Chronische beperking, achteruitgang door coronamaatregels

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Chronische beperking, achteruitgang door coronamaatregels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-21 11:34

Hoi ik vroeg me af of er meer mensen hier tegen aan lopen. Ik heb een chronische aandoening die redelijk onder controle te houden is met veel zwemmen, normaal vier tot zes keer per week een uur en dan functioneer ik gewoon goed. Heb 7 jaar thuus gezeten in wia en sinds twee jaar baantje voor enkele uren, vier maanden terug nog baan erbij gevonden waardoor ik nog maar weinig aanvulling nodig heb vanuit wia. Nu ga ik lichamelijk weer hard achteruit en functioneer op werk en in dagelijks leven stuk slechter en slik ik weer pijnstillers. Elke keer weer opbouwen en dan is weer zwembad dicht en weer onzekerheid hoe lang nu weer. Nadeel is heb van alles geprobeerd maar niets werkt zoals zwemmen wel doet. Zijn er meer mensen in zo'n situatie?

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Re: Chronische beperking, achteruitgang door coronamaatregels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:45

Ja, hier nog iemand ik zit midden in chemo traject....je word steeds zwakker en kan nog niet eens zonder gevaar over straat! En dan altijd van die mensen die even niet nadenken en zich zelf heel gezond vinden!
daar baal ik het meeste van die eigenwijze mensen!

Pindabear

Berichten: 377
Geregistreerd: 15-11-19

Re: Chronische beperking, achteruitgang door coronamaatregels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 15:33

Hier nog iemand.
Ik merk het met mijn chronische rugklachten dat het nu ook erger word nu ik niet meer naar de sportschool kan. En de belastbaarheid word daardoor nu ook minder.