[VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

[VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-21 10:18

Wij zijn al een tijdje voorzichtig aan het kijken voor een herplaatser. En dan wel een oosterling of een kruising daarvan. Maar momenteel is de vraag groter dan het aanbod en pisten we elke keer naast de spreekwoordelijke pot.

We hebben gekozen voor een herplaatser vanwege de huidige kattenstapel. Solo wordt dit jaar 15 en is dikke mik met Pip. Of eigenlijk andersom. Pip is een 8-jarige balinees en wat verlegen/schuchter. Ze trekt zich enorm op aan Solo. Maar wat als hij er niet meer is? Oosterlingen zoeken elkaar op en we hopen met deze keuze dat zij zich op termijn een beetje aan elkaar gaan optrekken.
En om het makkelijker te maken hebben we ook nog een 2,5 jarige schooier rondlopen, Vivaldi. Via bokt van een boerderij opgehaald. Druk, speels en lomp, maar onwijs sociaal en lief.
Even een voorstelrondje:
Solo en Pip
[ img ]

Pip
[ img ]

Vivaldi
[ img ]

Wij hadden met bovenstaand verhaal 3 eisen aan een herplaatser: moet goed met andere katten kunnen, oosterling en een poes.
Ik heb al diverse keer contacten gehad over herplaatsers, maar iedere keer werd het niets. Ik ben lid van een aantal facebookpagina's en ineens kwam Sisi voorbij.
[ img ]

[ img ]

Een poesje uit Spanje, gepoint kleurtje, blauwe ogen. En inderdaad, het vermoeden was een kruising siamees. Ze is in juni al naar Nederland gekomen en herplaatst. Helaas was ze daar blijkbaar zo schuw dat ze na korte tijd weer teruggebracht is. Sindsdien heeft ze in de opvang gezeten. Echt toenadering zocht ze niet naar mensen. Ze vindt het gewoon echt heel spannend. Maar naar andere katten was ze wel nieuwsgierig.
Ik heb contact opgenomen voor meer informatie en ook onze thuissituatie uitgelegd. En het leek wel een match. Gister hebben we haar opgehaald en voorlopig mag ze hier thuis rustig wennen zonder nieuwsgierige aagjes.
Ze zit nu in de studeer/werkkamer, met een bench als veilig hoekje, eten, drinken, kattenbak en speeltjes. Ik werk bijna alleen maar thuis, dus zit daar elke dag.

Ze vindt het nog zo enorm spannend! Ze schoot gisteren meteen in het kleinste hoekje, waarvan ik dacht dat ik het afgesloten :+
[ img ]

Met een Vivi (Vivaldi) en een Pippi (Pip) in huis vonden we Sisi een wat onhandige naam. Viv en Pip luisteren ook echt naar hun roepnaam. Dus we hebben haar omgedoopt tot Sproet vanwege haar schattige spikkels <3

Gisteravond heb ik een tijdje bij haar gezeten en hebben we voorzichtig gespeeld met wat veertjes. Alles op haar tempo.
[ img ]

[ img ]

En kreeg ik zomaar ineens een kopje :oo <3
Ze schrok er zelf van :(:)


Vivaldi zat aan de andere kant van de deur en dat vond ze toch wel interessant.
[ img ]

Vanmorgen werden we getrakteerd op een prachtig concert. Ze is vocaal :))
Eerst de rest maar even eten gegeven en zelf rustig opgestart. Natuurlijk wel even om een hoekje van de deur gekeken en letterlijk weggeblazen. Dat was teveel van het goede.
Maar wel gezien dat ze wat had gegeten en op de bak was geweest. Ook heeft ze de kamer verkend, want er lagen wat boeken op de grond die op de boekenplank horen te staan :+
Na het ontbijt ben ik boven gaan zitten en daar zit ik nog steeds.
Ze zit in haar hoekje, maar komt regelmatig even een kroel halen en geven.


Het is aan de ene kant super lief, maar aan de andere kant zo sneu. Ze wil zó graag contact. Maar ze vindt het echt enorm spannend. Net liep ze langs voor een kopje en liep door zodat mijn hand over haar rug aaide en daar schrok ze van. Dus schoot ze weer blazend in haar hoekje :(:)
Dit komt wel goed, maar gaat lang duren. En dat geeft niet. Ze krijgt van ons alle tijd. Het belangrijkste is dat ze het kan vinden met de andere katten. De introductie gaan we ook nog even niet doen, pas als ze op haar gemak is in 'haar' kamer. En als ze ons spannend blijft vinden, so be it. Als ze zich maar thuis gaat voelen in huis en het trio een kwartet gaat worden. Verder mag ze gewoon zichzelf zijn <3
Omdat ik het leuk vindt om een soort dagboekje te maken, ben ik dit volgtopic gestart. Misschien vinden jullie het ook leuk om de vorderingen van onze Sproet te volgen <3

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


kally
Berichten: 5239
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 10:22

Ach..wat een leuk katje..en nu toch al zo geïnteresseerd in haar omgeving…ben benieuwd hoe het met je andere katten gaat straks…

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

Sirius_
Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 10:23

Ik volg graag! Al mee gelezen vanuit het western topic uiteraard en hoopte al op een volg topic haha.
Wat een lief dier, volgens mij had ze niet beter erect kunnen komen <3

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-21 10:45

Ze is ook echt leuk <3
Komt wel goed met haar :j
Dat hoekje is enorm onhandig met de snoeren. Maar ja, het is een kat. Die laat zich niks voorschrijven :+
Dus maar een beetje open gemaakt en de krabton er neergezet zodat we daar in ieder geval contact kunnen maken. Beschut en toch open zeg maar.


[ img ]

[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-21 19:12

Een lang filmpje deze keer. Ze lag zo lekker te kroelen. Heel hard spinnen ook. Tot het teveel werd. Halverwege zie je die tweestrijd in haar. Durf ik wel, durf ik niet…. Uiteindelijk wel weer. Maar net nadat ik het filmpje had gestopt sloeg ze me. Teveel :(:)
Het is zo sneu om te zien, tranentrekkend als ze dan zo toenadering zoekt <3
Dapper ding <3

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Wesseltje
Berichten: 2174
Geregistreerd: 17-09-06

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:49

Wat een knapperd! En wat fijn dat jij haar een fijne plek biedt waar ze zichzelf mag zijn.

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-21 07:49

Dank je wel!

Vanmorgen kregen we weer een prachtig concert. Toen ik om een hoekje keek zat ze in de vensterbank naar buiten te kijken. We wonen aan een weg die met spits vrij druk is, dus genoeg te zien :D
En ik kreeg meteen een kopje. Geen geblaas niks.
Ze had niet van de brokjes gegeten die ik nog in huis had. Heel verantwoord zonder graan en veel vlees zeg maar. Ik had gisteren voor de zekerheid al een zakje Proplan gehaald omdat ze dat kreeg bij het opvangadres en dat at ze wel. Dan voorlopig dit maar geven. Hopelijk kunnen we straks naar iets betere brokjes overstappen. Natvoer eet ze helemaal niet. Bij ons krijgen ze allemaal KVV, maar dat wordt nog wel een dingetje ben ik bang :+
Maar goed, dat is echt de minste zorg. Als ze voor nu maar iets eet.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-21 09:42

Sproet doet het super! Lekker vocaal. En ze knuffelt steeds meer. Ik heb mijn man opdracht gegeven ook regelmatig even bij haar te zitten. Dat is nog wel een ding, hij wordt uitgebreid begroet met geblaas :+
Ach, ook dat komt goed. Gelukkig boeit het hem ook niet of ze nu een schootkat wordt of niet. Als ze maar gelukkig is. Maar hij gaat er een paar keer per dag bijzitten. Speelt wat met haar stokje met veertjes. En gaat dan weer weg.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Oskarrino
Berichten: 780
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 19:50

Wauw wat een mooie dame zeg <3 Ik ga zeker volgen, ben benieuwd hoe ze het doet als ze gewend! Fijn dat je haar een goed plekje heb gegeven waar ze de tijd krijgt :)

Oskar <3

Sodera
Berichten: 5285
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 22:53

Ach Sproet <3

Wij hebben vorig jaar een vergelijkbaar kat geadopteerd; geboren in een onder controle staande kolonie op een industrieterrein. Zijn moeder was de laatste die nog niet gevangen was geweest om te steriliseren.
Ze hebben de kittens met 5 of 6 weken kunnen vangen maar “toen was het kwaad al geschied”. Hij heeft eerst 4 maanden in een opvanggezin gewoond en is in januari bij ons komen wonen als gezelschap voor onze andere kat.
We mochten m aardig snel aaien als hij maar in de buurt van Jazz, onze andere kat was. Na een maand of 3/4 durfde hij ook wel eens ‘s ochtends op bed te springen om geaaid te worden en van de week heeft hij voor het eerst bij ons op de bank gelegen.
Ik herken vooral ook heel erg het eigenlijk heel graag bij je willen zijn, maar het toch niet durven. Dat breekt je hart elke keer weer een beetje…

Anyway, moraal van het verhaal… vol blijven houden, jullie zijn super bezig!!!

[I want you by my side]
Je hebt altijd de middelen om te doen waarvan je droomt.

    [So that I never feel alone again]

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-21 12:09

Vanmorgen heb ik Vivaldi even heel kort in de kamer bij Sproet gehad. Op wat geblaas na ging dat best okee. Na een half uur was het genoeg en heb ik Vivaldi weer aan de andere kant van de deur gezet.
De deur staat op een kier, zodat ze elkaar wel kunnen zien en snuffelen, maar nog niet bij elkaar kunnen.
[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-21 11:05

Even een update. Het gaat eigenlijk heel goed. Steeds een stapje verder. Elke dag staat de deur van de slaapkamer open zodat zij er uit kan en de rest er in. Het boeit ze allemaal vrij weinig. Sproet durft nog niet uit de kamer, soms even de overloop op. Maar zodra ze de andere katten ziet schiet ze terug. Die reageren daar super op. Of eigenlijk bijna niet. Dus ze kan gewoon op haar tempo haar ding doen, dat is fijn.
De andere katten zijn er inmiddels wel een beetje aan gewend en doen ook gewoon hun dagelijkse ding.

Ik mag haar steeds meer kroelen, super tof. Wel heeft ze last van haar oren. Ze was al behandeld voor oormijt voor wij haar ophaalden, maar het is wat hardnekkig. Dus ik heb even met de dierenarts overlegd en we gaan nog een keer een pipet proberen. In een reismand of oorzalf smeren is nog even 100 stappen te ver :=
Dus ik hoop maar dat dat werkt.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-21 22:21

We zaten net op de bank tv te kijken toen we een hoop gestommel hoorden. Mevrouw was een feestje aan het vieren met haar balletje _O-


En het stokje is favoriet. Ze speelt er graag mee en het is mijn verlengde van mijn arm om haar overal aan te raken. Ze speelt er mee, maar soms kroelt ze er ook mee. En kan ik daarna met mijn hand kroelen. Zo gaan we steeds een stapje verder.


En omdat ze zo knap is <3
[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

pluisbeer
Berichten: 953
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 22:49

:o Ik volg Sproet ook!

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-21 09:41

Soms gaat het ook even wat minder goed. Elke dag hadden we overdag de deur open staan. Dat leek heel goed te gaan. Ze toonden eigenlijk weinig interesse in elkaar. Solo (de oudste) wel wat, maar op een positieve manier. En toen ze een keer naar hem blies liep hij ook weer weg.
Helaas vond Vivaldi het gisteren nodig om ineens vanuit het niets bovenop haar te springen. Ik was er gelukkig bij, dus heb 'm wel niet heel subtiel uitgelegd dat dat niet de bedoeling is. Lees: een schop onder zijn kont verkocht en de kamer uit gegooid).
Dikke paniek bij Sproet, dus die heeft de rest van de avond boven op de kast gezeten. Inmiddels is ze wel weer rustig. Ze speelt en kroelt weer. Maar de deur laten we maar weer even dicht. Of nou ja, op een kier. Zodat ze wel contact kunnen hebben, maar niet direct bij elkaar.

Verder boeken we vooruitgang qua eten. Ik heb bij Zooplus 6 verschillende probeerzakjes besteld en deze lijkt goed te lukken. Niet helemaal die ik wilde, maar een stuk beter dan het supermarkt voer. Dus voorlopig krijgt ze deze en over een tijdje proberen we er 1 met nog minder groenvoer en hoger vlees/vis percentage. Goeie stap vooruit :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Siggislief
Berichten: 13887
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 14:14

Je schrijft fijn, en wat een leuk beestje en vooral mooi, Sproet! <3
Ben benieuwd hoe het verder loopt met de rest van de groep.

Bram ✝12/08/'15

P_liefhebber
Berichten: 73
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 14:45

Wauww, ik kwam eigenlijk bij toeval bij jou topic uit, maar wat lijkt Sproet ontzettend veel qwa uitdrukking op onze Siamees. Helaas hebben we haar op 16 jarige leeftijd ivm nierproblemen moeten laten inslapen
|(
Heel veel succes met Sproet, hopelijk komt het helemaal goed. <3

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-21 12:08

Wat leuk dat jullie volgen!

Vandaag weer een paar primeurtjes. Allereerst het voer. Ze eet Applaws Chicken *\o/*
Daar ben ik blij mee. 80% vlees aandeel en geen rotzooi.

Verder staat de deur al een paar dagen open overdag. Vivaldi is voor de veiligheid nog even opgeborgen in de woonkamer. En de kamers boven zijn dicht, op de kattenkamer na. Niet meteen te groot maken. Zo heeft ze haar kamer, de overloop, de kattenkamer, de trap en de gang beneden.
Niet dat ze er uit durfde overigens. Tot vanochtend *\%/*
Ik hoorde ineens een hoop gestommel op de trap. Zit die dappere dodo daar ineens.
[ img ]



Inmiddels is ze op onderzoek uit en zo nieuwsgierig dat ze net zo meerende de keuken in. Er overigens ook net zo hard weer uit, maar dat maakt niet uit. Ze scharrelt lekker rond.
Pip of Solo zitten er afwisselend bij, dat gaat wel goed. Ze negeren elkaar. Pip vindt het heel eng (Pip vindt bijna alles eng) en Solo is super lief verder.
[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-21 10:25

Vandaag een deel van de woonkamer open gelaten. De andere 3 zaten aan de ene kant, dus mooi de deuren dicht gedaan en de deur aan de andere kant open gezet voor Sproet. Alsof het helemaal niet nieuw was. Ze loopt lekker de boel te verkennen.
Onder toeziend oog van Vivaldi. Die wil er maar wat graag bij. Maar hij is nogal lomp, dus daar wachten we nog even mee :+
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Oskarrino
Berichten: 780
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 20:36

Ik vind haar echt zo mooi <3

Fijn dat ze zo lekker alles aan het verkennen is!

Oskar <3

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-22 18:03

Ze zitten bij elkaar en alles gaat goed! Terror Vivaldi dacht dat hij er wel bovenop kon springen (om te spelen/klieren). Dat heeft hij geweten :=
Doet hij niet nog een keer. Hij kwam met dikke staart en gedeukt ego naar beneden en Sproet lag prinsheerlijk in haar bench.
Overdag staat alles open en ‘s nachts mag ze nog even met de deur dicht op haar kamer. Kan alles even bijkomen en kan ze rustig eten zonder pottenkijkers.

Dit was de 1e keer bij elkaar. Hij was echt enorm nieuwsgierig!
[ img ]

Gisteravond.
Sproet was niet zo onder de indruk. En Viv hielp haar even van voer af wat ze niet zo lekker vond :+
[ img ]

En Viv is alweer afgeleid. Hij heeft er van geleerd :+

[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Siggislief
Berichten: 13887
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 07:39

Wat heeft Vivaldi gedaan dat er in zijn ego een deuk zat?

Maar Vivaldi is ook een pracht kat om naar te kijken.

Bram ✝12/08/'15

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-22 07:43

Vivaldi ging de confrontatie aan met Sproet. Waarschijnlijk om te spelen. Vivaldi is hyperactief, heel speels, maar daarin ook heel lomp. Meestal springt hij er bovenop. Letterlijk.
De rest is dat wel een soort van gewend. En speelt terug of wordt boos of loopt weg.

Sproet kent dat niet, vandaar dat we ze ook heel voorzichtig stapje voor stapje hebben geïntroduceerd. Omdat we wisten dat dit een keer zou gebeuren en we geen idee hadden hoe Sproet zou reageren.

Maar Sproet sloeg terug en daar had Vivaldi even niet op gerekend :+
Dus die kwam ietwat ontdaan weer naar beneden :+
En Sproet lag gewoon op haar plekje en kletste honderduit toen ik even kwam kijken hoe het ging. Sindsdien behandelt hij haar met iets meer respect :+

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-22 14:46

Er is vooruitgang. Vivaldi vindt haar interessant en spannend tegelijk. En dat is wel wederzijds. Dus af en toe wat geblaas. Maar verder tolereren ze elkaar eigenlijk best goed.
[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Siggislief
Berichten: 13887
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VOLG]Ons Spaanse adoptie projectje Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 19:25

Wat een pracht katten, en ik snap dan ook wel dat Viv zijn ego een deukje opgelopen heeft...
Tja moet ie niet zo lomp zijn, en vooral er niet boven op springen. :')

Als ik zo naar Vivaldi kijk, lijkt het net of ik naar de stalkat van de Zorgboerderij kijk, ook zo'n ondeugend koppie.

Bram ✝12/08/'15


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, Ubermetrics en 7 bezoekers