Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Anoniem

Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 22:49

*\o/*

In mijn ogen kan het niet snel genoeg kerst zijn en elk jaar zoek ik dan ook leuke cadeaus voor andere maar ook voor mezelf, in de vorm van adventkalenders! Nu komen er steeds meer op de markt. Van sieraden tot parfum dus ik zag vorig jaar door de bomen het bos niet meer.

Van welke winkel/webshop/iets anders? hadden jullie vorig jaar/hebben jullie altijd een kalender? :D


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 23:03

Niniane schreef:
Haha oh god ik zag dit topic en dacht echt van: oh god it's that time of the year again...


Maaaaaar adventskalenders zijn eigenlijk ook wel alle pret van de feestdagen. :') Mijn kalender van vorig jaar was van Clinique. Die was wel leuk maar hoef die dit jaar niet meer.


Ik ben zo'n hysterische kerst-gek, I'm sorry. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 10:43

Iris82 schreef:
Ik ben zo benieuwd naar de adventskalenders van dit jaar. Had er vorig jaar voor mn zoontje, mij en mn vriend een. En was een hele grote hit. :)
Wat voor kalenders had je dan?

Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 21:18

Ik heb nu die kaarsen adventkalendef van de action en nog een met chocolaatjes. (Mars, bounty etc) Volgende week Rituals deluxe bestellen. :D

Wil ook eindelijk dit jaar 1 van de Primark scoren maar is niet te doen hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 08:09

Dallista schreef:
naomiiiii schreef:
Wil ook eindelijk dit jaar 1 van de Primark scoren maar is niet te doen hier.

Oh, hoezo niet te doen? *nieuwsgierig* En wat zit erin?
Edit: even op youtube rondgeneusd, wist niet dat ze zoveel hadden. Kan me voorstellen dat die
Spoiler:
Harry Potter trein
wel erg gewild is.

Ik wil die van Disney! Niet te doen hier omdat dit volgens mij de kleinste primark van nl is en ze echt noooooit iets hebben. :+

Zelf samenstellen wou ik vorig jaar doen voor vriend, maar toen ik 24 ideeen moest gaan verzinnen kwam ik niet op 24 uit. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:11

Dallista schreef:
Cemlys schreef:
Wat zit er in die van disney? Zijn ze al te krijgen?

De Primark Disney kalender heeft
Spoiler:
kerstballen met een Disney / Mickey Mouse thema/vorm.

Ik heb net even gekeken, er liggen er nog een aantal hier in de buurt (dichtsbijzijnde Nijmegen), maar niet mijn ding.


Ze zijn er al dus? }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:36

Michelleex schreef:
Ohh, ik hou van adventskalenders!

Ben naar die van de primark op zoek geweest maar is niet gelukt.

Ik heb nu die:
- Van de SPA action
- Voor de hond
- Celebration
- Airwick geurkaarsjes
Hij staat wel op marktplaats. Ook op fb groepen van Primark Disney. Bij sommige betaal je wel 1 of 2 euro meer. In Zwolle hoef je iig niet te kijken want er is daar echt helemaal niets qua disney en kerst spullen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 09:57

Zo, Rituals ook besteld. Is die van de Ikea al te koop?

Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 17:38

Gister hadden ze ze niet in Zwolle. Ging mn avond. _O-

Die van de Ikea wil ik dus nog, dan is het denk ik wel klaar. Vandaag is de deluxe van Rituals aangekomen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:39

pimaude schreef:
naomiiiii schreef:
Gister hadden ze ze niet in Zwolle. Ging mn avond. _O-

Die van de Ikea wil ik dus nog, dan is het denk ik wel klaar. Vandaag is de deluxe van Rituals aangekomen. :)


Ik heb er donderdag (3/10) 5 gekocht.. trays vol zowel bij het restaurant als bij de kassa!

Ik was er dinsdag idd. Nog maar een keer op en neer dan. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 20:00

Sani schreef:
[ [url=m/8FKCzK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb hem binnen! Er komt een mega geur vanaf, maar ben zo benieuwd! *\o/*

Waar heb je die vandaan? <3

Ik heb die van Ikea! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 21:29


Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:56

Is amazon een normale site? Ik heb er nog nooit besteld maar wil die yankee candle wel eigenlijk. <3 Gewoon alles betrouwbaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 14:08

Ik had eigenlijk mijn Rituals kalender al willen opzetten maar door een break-up en daardoor een verhuizing nog niet gebeurd. Hopelijk dit weekend in mijn eerste eigen huisje. Zie al helemaal voor me hoe mijn 4 kalenders bij elkaar komen te staan. <3 (Alleen nog maar even zien of dit in de praktijk ook zo werkt :Y) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:41

Dat dit topic zoveel pagina's zou krijgen had ik niet verwacht. :Y)

Ik zit in mijn nieuwe huisje. Ga nu de rituals kalender doen en de rest erbij zetten. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 23:23

__Sannne schreef:
Geniet van het opzetten! Hoe bevalt je nieuwe huisje? Je zat hiervoor bij je ex zijn ouders toch? (Of heb ik je verward met iemand anders?)

Dat ben ik ja! Ben nog heel druk aan het uitpakken. Meeste is al gedaan en verwacht morgen klaar te zijn. Heerlijk een eigen plekje!

Ze staan! Weet even niet hoe ik het anders moet doen maar het komt aardig in de buurt met mijn idee wat ik al in mijn hoofd had. :Y)

[ img ]

Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:59

Wat leuk al die foto's! <3

Ik heb de normale rituals kalender ook cadeau gedaan aan een vriendin van me. Door haar zit ik hier in mijn eigen huisje (met 4 adventskalenders en 2 kraskalenders :+ ) dus dat verdiende ze wel. :D

Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 14:37

Hij moest eens weten. :') _O-

Ik kom er net achter dat zondag al de 1e is. Ik was er nog helemaal niet mee bezig. Omdat ze er al zo lang staan had ik het idee dat het nog een jaar duurde. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 17:58

Ik vind die van de action elk jaar prima te eten. Zijn hetzelfde als bij elke simpele winkel eigenlijk zoals Lidl. Allemaal rond de euro en simpele chocolaatjes. Vind ze vooral leuk voor kinderen. Ik had ze vroeger altijd en nu ik 21 ben nog steeds. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 20:47

xRoossie95 schreef:
De katten hebben ook plezier gehad in de ochtend :') hele week er netjes afgebleven en vanochtend vonden we dit. Alsof ze wisten dat vandaag 'de dag was }>
[ [url=m/5AeYRG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Daar zou ik toch echt even niet zo blij mee zijn, afgezien van dat ik katten sowieso al niets vind. :o

Hier is alles open gemaakt en gekrast. Ik ben blij! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:41

Spoiler:
Het cadeautje in de deluxe rituals kalender vandaag maakt echt heel mijn dag goed. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 23:37

Zegt genoeg toch? :D

[ img ]

Hij heeft er nu 2 trouwens. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 15:52

Gini schreef:
Mijn hond wordt een beetje te enthousiast van haar kalender. :') Alles ging hier tot nu toe zeer vlotjes naar binnen.
Openen jullie je adventskalender in de ochtend of avond? Bij ons is het echt een avondroutine.


Ligt eraan want ik heb verschillende diensten. Als ik in de avond moet werken maak ik ze in de ochtend open en andersom. In het weekend zodra ik wakker word. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 20:24

Zojuist mijn 5e kalender gekocht bij Lucardi. Wel echt de laatste hoor. :+

Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 10:51

Wat super leuk dat mijn topic weer omhoog komt!

Ik heb uiteraard die van Rituals weer. Dit jaar voor het eerst de goedkopere want die sprak me toch meer aan.

Willen jullie het met spoed melden als jullie de air wick kalender bij de Action weer zien? *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _HS_, _Mars, Amazonbot, Britta31, colinneke, Domi_94, Eefje_Sammy, Elegance_, Es_ther, fleurtjeuh, gigil, Goldwynn, Googlebot, GrapeshotBot, Koekie_186, Lalladidoo, Larislaatje, Lestrange01, Liseef, MallyBelly, Monody, NibbitLotus, Nustice, Pantykous, Pellelilly, RenskeFrea, SemrushBot, SentiBot, sunny43, xVerax en 194 bezoekers