Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 09:44

Is die ook niet Nederlands? Er staat Be/NL :o

Ik wil zaterdag anders best voor je in de winkel kijken of ze hem daar al hebben

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:17

Ashleytjuhh schreef:
Is die ook niet Nederlands? Er staat Be/NL :o

Ik wil zaterdag anders best voor je in de winkel kijken of ze hem daar al hebben


NL slaat op de taal, kan daar natuurlijk ook FR zijn en bij Nederland kan je ook voor EN kiezen.

Leek mij misschien wel een tof kado voor mijn vrouw maar idd niet op de Nederlandse site.

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:29

aaahh dankje! weet wat geleerd :))

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:58

Die nespresso kalender is wel duur zeg, 23 capsules die 0,48 per stuk kosten en een cadeautje. Samen voor 29 euro.
Wel leuk dat je dan 23 verschillende smaken krijgt want normaal moet je ze per 10 kopen. Alleen dan wel weer jammer dat je overal 1 cupje van krijgt, als je met zn tweetjes bent moet je er dus gelijk twee halen :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 11:05

DemDeempel schreef:
Die nespresso kalender is wel duur zeg, 23 capsules die 0,48 per stuk kosten en een cadeautje. Samen voor 29 euro.
Wel leuk dat je dan 23 verschillende smaken krijgt want normaal moet je ze per 10 kopen. Alleen dan wel weer jammer dat je overal 1 cupje van krijgt, als je met zn tweetjes bent moet je er dus gelijk twee halen :+


En dan vooral als je je bedenkt dat ze gemiddeld 40 cent per stuk zijn. Maar goed. :')

Ik kan niet wachten tot eind november, dan mag ik (lees: heb ik eindelijk geld om) de advent kalender van de body shop te kopen. Nu al zin in.

xRoossie95

Berichten: 1373
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 11:23

Want er zijn dan ook geen extra speciale smaakjes bij Nespresso dan ofzo? Wel een beetje een teleurstelling dan voor die prijs :')

De adventskalender van rituals komt vandaag binnen als het goed is, heb al een mailtje gekregen hoe ik m op moet zetten, gaat het zo moeilijk worden :? :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 11:38

Besloten om ipv de Nespresso kalender op Amazon den Cafe Royal kalender te kopen (geschikt voor Nespresso) tientje goedkoper en ook leuk. Meteen een Milka kalender erbij voor de vrouw ook. En voor mezelf de grote van Kinder, is de enige van Kinder waar niets met gluten in zit dus vooruit maar. :=

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:59

xRoossie95 schreef:
Want er zijn dan ook geen extra speciale smaakjes bij Nespresso dan ofzo? Wel een beetje een teleurstelling dan voor die prijs :')

De adventskalender van rituals komt vandaag binnen als het goed is, heb al een mailtje gekregen hoe ik m op moet zetten, gaat het zo moeilijk worden :? :')


Denk het niet eigenlijk, zal misschien wel wat van de huidige limited edition in zitten, maar ik ga er niet vanuit dat Nespresso speciale variaties heeft ontwikkeld enkel voor de kalender.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:47

Alwiene schreef:
Besloten om ipv de Nespresso kalender op Amazon den Cafe Royal kalender te kopen (geschikt voor Nespresso) tientje goedkoper en ook leuk. Meteen een Milka kalender erbij voor de vrouw ook. En voor mezelf de grote van Kinder, is de enige van Kinder waar niets met gluten in zit dus vooruit maar. :=

Ik ben het aan het zoeken maar kan het niet vinden, kan je een link plaatsen? :)

xRoossie95

Berichten: 1373
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:50


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:52

Bedankt, ik heb het opgeslagen :)

L_Flo
Berichten: 151
Geregistreerd: 14-06-14

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 08:08

Ik heb hem gisteren gehaald in de winkel! Beetje overpriced inderdaad maar vriend is er dolgelukkig mee :D

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 15:37

Mocht het nodig zijn voor die wijnadvents wil besy hier kijken versturen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 15:44

Banyu schreef:
Mocht het nodig zijn voor die wijnadvents wil besy hier kijken versturen hoor.

Verzenden zal 12.71euro zijn. Ze zijn echt zwaar.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 18:41

C_arola schreef:
Alwiene schreef:
Besloten om ipv de Nespresso kalender op Amazon den Cafe Royal kalender te kopen (geschikt voor Nespresso) tientje goedkoper en ook leuk. Meteen een Milka kalender erbij voor de vrouw ook. En voor mezelf de grote van Kinder, is de enige van Kinder waar niets met gluten in zit dus vooruit maar. :=

Ik ben het aan het zoeken maar kan het niet vinden, kan je een link plaatsen? :)


Sorry kwam nu pas weer kijken, is inderdaad degene van het linkje wat Roossie gaf! :)

Elinexx
Berichten: 1093
Geregistreerd: 20-11-08

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 18:59

Ik heb die van de Ikea gekocht.
Zit erg te twijfelen nog over die van de Aldi (de wijnkalender), maar vind het stiekem best een bedrag.

Vorig jaar de spa van action gehad, was erg leuk, maar betrap me erop dat ik de spullen eigenlijk niet gebruik en dan is het toch zonde.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 19:10

Anoniem schreef:
Banyu schreef:
Mocht het nodig zijn voor die wijnadvents wil besy hier kijken versturen hoor.

Verzenden zal 12.71euro zijn. Ze zijn echt zwaar.


Het was/is goed bedoeld. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:15

Banyu schreef:
Het was/is goed bedoeld. :D

En ik bedoelde het slechts ter aanvulling van jouw leuke aanbod! ;)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:24


Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 23:32

Ik heb ook nog die spa kalender, maar ga hem toch lekker weggeven eind november! Ik ben niet zo'n tuttebol maar geniet wel van de heerlijke kerstsfeer van zo'n kalender! De ikea kalender voor mij en vriend gehaald want die chocolaatjes waren vorig jaar zo lekker! En we kunnen mooi de pasjes gebruiken voor de inrichting

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 00:00

Ik zag dat er op Zalando Lounge ook deals met adventskalenders komen vanaf morgen.

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 09:02

Niniane schreef:
Ik zag dat er op Zalando Lounge ook deals met adventskalenders komen vanaf morgen.


ik zie dat dat dezelfde is als de vorige keer. is er ook maar 1

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 11:06

Ashleytjuhh schreef:
Niniane schreef:
Ik zag dat er op Zalando Lounge ook deals met adventskalenders komen vanaf morgen.


ik zie dat dat dezelfde is als de vorige keer. is er ook maar 1

Ik zie het nu ook ja. Lichtelijk misleidend. :+

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 11:41

Mijn zelfgemaakte advent kalender is al af, ik wilde hem eigenlijk meer richting december af gaan maken en geven maar ik kan niet langer wachten haha. Vanmiddag breng ik hem naar mijn zus en haar vriend.
Zo ziet hij er in het geheel uit:
Afbeelding

En dit zit er in een paar pakketjes, ik heb geprobeerd overal een verhaaltje of kleine berichtje bij de schrijven:

Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 18:58

Ohhh je hebt me geïnspireerd!
Ik ga er eentje maken voor mijn beste vriendin maar wil nog wat kleine opvulcadeautjes voor de 'leuk'. Als iemand tips heeft, shoot maar :D Ze vind alles wel leuk van nagellakjes enzo, heb ook al wat schattige tubes handcreme gevonden en een bruisbal.