleinere versie van jouw pony(12 cm kleiner). Je ziet duidelijk dat het een new forest pony is.

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2

Darley
Berichten: 569
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:55

Ik heb me hier een tijdje geleden aangemeld maar nooit meer iets geplaatst :’) Druk geweest en nu nog met afstuderen, revalidatiecentrum en dus niet meer veel weggeweest!

Inmiddels heb ik een tweede D pony gekocht waarmee ik nu 1 x ben weggeweest op wedstrijd tussen de paarden. Het losrijden ging goed, de ring had ze helaas nog te veel spanning. Vrijdag gaan we lessen op locatie en 28 juli mag ze het weer proberen in de ring.


Mijn ruin [***] doet het super. Tijdje niet weggeweest maar in een paar wedstrijden bijna de punten binnen voor het L2. Ook hij mag 28 juli weer mee!


Ik ga proberen tussen de drukte door hier wat meer te plaatsen en mee te lezen! :)
Laatst bijgewerkt door Darley op 05-12-22 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

afkepieteke
Berichten: 235
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:02

ambre schreef:
Mooie pony Afkepieteke!Wat deed er op dat ze kreupel was?


Lang verhaal, maar ik ga het proberen kort te houden.

Het begon ergens begin 2017, ze liep steeds niet fijn, wat kort en niet soepel. Maar als je haar goed lang en laag reed ging het op een gegeven moment wel beter. Toen startte ik ook nog met haar, dus 4 mei 2017 ging ik met haar op wedstrijd en werd ik uitgebeld, ze liep onregelmatig. Een week later had ik de fysio er bij, ze zat inderdaad wat vast en heeft haar losgemaakt. Twee weken later nam ik Anna weer mee naar les maar ze liep nog niet goed, ze zette rechtsachter niet goed onder de massa. Dus het was niet dat ze stokkreupel liep, maar het was gewoon ook niet helemaal lekker. We hebben een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor een kreupelheidsonderzoek, dus wij gingen 12 juni 2017 naar de dierenarts. Eerst moest ik wat heen en weer stappen en draven, en aan de longe, maar de dierenarts kon eigenlijk niet zoveel zien en heeft er nog een andere dierenarts bij gehaald. Na een tijdje liet ze haar onregelmatigheid wel zien en hebben ze ook een buigproef gedaan waardoor je het ook wel kon zien dat ze rechtsachter niet geheel zuiver was. Rechtsachter werd toen helemaal uit verdooft, maar steeds geen verschil. Toen de sprong werd verdoofd en ze weer aan de longe moest liep ze weer goed, maar dit had twee kanten (vond ik). Want op dat moment ging er net een hengst weg en die was aan het brullen. Nu is Anna een merrie die daar wel gevoelig voor is, en dus meer ging showen/lopen. De dierenarts zei van 'Ja kijk, ze loopt goed en loopt ook uit haar zelf lekkerder door!' .
Ik had mijn twijfels dus, maar ik ergens wilde ik de dierenarts natuurlijk ook graag geloven. Sprong op de foto gezet, niks te vinden, dan zou het volgens de dierenarts een band/pees/spier zijn die verrekt is of een scheurtje in zit. Opbouwplan meegekregen voor 8 weken en daarna moest het dan beter zijn. Daarna was het inderdaad goed, maar dat heeft twee weken geduurd, toen liep Anna weer niet lekker.
Ik had het zelf druk die tijd, ik begon met een hbo studie en reed ook nog andere paarden. Af en toe heb ik haar wat gereden en gelongeerd. Elk jaar ga ik op instructieweek en in 2018 wou ik haar graag weer mee, dus na een dik half jaar van rust heb ik haar opgepakt samen met mijn instructrice (die ook de instructieweek geeft). En wonder boven wonder liep ze goed. Ik heb haar dus meegehad naar de instructieweek en ze liep de sterren van de hemel. Deze instructieweek was begin augustus.
Maar toen werd het eind september, en ze begon steeds minder te lopen, tot een moment dat het weer onregelmatig werd. Zadelmaker er nog bij gehad in de tussentijd, maar daar hoefde niet veel aan te gebeuren, een beetje opvullen. De hoop had ik eigenlijk wat opgegeven, maar mijn instructrice zei, als je dan nog een keer iets wil qua behandeling moest ik naar Rodinde Hoogenraad gaan. In oktober zijn we daar geweest en ze zag het direct toen Anna van de trailer stapte. We hebben nog rondjes gedraafd maar ze zei ja ze zit vast in haar rug/lendenen. In de behandelkamer heeft ze haar helemaal losgemaakt met rubberen hamers. Ook wou ze mijn zadel zien, dus ik legde het zadel op Anna haar rug en ook hierover zei ze dat het totaal niet past. Ik was wat flabbergasted omdat ik die eigenlijk net had controleren door de zadelmaker. Maar ik geloofde haar graag, dus nooit weer met dit zadel gereden.
Opzoek naar een nieuw zadel en we konden weer de training oppakken, en oh wat liep ze fijn en goed! In december moesten we terugkomen omdat ze bang was niet alles in één keer los kon krijgen want ze zat echt heeel erg vast. Ik kwam aan en we moesten eerst wat draven, maar ze had het al gezien, ze liep super! Ze heeft nog even gevoeld, maar ze was ook helemaal los in het lijf, al met al super dus! Ook heeft ze naar mijn zadel gekeken en deze vond ze perfect liggen!

We moesten even investeren, maar daar genieten we nu ook heel erg van!! :j *\o/*

<3 Anastacia <3
New forest pony, tussen de grote dressuurpaarden
B + 11 L1 + 10 L2 + 10 M1 + 11 M2 + 10 Z1 + 2

XRuby_SymmyX
Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:14

Die naam ga ik onthouden. Ik hou van succes verhalen!

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2

ambre
Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:38

Zo’n wonderwijf heb ik gevonden in Ellen Kral.Houdt mijn paarden blessurevrij en blij in het lijf.
Ze is ook dierenarts dus stuurt ook door als ze het nodig vindt.Verder heb ik 1 vd beste smeden van het land en een fijne zadelmaker.
Alles moet kloppen, anders kom je er niet.

Floss: wat is je bontje gaaf!!!’

Mijn Lolli deed het vandaag braaf in de binnenbaan maar wat is dat een trage leerling zeg.
Terwijl ze alles behalve stom is.
De Stip is gisteren geënt en mag morgen weer aan de bak.Die liep maandag echt zo ruig!Ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen in de ring.
Nog 12 dagen en dan mag hij mee naar de Almelose.Proeven oefenen ging best aardig, nu die gedragenheid vast zien te houden en ook weer niet overdrijven.

XRuby_SymmyX
Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 03:20

ambre schreef:
Zo’n wonderwijf heb ik gevonden in Ellen Kral.Houdt mijn paarden blessurevrij en blij in het lijf.
Ze is ook dierenarts dus stuurt ook door als ze het nodig vindt.Verder heb ik 1 vd beste smeden van het land en een fijne zadelmaker.
Alles moet kloppen, anders kom je er niet.

Floss: wat is je bontje gaaf!!!’

Mijn Lolli deed het vandaag braaf in de binnenbaan maar wat is dat een trage leerling zeg.
Terwijl ze alles behalve stom is.
De Stip is gisteren geënt en mag morgen weer aan de bak.Die liep maandag echt zo ruig!Ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen in de ring.
Nog 12 dagen en dan mag hij mee naar de Almelose.Proeven oefenen ging best aardig, nu die gedragenheid vast zien te houden en ook weer niet overdrijven.


Dat zeker maar er zijn er zoveel in mijn omgeving. Hoe weet ik wie de best is :(

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers