[INFO] Cadeautjes, voor alle ideeën en vragen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8293
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

[INFO] Cadeautjes, voor alle ideeën en vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-19 21:35

Zo veel mensen zo veel wensen. Weet je dit jaar echt niet wat je achternichtje nog niet heeft? Zoek je een klein cadeautje wat je aan alle familieleden van de kerstmaaltijd kan geven? Of misschien heb je wel het perfecte cadeau voor de paardenliefhebber gevonden!
Deel en stel in dit topic je vraag.

Ook voor alle hulp sint en kerstmannen die inspiratie zoeken ;)

Change03

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:42

Hier kan wat meer leven in toch???

Hoe kan ik vriendlief ervan te overtuigen een mooie ketting of armband voor me te kopen? :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:44

Change03 schreef:
Hier kan wat meer leven in toch???

Hoe kan ik vriendlief ervan te overtuigen een mooie ketting of armband voor me te kopen? :')

Helaas bestaat subtiliteit niet bij dat geslacht. Je zult het letterlijk zo moeten vragen, bij voorkeur in drievoud en aangetekend...

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [INFO] Cadeautjes, voor alle ideeën en vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:48

Samen met mijn moeder en haar broers hebben wij mijn oma een avondje Andre Rieu cadeau gedaan. Dit gaan wij met Kerst aan haar geven en ze weet er dus helemaal nog niks van af. Zijn er mensen die een idee hebben hoe dit leuk te presenteren valt? Ik heb het ticket nu in een envelopje zitten met een begeleidende brief maar dat vind ik ook zo'n dooddoener verder :')

Change03

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:48

Misschien maar gewoon zelf kopen en de nota onder zn neus leggen _O-

Change03

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:49

Minimus schreef:
Samen met mijn moeder en haar broers hebben wij mijn oma een avondje Andre Rieu cadeau gedaan. Dit gaan wij met Kerst aan haar geven en ze weet er dus helemaal nog niks van af. Zijn er mensen die een idee hebben hoe dit leuk te presenteren valt? Ik heb het ticket nu in een envelopje zitten met een begeleidende brief maar dat vind ik ook zo'n dooddoener verder :')


ohh leuk!! De wintereditie in Maastricht?

Misschien met wat raadseltjes vooraf? Foto’s van de stad, raadsels omtrent de datum etc.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [INFO] Cadeautjes, voor alle ideeën en vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:57

Ik heb bij mijn vriend thuis lootjes getrokken en kreeg zijn broer.. Ik weet dat hij gek is op zijn auto en volleybal speelt en graag een pintje meepikt maar verder eigenlijk weinig.
Iemand een idee? Het budget is gezet op 20€ (jonge kinderen), ik heb 2 bierglazen van 0,5L voor hem en een paar happy socks. De bierglazen krijgen wij voor niks (restaurant) en de sokken waren 4€ dus moet nog wel een hoop haha

Change03

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:59

Granoek schreef:
Ik heb bij mijn vriend thuis lootjes getrokken en kreeg zijn broer.. Ik weet dat hij gek is op zijn auto en volleybal speelt en graag een pintje meepikt maar verder eigenlijk weinig.
Iemand een idee? Het budget is gezet op 20€ (jonge kinderen), ik heb 2 bierglazen van 0,5L voor hem en een paar happy socks. De bierglazen krijgen wij voor niks (restaurant) en de sokken waren 4€ dus moet nog wel een hoop haha


De geurblokjes van Rituals voor in de auto :j

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [INFO] Cadeautjes, voor alle ideeën en vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 12:14

Vinden mannen dat leuk? Ik weet dat ik ze leuk vind maar had er niet aan gedacht voor hem haha! Kan ik wel eens voor kijken inderdaad :D

Change03

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 00:40

Granoek schreef:
Vinden mannen dat leuk? Ik weet dat ik ze leuk vind maar had er niet aan gedacht voor hem haha! Kan ik wel eens voor kijken inderdaad :D


Ze zien er heel stijlvol uit! Dat is natuurlijk smaak maar het is altijd mooier dan zo’n dennenboom in je dikke strakke bak :')


Afbeelding

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 01:20

Broer lief gaat ook echt alleen maar voor rituals in de auto. Subtiel en staat best stoer.

Ik ben nog op zoek voor vriend. Dacht een bon van dr Hornbach, dat is zo een beetje zijn toko... maar wil nog iets leuks erbij

Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 06:30

Minimus: misschien heeft pinterest ideeen rondom enveloppen? Of een gedicht erbij, of bijvoorbeeld een kleine ingelijste foto van André Rieu met het ticket achter de foto geplakt?

Mexx_lady: wat vindt je vriend leuk? Is er iets wat hij graag eet of drinkt?

Zelf ben ik op zoek naar wat leuk is om aan een Australische Cowboy (ca 45 jaar) te geven (geen grapje). Wij mogen als 5 meiden van 19 bij hem kerst komen vieren. Hij traint de paarden hier op de ranch en is de manager. Ideeën naast een fles drank...?

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 10:11

Anniek22 schreef:
Minimus: misschien heeft pinterest ideeen rondom enveloppen? Of een gedicht erbij, of bijvoorbeeld een kleine ingelijste foto van André Rieu met het ticket achter de foto geplakt?

Mexx_lady: wat vindt je vriend leuk? Is er iets wat hij graag eet of drinkt?

Zelf ben ik op zoek naar wat leuk is om aan een Australische Cowboy (ca 45 jaar) te geven (geen grapje). Wij mogen als 5 meiden van 19 bij hem kerst komen vieren. Hij traint de paarden hier op de ranch en is de manager. Ideeën naast een fles drank...?

Ik denk dan gelijk aan zaken als een hoed, belt buckle etc

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 15:31

Change03 schreef:
Minimus schreef:
Samen met mijn moeder en haar broers hebben wij mijn oma een avondje Andre Rieu cadeau gedaan. Dit gaan wij met Kerst aan haar geven en ze weet er dus helemaal nog niks van af. Zijn er mensen die een idee hebben hoe dit leuk te presenteren valt? Ik heb het ticket nu in een envelopje zitten met een begeleidende brief maar dat vind ik ook zo'n dooddoener verder :')


ohh leuk!! De wintereditie in Maastricht?

Misschien met wat raadseltjes vooraf? Foto’s van de stad, raadsels omtrent de datum etc.


Nieuwjaarseditie in de Ziggo dome, oma is bijna 90 en dan zit ze niet in de kou :o Hele leuke ideëen! Ik ga eens aan de slag!


Anniek22 schreef:
Minimus: misschien heeft pinterest ideeen rondom enveloppen? Of een gedicht erbij, of bijvoorbeeld een kleine ingelijste foto van André Rieu met het ticket achter de foto geplakt?


Ik kan inderdaad wel eens kijken naar een ingelijste foto met het ticket erachter, ook wel leuk :D

Bedankt voor alle ideëen!

L_iek
Berichten: 9708
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 16:27

Tips voor dit jaar, zeker welkom!

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: [INFO] Cadeautjes, voor alle ideeën en vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 14:25

nou, ik ben er ook bijna uit, alleen mijn zwager nog... Grrr, wat vind ik het toch altijd vervelend als mensen niet met een fatsoenlijk idee komen :+

Mijn ouders zijn altijd heel vervelend. Die willen alleen grote dure dingen en dan willen ze "een bijdrage voor". Dus dan is het een uitwisseling van cadeaubonnen en daar heb ik echt een hekel aan. Bij mijn vader ontkom ik er niet aan, die wil graag foto's maar die moet hij toch echt zelf uitzoeken. Voor mijn moeder een fotoboek van onze kleindochter haar eerste jaar en een scheurkalender gekocht.

Voor schoonmoeder hetzelfde. Mijn schoonvader wist niks, wilde niks en heeft ook eigenlijk geen hobbies. Houdt van hollandse pot dus ik heb voor hem via pieperpost.nl een gepersonaliseerde aardappel gekocht en een dvd van de nieuwste james bond. Een cheesy gedicht erbij en ik denk dat hij daar wel heel hard om kan lachen. Ik denk nog aan zoiets als een snoep sushi setje ofzo aangezien hij wel van sushi houdt.

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 14:30

Wij doen al jaren cadeautjes met de familie/gezin en in het begin was het echt nog leuk en verrassend, maar toevallig net met elkaar besproken dat we het afschaffen. Uiteindelijk weet je niet meer wat je elkaar moet geven en worden het van die standaard cadeaus zoals badschuim bier wijn etenswaren of cadeautjes waar je niets aan hebt. Mijn idee was om verlanglijstjes te maken of lootje trekken maar vond verder niemand leuk :') Prima zo, houden het lekker bij gezellig tafelen, is duur zat tegenwoordig!

Dandelion07

Berichten: 815
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 15:42

Ik zoek nog iets voor mijn vader die alles al heeft O:)

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 18:11

Dandelion07 schreef:
Ik zoek nog iets voor mijn vader die alles al heeft O:)


Scheurkalender van Quest oid?
Vorig jaar gaf ik mijn vader iets van Robotime:

https://www.bol.com/nl/nl/p/3d-puzzel-k ... oductImage


Ik moet ook gaan beginnen voor dit jaar... Ik hou van creatieve cadeaus.
Allemaal ongeveer 20 euro:
- Vader
- Moeder
- Zusje
- Zwager
- Neefje: Ik heb al een dierenatlas van Lidl <3
- Nichtje