[HK]M2 debuut: wie nog meer??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Lobke_
Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:03

Mag ik mij hier ook melden?
Ik start met mijn 18jarige kruising Fries in de M2. Het ging steeds heel goed regelmatig een prijsje. Maar nu lijkt het net alsof we in een dip zitten. Ik ben 3x op wedstrijd geweest en steeds 179,5 terwijl ik zelf vaak wel een goed gevoel heb over de proef. Ik wil nu ook nog niet Z1 starten want als het nu al steeds zo gaat dan wordt de Z ook lastig. Het is trouwens niet zo dat we dik 200 punten reden in de M2, we zaten steeds wat rond de 190.

Herkennen meer mensen dit? Wat hebben jullie gedaan om hier weer uit te komen?



_Lobke_
Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Re: [HK]M2 debuut: wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 13:44

Harvey: ik vond de overstap van M1 naar M2 sowieso wel heel pittig. Mijn laatste wedstrijd heb ik in één keer 3 winstpunten gehaald en dat was wel de bevestiging dat we nu eindelijk naar de Z kunnen werken. Maar vlak voor mijn laatste wedstrijd heb ik ook nog een soort dipje gehad dat ik 3x 179 haalde. Ik vind het heel lastig wat een jury precies wil zien.

Cookie: lekker doortrainen dan komt het vast helemaal goed met de punten!

_Lobke_
Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:22

Hoe gaat het hier met iedereen?
Wij hebben inmiddels 18 winstpunten maar de Z is nog veel te hoog gegrepen dus ik denk dat we nog lekker in de M2 blijven. Paardlief heeft helaas wel artrose dus het is even afwachten hoe lang ze op dit niveau door kan gaan. Volgende week komt de dierenarts om foto's van de gewrichten te maken. Ik hoop dat het reuze meevalt zodat we uiteindelijk lekker kunnen knallen in de Z.

_Lobke_
Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Re: [HK]M2 debuut: wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:18

Welkom! Ja de overgang van M1 naar M2 is niet niets. Maar de overgang van M2 naar de Z1 vind ik nog pittiger met een paard dat nooit zoveel looplust heeft en liever iets rustig aan doet. Dan is 60 meter uitgestrekte draf behoorlijk veel :p

Lukt het tot nu toe een beetje met de oefeningen en lengtebuiging?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miereneter en 4 bezoekers