Man depressief

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Concorde
Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Man depressief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-20 08:37

Ik ben de wanhoop redelijk nabij.. Een paar weken terug ben ik getrouwd met mijn vriend waarmee ik inmiddels al 9 jaar samen ben. Ondanks de beperkingen hebben we een hele mooie dag gehad. Man heeft echter al vanaf het begin van het hele coronagedoe hier heel erg veel moeite mee. Het lastige is dat we hierin erg van mening verschillen. Ik ben een zogenaamd "schaap", ik geloof dat het virus wel degelijk bestaat en de zorg overspoeld (ik ben zelf verpleegkundige..) ben het lang niet met alle maatregelen eens hoor, maar we staan lijnrecht tegenover elkaar. Man heeft alles qua wantrouwen en complotdenken met de paplepel ingegoten gekregen. Hij is enorm koppig en laat zich alleen beïnvloeden door de kant die het virus een verkoudheidje vindt en denkt dat er een paar machtige personen achter dit hele verhaal vinden, regulier nieuws is allemaal nepnieuws, etc.