Lockdown en hobby's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 23:38

Met black friday 3 schilderen op nummers doeken gekocht, komt nu goed van pas!
Heb ook nog wat leer liggen waarvan ik graag een halster wil gaan maken.
Maar eigenlijk is er niet veel veranderd, school is dezelfde leerstof, maar dan online en t paard moet toch eten en een frisse neus halen..
Gelukkig kan ik nog frietjes en pizza's bakken (thuiswerken onmogelijk :') ), want we mogen gewoon door met bezorgen!

Shadow0

Berichten: 43500
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 20:05

Ik diep dit topic nog maar eens uit de diepten op... het lijkt er op dat ik nog even bezig ben met thuis hobbyen.
Het resultaat van mijn kerstcadeautje aan mij:
Afbeelding

Heb nu nog een paar pakketjes gekocht, maar probeer ook al een beetje om me heen te kijken wat ik nog meer zou kunnen doen. (De echt mooie modellen raken op en mijn plankruimte ook :) )
Het bouwen van iets is wel ontzettend leuk.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Lockdown en hobby's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 20:06

Dat is leuk spul he, ik ben met een uiltje bezig. Lekker frobelen.

Shadow0

Berichten: 43500
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Lockdown en hobby's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 20:29

Ik word alleen wel heel kieskeurig van die mooie lasercut-modellen die op de 1/10e millimeter passen: dan zijn die goedkopere pakketjes toch net wat minder precies.

Ik zou ook wel een paar echt mooie modellen van gebouwen willen doen, van de Sagrada Familia bv. Ik vind het houten pakket dat ik kan vinden niet zo mooi, ben de 3d-puzzel aan het overwegen.
(En ik kan natuurlijk altijd dit nog doen: https://creativepark.canon/nl/contents/ ... index.html
Maar dan moet ik eerst mijn printer aansluiten en ik heb ook niet zulk mooi cremekleurig papier.)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:12

<3 oh met goed papier lijkt me dat gaaf. Ik heb een goede printer die ook dik papier aankan. Printer moet alleen nog weer aangemeld worden aan het modem