Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suusjepluus

Berichten: 787
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:56

Alwiene schreef:
Wow die is echt supergaaf geworden zeg!! <3 Bedoel je trouwens niet een suiker(werk) kikker?

Thnx! Zo'n kikker met een badpak aan, ik dacht dat er marsepein in zat maar het kan goed iets anders zijn ja :o

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:00

Suusjepluus schreef:
Alwiene schreef:
Wow die is echt supergaaf geworden zeg!! <3 Bedoel je trouwens niet een suiker(werk) kikker?

Thnx! Zo'n kikker met een badpak aan, ik dacht dat er marsepein in zat maar het kan goed iets anders zijn ja :o


Hihi dacht al dat je een kikker van kikkers en muizen bedoelde, daar zit inderdaad gewoon puur suiker zo ongeveer in. Ook lekker, wel iets heel anders dan marsepein. Gokje, je lust het beide niet? :D



Hier zijn vandaag de adventskalenders voor mijn vrouw binnen gekomen (de koffiecapsules en milka) en mijn grote Kinder chocolade kalender. Ik zat ook te wachten op een kalender met waxmelts erin maar PestNL schijnt zich niet geroepen te voelen de belofte dat ze hem vandaag komen brengen ook waar te maken {:)-:(

Suusjepluus

Berichten: 787
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:07

Ja die bedoel ik! Die uit zo'n kikker en muizen zakje, die kikker had een badpak aan. Ik lust ze zelf inderdaad niet :+

Gelukkig heeft postnl nog even voor het 1 december is...

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:38

Ja dat is waar dat het nog geen 1 december is, maar ik hou er niet van als PestNL niet opschiet, altijd bang dat ze het stuk of kwijtmaken :=

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 21:12

Ik heb de rituals boom al opgezet en net bij de Intratuin eentje gekocht met allerlei kerstdorp figuren :D


Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Marjo op 07-11-19 21:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 21:35

Ik heb er 2 gekocht van kinderchocolade met als excuus dat ik eentje aan mijn nichtje zou geven. Ben ik niet van plan

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 23:56

Granoek schreef:
Ik heb er 2 gekocht van kinderchocolade met als excuus dat ik eentje aan mijn nichtje zou geven. Ben ik niet van plan


_O- _O- _O- _O-

Marjo schreef:
Ik heb de rituals boom al opgezet en net bij de Intratuin eentje gekocht met allerlei kerstdorp figuren :D



Staat mooi, die kerstfiguren kalender zag ik vanavond ook bij Intratuin, heb zelf niets met zulke dorpjes enzo dus laten liggen, maar als je er wel wat mee hebt wel een leuk ding! Maar vind je het niet jammer dat je nu al meteen ziet wat er precies inzit?

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 06:18

Nee zeker niet, ik weet van de rituals ook wat er in zit, anders zou ik ze sowieso niet kopen :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 10:37

Ik heb voor mama de Rituals adventskalender voor haar verjaardag gekocht. Denk dat ze dat wel leuk vindt :D.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 10:39

Ik kijk ook bewust niet op de achterkant wat er allemaal in zit :) Wil het niet op voorhand weten.
Als ik er eentje koop van Kinder zal het wel chocolade zijn, en ik heb die van airwick er ook bij dus daar zal wel iets in zitten wat lekker ruikt.
Wat het precies is hoef ik niet te weten, als ik enkele dingen niet kan gebruiken vind ik wel iemand anders die er blij mee is :D

Die van rituals zou ik ook nemen zonder te kijken wat er in zit, maar die was me te duur haha

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 15:37

Granoek schreef:
Ik kijk ook bewust niet op de achterkant wat er allemaal in zit :) Wil het niet op voorhand weten.
Als ik er eentje koop van Kinder zal het wel chocolade zijn, en ik heb die van airwick er ook bij dus daar zal wel iets in zitten wat lekker ruikt.
Wat het precies is hoef ik niet te weten, als ik enkele dingen niet kan gebruiken vind ik wel iemand anders die er blij mee is :D

Die van rituals zou ik ook nemen zonder te kijken wat er in zit, maar die was me te duur haha


Nou dat heb ik dus ook dat ik het liever niet wil weten, want ik vind die verrassing juist zo leuk. Rituals vanwege de prijs zo vluchtig mogelijk bekeken vorig jaar (en wel gekocht) dit jaar bekeken en gezien dat er echt te weinig voor me bij zit voor de prijs die het kost.
Maar heb bv nu die waxmeltjeskalender, daar zit een brief bij met welke geuren het zijn maar die blijft dicht tot na kerst hoor, ik wil juist die verrassing graag hebben!

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 15:42

Ik vind rituals echt te duur om op de gok en voor de verrassing te kopen.
Daarbij kijk ik erg vroeg wat erin zit Dus tegen de tijd dat ik de cadeautjes open ben ik dat alweer vergeten :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 15:43

Marjo schreef:
Ik vind rituals echt te duur om op de gok en voor de verrassing te kopen.
Daarbij kijk ik erg vroeg wat erin zit Dus tegen de tijd dat ik de cadeautjes open ben ik dat alweer vergeten :')


Nou dat was bij Rituals ook mijn strategie ja, kijken bepalen of ik hem wil en zo ja gauw weer vergeten :')

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 15:44

Alwiene schreef:
Marjo schreef:
Ik vind rituals echt te duur om op de gok en voor de verrassing te kopen.
Daarbij kijk ik erg vroeg wat erin zit Dus tegen de tijd dat ik de cadeautjes open ben ik dat alweer vergeten :')


Nou dat was bij Rituals ook mijn strategie ja, kijken bepalen of ik hem wil en zo ja gauw weer vergeten :')


Ja idd. Bij kalenders van 10/20 euro wil ik nog wel eens de gok nemen, maar bij 80 euro niet meer

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 21:41

Vinden jullie de hopt bier adventkalender een beetje een origineel cadeau voor men vriend? Ik weet namelijk niet wat ik anders zou moeten halen :')

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 21:59

AylaL schreef:
Vinden jullie de hopt bier adventkalender een beetje een origineel cadeau voor men vriend? Ik weet namelijk niet wat ik anders zou moeten halen :')

Origineel nee, maar zie het maar is te bedenken voor die kerels. :') Waarderen zal ie het zeker!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 09:24


snoetie

Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 13:41


love_mandy

Berichten: 2929
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 17:41

Ik heb inmiddels de my jewelry kalender binnen.

Een ook een bookish thee advent kalender
Afbeelding Zo leuk ingepakt

_kimm

Berichten: 1788
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 18:58

Die thee kalender is leuk. Waar heb j8j die vandaan?

love_mandy

Berichten: 2929
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 20:48

_kimm schreef:
Die thee kalender is leuk. Waar heb j8j die vandaan?

Via facebook besteld van iemand met een etsy shop. Heb net even gekeken, maar hij staat niet meer in haar shop.

_kimm

Berichten: 1788
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 21:17

Jammer. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit welke ik wil en deze spreekt mij wel aan

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 10:44

Ik heb de pukka adventkalender. Misschien iets minder mooi als bovenstaande maar toch leuk en hele lekkere thee. Misschien is dat wat?

_kimm

Berichten: 1788
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 18:36

Die ziet er ook leuk uit. Waar heb je doet besteld?

colinneke

Berichten: 922
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 19:50

Vanaf vandaag zijn de adventkalenders van IKEA 2 + 1 gratis en in prijs verlaagd naar 9.95