2021, Count Your Stars!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-21 12:27

2021,
Wat is dat voor mij een ontzettend gek jaar geweest! Waar voor vele het jaar wederom in het teken van Corona stond, was ik nog vooral aan het 'vechten' met mijn pijnklachten en de bijkomende ellende daaromheen. Wanneer je in de ziektewet zit en opbouwende bent heb je al genoeg aan je hoofd, dat het hele bedrijf waar je werkt dan nog eens wordt verkocht en jij 'niet meer welkom bent' maakte het niet eenvoudiger.

Ik had mezelf beloofd dat 2021 een beter jaar zou worden. Mijn exacte woorden eind 2020:
Citaat:
Ik wéét ook dat ik 2021 een jaar gaat worden met meer nieuwe 'Count your stars'-momenten. Het moment is aangebroken om grotendeels de touwtjes terug in eigen handen te nemen en aan mijn eigen geluk en eigen toekomst te denken.
Ja, daar zullen ook ups en downs in zijn. Maar ook mooie, bijzondere, gekke en nieuwe momenten.

En dát heb ik waar gemaakt.

Dankzij vele bezoeken bij de osteopaat werden mijn pijnklachten van het auto-ongeluk iets naar de achtergrond geduwd en na een lange behandeling van prednison en nu onderhoudsdosis methotrexaat is de reuma ook redelijk te behappen. Door dit alles krabbelde ik uit de negatieve spiraal en ging weer genieten! Genieten jullie mee? :D

1.
[ img ]
Het nieuwe jaar beginnen wij altijd goed. Dan tikken we namelijk een nieuw jaar aan van ons samen zijn. Baby is geboren in juni 2010 en op 1 januari 2011 heb ik definitief de koop doorgezet. Ik ken haar al sinds juli 2010 dus ze is echt 'met mij' opgegroeid. Altijd een heel mooi moment. Morgen tikken we de 11 jaar aan! <3
Dit is een minuscule greep aan foto's uit al onze jaartjes samen.

2.
[ img ]

https://postimg.cc/CnnK7Hjk
In februari lag er sneeuw! EIN-DE-LIJK! En ik had de mogelijkheid om naar stal te gaan dus daar gingen we hoor. Door de enorme sneeuwval stonden de paarden binnen en ook de rijbak was niet goed te doen, maar ondanks dat zijn we toch lekker naar het bos gegaan en die koele Quarter van mij genoot met volle teugen!

-.
In maart namen we onverwachts afscheid van mijn oudste hond. Zij werd plots wakker met een flinke hersenbloeding en toen was de keus vrij snel gemaakt om haar te laten gaan. Vreselijk om zoiets mee te moeten maken.
Met Beeb genoot ik vooral van het weer kunnen rijden wat toch best lekker ging, en natuurlijk gingen we met het mooie weer naar het bos. Maar filmpjes kan ik helaas niet plaatsen.

3.
In April vond ik bij Baby een bultje bij haar 'sarcoïd-oog' en in overleg met EquiTom is zij dus gelijk daar naar toe gegaan. Dat bleek achteraf een beetje voor niks te zijn geweest en het bultje trok met bepaalde zalf snel weg.
Daarna heb ik een weekje vakantie weg met de honden gehad en verder vulde ik April met verschillende buitenritten, waaronder deze! Voor het eerst weer een flink stuk geweest <3
[ img ]

4.
Ook in Mei vervolgde we onze buitenritjes, want als je het bos op 5minuten stapafstand hebt, moet je daar toch gewoon lekker van genieten? Tijdens een sollicitatie vroegen ze immers wat mij nou echt gelukkig maakt:
Citaat:
Eén van die dingen die ik benoemde was volmondig een buitenritje met mijn paard.

https://postimg.cc/McpyzN7D
Ook kwam de Weegschaal naar stal!
[ img ]

5.
Juni, wat hadden we heerlijk weer! Ik sloot mijn letselschadezaak (noodgedwongen) af en wat viel er toen een last van mijn schouders zeg, poeh! Kortom, lachen en genieten! Maar, niet alleen dat .. ook waren we allebei jarig!

[ img ]
Hiep hiep hoera! Baby is 11 jaar!

-.
Ik zou een heel topic kunnen maken met oortjes foto's, maar helaas heb ik maar een max van 15 dus helaas. In juli hebben we veel het bos gezien en zelfs twee uitstapjes gemaakt naar dressuur/basis les van een stalgenootje. Leuk, maar toch niet helemaal wat voor ons.

6.
In Augustus hadden we wederom lol. Want ik heb ook gewoon een hilarische pony, maar daar komt ik later op terug :P In Augustus maakte ik eindelijk positief gebruik van mijn broertje met E rijbewijs en gingen we op bezoek bij een goede vriendin van mij! _Tristan :) We gingen lekker naar het strand. Helaas zijn we deze twee uur zeiknat geregend, maar dat mocht de pret echt niet bederven.
[ img ]
https://postimg.cc/v4QnvkNs


7.
In September kwam ik er achter dat ze wel heel keurig is opgevoed. En dan moet ik weer lachen om de stal waar wij hebben gestaan waar ze de stempel 'levensgevaarlijk' en 'onopgevoed' kreeg :') Tsja, als je hardhandig bent is uiteindelijk geen enkel paard meer vriendelijk ;)
[ img ]

Maar September stond ook in een heel mooi sfeertje. Ik was eindelijk van alle gezeur om mij heen af. In deze maand knapte ik gigantisch op en plande samen met Mandy, ook een goede bekende van mij, een fotoshoot. Eindelijk na jaren Beeb weer voor haar lens! De aller eerste keren was toen Beeb net 1,5 jaar was en Mandy net begon met fotograferen. Nu ... kregen we deze platen!

8.
[ img ]

Deze glimlach is voor mij zóveel waard!

9.
[ img ]

10.
[ img ]


En ik weet. Ik weet! Ze zijn niet heel erg boktproof, maar iets wat ik hééél graag wilde heb ik waar kunnen maken met mijn topper!

11.
[ img ]
Vond ik het dood eng? Jazeker! Maar genoten, absoluut! En verder heb ik normaal braaf mijn cap op buiten.

In Oktober was het rustig, die maand stond in het teken van mijn nieuwe job. Natuurlijk ben ik wel bij Beeb geweest maar niets vastgelegd.

12 & 13.
In November maakte we weer eens een uitstapje naar het 'Springen', wat we allebei erg grappig vinden. Beeb iets meer dan ik.
[ img ]
Ook kocht ik een nieuwe auto, maar daar is Bokt niet voor :P Maar blij dat ik ermee ben!!

Eind November is Beeb ook weer geschoren. Nu ze wat meer aan het werk gaat was dat toch ook wel fijn en als je Shine Like A Star heet, dan moet je gewoon sterren op je kont!
[ img ]


December sluiten we af met gister een eerste les bij Miene Duits (MD Performance Horses) wat heel goed beviel. Ik sterf nu wel van de pijn maar dit smaakt naar meer. Eindelijk weer het 'echte' werk oppakken na ruim 2,5 jaar geen les te hebben gehad. Maar zoals je ziet .. wij hebben echt wel genoten!

Maar genieten doe je sowieso wel met deze grappenmaker <3

14.
[ img ]

https://postimg.cc/WDSckFJV
Ons kerstkaartje mag niet vergeten worden. Samen met onze stal-vriendinnen!

15.
[ img ]
Mijn Shining Star <3
Hoe cliché, maar ik denk dat Bokt wel de plek vol mensen is die weten hoeveel goud een paard waard kan zijn.


Op naar 2022, waar ik nog heel veel 'Count Your Stars'-momenten hoop te hebben, en die gun ik een ieder van jullie ook!

Een fijne jaarwisseling <3 **\O/** :wave:

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Zertab
Berichten: 12185
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 14:48

Wat een leuke foto's Denies! :D En fijn om te lezen dat het zo veel beter met je gaat!

Mayflower_
Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: 2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 15:54

Prachtig overzicht en wat een onwijs knap paard heb je! Je straalt op elke foto :)

Wear a smile- One size fits all

Nickolay
Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: 2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:13

Wat een leuke foto's en mooi overzicht.

AlwaysH
Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: 2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 11:47

Mooi overzichtje Denise :+:
Ik hoop dat 2022 je nog meer uit die negatieve spuraal trekt en je nóg meer kan genieten van Beeb (en je shop).

<3 Een nieuw avontuur met Pirate Jack's Azumar! <3
Onze driejarige KWPN ruin.
Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Noisy
Berichten: 5393
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: 2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 19:23

Mooi overzicht en hoe fijn is het om zoveel groei te hebben gehad in één jaar. Op naar een nieuw jaar met hopelijk net zoveel fijne en mooie momenten +:)+

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram

Anoniem

Re: 2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 20:21

Wat heb je dit topic mooi overzichtelijk gemaakt zeg.

Heel veel geluk samen!

Lugea
Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 21:45

Wat een prachtig topic om door te lezen en geweldig om je zo te zien stralen! Op naar nog zo’n mooi en gelukkig jaar voor jou en Baby. *\o/*

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: 2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:08

Wat een leuk jaaroverzicht! Hopelijk brengt 2022 jullie alleen maar meer geluk en positiviteit!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Selente
Berichten: 1861
Geregistreerd: 14-05-09

Re: 2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:57

Wauw jouw uitdrukking op foto 8! Zo oprecht en waardevol. Fijn overzicht, hopelijk kun je deze groei doorzetten. Het is je gegund! :j

justkid
Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: 2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:22

Wat een prachtig topic. ik wens je alle geluk en gezondheid voor het komend jaar met je prachtige paard.

NorwayFjord
Berichten: 3143
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:44

Super leuke foto's Denise <3 Knappe Beeb!

Olaf | Fjord | 25-04-2023 | Insta: olafthefjord

Definitely Diva | B+10 L1+10 L2+2


xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: 2021, Count Your Stars!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-22 17:37

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, dat doet me goed! <3

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers