Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:54

Oké oké, bij ons in huis wachten we nog ongeveer een maand, maar dan mag eindelijk de kerstboom weer op. <|-

Wie kijkt daar ook zo naar uit? Wat hangen jullie dit jaar in de boom en in/om het huis?

Wij hebben vandaag een nieuwe kunstboom gescoord. Voor het eerst een witte *\o/*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 18:01

Wat een reacties al! Super leuk :D

Canon, wauw een kerstboom van hoefijzers. Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Wanneer verwacht je het resultaat te kunnen showen?

BiBiQ, hele gave ideeën ook. En wat een mooi boompje.

Ik heb daarnet leuke groene velvet hangers gekocht bij de Action voor in onze witte boom. Wij hebben een hele dennengroene muur in huis, dus wil de zelfde kleur ballen gaan gebruiken, gecombineerd met zwart en eucalyptus. Had vorige week ook nog roze en blauwe ballen gekocht, maar die passen nu niet meer bij onze boom.

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 18:28

Ik moet nog minimaal 3 weken wachten van mijzelf _O- eigenlijk zelfs 4 en een beetje maar weet niet of dat gaat lukken.

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 09:54

Leuke spulletjes Lindor en wat een mooi huis zo op de achtergrond.

Leuk, laat je volgende week het resultaat zien? :D

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 10:17

Ik zou ook buiten graag wat verlichting hebben maar heb gewoon geen idee waar ik de stroom vandaan moet halen := we hebben buiten geen stopcontacten ofzo..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 12:21

Lindor92 schreef:
Bedankt :D

Thomas5 wat een mooie bomen zeg!

Waar halen jullie kerstboom versiering vandaan? Heeft iemand ervaring met de site http://www.kerstversiering.nl ?
Daar hebben ze veel sets met kerstballen en ook veel in plastic. Maar het is zo een beetje lastig beoordelen hoe het er werkelijk uit ziet.


Ik heb hier vorige jaar besteld volgens mij en dat ziet er prima uit. Dit jaar heb ik op de website van Tuincentrum de Oosteinde (Koopkerstverlichting.nl ofzo) ballen gekocht. Wat ik zelf wel lastig vind is de maat inschatten. De ballen waren namelijk iets kleiner dan ik had verwacht, maar gelukkig had ik ook grotere ballen besteld dus opzich een mooie mix!

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 13:00

Tengeltje, wij hebben een boom van 260 cm voor 99 euro gekocht bij de Intratuin. Wel een witte, maar mooi vol! En zeker als je hem zelf nog eens goed vol hangt.

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 20:06

Ziet er gezellig uit! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 22:40

Wat een gave floof ballen! Ik heb zulk soort ook in het blauw gekocht. Hopen dat ze bij de rest van de (groene) decoratie passen :=

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:04

Wij hebben ook 3 katten en zetten gewoon de kerstboom op. Voor ons alleen plastic ballen. S ochtends is het ballen rapen, maar voor de rest doen ze er gelukkig niet zo veel mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:01

Ik vind ook die onderste mooier zo op de foto!

Planning was om vandaag toch de kerstboom op te gaan zetten. Alleen na het verbouwen van de babykamer en kinderkamer van ons dochtertje waren we zo kapot dat we besloten hebben om gewoon lekker bank te hangen de rest van de avond. As week gaat de kerstboom hier dus op :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:16

Duiven is helaas alles behalve een beetje in de buurt := , anders had ik graag meegegaan!

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:38

Wat gaaf Kimley! <3

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:28

Oh wat heerlijk dat er zo lekker veel vroeg de boom op zetten :D dan valt het thuis goed te praten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:28

De boom staat in elkaar! Morgen beginnen met versieren :D


[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:43


Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 09:09

Bedankt <3

Marrlinde, we hebben zelf de verlichting erin gehangen. Voor het eerst dat ik dat gelukt vind :=
Ik heb twee lichtslingers gebruikt. Een kortere met klusterverlichting en een lange van 9 meter met micro rice ... iets verlichting. Weet de naam niet meer.
Beide heb ik heel dicht rond de ‘stam’ gelegd zodat het lijkt alsof het er helemaal in zit. De micro lampjes hebben overigens doorzichtig snoer, dus dat helpt ook nog eens mee denk ik.

Lindor, oef geen idee haha. Het is een witte boom van Intratuin met van die kleine gekleurde glinster strengetjes erin. Ik zal vanmiddag in het licht nog eens een goede foto er van maken, want hij glinstert als je beweegt :D en hij is 260cm hoog!

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 10:46

Ik vind hem écht ge-wel-dig Denise _O-

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 17:00

Wat gaaf :D

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 21:52

Geweldig _O-

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 10:54

Leuk dat er al zo veel mensen het huis versiert hebben :D

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 09:46

De action heeft op het moment ook veel zacht roze ballen. Die vond ik zelf ook erg mooi, maar helaas allemaal glas en dat kunnen wij hier niet hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 22:17

Janine1990 schreef:
Ik wil floofballen maar kan ze niet vinden...
Iemand tips qua winkels/webshops?

Vandaag de boom opgezet, maar ik moet meer ballen hebben _/-\o_


Floofballen? Bedoel je daar pluizige, harige ballen mee? Ik heb groene en zwarte van de action, maar was goed zoeken want in andere action filialen heb ik ze niet gezien.

Anoniem

Re: Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 09:23

Mooie bomen allemaal :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 21:48

BiBiQ schreef:
[ [url=m/uvtuze.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ook heel gaaf!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Googlebot, kaatje89, Koekie_186, lastig, Lugea, Muiz en 193 bezoekers