2 keer gevaccineerd plus booster, toch corona?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

RoosvanBlue
Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 13:21

Pandora2 schreef:
Avanti schreef:
Ik zie opvallend veel mensen die na hun booster positief testen.
Hoe zit het dan met de immuniteit. De vaccinatie helpt hier dus niet voor, maar na een besmetting ben je toch wel een bepaalde tijd imuun?


Vaccinaties stellen je immuunsysteem ook op de proef natuurlijk. Niet onlogisch dat je dan de weken erna sneller iets oppikt. Covid of een ander virus. Op dit moment gaat covid erg rond, dus is de kans groot dat je ermee te maken krijgt.


Zo had ik het nog niet eens bekeken eigenlijk maar klinkt logisch!


MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 2 keer gevaccineerd plus booster, toch corona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 13:35

Daarbij als 90% van de mensen gevaccineerd is dan is de kans nogal groot he dat van die grote groep mensen een kleine groep alsnog best wel ziek wordt. :')

Dat is net als dat je 90 witte schapen hebt en 10 bruine, en dat je dan zegt "het zijn altijd die witte schapen die ziek zijn". Ja dat is logisch als je er daar 9x zoveel van hebt.

hahahatsjoe
Berichten: 2381
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:36

IMANDRA schreef:
Statistisch gezien is dat heel logisch ja.

Laten we geen onzin de wereld in helpen door te claimen dat gevaccineerden sneller COVID krijgen.. kom op nou :')


Nou het is wel bijzonder dan, dat vriend agentje met een collega rijdt die vrijdags positief getest is. Geen onderliggende ziektes, wel gevaccineerd. De zaterdags test hij positief met een thuistest, de maandags test hij positief bij de GGD en wordt vervolgens goed ziek. Ik en zijn ongevaccineerde echtgenote en dochter nergens last van (we hebben uren zonder mondkapje gezeten in mijn huiskamertje van 3 1/2 bij 4 1/2), de gevaccineerden pakken elkaars besmetting dus meteen op. En als dat nu de eerste keer is dat ik dat mee maak... mijn tante, 93, niet gevaccineerd, heb ik vorige week door de GGD laten testen (thuis) omdat een van haar thuiszorgers corona bleek te hebben, tante negatief. Nou ken ik die thuiszorger toevallig, is gevaccineerd net als haar echtgenoot en kinderen, allemaal corona en tante mankeert niets. Mijn moeder, 82, niet gevaccineerd, heeft huishoudelijke hulp. Die belde dat ze positief getest was (is gevaccineerd) dus ik heb toen ook mijn moeder laten testen, ze had niets. De vriend van de huishoudelijke hulp, ook gevaccineerd, positief getest en ziek. En dat zijn alleen maar mensen die ik persoonlijk ken. En dan wil jij beweren dat het toeval is ? Dat is dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel toeval vind je ook niet ? En dan heb ik het nog niet eens over de verhalen die ik hoor in mijn zorg app groep.

Nieuwe paardenspullen in mijn advertenties op de Bokt Markt...
Zie ook http://verkopers.marktplaats.nl/583321 waar ik van alles verkoop (en veel is nieuw of zo goed als nieuw)...
paardenspul, (retro) hebbedingen, poppenhuisgoed, merkkleding, schoenen, tassen, etc.

Marije112
Berichten: 3387
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:39

hahahatsjoe schreef:
IMANDRA schreef:
Statistisch gezien is dat heel logisch ja.

Laten we geen onzin de wereld in helpen door te claimen dat gevaccineerden sneller COVID krijgen.. kom op nou :')


Nou het is wel bijzonder dan, dat vriend agentje met een collega rijdt die vrijdags positief getest is. Geen onderliggende ziektes, wel gevaccineerd. De zaterdags test hij positief met een thuistest, de maandags test hij positief bij de GGD en wordt vervolgens goed ziek. Ik en zijn ongevaccineerde echtgenote en dochter nergens last van (we hebben uren zonder mondkapje gezeten in mijn huiskamertje van 3 1/2 bij 4 1/2), de gevaccineerden pakken elkaars besmetting dus meteen op. En als dat nu de eerste keer is dat ik dat mee maak... mijn tante, 93, niet gevaccineerd, heb ik vorige week door de GGD laten testen (thuis) omdat een van haar thuiszorgers corona bleek te hebben, tante negatief. Nou ken ik die thuiszorger toevallig, is gevaccineerd net als haar echtgenoot en kinderen, allemaal corona en tante mankeert niets. Mijn moeder, 82, niet gevaccineerd, heeft huishoudelijke hulp. Die belde dat ze positief getest was (is gevaccineerd) dus ik heb toen ook mijn moeder laten testen, ze had niets. De vriend van de huishoudelijke hulp, ook gevaccineerd, positief getest en ziek. En dat zijn alleen maar mensen die ik persoonlijk ken. En dan wil jij beweren dat het toeval is ? Dat is dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel toeval vind je ook niet ? En dan heb ik het nog niet eens over de verhalen die ik hoor in mijn zorg app groep.


En kun je ook zo'n lijstje maken met mensen die gevaccineerd zijn en niet positief getest zijn/ziek geworden? Ik wel namelijk :))

SHELBY (EJ Shot Gun x Super Natural x Samaii) [05-11-2022]
[Volg] Baby Shelby's avonturen in Zuid-Afrika!

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 2 keer gevaccineerd plus booster, toch corona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:42

Ik ook en de meeste mensen die ik ken zijn OF besmet door een ongevaccineerde of waren ongevaccineerd. :))

IMANDRA
Berichten: 9797
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:49

hahahatsjoe schreef:
IMANDRA schreef:
Statistisch gezien is dat heel logisch ja.

Laten we geen onzin de wereld in helpen door te claimen dat gevaccineerden sneller COVID krijgen.. kom op nou :')


Nou het is wel bijzonder dan, dat vriend agentje met een collega rijdt die vrijdags positief getest is. Geen onderliggende ziektes, wel gevaccineerd. De zaterdags test hij positief met een thuistest, de maandags test hij positief bij de GGD en wordt vervolgens goed ziek. Ik en zijn ongevaccineerde echtgenote en dochter nergens last van (we hebben uren zonder mondkapje gezeten in mijn huiskamertje van 3 1/2 bij 4 1/2), de gevaccineerden pakken elkaars besmetting dus meteen op. En als dat nu de eerste keer is dat ik dat mee maak... mijn tante, 93, niet gevaccineerd, heb ik vorige week door de GGD laten testen (thuis) omdat een van haar thuiszorgers corona bleek te hebben, tante negatief. Nou ken ik die thuiszorger toevallig, is gevaccineerd net als haar echtgenoot en kinderen, allemaal corona en tante mankeert niets. Mijn moeder, 82, niet gevaccineerd, heeft huishoudelijke hulp. Die belde dat ze positief getest was (is gevaccineerd) dus ik heb toen ook mijn moeder laten testen, ze had niets. De vriend van de huishoudelijke hulp, ook gevaccineerd, positief getest en ziek. En dat zijn alleen maar mensen die ik persoonlijk ken. En dan wil jij beweren dat het toeval is ? Dat is dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel toeval vind je ook niet ? En dan heb ik het nog niet eens over de verhalen die ik hoor in mijn zorg app groep.


Tja jouw bijdragen zijn sowieso “bijzonder”. Gezien je nogal de neiging hebt verhalen anders vertellen dan de werkelijkheid. Dus sorry als ik je niet op je woord geloof ;).

Bovendien, dat een paar gevaccineerden in jouw omgeving toevallig het meteen hebben gekregen en een paar ongevaccineerden niet, is niet meer dan dat: toeval. Wetenschappelijk en statistisch werken de vaccins gewoon. Wat voor onzin jij ook hier overal dropt.

Feit blijft overigens ook dat het leeuwendeel op de IC ongevaccineerd is. Zegt ook al genoeg.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

pmarena
Berichten: 48045
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:51

Tja hier schoonzusje, op haar opleiding tussen 2 anderen in gezeten hele dag binnen. Die bleken Corona te hebben en ze zaten daar onder ideale omstandigheden om elkaar te besmetten. Zij heeft het niet... en toch gewoon volledig gevaccineerd. En trouwens ook best vatbaar voor dingen op de luchtwegen. Rara.

Het is maar net wat je om je heen hoort, dat zorgt voor de manier waarop je er naar kijkt :j

Het zou mij overigens niet verbazen hoor als er dingen voor kunnen komen zoals dat je gevaccineerd sneller positief test ofzo. Soms werken dingen nu eenmaal op bijzondere manieren :j

Maar ik vind dat niet zo interessant als het nog steeds maar zo blijft dat mensen door de vaccinaties hun risico verkleinen om in het ziekenhuis terecht te komen want dáár gaat het imo allemaal om :j

IMANDRA
Berichten: 9797
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: 2 keer gevaccineerd plus booster, toch corona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:53

Pmarena probleem wat ik daarbij heb, is dat er geen onderbouwing voor is. Alleen verhalen die je hoort. En zo'n verhaal kan een eigen leven gaan leiden met als resultaat dat mensen zich niet meer laten vaccineren "want dan krijg je sneller COVID". Persoonlijk wil ik dus altijd heel voorzichtig zijn met dat soort statements.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

hahahatsjoe
Berichten: 2381
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:58

IMANDRA schreef:
Tja jouw bijdragen zijn sowieso “bijzonder”. Gezien je nogal de neiging hebt verhalen anders vertellen dan de werkelijkheid. Dus sorry als ik je niet op je woord geloof ;).

Bovendien, dat een paar gevaccineerden in jouw omgeving toevallig het meteen hebben gekregen en een paar ongevaccineerden niet, is niet meer dan dat: toeval. Wetenschappelijk en statistisch werken de vaccins gewoon. Wat voor onzin jij ook hier overal dropt.

Feit blijft overigens ook dat het leeuwendeel op de IC ongevaccineerd is. Zegt ook al genoeg.


Wat jij zegt komt voor jouw rekening Imandra, zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten... Gemeen zijn kun je in elk geval wel, dat is duidelijk. Feit is dat dat laatste wat je zegt simpelweg niet klopt. Wat er nu weer boven tafel is gekomen zegt al genoeg, mensen die met corona in het ziekenhuis belanden (dus door andere oorzaken maar wel positief getest, meestal in het ziekenhuis zelf, en meegeteld als coronapatient wat dus niet klopt) en mensen die door corona in het ziekenhuis belanden. Onderzoeken... Maar goed, behalve als ik met jou mee praat heb ik toch geen gelijk, dat hebben vele coronatopics waarin jij de boventoon voert mij wel geleerd. We zullen straks wel zien wie gelijk krijgt.

Nieuwe paardenspullen in mijn advertenties op de Bokt Markt...
Zie ook http://verkopers.marktplaats.nl/583321 waar ik van alles verkoop (en veel is nieuw of zo goed als nieuw)...
paardenspul, (retro) hebbedingen, poppenhuisgoed, merkkleding, schoenen, tassen, etc.

IMANDRA
Berichten: 9797
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:03

hahahatsjoe schreef:
Wat jij zegt komt voor jouw rekening Imandra, zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten... Gemeen zijn kun je in elk geval wel, dat is duidelijk. Feit is dat dat laatste wat je zegt simpelweg niet klopt. Wat er nu weer boven tafel is gekomen zegt al genoeg, mensen die met corona in het ziekenhuis belanden (dus door andere oorzaken maar wel positief getest, meestal in het ziekenhuis zelf, en meegeteld als coronapatient wat dus niet klopt) en mensen die door corona in het ziekenhuis belanden. Onderzoeken... Maar goed, behalve als ik met jou mee praat heb ik toch geen gelijk, dat hebben vele coronatopics waarin jij de boventoon voert mij wel geleerd. We zullen straks wel zien wie gelijk krijgt.


Verschil is enkel dat jij al hebt aangetoond niet eerlijk te zijn. Dat heeft niks met het vertrouwen van vreemden te maken, dat is een mening gebaseerd op de leugens die jij recent hebt vertelt. Dus tja. Zodra jij dan zo'n onzin weer post, dan vind ik het belangrijk om meelezers die context mee te geven, zodat ze jouw bijdragen zelf beter op waarde kunnen schatten. Is dat gemeen? Mwah, vind ik niet. Is gewoon het benoemen van feiten, in tegenstelling tot wat jij doet met je leugens en vage, niet-onderbouwde beweringen. Maak ervan wat je wil.

Die mensen mét corona is nu 5%. Nou, pfoe pfoe. Bovendien vernam ik al dat ze de registratie willen aanpassen. Getuigt echt van oplichting ja :roll:

En we hoeven niet te 'gaan zien'. We zien het al. Genoeg bewijs. Verifieerbaar bewijs, al veelvuldig overal op Bokt gedeeld. In tegenstelling tot de vage beweringen die jouw type mens doet met "zoek het zelf maar op" of "we zullen wel zien". Dat jij de wetenschap niet vertrouwt is jouw probleem. Je zal zo paranoïde zijn zeg...

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

karijn
Berichten: 5399
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:06

Laten we ook even niet vergeten dat afstand bewaren en de tijd sinds het laatste contact ook wel eens de reden kan zijn waarom iemand toch negatief test? Even als voorbeeld die 82-jarige moeder wiens huishoudelijke hulp positief testte? Wanneer is die hulp voor het laatst bij je moeder geweest? En wat was de afstand tussen de hulp en de moeder? Bij veel posts hier mis ik die informatie.

moyra
Berichten: 9657
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:12

karijn schreef:
Laten we ook even niet vergeten dat afstand bewaren en de tijd sinds het laatste contact ook wel eens de reden kan zijn waarom iemand toch negatief test? Even als voorbeeld die 82-jarige moeder wiens huishoudelijke hulp positief testte? Wanneer is die hulp voor het laatst bij je moeder geweest? En wat was de afstand tussen de hulp en de moeder? Bij veel posts hier mis ik die informatie.


Precies wat ik dacht.
Dat gezinsleden positief testen is niet vreemd, die leven onder 1 dak :roll:
Zo is dat hier ook gegaan.

Twiggy2008
Berichten: 21240
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:20

Maakt mij weinig uit, wat men er hier op bokt van vindt, maar ondertussen lach ik me, heel eerlijk gezegd, suf om al die gevaccineerden met hun boosters, die massaal corona hebben nu. Heb ze volop in familie, vrienden- en kennissenkring of op de scholen bij dochter en man. De meesten voelen zich genaaid, zeker de gezonde mensen. En best terecht, want dat zijn ze.

Tja.... vaccineren helpt niet tegen besmettingen, dat zei ik van de zomer al. Toen zij allemaal dachten weer 'gewoon' te kunnen leven met hun QR. Dansen met Jansen.

Laten we weer gaan léven, zonder angst. En vooral zonder tweedeling. Ziek het uit, realiseer je dat we met deze ziekte moeten leven. Wil je een vaccin, prima. Wil je dat niet, ook prima. Respecteer andermans keuze, dring het niet meer op. Ook niet met idiote toegangsbewijzen (dan is testen de enige redelijk betrouwbare), is nu wel gebleken. En dan nog, is er risico.

Dus mensen, leef je leven. Hoe moeilijk is dat?

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:23

Bij mijn vriend op zijn werk zijn er 9 man besmet nadat iemand zich had geboosterd … dat je nog ziek kan worden erna is realistisch maar er wordt wel een beeld naar buiten gebracht volledig gevaccineerd niks aan de hand dan hoef je niet in quarantaine bv. Hij voelde zich niet fit maar weidde dat aan de booster hierna meldde een paar medewerkers zich ziek na positieve test en ging hij toch maar testen … positief. Vriend heeft amper last gehad en nu ook geen nasleep ik ben na 2 weken ietsist omhoog aan het krabbelen. 5 van de 9 zijn nog ziek thuis. Ik vind de regels moeten gewoon voor iedereen gelijk zijn ongeacht gevaccineerd of niet.

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

Sees
Berichten: 6189
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:44

MarlindeRooz schreef:
Ik ook en de meeste mensen die ik ken zijn OF besmet door een ongevaccineerde of waren ongevaccineerd. :))

Oh grappig, ik ken praktisch uitsluitend gevaccineerden die Covid hebben gekregen en er ook goed ziek van zijn geworden.

The urge to save humanity is almost always a false front for the urge to rule it - H.L. Menken

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:48

Sees schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ook en de meeste mensen die ik ken zijn OF besmet door een ongevaccineerde of waren ongevaccineerd. :))

Oh grappig, ik ken praktisch uitsluitend gevaccineerden die Covid hebben gekregen en er ook goed ziek van zijn geworden.

Maar er zijn ook 9x meer gevaccineerde mensen dan ongevaccineerde mensen he.

Cer
Berichten: 30122
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:50

Waar komt nou toch het idee vandaan dat een vaccin tegen besmettingen zou helpen..?
Of dat een vaccin ervoor zorgt dat je geen Covid krijgt?

Wat een idiote berichten lees ik toch steeds.... Dat heeft niemand toch beweerd, dat je met een vaccin geen corona meer kan krijgen?

Sakura789
Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:51

Schoonzusje van mijn mans kant 2x gevaccineerd; lichte keelpijn. Partner negatief getest al die tijd.
Ander schoonzusje lichte verkoudheid en keelpijn, positief 2x gevaccineerd. Mijn broertje negatief blijven testen (wel een booster gehad).
Zwager met booster lichte keelpijn, thuistest gedaan en ook positief. Ook zijn partner bleef negatief (ook booster gehad).
Bovenstaande allemaal in de categorie 30-35 jaar.
Een 'tante' 70+ waarschijnlijk het virus gekregen op de dag van de booster. Vier weken ziek geweest, begon bij haar bij verlies geur en smaak.

Heel wisselend allemaal, maar bij de 'jongeren' geen enkele met gemis van geur/smaak. Allemaal lichte klachten en toch maar even een thuistest gedaan. Bij allen ook de partners niet positief getest.

Maar goed, dat is allemaal geen representatieve steekproef natuurlijk. Het geeft mij wel het gevoel dat we richting een endemie aan het gaan zijn ipv pandemie.

Twiggy2008
Berichten: 21240
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:51

Sees schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ook en de meeste mensen die ik ken zijn OF besmet door een ongevaccineerde of waren ongevaccineerd. :))

Oh grappig, ik ken praktisch uitsluitend gevaccineerden die Covid hebben gekregen en er ook goed ziek van zijn geworden.


Blijft ook best knap, gezien het hoge aantal besmettingen, dat men nog steeds probeert de ongevaccineerden de schuld te geven. Wees gewoon reëel. Iedereen wordt ziek, ongevaccineerd of niet. En helaas blijkt dat de vaccins geen waarborg zijn om er niet goed last van te hebben.

Wil je er niet aan? Prima. Dan steek je je kop maar lekker in het zand.

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 2 keer gevaccineerd plus booster, toch corona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:53

Dat zegt niemand toch, dat is ook niet waar. Het is wel zo dat de IC's vooral vol liggen met ongevaccineerde of ongeboosterde mensen. Dat kan niemand ontkennen.

Cer
Berichten: 30122
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:54

Twiggy2008 schreef:
Blijft ook best knap, gezien het hoge aantal besmettingen, dat men nog steeds probeert de ongevaccineerden de schuld te geven. Wees gewoon reëel. Iedereen wordt ziek, ongevaccineerd of niet. En helaas blijkt dat de vaccins geen waarborg zijn om er niet goed last van te hebben.
Wil je er niet aan? Prima. Dan steek je je kop maar lekker in het zand.

Wat zeggen de cijfers op de IC de laatste periode?


Trouwens, wat maakt iedereen zich druk.. als het goed is, is het binnekort allemaal voorbij, dan hebben we dit gezeik ook niet meer :+

Twiggy2008
Berichten: 21240
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:55

Cer schreef:
Waar komt nou toch het idee vandaan dat een vaccin tegen besmettingen zou helpen..?
Of dat een vaccin ervoor zorgt dat je geen Covid krijgt?

Wat een idiote berichten lees ik toch steeds.... Dat heeft niemand toch beweerd, dat je met een vaccin geen corona meer kan krijgen?


Er is vorig jaar lang beweerd door ene Hugo, dat je mét vaccin minder besmettelijk zou zijn. Dus wat deed de goegemeente? Dansen met Jansen, volop met hun QR naar de kroeg, etc...... Allemaal gevaccineerden.
Toch best een dingetje.

Ik heb er hele discussies over gehad met mijn cliënten. Oudere mensen, die oprecht dachten dat alles weer kon. Tja...

Twiggy2008
Berichten: 21240
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:56

Cer schreef:
Twiggy2008 schreef:
Blijft ook best knap, gezien het hoge aantal besmettingen, dat men nog steeds probeert de ongevaccineerden de schuld te geven. Wees gewoon reëel. Iedereen wordt ziek, ongevaccineerd of niet. En helaas blijkt dat de vaccins geen waarborg zijn om er niet goed last van te hebben.
Wil je er niet aan? Prima. Dan steek je je kop maar lekker in het zand.

Wat zeggen de cijfers op de IC de laatste periode?


Trouwens, wat maakt iedereen zich druk.. als het goed is, is het binnekort allemaal voorbij, dan hebben we dit gezeik ook niet meer :+


Godzijdank.

Twiggy2008
Berichten: 21240
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:56

MarlindeRooz schreef:
Dat zegt niemand toch, dat is ook niet waar. Het is wel zo dat de IC's vooral vol liggen met ongevaccineerde of ongeboosterde mensen. Dat kan niemand ontkennen.


Pfffff, ben zo klaar met deze onzin.

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 15:57

Twiggy2008 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat zegt niemand toch, dat is ook niet waar. Het is wel zo dat de IC's vooral vol liggen met ongevaccineerde of ongeboosterde mensen. Dat kan niemand ontkennen.


Pfffff, ben zo klaar met deze onzin.

Pfffff ja die feiten zijn wel heel confronterend of niet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 150 bezoekers