[INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8294
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

[INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-19 21:50

Speciaal voor alle knutselaars die de tofste creaties willen tonen en ook voor hen die geen idee hebben waar te beginnen.

Het surprise topic!

Dus bedenk, ontwerp, verzamel spullen, knutsel, verf én post vooral hier je updates en eind creaties.

Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:01

Oei een leeg topic én al lang niets gepost.

Toch een schopje. Want ik ben op zoek naar een leuke manier om het cadeautje af te geven.

Situatie:
Op stal doen we elk jaar lootjes trekken en voor die persoon koop/maak je dan een kerstcadeau. Je weet van elkaar niet wie wie heeft. Op het einde van de kerstvakantie geven we gezamenlijk de cadeaus af. Het afgeven is altijd met een leuk extraatje. Bvb een quizje oplossen en bij elk juist antwoord hoort dan een cadeautje. Of opdrachten doen, maar een stalgenootje heeft bvb ook al eens een trailer nagemaakt waar dan alle cadeautjes inzaten.

Probleem:
Ik ben inspiratieloos.. ik kan écht helemaal niets bedenken voor het afgeven. Ik ben niet creatief genoeg voor echt iets te maken en zit ook met een geblesseerde hand, dat wil niet helpen. Wie kan mij helpen? Wie heeft hét idee? Brand los!

Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:18

Love_Mirra schreef:
Oei een leeg topic én al lang niets gepost.

Toch een schopje. Want ik ben op zoek naar een leuke manier om het cadeautje af te geven.

Situatie:
Op stal doen we elk jaar lootjes trekken en voor die persoon koop/maak je dan een kerstcadeau. Je weet van elkaar niet wie wie heeft. Op het einde van de kerstvakantie geven we gezamenlijk de cadeaus af. Het afgeven is altijd met een leuk extraatje. Bvb een quizje oplossen en bij elk juist antwoord hoort dan een cadeautje. Of opdrachten doen, maar een stalgenootje heeft bvb ook al eens een trailer nagemaakt waar dan alle cadeautjes inzaten.

Probleem:
Ik ben inspiratieloos.. ik kan écht helemaal niets bedenken voor het afgeven. Ik ben niet creatief genoeg voor echt iets te maken en zit ook met een geblesseerde hand, dat wil niet helpen. Wie kan mij helpen? Wie heeft hét idee? Brand los!

Niemand?

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:30

Vandaag begonnen aan een pandabeer met papier marche. Hij moet woe mee naar school voor controle, dus ik heb hem laten drogen in de oven op 50 grd. Lijf, hoofd en poten zijn gemaakt. Nu de oren nog en alles aan elkaar en dan kan er geverfd worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:38

Love_Mirra schreef:
Love_Mirra schreef:
Oei een leeg topic én al lang niets gepost.

Toch een schopje. Want ik ben op zoek naar een leuke manier om het cadeautje af te geven.

Situatie:
Op stal doen we elk jaar lootjes trekken en voor die persoon koop/maak je dan een kerstcadeau. Je weet van elkaar niet wie wie heeft. Op het einde van de kerstvakantie geven we gezamenlijk de cadeaus af. Het afgeven is altijd met een leuk extraatje. Bvb een quizje oplossen en bij elk juist antwoord hoort dan een cadeautje. Of opdrachten doen, maar een stalgenootje heeft bvb ook al eens een trailer nagemaakt waar dan alle cadeautjes inzaten.

Probleem:
Ik ben inspiratieloos.. ik kan écht helemaal niets bedenken voor het afgeven. Ik ben niet creatief genoeg voor echt iets te maken en zit ook met een geblesseerde hand, dat wil niet helpen. Wie kan mij helpen? Wie heeft hét idee? Brand los!

Niemand?



Poeh, lastig!
Niet creatief zeg je, dan zou je bijv. met één heel lang touw alle cadeaus aan elkaar binden en het touw door elkaar knopen, langs elkaar heen. Dan moet degene het touw eraf halen, zonder een schaar of iets anders scherps te gebruiken, dus die moet het 'ontwarren' :D

onpaard

Berichten: 2964
Geregistreerd: 28-03-13

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:07

Een speurtocht maken met vragen, raadsels en verstopte kado's.

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:12

Afbeelding
Onze manshoge totempaal

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:20

Sorry, Ik dacht dat het topic over surprises maken ging. Heb je hulpvraag niet gezien.

Ik zou ook voor een speurtocht gaan.

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 01:39

Love_Mirra, een (grote) kijkdoos maken? Of een raadsel oplossen?

lieflampje

Berichten: 627
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 21:14

Love_Mirra schreef:
Oei een leeg topic én al lang niets gepost.

Toch een schopje. Want ik ben op zoek naar een leuke manier om het cadeautje af te geven.

Situatie:
Op stal doen we elk jaar lootjes trekken en voor die persoon koop/maak je dan een kerstcadeau. Je weet van elkaar niet wie wie heeft. Op het einde van de kerstvakantie geven we gezamenlijk de cadeaus af. Het afgeven is altijd met een leuk extraatje. Bvb een quizje oplossen en bij elk juist antwoord hoort dan een cadeautje. Of opdrachten doen, maar een stalgenootje heeft bvb ook al eens een trailer nagemaakt waar dan alle cadeautjes inzaten.

Probleem:
Ik ben inspiratieloos.. ik kan écht helemaal niets bedenken voor het afgeven. Ik ben niet creatief genoeg voor echt iets te maken en zit ook met een geblesseerde hand, dat wil niet helpen. Wie kan mij helpen? Wie heeft hét idee? Brand los!


Van lege pringlesbussen (of van die papierkokers met dop waar je bv posters in kan vervoeren) hindernisbalken maken?

pjer
Berichten: 1577
Geregistreerd: 18-03-05

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 21:48

Oeh een surprise topic. Wij maken er altijd veel werk van. Al eens een peperkoeken huis gemaakt voor mijn schoonouders die net verhuisd waren. En dit jaar een lego poppetje.
Wat wel scheelt is dat we een lasersnijmachine tot de beschikking hebben waardoor houtbewerking net iets makkelijker is.
Hier een aantal surprises die wij hebben gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 21:51

Mooie surprises pjer!

Mijne is bijna af, dan plaats ik hem ook hier.

En de vorige keer had ik een kijkdoos gemaakt met een bioscoopzaal erin.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8294
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-19 22:25

Gave surprises komen er langs! <3

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 22:28

Ik volg alvast voor ideeën voor volgend jaar. :') dan mag mijn stiefdochter ook 1 gaan maken.

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 22:44

Dit zijn de surprises van de oudste 2 voor dit jaar. Pokemon en Unicorn.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:29

Dit zijn 2 van de 3 surprises van onze dochter dit jaar (de 3e is voor mij dus die heeft ze bij Oma gemaakt :+ ), het eerste jaar dat ze helemaal mee doet met lootjes trekken!

De eerste is voor haar oom, die is nog aan het drogen dus maar even in het zonnetje gezet :+
Afbeelding

En deze is voor op school;

Afbeelding

Afbeelding

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:45

Dit is mijn surprise geworden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:48

Oh wauw :oo
Die is gaaf!

Sowieso super leuk om iedereen zo creatief bezig te zien! *\o/*

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 15:20

Ik vind het erg leuk om ieders creaties te zijn, wij doen helaas zelf helemaal niks met sinterklaas, wij zijn echt van de kerst.
Zou het wel leuk vinden om surprises te maken, dus ik geniet graag van jullie mooie werken.

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 08:39

Crea bea dochter!

En dat poesje wat een dotje!

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 08:45

Eilish schreef:
Dit is mijn surprise geworden:
[ [url=m/OHK4nl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SmxQT9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/38n5D3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw die is mooi geworden!

Wij hebben besloten dit jaar net kerst surprise en gedicht te doen. Mijn stiefdochter was helemaal blij maar ze vind het toch te moeilijk.

Ik ga zelf een konijntje maken dus hoop dat hij half zo mooi wordt als jou kat.

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: [INFO] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 14:38

Afbeelding


De pandabeer is een gezindsproject geworden. Voor een 9 jarig klasgenootje van mijn zoon. Zowel vader, zoon en dochter hebben eraan gewerkt. Ik ben niet creatief maar wel goed in ideeën bedenken en delegeren. Daar zit mijn aandeel in, haha.

lieflampje

Berichten: 627
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 15:46

Nou, hier mijn creaties :+

Voor zoon op school. Lootje dat hij had getrokken doet aan mountainbiken (en ze draagt een bril. Maar door de bril die het poppetje nu op heeft lijkt het net een cartoon crimineel := )


Afbeelding

Afbeelding


En voor thuis. Een Bagugan “monster” (met obesitas :') )

Afbeelding

Voorbeeld Bagugan

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 21:27

Mijn pepernotenmachine is klaar! Moet hem alleen nog vullen! :D

Afbeelding