Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:56

Suzanne F. schreef:
Waarom zet je een kleinere boom neer nu het huis te koop staat? Lijkt dan de kamer kleiner met de grote boom?


Omdat een kamer altijd optisch kleiner lijkt met grote items erin, en bij verkoop wil je (tenminste de meeste wel) het volledig potentieel van de woning laten zien :j Dus ook speelgoed eruit, een grote kast verruilen voor een kleinere etc.

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:55

Afbeelding
Eindelijk een boom gehaald! De echt mooie bomen had de kweker al niet meer. Deze is een beetje briek maar dat heeft ook zo z’n charmes.

Basis is wit met een klein beetje lichtblauw. Verder veel houten hangers en wat diertjes <3.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 18:27

Afbeelding

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:36

Noeps schreef:
Basis is wit met een klein beetje lichtblauw. Verder veel houten hangers en wat diertjes <3.

[ [url=m/MsuAHl.jpg]Afbeelding[/url] ]


Waar heb je de IJsbeertjes gekocht? Super schattig <3

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 20:56

Dille&Kamille!

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 23:11

Pinda_Dipje schreef:
Suzanne F. schreef:
Waarom zet je een kleinere boom neer nu het huis te koop staat? Lijkt dan de kamer kleiner met de grote boom?


Omdat een kamer altijd optisch kleiner lijkt met grote items erin, en bij verkoop wil je (tenminste de meeste wel) het volledig potentieel van de woning laten zien :j Dus ook speelgoed eruit, een grote kast verruilen voor een kleinere etc.


Ik zou als potentiële koper ook uiterst geïnteresseerd zijn in het maximale formaat kerstboom dat ik kwijt kan... :')

Noeps wat een ontzettend schattige beestjes zeg!

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 00:28

marrlinde schreef:
Ik zou als potentiële koper ook uiterst geïnteresseerd zijn in het maximale formaat kerstboom dat ik kwijt kan... :')

Noeps wat een ontzettend schattige beestjes zeg!


Lol, diverse makelaars/taxateurs adviseerde helemaal geen kerstboom neer te zetten in de bezichtigingsperiode want dat zou mensen van een eventuele koop kunnen weerhouden :') We hebben ons rot gelachen, de huidige makelaar vond het gelukkig geen probleem zolang we er geen circus van zouden maken :D :+

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 01:01

Ach joh, zure mensen die door een kerstboom van de koop afzien hebben zo'n negatieve kijk op het leven dat ze je huis niet verdienen. :+

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 01:28

:p

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:15

Nog een week, dan gaat de kerstboom weer naar zolder! Normaal ben ik hem rond deze tijd alweer zat, maar dit jaar eigenlijk nog niet :=