10 jaar met Bellebel!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
salatiga1995
Berichten: 1939
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-19 01:50

Hi allemaal!

Ik plaats niet zo vaak topics met foto's van mijn pony's en ben vooral actief in het fokkerij gedeelte maar dit jaar heb ik mijn pony (Libelle, oftewel Bel/Belletje/Bellebel) alweer 10 jaar en ik wou graag een leuk overzichtje met jullie delen! Want wát zijn wij ver gekomen in 10 jaar en ik ben ZO trots op deze geweldige pony die werkelijk al mijn dromen waar gemaakt heeft <3

Nu klonk het idee voor een topic heel leuk maar ik ben er achter gekomen dat het eigenlijk bijna onmogelijk is om 10 jaar in 15 foto's te laten zien, dus excuses voor alle linkjes :+

Libelle was een 6 jarige pony die ik kreeg van mijn ouders op mijn veertiende, mijn eerste eigen pony. Ik was gelijk verliefd op haar maarja dat was niet zo gek, op die leeftijd was ik verliefd op elk dier met 4 benen.. :o
Ze liep al M2 dressuur en ondanks wat pubermomentjes was ze eigenlijk perfect voor mij!

2009
Hier begon het allemaal.. Nadat ik te groot was voor mijn verzorgpony zijn wij op zoek gegaan naar een eigen paard voor mij. Ik wou toch wel heel graag wedstrijden gaan rijden en verder komen in de dressuur. Dit werd uiteindelijk toch geen paard maar een grote E-pony. Ze is 4 November 2009 gebracht en we begonnen gelijk hard met trainen! Helaas liepen we al snel tegen een probleem aan, de wedstrijden waren niet om de hoek en vervoer had ik zelf niet.. (Nadeel van niet-paarden ouders.. Ik kreeg een paard maar de rest mocht ik zelf uitzoeken :+) Het werd dus voornamelijk thuis trainen..

[ img ]

2010
We waren al snel het jaar uit en we waren nu nóg harder aan het trainen want onze eerste B wedstrijd kwam eraan! Ik had mijn ouders zo ver weten te krijgen dat ze me voor 1x wel wouden rijden. Dat was in September dan eindelijk zo ver en we hadden gelijk een winstpunt en waren eerste! :D

Klaar voor onze eerste wedstrijd!

Trainen
En nog meer trainen!

2011
Ondertussen waren we de B alweer uit en reden we in dit jaar ons eerste winstpunt in de L1! Nu vragen jullie je af, hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen? Heel simpel, we gingen gewoon lekker onder de man naar de wedstrijden! Rugzakje om en lief een omstander vragen om voor te lezen en voíla :Y)
Daarnaast hadden we ook nog is onze eerste fotoshoot samen, ondanks dat Bel niet graag wou meewerken }:0
(Ik snap ook niet hoe ik als beugelbekkie bedacht had dat een fotoshoot een goed idee was :Y) )
[ img ]

Ondertussen bleef Bel nog wel haar geweldige knappe (en wilde) zelf <3
Wilde pony

2012
En dan door naar het volgende jaar, het jaar dat we de L1 uitreden! *\o/*
Een stal op zo'n half uur rijden (onder de man!) van mijn eigen stal die organiseerde weekendwedstrijden! Ideaal, zo hoefde we maar 1x op en neer te rijden en bleef Bel gewoon een weekendje daar logeren!
Maar het echte hoogtepunt uit dit jaar was wel de KNHS instructieweek! Dit was het laatste jaar dat ik tussen de pony's gestart heb aangezien ik 18 werd dus ook de laatste keer dat ik mee kon met de pony's instructieweek, maar wát een gave was dat! Met een hoop bokt meiden hadden wij onze eigen boktkamer en was het een week van alleen maar gezelligheid :)
Het was de allround instructieweek dus naast het dressuren hebben we ook onze eerste crossles hier gehad! (Aan enthousiasme geen gebrek :') )
[ img ]

Er werd genoeg gelachen
Ook nog best hoog gesprongen!
En gelukkig ook nog gedressuurd

2013
Toen kwam een jaar waar de wedstrijden even op stil stonden (in hoeverre je 6 wedstrijden per jaar druk kan noemen :+) Ik kwam in mijn eindexamen jaar en de focus lag even ergens anders dan elke keer op en neer naar wedstrijden te rijden (scheelde wel altijd losrijden!)
Daarnaast zijn we ook van stal veranderd en hadden we nu een binnenbak! Het was dus een jaar van vooral lekker thuis rijden.
Ik moest mij ook eigenlijk wel een beetje mentaal voorbereiden op dat ik straks tussen de paarden moest gaan rijden met mijn pony... -O-

Het jaar begon met sneeuw
Wat Bel helemaal niet vervelend vond!
We bleven trainen
En trainen...

Ik ontmoette hier op bokt een meisje die ook net als ik wel geïnteresseerd was in foto's maken, zij kwam dus langs om een keer foto's te maken. En niet zomaar foto's maar een 'sprookesachtige' foto's! Opnieuw een droom die uit kwam! <3

[ img ]

Dit keer liet pony zich van haar beste kant zien!
Daar staan we dan!
Net een sprookje!

2014
En we gingen weer door! Bel verhuisde dit jaar met mij mee naar Wageningen omdat ik daar mijn studie begon en daar waren de wedstrijden ineens wel dichterbij! We zijn dit jaar dan ook door de L2 gevlogen! (Zelfs tussen de grote paarden en met een nieuwe instructrice)

We begonnen het jaar met voor het eerst Bel te scheren! Dit bleek niet een heel goed plan maar met de nodige verdoving was het gelukt :+
Kaal maar knap!

En we deden het goed op wedstrijd!
[ img ]

Weer of geen weer..

2015
We startten voor de eerste keer M1, reden gelijk onze eerste winstpunten maar daar bleef het wel bij. De focus lag dit jaar meer op heerlijk buitenrijden in de bossen en heide rondom Wageningen! En ik kon gelijk weer een puntje van mijn bucketlist afstrepen want we zijn de McDrive door gegaan {:}
Spoiler:
En tot de conclusie gekomen dat ondanks dat Bel wel echt dacht dat ze het wou, absoluut niet McNuggets lust :+


[ img ]

Lekker met zijn tweetjes buiten!
Genieten van het uitzicht
En gezellig met stalgenootjes buiten rijden!

En zo springen we het jaar uit!

2016
Het jaar waarin het ineens wel héél duidelijk werd hoe fijn Bel het had op stal, ze had duidelijk 2 beste vriendinnetjes (en ik zelf ook met hun eigenaren). Bel was altijd wel vriendelijk (met af en toe een bitchy snauw :+ ) maar nu was ze echt he-le-maal relaxed en kon ze de hele dag lekker chillen met haar vriendinnen!

Samen zonnen
De vriendinnensquad!

Daarnaast reden we dit jaar ook de M1 uit! *\o/* en hadden we gelijk ons eerste winstpunt in de M2 op ons debuut!
We gingen goed!

Maar dit jaar hadden we vooral een zomer vol fotoshoots! Eindelijk goede foto's van mijn pony en showen voor de camera dat kan ze wel! :D
[ img ]

Lekker uitsloven :):)
Zo knap!

En prachtige zonsondergangfoto's! <3
[ img ]

Zulk mooi licht!

Zelf werd ik ook steeds drukker met foto's maken en tja dan is het héél makkelijk om even op je eigen paard dingen te proberen! Zo maakte ik mijn eerste blackfoto en ik ben er helemaal verliefd op <3

[ img ]

En gelukkig wou ze voor mijn camera ook wel even showen!

2017
Dit werd een beetje een gek jaar! Ik ging namelijk voor 8 maanden naar Canada om te werken en Bel kreeg een lekkere vakantie! De wedstrijden die stonden eigenlijk al stil, we waren nog niet klaar voor de M2 en ik had andere plannen voor Belletje dit jaar.. Babytime! Ze ging voor de tijd dat ik naar Canada ging naar een vriendinnetje van mij gaan in Drenthe en laten die nou net vlakbij een hengstenhouder wonen.. Mijn vriendinnetje is dus een paar keer op en neer gelopen met Bel en jahoor in 1x was het raak, Belletje is drachtig! De papa is Cassanova du Bois en het wordt niet alleen voor mij het eerste veulentje maar ook voor Bel!

Papa en Mama

En toen kon het lange wachten beginnen...
Daar wordt je moe van...
Héééél moe...

2018
Yes en dan het jaar waar het eindelijk ging gebeuren!! **\O/**
Bel was tonnetje rond en helemaal ready! Gelukkig had ze aan energie geen gebrek 8)7
[ img ]

Ze stond letterlijk op ontploffen!

En daar was hij dan!! Een prachtig gezond palomino hengstje genaamd Casablanca en wát was Bel verliefd! Ze nam haar taak uiterst serieus <3
[ img ]

Eerste keer samen naar buiten

We gingen zelfs naar de keuring en daar werd hij Veulenkampioen! Ik was niet de enige trotse mama geloof ik :+:

Trots stel!
Ze waren zo knap samen!

In de zomer werden we zelfs gevraagd voor een portfolio shoot van Minh Dan Vu! Wauw! Dus hop trailer eraan (ondertussen mocht ik zelf met trailer rijden) en op naar de Soesterduinen!
Daar aangekomen stonden de fotografen al klaar en wat een prachtige resultaten zijn eruit gekomen!
Naast gewoon poseren leek het meneer en mevrouw ook nog wel grappig om even een rondje in hun eentje te doen.. Dus hop daar gaan je pony en veulen, met z'n tweeën... Ja zeker, los over de Soesterduinen 8)7
Gelukkig hadden we ze uiteindelijk wel gevangen en de fotografen hoefden zo niks meer weg te werken, heel handig! Het koste me alleen maar even een hartverzakking :')

[ img ]

Maar knap waren ze zeker!
[ img ]

Knap en wild..

Helaas was deze tijd ook weer zo voorbij en werd het tijd om Cas af te spenen.. Hij is verkocht naar een heel fijn nieuw huisje! Bel en ik gingen ons weer focussen op de sport om ons volgende doel te behalen..: Het Z-dressuur!
Het was hard trainen om alle zwangerschapsvetjes eraf te krijgen maar einde van dit jaar waren we dan eindelijk weer goed op weg! De eerste winstpunten in het M2 werden gereden *\o/*
Met onze mooie staldeken zagen we er tiptop uit!

2019
En dan komen we alweer aan op dit jaar, het jaar waar ik haar 10 jaar heb én waar het ons dan eindelijk gelukt is! Z dressuur tussen de paarden en hoe! We reden in het begin van dit jaar fanatiek onze laatste punten in de M2 om in Juni dan eindelijk ons Z debuut te maken :o
Dat deden we ook niet zomaar.. Met 2 dikke winstpunten en 2 eerste plaatsen hadden we ons dan ook gelijk Z geplaatst! Mijn droompony had mijn pennydroom waar gemaakt, wát een Z debuut! <3

Ons Z debuut!

En daar bleef het niet bij, ondertussen hebben we een aantal keer Z gestart en zijn we alweer Z1+5! En stang en trens staat haar best wel heel goed! 8-)

[ img ]

Maar dit jaar stond eigenlijk in teken van een hoop dromen waar maken en ik heb mijn bucketlist zo goed als af kunnen strepen... (Iemand nog nieuwe ideeën? :+ )
We zijn namelijk ook nog is naar het strand geweest!! Met als bonus een prachtige zonsondergang <3
Heerlijk uitzicht!

En we zijn op vakantie gegaan met onze vriendinnetjes naar de Veluwe!
Een weekend genieten!

En als klap op de vuurpijl is ze nu ook nog is opnieuw drachtig geworden dit jaar! Dit keer van Leuns Veld's Winston Jr., we verwachten dus weer een veulentje komend jaar!! *\o/*

Pfoe dat was dus me wel een 10 jaar.. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe trots en gezegd ik me voel over afgelopen jaren met deze geweldige pony! <3

Super leuk dat je de tijd genomen hebt om mijn hele verhaal te lezen (Respect als je ook nog is alle linkjes bekeken heb :Y) )
Op naar de volgende 10 jaar met Bellebel! :D

[ img ]

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!


BarbaravdW
Berichten: 960
Geregistreerd: 31-07-11

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 06:24

Wat een mooi overzicht! Een prachtige merrie en leuk hoe jullie samen gegroeid zijn.

MerleSimone
Berichten: 5715
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 07:23

Wat een prachtig paard! En heel mooi om te zien hoe jullie in 10 jaar samen gegroeid zijn :j

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

Neonlight
Moderator Kantine
Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 07:30

Omdat het een overzichtstopic is verplaats ik dit topic naar EJL-ITP.

En ik heb genoten van dit overzicht van je 10 jaar met Bellebel. Wat een leuke pony en wat hebben jullie samen veel bereikt, in de dressuur, fokkerij en de McDrive. :))

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Leo
Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 08:38

Wat een ontzettend leuk overzicht! Prachtig dier zeg!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Dieuwke_
Berichten: 4534
Geregistreerd: 10-12-06

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 08:55

Wat een fantastisch overzicht van Bel en jou samen. Zo leuk om te zien hoe jullie samen gegroeid zijn!

sas66
Berichten: 625
Geregistreerd: 18-03-15

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 09:21

wat een leuk overzicht en wat mooi om te zien wat jullie samen hebben bereikt. Hopelijk komt er weer zo'n prachtig veulen.

emilyslaluna
Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 09:29

Dit is nou een super leuk overzichtstopic! Echt leuk om te zien wat jullie samen allemaal hebben gedaan en hoe jullie samen zijn gegroeid. <3

Norrit
Berichten: 159
Geregistreerd: 18-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 09:34

Oh wat een leuk overzicht van Bellie! Dan kennen wij elkaar dus ook al ruim 10 jaar, time flies..

koetje28
Berichten: 340
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 09:53

wat zijn jullie bede gegroeid +:)+
mooi overzicht en ja alle linkjes ook bekeken :D

wat is er eigenlijk met het veulen gebeurd? verkocht of??

mijn bonte koe wat een mazzel dat jij in mijn leven bent gekomen :)

salatiga1995
Berichten: 1939
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-19 10:06

Dank jullie wel voor de leuke en lieve reacties! <3

Ja Nora, alweer 10 jaar... Gaat echt snel die tijd!
Het veulen is verkocht en groeit nu lekker op samen met een vriendje! :)
Hij is ondertussen ook alweer 1,5 jaar oud, ben heel benieuwd hoe hij het straks onder het zadel gaat doen

[ img ]
[ img ]

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

emilyslaluna
Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 10:59

Hij is zo knap! Had je het veulen wel gehouden als het een merrie was of was die sowieso voor verkoop?

freetorun
Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 11:07

Wat een leuk overzicht van jullie. Prachtig paard ook <3

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

lovefi
Berichten: 1199
Geregistreerd: 07-01-09
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 11:25

Wat een heerlijk overzicht!! Ik hoop dat je nog vele jaren mag gaan genieten van haar.

Uit nieuwsgierigheid, de foto in de McDrive, is dat niet bij Delft-Noord? Is nogal uit de richting van Wageningen haha.

Obi Wan <3 (L1+16; PR 212.5)

salatiga1995
Berichten: 1939
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-19 16:55

emilyslaluna schreef:
Hij is zo knap! Had je het veulen wel gehouden als het een merrie was of was die sowieso voor verkoop?


Als het een merrie was dan had ik het wel gehouden ja.. Ik hoop nu alsnog een merrie te krijgen, zou heel graag een mini-Bel willen :D

lovefi schreef:
Wat een heerlijk overzicht!! Ik hoop dat je nog vele jaren mag gaan genieten van haar.

Uit nieuwsgierigheid, de foto in de McDrive, is dat niet bij Delft-Noord? Is nogal uit de richting van Wageningen haha.


Ja dat klopt! Ik stond voor ik naar Wageningen ging op een stal in Voorburg en reed dan wedstrijden in Nootdorp en ben een keertje naar het Delftse Hout gereden, toen kwamen we dus langs de Mc :Y)

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Monique1963
Berichten: 8562
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 19:03

Wat leuk een 10 jaars overzicht. Mooie paardjes!

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

CaVaLaPhoto
Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 19:34

Wat een heel mooi overzicht! De linkjes waren het zeker waard om te bekijken, snap dat je het lastig had om je te beperken tot 15 foto's :P

LadyUrsy
Berichten: 679
Geregistreerd: 20-10-13

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 21:54

Wat een heerlijk overzicht van een super tijd met je knappe pony <3 . Ben echt weg van de foto in je linkje, "knap en wild..".

salatiga1995
Berichten: 1939
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-19 22:02

Dank jullie wel allemaal, super leuk om te zien dat ik niet de enige ben die geniet van zo’n overzicht <3

En ja het was behoorlijk moeilijk om te kiezen, vandaar de vele linkjes... :=

Ah LadyUrsy dat had ik nou ook! Ik vind die foto zo gaaf omdat die zo niet normaal is, gewoon een lekker wilde, hypere merrie 8)7

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Desi_2409
Berichten: 895
Geregistreerd: 27-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 22:37

Leuk topic zeg! veel succes nog!

Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dus overal!


Duran123
Berichten: 1034
Geregistreerd: 02-05-19

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 22:49

Wat een leuke pony en wat hebben jullie samen veel bereikt zeg! Echt een team samen zo te zien en te lezen!

hooffie
Berichten: 216
Geregistreerd: 29-05-12

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 09:28

wat ontzettend mooi veulen was dat 1e veulen zeg!! en is een hele mooie enter zeg
Blijvertje?

emilyslaluna
Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 11:17

hooffie schreef:
wat ontzettend mooi veulen was dat 1e veulen zeg!! en is een hele mooie enter zeg
Blijvertje?

Er is al een paar keer gezegd dat die verkocht is ;)

salatiga1995
Berichten: 1939
Geregistreerd: 15-11-08
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-19 00:43

hooffie schreef:
wat ontzettend mooi veulen was dat 1e veulen zeg!! en is een hele mooie enter zeg
Blijvertje?


Ik heb hem verkocht vorig jaar omdat ik alleen merries wil aanhouden maar ik heb nog steeds contact met zijn nieuwe eigenaar dus kan hem blijven volgen! (En af en toe bezoeken..) *\o/*

Libelle ~ Z1+5 Dressuur
Oakley's Milagro v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Welsh NWR Keur ~ Op 4 Maart 2022 bevallen van Oakley's Mr. Wickham vE (v. Nieuwmoed's Mr. Darcy)
LA Bella Leila vE v. Leuns Veld's Winston Jr. ~ Geboren op 11 April 2020 ~ Haar 2020 volgtopic! [KS-ITP] LA Bella Leila, een echte Oranje Prinses!

Anoniem

Re: 10 jaar met Bellebel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 08:47

Prachtig overzicht! Mooie plaatjes van een knap duo! 8-)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers