[HK]M2 debuut: wie nog meer??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meya_
Berichten: 1412
Geregistreerd: 16-07-06

Re: M2 debuut: wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:35

Helaas.. vorig jaar was mijn M2 debuut al, en heb nu 4 winstpunten.
Enkele máánden in totaal geen wedstrijden gereden, veranderd van instructrice .. vervelend paard :Y) En nu zelf mijn rug redelijk zwaar gekneusd gehad.. 4 weken niet gereden ( ja 4 week terug vrijdags gevallen, zondags op wedstrijd.. maar dat 'rijden op je zit' werd 'm echt niet.) Helaas 3 wedstrijden moeten afmelden, terwijl ze zo fijn liep de laatste tijd.. zuur. :7

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A drachtig van Kanne 534 '24
Wyfke fan Stokmanshiem


Meya_
Berichten: 1412
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:53

Sorry, wéken terug gemeld.. en ik was gelijk niet meer aanwezig :o
Heb het best druk met school etc.. Dus ook in mijn andere topic sta ik even op de mee lees modus..!

Hier gaat vanaf 18 januari de wedstrijden bom ... Ze loopt nu fijn, moet gewoon werken aan kracht van achteren + zelf meer voorbereiden. Clinic van E.mmelie S.choltens gereden tijdens BIT trainingsdagen, die gaf wel leuk feedback :) Train nog elke dag dmv de tips van haar, kijk het filmpje af en toe terug en dan denk ik: oh ja, zó! (Hoop eind januari weer actief te zijn hier! Succes ieder! :D )

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A drachtig van Kanne 534 '24
Wyfke fan Stokmanshiem

Meya_
Berichten: 1412
Geregistreerd: 16-07-06

Re: M2 debuut: wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 23:11

Wat naar Annika, maar hopen op snel herstel!

Ik ben niet veel in het topic geweest, wel alles gelezen maar het ontbreekt me echt aan tijd :Y)
Ik ga jullie iig verlaten, ik heb gisteren mijn laatste winstpunt behaald in het M2 :D Succes iedereen!
Fleur, jij helemaal voor morgen!!

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A drachtig van Kanne 534 '24
Wyfke fan Stokmanshiem


Meya_
Berichten: 1412
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 08:48

Hoi!

Mag ik me ook alvast komen melden? Heb een 6 jarige United merrie.. Het afgelopen jaar veel pech gehad qua zadel.. En daardoor niet tot niet optimaal kunnen rijden. Sinds half sept ons nieuwe zadel binnen, beide ff moeten wennen ook.
Ondertussen hebben we 8 punten in het M1, de laatste paar maand vrij vaak tussen de 178 en 179.5 :7 Echter, laatste 2 wedstrijden laag omdat de controle wel eens ver te zoeken is.

Thuis en met les al tijdje bezig met de M2 oefeningen.. Wanneer we echt overgaan heb ik geen flauw idee van, maar leek me leuk om alvast wat mee te kletsen in dit topic. :)

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A drachtig van Kanne 534 '24
Wyfke fan Stokmanshiem


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers