[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 22:29

Hallo allemaal, ik lees stiekem al een tijdje mee en wil me dan toch eindelijk ook een keer melden :o
Ik heb vandaag mijn L1 debuut gemaakt. Dit was niet alleen ons L1 debuut, maar ook ons wedstrijd debuut :D de keuze voor de L1 gemaakt, omdat ik met doorzitten wat meer controle heb in de proef. Ze vond het toch nog wel spannend in de ring en had daardoor veel foutjes in m'n proeven. De tweede proef ging voor mijn gevoel toch echt beter dan de eerste, maar daar dachten de jury's blijkbaar anders over _O- eerste proef 191,5 en tweede proef 173 (met -2 omdat ik verkeerd reed 8)7) Al met al heel blij met onze eerst keer. Was ook de eerste wedstrijd voor het paard, dus heel trots op haar :) We waren nog net niet weggewaaid gelukkig, want wat was het winderig vandaag.

Het lijkt me heel leuk om vanaf nu gezellig met jullie mee te kletsen en de wedstrijd ervaringen met elkaar te delen. Nu zal ik niet vaak wedstrijd rijden, maar vind het wel heel leuk om van andere te zien hoe het gaat :D

Hier nog een paar foto's van ons vandaag:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
We hadden bij binnenkomst al gelijk een spoor achter gelaten :')
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Sorry voor deze spam :=



Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:38

melissa_93 schreef:
Welkom Lottekuh, erg leuk paard! Het paard in het beleertopic is dan een ander paard denk ik? :P
Wat voor een is het?

Sharon mooi plaatje idd!

Gisteren de wedstrijd met het jonge paard afgemeld, zag dat nog niet zo zitten met die enorme wind.
Paard vind het allemaal nog spannend zat op wedstrijd/vreemd terrein, leek me niet zo handig met die wind.
Die mocht vandaag inplaats mee op buitenrit, was heerlijk :)


Dankjewel Melissa! Dit is inderdaad een ander paard :D die uit het beleertopic is ook maar een pony´tje, maar deze is stukken makkelijker :+ Ze is een 5 jarige merrie v. Blue Hors Zack x Spielberg.

Ik snap heel goed dat je niet gestart was, het waaide ook echt enorm hard ja. Ik twijfelde in het begin ook, maar ze komt van Texel dus is wel wat wind gewend haha. Daarbij is zo ook altijd vrij koel van zichzelf en ligt ze van zulke dingen niet zo snel wakker.

_sharonnn, dankjewel :) Ziet er fijn uit jaa! Dat van je houding herken ik heel erg. Dan staat je paard en soms bijna perfect op en weet je het plaatje met je eigen houding een beetje te verpesten :D Althans dat heb ik best vaak :') Ik vind je houding trouwens nog wel meevallen hoor, kan beter op dat moment, maar vind ik nog niet heel storend.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:50

Wat vervelend kimwilliam, droes op stal. Hopelijk kun je binnenkort alsnog gaan starten! Welkom trouwens :D Ik heb zelf geen tuiger, maar kennissen starten wel met een tuiger en dat gaat super goed :)

Oh ik wist niet dat je echt een dagpas moet kopen per proef, dat maakt het wel gelijk een stuk prijziger ja. Ik snap dat je dan maar een proef rijdt. Wat een gelukje met het bit, snap dat je benieuwd bent hoe het nu op wedstrijd gaat. Een ander bit kan ook echt enorm veel uitmaken, heb het bij mijn paard ook gemerkt. Dat zelfs bij bitten die in mijn ogen bijna hetzelfde leken, maar dat volgens haar echt niet zo bleek te zijn haha


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 11:29

Fleury schreef:
Lottekuhh_x schreef:
Oh ik wist niet dat je echt een dagpas moet kopen per proef, dat maakt het wel gelijk een stuk prijziger ja. Ik snap dat je dan maar een proef rijdt.


Nee, je koopt een dagpas per dag maar als je dan maar 1 proef kunt starten is dat natuurlijk 2 keer zo duur dan als je 2 proeven op dezelfde dag kan starten. Daarom baal ik dat we volgende week maar 1 proef kunnen starten.


Oh zo! Ik dacht al haha. Nu begrijp ik het. Dat is idd wel een duur proefje dan, snap dat je daarvan baalt.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 10:30

kimwilliam schreef:
6 september staat mn l1 debuut gepland Yeeey!! <3 moet je persee 5m wijken daarna rechtuit of mag je ook tot de hoefslag?


Minimaal 5 meter wijken, dus lijkt mij dat tot de hoefslag ook gewoon mag :)


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 18:35

Ik heb al een lange tijd niet gereageerd, maar wel zo nu en dan stilletjes wat meegelezen. Ik heb me hier 3 maanden geleden gemeld, omdat ik toen mijn eerste wedstrijd had gereden. Vandaag, op één dag na precies 3 maanden later, heb ik mijn tweede wedstrijd gereden. Ik ben een tijdje niet gestart. Niet dat hier per se een reden voor was, maar door vakanties en het feit dat er in de zomervakantie amper wedstrijden (dichtbij) waren kwam het er maar niet van. Vandaag was er weer wedstrijd op eigen clubterrein, dus dat was lekker makkelijk. Dit keer 187 en 190 punten en daar zeker tevreden mee. Onze werkpunten zijn voornamelijk oefenen op de stelling en buiging en alles wat netter afwerken + beter aan het been. Gelukkig had ik gisteren nog les gehad, anders had ik waarschijnlijk veel belabberder gereden. Soms rijd ik alsnog ik de trein moet halen en heb ik dat zelf niet eens door :+, waardoor ik echt heel slordig ga rijden.

@Fleury, wat een punten! Mag je trots op zijn :) L2 komt dan vast en zeker ook wel goed. Ik vind zelf de overstap naar de L2 niet zo groot, ook qua onderdelen en figuren niet. Het komt alleen wat sneller op elkaar en je hebt idd het wijken tot de hoefslag en het achterwaarts. Over het achterwaarts zou ik me niet al te veel zorgen maken, is ook maar enkele passen ;) Het is ook maar één onderdeel, dus als je de rest gwn netjes rijdt compenseert dat wel. Als je in het L1 nette punten kunt rijden, kan dat in het L2 ook. De overgang van het L2 naar het M1 is wel weer een stuk groter.

Witte benen was hier ook altijd een dingetje :') M´n vorige pony had vier hoge witte benen en de achterbenen hield ik ook nooit schoon. Ik accepteerde het later maar gewoon. Ik ben daarom ook erg blij dat m´n paard maar een klein wit voetje heeft, scheelt een hoop poets/waswerk.

Wat een mooie punten Danique en tof dat jullie zo hoog zijn geëindigd met zoveel starts!

Ook erg mooie punten Imaginaerum! Wat rijdt iedereen goed de laatste tijd :D Een wat gulle jury is zo nu en dan ook niet erg, krijg je wel wat meer zelfvertrouwen van. Ook al houd je natuurlijk in je achterhoofd dat niet alles perfect is, maar zelf weet je je werkpunten meestal toch wel. Je hebt ook soms van die jury's die je geen punten geven of je een onderdeel nu goed of slecht rijdt >;)

Ik vind juist proef 7 & 8 een stuk lastiger dan proef 9 & 10. Nu heb ik proef 9 & 10 nog nooit op wedstrijd gereden maar goed. Het is denk ik net welke onderdelen jij en je paard makkelijker vinden. Zo vind ik bij proef 9 & 10 het drafgedeelte een stuk makkelijker. Ook vind ik het fijner om op een lange zijde middengalop te doen dan op een volte. Daarbij is het ook maar een halve volte waarin je eigenlijk amper tijd hebt om te verruimen. Dus zo is het maar net natuurlijk :)

@urosa, daar moet je ook maar net erg in hebben natuurlijk. Ik snap dat je zusje daar niet op let, maar de kans is heel groot dat dat dan de oorzaak is ja. Fijn dat jullie dit achterhaald hebben, dan komt het met wat oefening vast wel weer goed. M'n oude pony had dat ook altijd met dingen aanleren. Sommige dingen pakte ze heel snel op, maar met sommige dingen duurde het echt eeuwen voordat het kwartje een keer viel. Net als het wijken, dat kon ik pas toen ik de klassen al uit was en datzelfde geldt voor het achterwaarts. Als het kwartje eenmaal bij ze valt, lijkt het meestal appeltje eitje te zijn. Alleen voordat dat kwartje een keer valt....

Oeps... Ik zie dat mijn post een beetje héél lang is :')


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:11

Qua onderdelen is het ook allemaal niet zo spannend nee, maar dat is logisch want het is pas L1 natuurlijk. Als de basis goed voor elkaar is rijd je met gemak de proeven door. Mijn paard heeft alleen nog best wat moeite met de stelling en buiging, vooral dat laatste. Dit merk je dan ook bij vrijwel alle onderdelen, vooral bij E-B door een s van hand veranderen en bijvoorbeeld A afwenden. Wil ik hogere punten rijden moet dit eerst beter voor elkaar zijn :) Maar dat geldt eigenlijk voor bijna alles. Proeven zijn vooral moeilijk als je nog niet alles goed beheerst.

De contragalop meepakken krijgen ze vaak ook al een stuk meer balans van en meer kracht. Een keer les van iemand anders is altijd goed, snap dat je benieuwd bent wat zij ervan vindt. Succes alvast volgende week.



Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 17:18

Ik vind dat er tegenwoordig wel een stuk meer wedstrijden op zand zijn dan voorheen. Ik start voor de zekerheid altijd op zand i.v.m. geen hoefijzers en gladheid. Bij Hulten kwam ik eerst ook regelmatig, was een ideale locatie. Jammer dat er idd geen wedstrijden meer worden gehouden.

Toch een winstpuntje rijker Yentaah! Ik had dat ook de eerste keer met twee jury's, reed de tweede proef een stuk beter maar dacht de jury anders over. Afgelopen keer had ik met twee jury's bijna hetzelfde en klopte wel met mijn gevoel. Alleen als ik het per onderdeel bekeek klopten veel cijfers weer niet met mijn gevoel, sommige te hoog en anderen te laag. Het blijft toch een jurysport.

Gefeliciteerd met je winstpunt Shari_Becker! Hoe lag de bak er uiteindelijk bij? Geen plassen?


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 17:31

Shari_Becker schreef:
Nee gelukkig geen plassen! Wedstrijdbak was echt een super bodem, losrijden helaas op een hele zware bodem.

Zat 25 minuten tussen beide proeven dus ben toen maar op de parkeerplaats gaan stappen en 5 minuten voor mijn 2de proef weer even in de losrijring opgepakt, vond hem gewoon te zwaar om er langer in te rijden.


Dat was dan weer een gelukje, maar dan wel weer jammer van de losrijbak. Soow 25 minuten tussen beide proeven... dan kun je idd beter even wat rustig aan doen, anders is je paard al op tegen dat de tweede proef begint. Waar was je gestart? Ik ben een beetje aan het oriënteren op wedstrijden waarvoor ik me misschien wil inschrijven, alleen ben al jaren niet gestart en nog geen idee wat fijne locaties zijn. Ben wel een beetje bang voor zware bodems :+


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 21:55

Shari_Becker schreef:
Ik was nu in Breda bij ruitersportcentrum Breda gestart, maar die kan ik kwa losrijbodem niet aanbevelen.

Bavel bij de roosberg is fijn te rijden, ook altijd op zand en zowel binnen als buiten prima.

Udenhout is super fijne bodem maar alleen indoor.

Thielen in Tilburg is outdoor op gras, indoor is het een wat zware bak maar vind hem nog te doen.

Loon op zand bij duiksehoef is outdoor op gras vond dat ook altijd wel prima, indoor is de bak zelf prima maar moet je buiten losrijden op zand dus moet je maar geluk hebben met het weer.

Waalwijk is nog een vereniging waar het outdoor op gras ook nog prima banen zijn, en volgensmij doen die ook indoor.

Dongen heeft een nieuwe bak aangelegd dus is ook op zand, behalve als ze enorm grote wedstrijd hebben dan is een deel op gras maar dat staat er dan bij. Wel ook alleen outdoor.

En bij moleneind in Tilburg kun je ook wel fijn indoor starten, bij moergestel hebben ze een fijne outdoorbak.

Kegelaer in Kaatsheuvel is outdoor ook nog wel prima maar wel op gras.

En ik vergeet er vast nog een aantal maar deze heb ik afgelopen 1,5 jaar gestart hahaha


Bedankt voor de suggesties, kan ik zeker iets mee! :D dit is echt precies rondom de omgeving waar ik woon, woon zelf in Sprang-Capelle. Ik zal binnenkort maar eens gaan rondneuzen, op zoek naar een leuke wedstrijd :)

@GHP_Anne, als je L2 zelf leuker vindt en je denkt dat jullie dit wel kunnen zou ik de gok gewoon wagen. Je hebt toch weinig te verliezen en wel of geen winst, je hebt er dan toch plezier in gehad. Daarbij heb je zelf al eens hoger gereden, dus neem aan dat je zelf wel kan inschatten of jullie er klaar voor zijn :)


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 23:09

Haha wat toevallig allemaal. Wellicht dat we mekaar nog wel eens tegen komen! :D
Dongen zat ik vorige week ook naar te kijken, maar zag enkel een vraagprogramma van zaterdag staan (welke overigens was afgelast), zondag was denk ik al vol. Dongen was volgensmij wel een fijne locatie geweest en lekker dichtbij. Ik heb me zojuist ingeschreven voor volgende week zaterdag in Gameren, ben benieuwd :)


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 14:15

Wauw wat een mooie punten allemaal! Mogen jullie trots op zijn.

Ik heb ook niet echt een tip voor je cijsalover. Ik hoor net als Letizia ook alleen m'n voorlezer als ik een proef rijd, voor de rest ben ik afgesloten van de wereld haha. Wel vind ik het ook altijd vervelend als er bekenden aan het kijken zijn. Niet per se op wedstrijd, maar ook gwn tijdens het rijden thuis. Ik voel me dan altijd zo bekeken ofzo en rijd dan anders dan normaal, waardoor het meestal slechter gaat. Ik heb zelf ook geen idee wat ik daaraan kan doen, denk vooral niet te veel nadenken en juist oefenen met bekenden erbij.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:44

Wat knap en dapper van je paar Loes, zo zie je maar weer. Lijkt me erg leerzaam zo´n schriktraining, zowel voor dier als ruiter. Geeft het vertrouwen in elkaar ook weer een boost.

Ik ben zelf momenteel heel erg aan het oefenen op de stelling en buiging, maar mevrouw heeft sinds eergisteren bedacht dat ze constant moet aangalopperen. Even hopen dat ze dit zaterdag niet doet, anders zijn we snel klaar denk ik :+ Op een gegeven moment kreeg ik haar zelfs niet meer in de draf zonder constant aan te galopperen, het knopje stap galop zit er dus alvast op. Geen idee hoe ze erbij komt, maar volgensmij vindt ze galopperen gwn een stuk makkelijker en denkt ze laten we dat dan maar gwn doen. Gelukkig was het vandaag niet zo extreem als eergisteren, maar nog zeer zeker niet zoals het hoort :')


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 19:01

Wat vervelend Imaginaerum. Ik denk dat wat tijd en door trainen haar wel goed zullen doen. Dan kun je thuis rustig verder oefenen en naarmate ze het zelf makkelijker zal gaan vinden, zal ze vast ook wel minder staken. Gelukkig zelf nooit een paard/pony gehad die staakte als iets lastig ging, alleen heb je dan vaak wel weer andere dingen. Ik snap heel goed dat dat heel frustrerend kan zijn. Komt op den duur vast wel weer goed. Als het allemaal zo makkelijk was reed iedereen wel gelijk in de top :) Wel lief van de jury dat ze je een winstpuntje heeft gegeven. Verdiend of niet, je bent toch weer een winstpuntje rijker. Waarschijnlijk zul je later ook wel eens geen winst krijgen terwijl het wel verdiend is, dan heb je het maar alvast gecompenseerd ;)

Hahah xVera94 ik moet wel om lachen hoe je dit brengt. Zeker een compliment dat je paard zo snel leert, heb je toch echt aan jezelf te danken. Op welk vlak zie je dit zo? Ben nu wel benieuwd :Y) wat betreft jezelf.

Ik heb net wedstrijd en Kort gezegd ging m'n wedstrijd echt alles behalve goed. Het losrijden ging eigenlijk best prima, dus ik hoopte stiekem dat ze de proef ook zo door zou lopen. Nu was het voor het eerst op vreemd terrein en dat was duidelijk te merken. M'n paard zal niet snel ergens van schrikken en zal er nooit vandoor gaan of iets dergelijks, maar kruipt echt helemaal in haar schulp als ze iets spannend vind. Ik kwam de ring in en de knop ging direct om, waardoor ze enorm traag werd. Op de een of andere manier komt dan echt niks meer aan en wilt ze niet meer lopen. Ik was echt aan het overleven in de proef en was blij dat ik eindelijk klaar was. Toen kwam de kers op de taart en wenkte de jury naar me. Hij zei dat m'n paard niet helemaal regelmatig en zuiver de proef door liep en dat hij echt ijzers nodig had... Ik geloof direct dat ze niet de gehele proef spatzuiver liep. Als ze iets spannend vindt en heel erg inhoudt, gaat ze ook erg zwalken en als een plank door de bochten. Hierdoor maakt ze wel eens taktfouten of een soort hinkeltje tussendoor. Ik vertelde dit de jury, maar hij keek me echt aan of ik onzin praatte :n Naja toen moest ik natuurlijk later nog de tweede proef rijden. Ik had weer dezelfde jury, dus zag er behoorlijk tegen op. Gelukkig liep ze de tweede proef wel al een stuk beter, al was ze nog steeds niet voorruit te branden. Ik was echt bang dat ik een verliespunt had, aangezien de jury zei dat ze niet helemaal regelmatig was en daar wel op moest beoordelen... Gelukkig alsnog 173 en 181,5 punten. De tweede proef geen één keer commentaar gehad om dat ze niet zuiver zou zijn en er stond onderaan ook bij dat het veel beter was dan de eerste proef. Hopelijk heeft de jury nu ook ingezien dat het zeer zeker niet aan de ijzers ligt :') Was wel heel blij dat hij eerlijk jureerde in wat hij zag. Voor hetzelfde geld was hij blijven hangen in wat hij in de eerste proef zag en had hij me de tweede proef ook zo beoordeeld.

Ik was wel blij dat ik op m´n paard zat en niet mee heb hoeven krijgen wat sommige andere vanaf de zijlijn er van vonden := Zo te horen waren er weer enkele betweters die alles beter wisten. Zo was er een vrouwtje die overal commentaar op leverde. Over dat ik meer van achteruit moest rijden, m'n zadel niet goed lag en ze echt te dik zou zijn. Dat terwijl ze zelf een kapstok van een paard bij hadden >;) Snap niet dat sommige mensen altijd overal commentaar op moeten leveren, terwijl er niet om wordt gevraagd. Buiten dat waren er gelukkig ook nog leuke aardige mensen :)

En sorry voor dit ellenlange verhaal.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 19:53

Letizia schreef:
Waarom zou een paard beter op een zandbodem (neem ik aan?) lopen met ijzers :? Apart advies van de jury :\

Beter zo, dan andersom toch xVera94 :D

Jammer dat zo gespannen is Imaginaerum :\

Djuun heeft gisteren een trap tegen de binnenkant van d'r spronggewricht gehad, wondje valt wel mee, maar denk dat het bot wat gekneusd is. In stap zie je niks, in draf is ze duidelijk stijf en de plek is gevoelig. Sprong ziet aan de binnenzijde ook wel dik, wat nu aan het afzwakken is...
M'n zus zou eigenlijk onderling starten morgen, maar toch maar afgezegd. Hopelijk hersteld ze snel!


Geen idee, vond het zelf ook een gekke beredenering. Volgens hem liep ze op blote voeten (voor het zicht) en zou dat de oplossing zijn. Paard heeft overigens een jaar op ijzers gestaan en dat maakte geen verschil.

Ahw wat balen. Hopelijk hersteld het snel en houdt ze er niks aan over. Wel balen dat je zus de wedstrijd daardoor heeft moeten afzeggen, maar wel een goede keuze.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:20

Idd wat Sakura789 zegt. Misschien dat dat een optie is om te proberen? Wat betreft klieren in een bepaalde hoek kan ik me heel goed vinden, m'n paard is er ook zo een. Nu kan je de proefjes als je wilt wel vaker filmen natuurlijk. Ik heb zelf voor de 30e meegedaan en heb daarvoor 2x gefilmd. Moet zeggen dat er altijd wel iets mis ging. Als m'n paard de proef niet halverwege een keer verstoorde had ik zelf wel allerlei slordigheden :+


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:47

Wat naar zeg kimwilliam. Lijkt me ook niet terecht. Als je voor je gevoel best fijn hebt gereden en al een aantal keer winst heb gereden, zal daar niet meer dan 30 punten verschil in kunnen zitten zou je zeggen. Sowieso moet je volgensmij wel heel belabberd rijden wil je verlies rijden, heb het ook nog nooit meegemaakt. Dan zul je ook geen tot weinig verschil in punten hebben gehad bij de punten die wel goed gingen.

Gefeliciteerd met je puntje Ginatje. Zelf rijd ik ook liever op safe, terwijl je voor (nog) hogere punten wel wat gewaagder moet rijden. Nu zijn je punten al heel goed, maar snap dat je altijd nog betere punten wilt halen :D vooral als je weet dat jullie nog beter kunnen.


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 14:26

Ik snap heel goed dat je je frustraties even kwijt moest. Ook al weet je zelf beter, het blijft enorm zuur. Vooral als de jury ook nog eens hard commentaar geeft onderaan je protocol, komt dat wel binnen. Ik snap ook niet dat de jury er niks van gezegd heeft, dan doe je het er echt om. Zo snel mogelijk vergeten en de volgende keer gewoon weer knallen!


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 06:42

Gefeliciteerd met je winstpunten kimwilliam! *\o/* fijn dat je nu wel de punten hebt gekregen die aansluiten bij je eigen gevoel :)



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, jusdepomme, misami en 36 bezoekers