Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Hannanas
Berichten: 13008
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:35

Mwa Plants. De term is idd ongelukkig gekozen door mij, echter alles maar dempen onder het mom “fake news”.. een topic als deze kan ook informatief zijn voor de, hoe zeg ik dat, waanzin gelovers. In de hoop dat ze toch doorklikken over de feiten die hier geplaatst worden.

Niet banketstaaf maar poetsen.


PlantsTho
Berichten: 817
Geregistreerd: 30-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:38

Hannanas schreef:
Mwa Plants. De term is idd ongelukkig gekozen door mij, echter alles maar dempen onder het mom “fake news”.. een topic als deze kan ook informatief zijn voor de, hoe zeg ik dat, waanzin gelovers. In de hoop dat ze toch doorklikken over de feiten die hier geplaatst worden.


Fair! Al help ik je hopen dat virusontkenners zich iets aantrekken van wetenschap en artikelen met echte bronnen... -O-

I will not stay silent so that you can stay comfortable
Carnism: the secret reason we eat meat <3

moyra
Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:39

Ik vind het altijd weer bijzonder hoe men kan denken dat een welvarend land als Nederland de hele economie onderuit wil halen om te testen hoever de schapen (mensen in dit geval :+ ) zich in een hoek laten drijven door de overheid.
Het enige doel van de overheid is namelijk macht :j

_O- :roll: :')

Flower033
Berichten: 754
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Niet meer op bokt

Re: Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:46

Ik vind het bijzonder dat mensen dit denken van het coronavaccin. Als ze een wond oplopen bij het paardrijden is een tetanusprik geen probleem. Is ook een vaccin, maar dat weten ze blijkbaar niet. (dat beschermt tegen een hele vervelende dood).
In het verlengde hoort ook de theorie dat de elite een groep is die kinderen misbruikt en hun bloed drinkt. Hoeveel kinderen ben jij al kwijtgeraakt? En om een of andere vage reden hoort Trump en Baudet er niet bij. Terwijl als er een paar mensen op macht uit zijn, zijn zij het wel.

Oh, ik weet wat. Als we onze kinderen nu vaccineren met het coronavaccin, dat vaccin met die chip, dan kunnen we ze weer terugvinden als ze ontvoerd zijn door de elite. Of zouden die apparaatjes hebben waarmee ze die chip uit kunnen zetten?

Voornemen 2023: meer buiten, minder socials

hwn
Berichten: 4688
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:50

Mariska_28 schreef:
Ik begin mij bijna meer zorgen te maken over de mensen die die ongein geloven als om het virus zelf.. Krijgen we een pandemie van complotdenkers ofzo?


Idem hier.

Mijn tandarts wil me geen nieuwe afspraak geven (1 tand gevuld, 2de moet nog) omdat ik niet geloof dat corona afkomstig is van 5G!

Mloes
Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:54

Zeeuwtje68 schreef:
Ik zou zeggen blijf maar in deze onzin geloven hoor. zoals ik al eerder heb gezegd de waarheid zal naar boven gaan komen...


Dit zeggen 'ze' allemaal. Wanneer is dat dan precies? Op dezelfde dag dat blijkt dat Trump tóch gelijk had over alle fraude, en herkozen wordt? Want daar roept iedereen ook over: Wacht maar af!

Ik heb ook wat mensen die ik ken op Facebook die allemaal de 'niet mainstream media' geloven. MAAR. Als we allemaal de 'niet mainstream media' gaan volgen en geloven, is dit dan de nieuwe mainstream media? En als we al niet meer weten wat mainstream media is en wat niet, WIE KUNNEN WE DAN NOG WEL GELOVEN?

Geintje natuurlijk, maar ik vind het ook best wel zorgwekkend dat mensen zo denken. Een vaccin waarmee een chip wordt ingespoten waarmee de overheid ons via het 5G-netwerk kan besturen en manipuleren, echt. Hoe verzin je het?

Mloes
Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:58

Oke wauw, dit schrijft TS in een ander topic:

Weten wij dit wel? Dat er ondergrondse tunnels zijn die gebruikt worden om mensen te vervoeren en drugs en kinderen gevangen worden gehouden. Dat er pedonetwerken onder de grond zitten... dat er zoveel bekende mensen hiermee te maken hebben... Dat er Satanisch ritueel kindermisbruik word gedaan? enzzz er is zoveel aan de hand in ons land...

Dit kan toch niet? TS, ik hoop dat je hulp krijgt of dat er mensen in je omgeving zijn die je weer bij zinnen kunnen brengen.

(stiekem hoop ik dat dit een grapje is?)

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:01

moyra schreef:
Ik vind het altijd weer bijzonder hoe men kan denken dat een welvarend land als Nederland de hele economie onderuit wil halen om te testen hoever de schapen (mensen in dit geval :+ ) zich in een hoek laten drijven door de overheid.
Het enige doel van de overheid is namelijk macht :j

_O- :roll: :')

Dit inderdaad. En wat de overheid met al die macht zou willen gaan doen is mij ook nog steeds niet duidelijk

Arcodavella
Berichten: 555
Geregistreerd: 30-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:13

Mloes schreef:
Oke wauw, dit schrijft TS in een ander topic:

Weten wij dit wel? Dat er ondergrondse tunnels zijn die gebruikt worden om mensen te vervoeren en drugs en kinderen gevangen worden gehouden. Dat er pedonetwerken onder de grond zitten... dat er zoveel bekende mensen hiermee te maken hebben... Dat er Satanisch ritueel kindermisbruik word gedaan? enzzz er is zoveel aan de hand in ons land...

Dit kan toch niet? TS, ik hoop dat je hulp krijgt of dat er mensen in je omgeving zijn die je weer bij zinnen kunnen brengen.

(stiekem hoop ik dat dit een grapje is?)


Hier is onlangs een artikel over gepubliceerd in het ND (volgens mij), kan 't zo even niet terug vinden. Ik heb geen idee wat ik zelf van dit soort informatie moet denken, maar het direct van de tafel vegen als een grap is volgens mij ook niet terecht.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:15


Knudd
Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:19

Hannanas schreef:
Mwa Plants. De term is idd ongelukkig gekozen door mij, echter alles maar dempen onder het mom “fake news”.. een topic als deze kan ook informatief zijn voor de, hoe zeg ik dat, waanzin gelovers. In de hoop dat ze toch doorklikken over de feiten die hier geplaatst worden.


Denk dat het passend is in [NM] Conspiracy theorieën en hun aanhangers. of in [CV] Viruswaanzin om het te hebben over de (on)zin van complottheorieën B-)

GDG
Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:21

Hoe gaat het met je Zeeuwtje? Heb je begeleiding? Zoja, bespreek dit aub. Zo nee, trek aub morgen aan de bel bij je HA.

koeien op de weg...

Schemerdier
Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:22

Arcodavella schreef:
Mloes schreef:
Oke wauw, dit schrijft TS in een ander topic:

Weten wij dit wel? Dat er ondergrondse tunnels zijn die gebruikt worden om mensen te vervoeren en drugs en kinderen gevangen worden gehouden. Dat er pedonetwerken onder de grond zitten... dat er zoveel bekende mensen hiermee te maken hebben... Dat er Satanisch ritueel kindermisbruik word gedaan? enzzz er is zoveel aan de hand in ons land...

Dit kan toch niet? TS, ik hoop dat je hulp krijgt of dat er mensen in je omgeving zijn die je weer bij zinnen kunnen brengen.

(stiekem hoop ik dat dit een grapje is?)


Hier is onlangs een artikel over gepubliceerd in het ND (volgens mij), kan 't zo even niet terug vinden. Ik heb geen idee wat ik zelf van dit soort informatie moet denken, maar het direct van de tafel vegen als een grap is volgens mij ook niet terecht.


Excuseer? Lees de post nog eens opnieuw, misschien eens luidop, en zeg dan nog eens dat je dit niet gewoon van tafel mag vegen. Elke zin op zich is al genoeg om als waanzinnig beschouwd te worden als er niet hele sterke bewijzen bijgevoegd worden.

Zulke uitroepen niet direct afdoen als onzin is gewoon gevaarlijk.
Laatst bijgewerkt door Schemerdier op 30-11-20 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

I'm gonna wash that man right out of my hair
Take my hips to a man who cares
Sheela na gig - you exhibitionist

Blue_Eyes
Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:22

Man oh man, wat een tegenvaller. En ik maar denken dat je een échte primeur had waar ik steil van achterover zou slaan. In plaats daarvan kom je met deze oude koe? -O-


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:29

ista schreef:
Ik heb getemd ivm verspreiden van fake news

Ik ook, hopelijk doen meer mensen dit.

Morganlefay
Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:29

Dames het is volle maan he. }>

Ben een HSP-er, dus wars van macht, hiërarchie en regels.
Een soeverein? die ligt in mijn gereedschapskist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:29

Nu weet ik nog niet wanneer mijn popcorn voorraad op orde moet zijn -O-

Corona bestaat niet.
Corona is gepland (ofwel: het bestaat wel).

Ja wat is het nu? Bestaat het nu wel of niet? Neem eerst eens een standpunt in voor je anderen ermee lastig valt :roll:

tamary
Berichten: 29165
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:30

Mloes schreef:
Geintje natuurlijk, maar ik vind het ook best wel zorgwekkend dat mensen zo denken. Een vaccin waarmee een chip wordt ingespoten waarmee de overheid ons via het 5G-netwerk kan besturen en manipuleren, echt. Hoe verzin je het?

Chip is helemaal niet nodig met 5G, die geeft nl genoeg bandbreedte om real-time gezichtsherkenning toe te passen, China werkt daar al een tijdje mee. En de nodige camera's hangen veel grotere steden ook al vol mee.

Verder is het verdrietig te zien hoe schokkend slecht ons onderwijs kennelijk geworden is, dat mensen de kennis missen om dit soort onzin door te prikken.
Laatst bijgewerkt door tamary op 30-11-20 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:30

Zeeuwtje68 schreef:
https://www.stopworldcontrol.com/nl/gep ... titrAX2uOM

Hier nog meer bewijs dat dit hele corona gepland is :)
En je hebt zelf nog verder gekeken dan je neus lang is, of dat niet? :') Vijf minuten zoeken op nota bene de sites die zij laten zien en je kunt de helft van die claims daar al ontkrachten. :') Maar ik snap dat het lastig is om nog kritisch te blijven nadenken als je aluminiumhoedje te strak zit.

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:40

Ok. Corona is geland volgens jou. Waarom, waarvoor, door wie, met welk doel?

Mars
Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:41

Koekoek

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Brainless
Berichten: 29720
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:41

tamary schreef:
Mloes schreef:
Geintje natuurlijk, maar ik vind het ook best wel zorgwekkend dat mensen zo denken. Een vaccin waarmee een chip wordt ingespoten waarmee de overheid ons via het 5G-netwerk kan besturen en manipuleren, echt. Hoe verzin je het?

Chip is helemaal niet nodig met 5G, die geeft nl genoeg bandbreedte om real-time gezichtsherkenning toe te passen, China werkt daar al een tijdje mee. En de nodige camera's hangen veel grotere steden ook al vol mee..

Waarom worden we dan "gedwongen" om maskers te dragen waardoor gezichtsherkenning niet meer werkt? :+

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:50

Kan er geen coronareltopic verbod komen?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:52

Oké wauw.. ik blijf me keer op keer verbazen dat dit soort theorieën worden geloofd. Dát is pas eng.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

tamary
Berichten: 29165
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:52

Brainless schreef:
tamary schreef:
Chip is helemaal niet nodig met 5G, die geeft nl genoeg bandbreedte om real-time gezichtsherkenning toe te passen, China werkt daar al een tijdje mee. En de nodige camera's hangen veel grotere steden ook al vol mee..

Waarom worden we dan "gedwongen" om maskers te dragen waardoor gezichtsherkenning niet meer werkt? :+

Omdat macht de meest verslavende drug ter wereld is en je als verslaafde wil zorgen voor genoeg aanbidders voor je fix (en ze fokken al minder). [/sarc modus uit]
En, nee conspiracy gedoe valt voor mij onder religie en ik heb zo mijn bedenkingen bij beide. Het is een feit dat China er al mee bezig is (o.a. ter stimulering van gewenst gedrag), net zo goed dat onze politici veelal oplossingen zoeken in technologische toepassingen (+ lobby, want overheid betaald wel als het toch meer kost) en dat de camera's er al zijn. Dat de wet en goed onderbouwde kritiek dit in de weg staat ben ik heel blij mee, maar dat is geen garantie.

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, 996981, Amazonbot, colinneke, Desireeeee, Eliine, Facebook, HighFly_, lina1998, linoleum, Mar_X, Raineri, RubyRed, Zebrastreep en 196 bezoekers