Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:59

Dit is demonstreren noch "koffie drinken". De FB pagina van WE ook. Echt, schandalig.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:10

Ik vind het intussen ook wel ernstig dat de NOS toch het woord "demonstranten" blijft gebruiken. Niet normaal dit :n

pillow
Berichten: 7802
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:10

Ze moeten een hek om Urk zetten. Niemand er meer in of uit. Ernstig ziek? jammer dan, geef het in gods handen. Zeker niet naar een ziekenhuis.

Mizora

Berichten: 18097
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:37

Urkers hebben sowieso de neiging om met messen op zak te lopen. Als er kneiterleipe verhalen over studenten van de zeevaartschool op Terschelling langs kwamen, dan waren het eigenlijk altijd de Urkers die er een groot aandeel in hadden.

Jessix

Berichten: 16434
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:39

Magrathea schreef:
Ik vind het intussen ook wel ernstig dat de NOS toch het woord "demonstranten" blijft gebruiken. Niet normaal dit :n

Dat snap ik dus ook niet. Ik vind dan ook dat er veel arrestaties moeten plaatsvinden en dan vanwege verstoring openbare orde, openbare geweldpleging, weet ik veel wat. (tot zo ver mijn juridische kennis)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:56

Zucht, ik ben uit de familie app gestapt.

Twee nichten neigen erna echte wappies te worden. Ik was één van de weinigen die de discussie aan ging met alle wappie ideeën en linkjes die uit die hoek de groepsapp in kwamen. Af en toe wat bijgestaan door andere nichten en neven die er hetzelfde over dachten als ik, ik heb nooit linkjes gedeeld, anders dan die van de fabeltjesfuik als reactie op weer een complot linkje dat werd gedeeld.

Maar regelmatig werd er ook door anderen verzocht om de lieve vrede te bewaren in de groep.
Dus een week of zo geleden met elkaar afgesproken om geen Corona of politiek gerelateerde opinies meer in de groep te delen.
Nou dat hielden ze amper een week vol. Nu weer berichten van één of andere “Amazing Polly” ik kreeg na 2 minuten al de kriebels, omdat mevrouw Amazing Polly kleine stukjes wetenschappelijk onderzoek gebruikt om haar eigen standpunt te onderbouwen. Niet het hele onderzoek, nee alleen wat haar uit komt.

Nou bye bye familie app, ik heb er geen zin meer in om telkens gebombardeerd te worden met die onzin. Ben er ook zonder pardon meteen uitgestapt.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:08

Dat is precies wat er bij mij en mijn broer gebeurde. Heel gesprek gehad en afgesproken dat we het toch niet eens werden en dat hij ook eens wat anders zou delen dan alleen anticorona linkjes. Uur later weer een link. 8)7 Dan maar van fb af.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:19

pillow schreef:
Ze moeten een hek om Urk zetten. Niemand er meer in of uit. Ernstig ziek? jammer dan, geef het in gods handen. Zeker niet naar een ziekenhuis.



Dat dus! Laat ze lekker in de kerk
Uitzieken.. God zal ze vast beschermen en anders was her vast zijn wil... 8)7

Belachelijk hoe ze zich gedragen

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:21

Hebben we niet ergens een gevangenis leeg staan, een leeg stadion of een eiland of zo waar niks is }> en dan alle relschoppers daar neerzetten zonder toezicht, net iets weinig eten en drinken brengen dan nodig voor de hele groep. Laat ze het zelf maar even uitzoeken dan met zijn allen. :))

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:24

In Eindhoven worden ondertussen winkels geplunderd.. Tot zover het demonstreren tegen de corona maatregelen omdat ondernemers de dupe worden.. Ga je nu diezelfde ondernemer plunderen :n

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:09

Zijn dit nog gewone coronademonstranten of zijn dit gewoon die harde kern hooligans die al jaren elke gelegenheid aangrijpen om te rellen?

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:17

safina schreef:
Zijn dit nog gewone coronademonstranten of zijn dit gewoon die harde kern hooligans die al jaren elke gelegenheid aangrijpen om te rellen?


Dat laatste natuurlijk :=
Sommige mensen doen niet anders dan zich bij elke demonstratie aansluiten.

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:18

safina schreef:
Zijn dit nog gewone coronademonstranten of zijn dit gewoon die harde kern hooligans die al jaren elke gelegenheid aangrijpen om te rellen?


Die zijn het ja. Maar ondertussen gooit WE olie op het vuur, ipv afstand nemen van dit soort imbecielen.

Electra63

Berichten: 17840
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:19

safina schreef:
Zijn dit nog gewone coronademonstranten of zijn dit gewoon die harde kern hooligans die al jaren elke gelegenheid aangrijpen om te rellen?


Die in Eindhoven was georganiseerd door Pegida = extreem rechts.

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:27

In Eindhoven zou eerst de koffieclub komen v NL in verzet. Daarna kondigde pegida aan. Daarop riep de koffieclub op te annuleren, maar de organisator zou zelf wel gaan. Hij gaf slleen ook aan niet meer verantwoordelijk te zijn "want hij had geannuleerd dus het was ieders eigen verantwoordelijkheid"

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:37

Oh, ik had nog een bijzondere openbare uitwisseling van een meningsverschil op Facebook gescreenshot.

Vond het wel passend voor dit topic. Via vrienden van vrienden kwam ik op de FB pagina van deze vader (in het rood) terecht. Dochters naam/foto is in het groen.

Ik heb het geheel onherkenbaar gemaakt, dus neem aan dat het hier gepost mag worden.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Het zou je vader maar zijn... 8)7
Echt deze dochter is mijn held!
Laatst bijgewerkt door Daphara op 24-01-21 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:40

Het mooie aan een Noordverordening is dat elke overtreding een strafblad oplevert dus een aantal doordeweekse brave jongens ( en meiden) gooien hier hun eigen glazen mee in. Dus na vandaag weer veel criminelen er bij.

_Cathalijne

Berichten: 856
Geregistreerd: 24-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:41

Daphara, je bent 1x de naam vergeten weg te kruisen in het whatsapp gesprek. Nu kan ik van daar niet de info traceren, maar alsnog :-).

Verder. geweldige dochter... Met zo'n vader wil je toch ook geen contact onderhouden (in ieder geval niet over dit soort zaken) 8)7

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:42

Wat afschuwelijk voor dat meisje om zo op fb te staan...

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:42

My God. Soms zou de wereld veel mooier zijn zonder SM.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:48

_Cathalijne schreef:
Daphara, je bent 1x de naam vergeten weg te kruisen in het whatsapp gesprek. Nu kan ik van daar niet de info traceren, maar alsnog :-).

Verder. geweldige dochter... Met zo'n vader wil je toch ook geen contact onderhouden (in ieder geval niet over dit soort zaken) 8)7


Ahhh, heel scherp, ik heb het weggehaald!

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:55

Brr, doet me aan mijn vader denken... Dat soort mensen leven in hun eigen wereld, geen greintje empathie voor iemand anders en vooral zelf het slachtoffer zijn.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:57

En zich nog afvragen waarom ze niet reageert :')
Wat een gast.

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:02

Die vader.. Verschrikkelijk :n

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:17

Oh man arme meid. Alsof ze achterlijk is :o Jeetje.

Even tot hier is weer heerlijk on point: de Urxit :')