[VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
horsiegek
Berichten: 2357
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Ergens tussen de paarden

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:00

Heeerlijke foto's, Cesare en Ciro zijn mijn favorietjes! Eten ze bij jou ook al van vast voer? Hier gaat het jongste nest de oudere hard achterna en smikkelen ze al mee. Die van 5 weken hebben de kattenbak al gevonden.

Instagram: Padier.art --> https://www.instagram.com/padier.art/
Je paard laten scheren? Stuur mij een pb!
https://www.facebook.com/paardenscheerservice/


Yom
Berichten: 3778
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 15:05

Denk dat ik maar een crowdfunding op ga zetten voor Ciro :D

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-21 20:06

Jazeker ze eten allemaal al voer en drinken water. :) En ze gaan ook al braaf naar de kattenbak. Afgelopen dagen vooral plasjes, nu ook de eerste drolletjes!

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

LvdO
Berichten: 421
Geregistreerd: 03-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:31

Yom schreef:
Denk dat ik maar een crowdfunding op ga zetten voor Ciro :D



Echt he, die is zooooo leuk! Ik heb al drie katten, maar anders joh! Ik vind m ook echt geweldig!

Loving life Xx

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-21 11:54

Haha leuk dat Ciro zo in de smaak valt! Hij is ook mijn favoriet, maar vooral ook qua karakter. Hij wil constant bij je zijn en klimt ook al geregeld op schoot. Sowieso is dit nest gigantisch mensgericht. Als ik ‘s nachts nog even bij ze kom kijken, rennen ze allemaal meteen op mij af en klimmen ze op mij haha.

Ciro en Cesare gaan overigens naar mijn broer toe, dus die blijven in de familie :D Super leuk.

Tijdens het typen van dit berichtje ligt Ciro ook weer lekker op schoot trouwens <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Yom
Berichten: 3778
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 19:07

Maar goed dan dat hij al een huisje heeft, dan kunnen we niet meer in de verleiding komen

Ik gun iedereen zo’n fantastische knuffel coon net zoals mijn fantastische Fender is

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-21 16:32

Even een filmpjes spam <3

Ze zijn allemaal zo verschrikkelijk knuffelig en mensgericht, het is echt zo lief! Elke keer als we even weg zijn geweest en we terugkomen of we 's ochtends weer beneden komen, zijn ze zo blij. Echt aandoenlijk.

Vannacht toen ik even ging kijken voor ik ging slapen:


Vandaag toen ik thuiskwam;


Schatjes <3


En dan nog te leuk om niet te delen, Fiore die zit en poot geeft op commando. Alleen een beetje teleurgesteld is dat ik geen snoepje had, oops. Sorry Fiore haha.


En Sienna haar favoriete bezigheid; Takjes 'vangen' in de tuin en die komen brengen haha

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

savieralover
Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:09

Oke ze zijn echt geweldig. Als je er spontaan een paar mist was ik het niet :')

Some days just pass by and some days are unforgettable. We can’t choose the reason why but we can choose what to do from the day after. So with that hope, with that determination. Let’s make tomorrow a brighter and better day

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-21 12:39

Haha ja geweldig zijn ze, hè? Het is nu zo heerlijk om ze in huis te hebben. Lekker spelen, rennen, slapen en knuffelen <3 Heerlijke mini katjes haha.

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-21 12:31


Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Keandra
Berichten: 1172
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Hamme (O-Vl, België)

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 12:55

Ze zijn leuk. Echt leuk.
Zeker de rostjes (heb iets met rostjes, daardoor dat ik er zelf geen heb maar Birmanen).

Femek2902
Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 17:53

Oeeh ze zijn zoo leuk!! Dit is echt de schattigste leeftijd vind ik <3

Grote fotospam mag ook :D :D

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-21 17:19

Haha grote fotospam komt er later vandaag aan! :D :D Vanmiddag foto's gemaakt in de fotostudio, dus pak de kwijlbakjes alvast maar! Haha.

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-21 18:19


Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Yom
Berichten: 3778
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 22:06

wat een geweldige foto zeg

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-21 01:56

Ja leuk he! Morgen volgt de rest, het nabewerken had iets meer tijd nodig dan verwacht (enormmm veel foto's haha). Dus dat wordt morgenavond denk ik!

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-21 20:22


Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Keandra
Berichten: 1172
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Hamme (O-Vl, België)

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 20:49

Mooie foto's van de poezels.
Hebben ze allemaal al een butler gevonden?
(Zou anders wel graag info hebben voor moesten jullie nog een nestje plannen ..... Net weer mijn 15jaar oude birmaan verzorgd, die heeft weer een epileptie aanval gehad. Hij is er weer goed doorgekomen ....;)

Calanddra
Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 21:07

Wat een geweldige foto’s <3 <3 <3

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-21 21:27

Keandra schreef:
Mooie foto's van de poezels.
Hebben ze allemaal al een butler gevonden?
(Zou anders wel graag info hebben voor moesten jullie nog een nestje plannen ..... Net weer mijn 15jaar oude birmaan verzorgd, die heeft weer een epileptie aanval gehad. Hij is er weer goed doorgekomen ....;)


Er is er als het goed is nog 1 beschikbaar. Ciro en Cesare gaan naar mijn broer, volgende week komt er iemand kijken die interesse heeft in Chiara (iemand die een poes heeft uit een eerder nest van ons) en er komt ook binnenkort iemand kijken voor de overige 2. Geen idee nog naar wie haar voorkeur uit gaat, Cantucci of Chavelli. Een van die twee zal dus hoogst waarschijnlijk nog beschikbaar zijn daarna.

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Celine_Famke
Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-21 13:54

Gisteren was er even totale paniek. Wat een hel zeg! Letterlijk mijn nachtmerrie kwam uit.
We hebben een elektrische auto en er was een bedrijf bezig met een laadpaal neerzetten op onze oprit. Daarvoor moesten ze in de muur boren. Fiore was met de kittens in de woonkamer en zij hadden de instructies gekregen dat ze daar echt niet mochten komen, wat ze ook goed deden. Als ze ons nodig hadden, klopten ze steeds even op de deur. Onze andere Maine Coon Sienna liep in de afgezette tuin.
Ineens zijn ze door de gasleiding geboord. Boven de kraan, waardoor ze er niets meer aan konden doen. Totale paniek ineens. Het gas spoot letterlijk het huis in. Dus meteen 112 gebeld. Die mannen meteen het stroom eraf gehaald en de deuren open gezet. Goed natuurlijk, maar onze katten komen nooit buiten en mogen niet buiten. Ik heb als een gek alle kittens bij elkaar gepakt en in een reismand geduwd. Fiore was nergens te vinden. Mijn vader op zoek naar haar, ik de kittens bij de buren in veiligheid gebracht. Daarna overal in de woonkamer zoeken naar Fiore, maar die mannen liepen door ons huis en inmiddels de brandweer ook. Alle deuren en ramen moesten open omdat er explosiegevaar was. Maar ik kon mijn meisje nergens vinden! Ze hadden de schuifpui ook volledig open gezet, waardoor Sienna ook door het huis heen kon ontsnappen naar de voorkant. We hadden alleen de kittens, Fiore en Sienna waren spoorloos. Ik was echt volledig in paniek. Uiteindelijk kwam Sienna keihard naar binnen rennen en schrok ze van de brandweer, waardoor ze de tuin weer terug in schoot. Ik heb haar gepakt en in de buitenschuur opgesloten. Alleen Fiore was nergens te bekennen en we mochten van de brandweer niet meer naar binnen. Ik heb 2,5 uur buiten rondgelopen om haar te zoeken. Geluidjes van haar kittens opgenomen en dat non-stop afgespeeld. Uiteindelijk werd het donker en het regende gigantisch hard. Ik was volledig doorweekt, maar ik wilde niet stoppen met zoeken. Ze moest in de buurt zitten, dat kon niet anders. Toch was ze nergens te vinden. Echt een nachtmerrie.
Uiteindelijk vonden we haar godzijdank in de werkkamer van mijn vader toen we het huis weer in mochten. De ramen en deuren hebben zo'n driekwartier open gestaan. Waar ze in die tijd gezeten heeft weten we niet, maar ze was natuurlijk doodsbang door alle hectiek. Daarom was ik ook zo bang dat ze niet terug zou komen, omdat er geboord werd, Leander stond met 3 busjes op de stoep, de brandweer liep rond. Zoveel chaos! Maar godzijdank zat ze daar weggekropen in een hoekje. Zo opgelucht! Dus gelukkig is alles letterlijk met een sisser afgelopen. We hebben allemaal wel even de hele avond nodig gehad om bij te komen en ik verrek nu van de spierpijn en hoofdpijn, maar ik ben zo intens blij dat we al onze katjes veilig in huis hebben en het huis nog overeind staat!

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:06

Pfff wat een nachtmerrie zeg. Gelukkig is alles goed afgelopen, maar ik kan me voorstellen dat je gelijk 10 jaar ouder bent :knuffel:

xoranlover
Berichten: 6576
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:06

Getver wat een nachtmerrie. Brrr daar moet je toch niet aan denken. Gelukkig heb je alles nog.

LvdO
Berichten: 421
Geregistreerd: 03-01-13

Re: [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:09

Mijn hemel wat een toestand... Kom maar lekker bij vandaag van alle stress. Gelukkig is het goed afgelopen!

Loving life Xx

NorwayFjord
Berichten: 3142
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:24

Oh gatver ik voel me spontaan helemaal naar bij je verhaal, verschikkelijk! Dat is echt een nachtmerrie! Gelukkig is het goed afgelopen

Olaf | Fjord | 25-04-2023 | Insta: olafthefjord

Definitely Diva | B+10 L1+10 L2+2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kayleigh__, KimD en 34 bezoekers