AH Kerst...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

CoonArt
Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

AH Kerst...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-21 10:16

Echt te schattige reclame dit jaar van onze grootgrutter!


Have You Hugged Your Horse Today?


MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: AH Kerst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 10:19

Wat schattig! Jammer van de onwaarheden en de slechte huisvesting in de videos. Deze hamsters leven super solitair. :o

Amber_anne
Berichten: 6899
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 10:21

MarlindeRooz schreef:
Wat schattig! Jammer van de onwaarheden en de slechte huisvesting in de videos. Deze hamsters leven super solitair. :o


Helemaal mee eens. Heb ook onder de Instagrampost een reactie geplaatst

Captain
Berichten: 21361
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 10:24

MarlindeRooz schreef:
Wat schattig! Jammer van de onwaarheden en de slechte huisvesting in de videos. Deze hamsters leven super solitair. :o


Dacht ik ook aan.. Leuk dat nu waarschijnlijk het gemiddelde huishouden denkt er een hamster bij te moeten halen en men dat ook wellicht gaat doen.. :=

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 10:33

Tjsa ik had hem gelukkig nog niet gezien. Ik ben geen fan van de oh we doen even een zielig iets in de reclame, aldi doet het met een winkelwagentje. :n

Ik denk dat de hamsters even iets heel anders willen doen :') maar domme reclame en impulsaanschaf nu hierdoor? Het idee erachter is leuk, maar de uitvoering en dierkeuze niet goed doordacht.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

SJP
Berichten: 164
Geregistreerd: 09-03-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 10:36

[Deleted]
Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

moonsparkle
Berichten: 21702
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 10:45

karuna schreef:
Tjsa ik had hem gelukkig nog niet gezien. Ik ben geen fan van de oh we doen even een zielig iets in de reclame, aldi doet het met een winkelwagentje. :n

Ik denk dat de hamsters even iets heel anders willen doen :') maar domme reclame en impulsaanschaf nu hierdoor? Het idee erachter is leuk, maar de uitvoering en dierkeuze niet goed doordacht.


Het is blijkbaar wel een goede reclame, er wordt nu al extra reclame gemaakt voor de supermarkt via bokt :')

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Momo94
Berichten: 1111
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 11:34

Captain schreef:
MarlindeRooz schreef:
Wat schattig! Jammer van de onwaarheden en de slechte huisvesting in de videos. Deze hamsters leven super solitair. :o


Dacht ik ook aan.. Leuk dat nu waarschijnlijk het gemiddelde huishouden denkt er een hamster bij te moeten halen en men dat ook wellicht gaat doen.. :=


En dan misschien nog erger 2 hamsters in een verblijf..

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:05

Captain schreef:
MarlindeRooz schreef:
Wat schattig! Jammer van de onwaarheden en de slechte huisvesting in de videos. Deze hamsters leven super solitair. :o


Dacht ik ook aan.. Leuk dat nu waarschijnlijk het gemiddelde huishouden denkt er een hamster bij te moeten halen en men dat ook wellicht gaat doen.. :=


Ach welnee, mensen informeren zich al slecht voor de aanschaf van een dier en die gaan echt niet vanwege een reclame een extra hamster halen denk ik :7

Ik vind het echt een grappige reclame :)) Had hem nog niet gezien. Dat die hamster Harry heet, vind ik het allergrappigst. Aangezien Harry jarenlang het gezicht van de AH-reclames was met die hamsters. :')

[o]

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: AH Kerst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:06

Verootje. Destijds was er van een wc papier reclame een run honden vanwege de puppy in de reclame. Ooit was er een schoenenmerk met een ander ras hond, ook daarna wilden opeens veel mensen zo n hond hebben. Mensen zijn soms rare wezens

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Anoniem

Re: AH Kerst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:08

Ik vind het vooral leuk dat mn dorp goed in beeld is deze reclame :)) hij is van de zomer opgenomen en ja er lag een berg sneeuw toen _O-

Sting
Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:09

Een heel schattige reclame, maar ze hadden beter iets meer kunnen nadenken over de opzet. Snak overigens wel dat ze voor een hamster kiezen, dat is wel logisch. Het verblijf en het ‘ gezellig samen’ past dan weer totaal niet. Hopelijk komt er geen stormloop op hamsters nu.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: AH Kerst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:15

En de hamster is veel in hun reclames geweest ivm hamsteren

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Ayasha
Blogger
Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:20

Amber_anne schreef:
MarlindeRooz schreef:
Wat schattig! Jammer van de onwaarheden en de slechte huisvesting in de videos. Deze hamsters leven super solitair. :o


Helemaal mee eens. Heb ook onder de Instagrampost een reactie geplaatst

Ook dat ze geen hartjes op ramen tekenen gezien ze dat concept niet kennen?

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Soepblik
Berichten: 1149
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:23


julius_juut
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer
Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:24

Ik vind de reclame geweldig.
En mensen die vanwege een animatie reclame een hamster koppeltje maken... Tja, die bedenken ook wel andere domme dingen met hun beest. Je kan ook overal een probleem van maken.

"You're neither unnatural, nor abominable, nor mad;
you're as much a part of what people call nature as anyone else;
only you're unexplained as yet -- you've not got your niche in creation."

Weerwolven van Wakkerdam op bokt: https://www.facebook.com/groups/1484683858440167

Amber_anne
Berichten: 6899
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:29

Amber_anne schreef:
MarlindeRooz schreef:
Wat schattig! Jammer van de onwaarheden en de slechte huisvesting in de videos. Deze hamsters leven super solitair. :o


Helemaal mee eens. Heb ook onder de Instagrampost een reactie geplaatst

Ook dat ze geen hartjes op ramen tekenen gezien ze dat concept niet kennen?[/quote]

Wat een kinderachtige reactie.

Slechte huisvesting zou nooit gepromoot moeten worden. Net als een reclame met een konijn in een hokje of een paard in een mini stal. Zolang het bedrijf zich daar niet bewust van is verandert er ook niks.

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:30

Joh, je kunt ook gewoon naar de reclame kijken zonder er allerlei invullingen voor anderen op te maken en zuur te gaan zitten doen. Tjonge, tegenwoordig moet overal wat negatiefs bij worden gevonden. :')

Als je goed kijkt, zie je dat het een animatie is. :)) No animals were harmed. Cool your tits ladies :D

Enne, TWBA is zo'n beetje het beste reclamebureau van Nederland, volgens mij zitten zij ook achter de reclames van Centraal Beheer :D

Cer
Berichten: 30122
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:34

Tallie1979 schreef:
Joh, je kunt ook gewoon naar de reclame kijken zonder er allerlei invullingen voor anderen op te maken en zuur te gaan zitten doen. Tjonge, tegenwoordig moet overal wat negatiefs bij worden gevonden. :')

Als je goed kijkt, zie je dat het een animatie is. :)) No animals were harmed. Cool your tits ladies :D

Enne, TWBA is zo'n beetje het beste reclamebureau van Nederland, volgens mij zitten zij ook achter de reclames van Centraal Beheer :D

Dit :j

Dan kan je alle animatiefilms met dieren ook wel verbannen... of zouden mensen echt denken dat katten praten als ze alleen thuis zijn bijvoorbeeld
If so, dan zijn die mensen sowieso niet te redden :')
Laatst bijgewerkt door Cer op 07-12-21 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Soepblik
Berichten: 1149
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:35

Tallie1979 schreef:
Joh, je kunt ook gewoon naar de reclame kijken zonder er allerlei invullingen voor anderen op te maken en zuur te gaan zitten doen. Tjonge, tegenwoordig moet overal wat negatiefs bij worden gevonden. :')

Enne, TWBA is zo'n beetje het beste reclamebureau van Nederland, volgens mij zitten zij ook achter de reclames van Centraal Beheer :D



Theoretisch gezien het beste omdat het een soort fabriek is waar enorm veel geld in gepompt wordt en die dus ook een enorme output hebben, en ze hebben een ECD (Darre) die werkelijk geniaal is op het gebied van klanten werven. Maar onder de meeste creatieven is het echt het zwarte schaap wat je enkel als laatste optie, mocht alles misgaan en je je baan verliezen doordat je vervangen wordt door een beter team, op de back burner hebt. :+ De meesten willen er niet dood gevonden worden omdat het zo hyper commercieel is vaak, zo massaal (40 teams), en erg onethisch in welke klanten ze aannemen en wat voor werk ze maken. Neemt niet weg dat ik hun AH kerstcommercials en Frummel en Frekkel geweldig vindt.
Laatst bijgewerkt door Soepblik op 07-12-21 12:39, in het totaal 3 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: AH Kerst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:37

Helaas lezen mensen zich niet in voor ze een hamster nemen. Te vaak gezien helaas. En zelf ook zeker 10 hamsters opgevangen uit zulke situaties.

Morganlefay
Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:40

Ach, veel onwaarheden, maar dat is niet waar het om gaat. Het gevoel van samen is hier de boodschap
en die van CB is een pracht van een CSI parodie.

Ben een HSP-er, dus wars van macht, hiërarchie en regels.
Een soeverein? die ligt in mijn gereedschapskist.

Cer
Berichten: 30122
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:40

MarlindeRooz schreef:
Helaas lezen mensen zich niet in voor ze een hamster nemen. Te vaak gezien helaas. En zelf ook zeker 10 hamsters opgevangen uit zulke situaties.

maar dat kwam niet door deze AH reclame denk?

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:42

Cer schreef:
MarlindeRooz schreef:
Helaas lezen mensen zich niet in voor ze een hamster nemen. Te vaak gezien helaas. En zelf ook zeker 10 hamsters opgevangen uit zulke situaties.

maar dat kwam niet door deze AH reclame denk?

Nee natuurlijk niet, maar ik bedoel meer dat mensen zich echt niet inlezen. En dat als mensen de reclame zien dat ze dan niet eerst gaan googelen of goudhamsters wel in paren gehouden kunnen worden.

Amber_anne
Berichten: 6899
Geregistreerd: 09-04-18

Re: AH Kerst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 12:45

Het promoten van dierenleed zou nooit moeten mogen. Hoe leuk ze het ook brengen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 140 bezoekers