Bijna weer tijd voor de kerstboom!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:45

Wauw die eerste en laatste foto zijn zo mooi!! Wat een heerlijke sferen!
De kou, de gezelligheid, lampjes overal, en iedereen die oprecht bezig is met het goed en gezellig maken voor een ander. Heerlijk vind ik het! Elk jaar bij een oom en tante van mij eten die dan koken. Met die tante kleden mijn zusje en ik ons sinds onze jeugd dan extra netjes, echt low-key galastijl en dan meerdere gangen en cadeautjes.. Mijn oom is professor, dus altijd een boek cadeau dat hij zelf dat jaar heeft gelezen. Je weet altijd dat het een boek wordt, maar nooit welke en waarom hij daarbij aan ons dacht tot hij het die avond verteld! :D

Een studievriend van mijn vader is gepensioneerd lasser.. Die maakt op dit moment een kerstboom voor mij van hoefijzers **\O/** Zo benieuwd naar het resultaat straks! En dan allemaal lichtjes er in. Ik kan niet wachten..! :o Ik hou immens van kerst <3


Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 18:21

Anoniem schreef:
Wat een reacties al! Super leuk :D

Canon, wauw een kerstboom van hoefijzers. Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Wanneer verwacht je het resultaat te kunnen showen?

Is voor mij ook nog even de vraag.. Maar ze zijn er druk mee! :D (zijn vrouw schuurt alles en maakt de hoefijzers schoon en hij verdeelt en last ze aan elkaar.) Maar als 'ie er is, dan zal ik dat hier zeker doen! Beloofd!

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 21:41

MissBambi schreef:
Wij zijn onderweg naar Duiven! *\%/* <3

Wij gaan daar ook elk jaar even kijken, zo mooi! *\o/* Nu al zin in! Enjoy!

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 09:15

Wat een gaaf ding BiBiQ! Lekker fantasierijk!
Haha, wat is jouw dochtertje streng voor je! :D

Ik ben nu bang om naar Duiven te gaan := Haha. Wat balen dat ze niet aan de verwachtingen voldoen.. Lijkt me lastig ook, zo'n grote ruimte ook echt knus te kunnen maken.. Of je zou verwachten dat ze helemaal all-out konden gaan. In Apeldoorn is hij wel mooi! Kleiner, maar wel lekker vol versierd en hier en daar 'een hele kamer' aangekleed waar je dan doorheen kan lopen.. Dat was wel gaaf! <3 Misschien gaan wij ook nog naar Barneveld.. Dat is ook altijd wel een hele goeie, zijn een beetje onze top drie. Ben onwijs benieuwd! :j

Mijn ouders verklaren me voor gek (die pakken écht de kerstboom pas rond de derde week van december) maar! ik heb een heel kleintje bij elkaar gefreubelt en ben best trots op het resultaat. :o Ik ga ze deze week even bellen om te kijken hoe het gaat met die van hoefijzers. We zijn mijn kamer opnieuw aan het behangen en het is er onwijs leeg en kaal nu, dus dat boompje doet veel voor mij! <3 Ik ga nog even kijken hoe ik er lampjes achter kan bevestigen in boogjes zonder meteen het behang te slopen. :=


Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 09:37

Haha, hey die is van die challenge! Ik vind het geniaal _/-\o_
Twijfel nog of ik mee zal doen dit jaar..

Bleef die een beetje kalm met al het papier om zich heen? (Eigenlijk een stomme vraag want ik zie een haflinger..) :D Maar ben wel benieuwd! Dat gekraak moet toch apart zijn voor ze, en ik zie de mijne ook echt als tuigerstijl dravend cadeautje aan de haal gaan.. :=

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:39

Wat onwijs gaaf kimley!! _/-\o_
Zo eentje is die vriend dus aan het maken voor mij! <3 Heb je die ooit gekocht, of kennen wij dezelfde persoon? :D Die paardjes zijn een leuk detail!

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 17:09

Tezzy wat bizar gaaf!! <3 Heel erg nice.
Ik zou best een keer een portretshoot willen doen met een jurk in die stijl, lijkt me heel erg gaaf. :D Haha


Voor wie kleine paardjes zoekt om in de boom te hangen en geen Primark in de buurt heeft:
De Karwei heeft ook kleine paardjes, van Keramiek! :))

[ img ]

Ik vind dit topic echt steeds leuker vinden, wat is iedereen echt mega creatief, warm en zichzelf hier! **\O/**

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 12:34

Denise_Storm schreef:
En deze kerstster heeft mijn zusje zelf gemaakt met kleerhangers!
[ [url=m/5iWRzF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat creatief! <3 Onwijs gaaf hoe je dat kan verzinnen om te doen!

xtessax83, ik vind jouw kerstboom met die paardjes en fijne kleurtjes echt heerlijk! Ziet er zo lief uit! <3 Zo fijn!

Ik ben helemaal blij :D Afgelopen week kwamen die vriend van mijn pa en zijn vrouw langs en hebben ze 'eventjes' drie boompjes bij ons achtergelaten. **\O/** Nu nog een mooi plekje en versieren! :):) Ik vind het zo gaaf hoe ze alle drie de wensen hebben weten te volbrengen.. Mams wilde geroest (want tja, zie wat eromheen staat van gietijzer) een vriendin wilde half en ik gewoon een staal-kleur.. :D Ben zo blij!

[ img ]

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 15:19

Mooie kleurovergangen Neon! Ik vind dat altijd zo'n gaaf effect als die lampjes zo rond omhoog lopen. Bij mij komen ze nooit zo perfect uit. :o

Ik heb vandaag besloten dat ik me niet meer ga laten beperken tot mijn eigen kamer, en paard op stal ook wat gezelligheid verdient.. :=
Ik denk dat ik mijn kast, of haar staldeur ga versieren met zo'n guirlande en lampjes.. 'Onbreekbare ballen' en ijzerdraad heb ik al binnen.. :D

Dat blauwe met koper en die takken vind ik altijd zo mooi uitkomen, mooie versieringen jesss_amigo!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie