Flappentakken, toch huisdiertjes dadelijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-21 12:12

Forrest denkt nu echt run Forrest run :(:) Bobbie blijft zich nu opdringen aan hem. Kwa karakter past ze dan nu beter bij Rocco _O- die wel mooie strepen heeft trouwens zie ik nu. <3

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-21 18:45

Sprietensex bij de twee stelletjes. <<) ze zitten nu gekoppeld toen ik hier aankwam. Ze vonden elkaar dus toch leuk. :D De dame met de missende achterpoot en een van de kleinere mannetjes.

Edit en in het andere verblijf zitten twee stellen aan elkaar vast. Het uit elkaar halen heeft iedereen duidelijk goed gedaan :)) een grote orgie. Hihi

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

muzzy17
Berichten: 619
Geregistreerd: 15-11-09

Re: Flappentakken, toch huisdiertjes dadelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 13:46

Wat fijn dat ze allemaal zo lekker groeien! De Eieren die ze leggen... niet normaal.. heb 4 vrouwen en ze gooien de Eieren om mijn oren :=

Is er nog interesse in Eieren ik heb genoeg hihi en was zeker niet van plan ze zelf allemaal uit te laten komen :P [ img ]

Je kunt niet alle honden van de wereld redden, maar wel de wereld van 1 hond

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-21 14:29

Oeps dat is genoeg. :+

Eitjes ga ik zelfbewaren. Wil per schoonmaak beurt een of twee bewaren maximaal. De rest de vriezer in en daarna desnoods de magnetron in voor ze weggegooid worden.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

lor1_1984
Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Flappentakken, toch huisdiertjes dadelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 15:43

Ik ga een deel laten uitkomen voor mezelf, een deel voor de verkoop/weggeef/ruil en een deel vd eitjes verkopen of invriezen denk ik. :)
De huidige lichting eitjes en flapjes is iig helemaal voor mezelf. :)

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

muzzy17
Berichten: 619
Geregistreerd: 15-11-09

Re: Flappentakken, toch huisdiertjes dadelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 23:07

Ik heb ze per 2,3 weken apart in bakje zitten. Dit doe ik tot het mannetje er niet meer is. Dan gaat alles de vriezer in. Wat ik nu in bakjes heb zitten ga ik kijken of mensen interesse hebben anders gaan ze ook de vriezer in.

Je kunt niet alle honden van de wereld redden, maar wel de wereld van 1 hond

lor1_1984
Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 00:16

Probeer het anders eens op facebook in de wandelende takken groepen:
Wandelende takken forum
Wandelende takken en bladeren
Wandelende takken en bladeren aanbod en kweekgroep
Vaak zitten daar wel liefhebbers die een deel willen opkweken.
De plaatselijke weggeef- of verkoophoek kun je ook altijd proberen natuurlijk, zo ben ik aan mijn huidige groep gekomen. :)

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-21 22:01

Alle fapjes zitten nu bij elkaar. Allemaal even in de hand gehad. De twee heren braaf blijven zitten. De vleugels van Rocco gezien. Mooi gestreept. De laatste vier babys nu ook bij de groten. Twee waren er aan toe, twee nog wat klein maar zal net gaan. Stompie heeft een mooi pootje weer.

Drie volwassen, drie kleine halfwasjes (een dame twee heren? Alweer? :') ) en vier babys.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 8268
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Flappentakken, toch huisdiertjes dadelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 22:36

Aangezien dit topic meer dan 15 pagina's heeft verplaats ik het naar BB-HK.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-21 19:02

Ik was mijn eigen topic kwijt. :oo

Maar inmiddels wel eea gebeurd. Van de sprietjes zijn er drie stelletjes verhuisd naar iemand. De overgebleven zijneen stelletje oversexte hitsige takjes. Een grote orgie continue. Ook de dames die inmiddels bolliger zijn van de ontwikkelende eitjes laten zich erg gewillig volstoppen. :')

Bij de flapjes hier groeit het flink. Helaas een overschot van mannen lijkt het. Een van de jongeren, de eerst genoren baby is een dame en al een best flinke ook. de rest lijkt heer te zijn. -O- Eens zien wat ik daar mee aan moet. Ik wil niet dat de dames tevee, belaagd worden.

Bobbie en Forrest vorige week gestoord sorry Y;( in hun 18+ spelletjes. Ze zaten op een tak die er uit moest ivm schoonmaken maar ik had niet gezien dat ze er onder hingen. Oeps moment supreme gestoord dus Forrest zat er wat sneu bij.

Inmiddels is Rocco heel geinteresseerd maar ik vrees dat hij net te laat was gezien de achterkant van Bobbie.

En tot mijn grote verrassing, de bak met eitjes deels die ik al kreeg deels van mama Takje. Er zat beweging in. :oo Een rappe snelle actieve babymier. Wat zijn die rap en klein als je de laatste tijd alleen maar met grotere beestjes te maken hebt. Benieuwd of er nog meer uitkomen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Zoolgangster
Berichten: 9570
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Flappentakken, toch huisdiertjes dadelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 19:39

Wat leuk dat er nu een erfenisje van mama tak rondrent, ze zijn niet alleen klein, maar razendsnel he. :D

Haribo macht Kinder froh, und der Zahnartzt ebenso.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-21 20:50

Echt de achtste poging was pas geslaagd met terugzetten met verse takken. Steeds waren we te traag. Ik ben het een beetje ontwent geloof ik.hihi

Er lopen al denk ik wel mama Takjes nazaten rond :) maar gezien de uitkomst datum kon dat nog ook van de oude eitjes zijn. Deze kan niet anders dan van mama takje zijn.

Inmiddels is een van de kleineren verveld vanavond en lijkt toch een dametje ook. Zou er gewenst zijn

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-21 10:56

Even wat fotos geplaatst. En drie in spoiler ivm 18 + activiteit. Maar overal lees je takken paren maar een keer. Maar nope. Voor nu zijn zowel de sprieten als de flappen erg avtief zullen we maar zeggen. Bobbie is zelfs niet kieskeurig. Was er al een sperma pakketje, Rocco had daar een bijgemaakt eergister. En nu is Forrest weer bezig :')

Het zijn niet de beste fotos maar ach het geeft een idee. Alle soorten kleuren aanwezig van diep gember oranje naar donkerbruin met strepen en heel lichte zandkleur.

Ik heb wel ook wit/zwart korstmos besteld. Eens zien of er psp 9a tussenzit. Ik verdenk er wel een paar van omdat die afwisseld donker of lichter zijn.

Spoiler:
[ img ]

Spoiler:
[ img ]

Spoiler:
[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Zoolgangster
Berichten: 9570
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 19:52

Het ziet er nogal eh, ingewikkeld uit, die eh... actiefoto.

In ieder geval voelen ze zich happy, zullen we maar zeggen. :D

Haribo macht Kinder froh, und der Zahnartzt ebenso.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-21 20:12

Alleen Bobbie oogt niet heel gemakkelijk. Die sleept al de hele dag die luie vent met zich mee. :(:) al was Rocco van de week wel helemaal uitgeput en slapjes na zijn dagvullende programma _O-

Eigenlijk heel simpel. Bobbie is een soort paard dat helemaal achterover buigt en forrest zit er lui bovenop vastgeklemd als een aapje. Zijn achterlijf zit in een soort au :+ gebroken knik gekromd tegen die van haar aan.

Bij de sprieten zie je heel duidelijk dat de dames een soort laadklep hebben die vrachtvliegtuigen ook hebben. Die klapt open zodat er ruimte wordt gemaakt. Dat ziet er idd wat maf uit. :')

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-21 21:49

Er rende vanavond een tweede baby door de bak. *\o/*

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Zoolgangster
Berichten: 9570
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:40

karuna schreef:
Er rende vanavond een tweede baby door de bak. *\o/*


Yesss, gefeliciteerd! *\o/*

Haribo macht Kinder froh, und der Zahnartzt ebenso.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-21 22:51

Maffe is even daarvoor was er nog niks te zien ook niet bij de eitjes. We waren aan het eten en opeens, hee daar komt die kleine voorbij rennen. Ik kijk nog eens goed, nee dat is een andere kleine. Die ene zit daarbop dat braamblad.

Ik heb eergister de eitjes bak verplaatst naar een iets warmere plek op de keukentafel. In de hoop dat er meer uit zouden komen, dan s de eerst geboren baby ten minste niet alleen later. Ze lopen toch een eind achter op de rest, Helaas had baby al moeten verhuizen vandaag maar ja dat verblijfje is nu niet hier. Dus ze moeten nog even in de faunabox blijven samen met de eitjes.

Maar ben er wel blij mee. Een mooi verloop in leeftijd zo. :j

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-21 19:37

:oo %)

Een van de babys was even zoek. Moest water bjvullen. Deksel open er zitten er twee, water in de braambak en ik mis er een. Alles rondom afgezocht. Voer takken eruit gehaald de ene in een bakje zetten even veilig. alles nagekeken geen tweede baby. :n Pfff rondom alles opgetild. Til deen regenbroek op die over de stoel hing. Geen tak op de broek. Ik wil hem terugleggen stapt hij over de rugleuning heen en weer.

Werkelijk in denk ik drie seconden de bak uitgerend, de tafel over en op een of andere manier op de regenbroek of de rugleuning gekomen. Wat een snelheid. Maar goddank weer veilig terug. Morgen avond of over morgen verhuizen ze naar het gaasverblijfje.iets meer renruimte maar niet zoveel dat ze verdwalen

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Zoolgangster
Berichten: 9570
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 10:21

karuna schreef:
:oo %)

Een van de babys was even zoek. Moest water bjvullen. Deksel open er zitten er twee, water in de braambak en ik mis er een. Alles rondom afgezocht. Voer takken eruit gehaald de ene in een bakje zetten even veilig. alles nagekeken geen tweede baby. :n Pfff rondom alles opgetild. Til deen regenbroek op die over de stoel hing. Geen tak op de broek. Ik wil hem terugleggen stapt hij over de rugleuning heen en weer.

Werkelijk in denk ik drie seconden de bak uitgerend, de tafel over en op een of andere manier op de regenbroek of de rugleuning gekomen. Wat een snelheid. Maar goddank weer veilig terug. Morgen avond of over morgen verhuizen ze naar het gaasverblijfje.iets meer renruimte maar niet zoveel dat ze verdwalen


Dat is schrikken, ze zijn inderdaad heel snel, de wat oudere takken wandelen ook bijna het verblijf uit, als ik met vers groen kom, ze ruiken het meteen, dat er iets lekkers is, maar ja, die zie je tenminste op tijd, die hele kleintjes zie je niet, en dan zijn ze er al vandoor.
Gelukkig dat het goed is gekomen!

Haribo macht Kinder froh, und der Zahnartzt ebenso.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-21 15:45

Zo inmiddels is er een derde baby geboren. *\o/* Bij verschonen waren er nog twee. Half uur later stapte een derde in de rondte.

Bij de groten gister zat er een in de weg en Bobbie en Forrest vonden het buiten veel leuker. Bobbie kwam meteen aanrennen toen het deurtje open ging en die klom meteen op mijn arm. Met wegleggen van de telefoon na de foto kon ik haar van mijn gezicht afhalen waar ze heerlijk zat te chillen met haar prikbuik tegen mijn neus aan. _O-

Forrest vond mijn andere arm wel een lekkere hangplek. :+ De in de weg hanger had ik ook maar even bovenop gezet.

Maar ook bij de flappen, niks nie een keer paren en daarna nooit meer. :') Bobbie en Forrest trof ik vanmorgen nogal intiem aan. Grappige was, toen ik keek kwam de hierna oudste dame aanstappen die ongeveer er tegenaan ging zitten, kopje kopje met Bobbie alleen dan andersom zodat ze kon toekijken. Zucht _O-

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


[ img ]

[ img ]

Boos omdat ze niet op me mocht zitten :+
[ img ]

[ img ]

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-21 14:13

Zo even een experiment hoe lang ik de flappen eten kan aanbieden in een keer. Vier grote watercontainers (1,5 liter en meer) vol met een mix aan takken hoog en laag. En daardoor genoeg loop klimmen kruip ruimte en heel veel divers eten.

En ze zijn allemaal even in de hand geweest met verschonen op Bobbie en Rocco na die eh 18 plus bezigheden aan het doen waren aan het plafond. En hiermee is de mening de dames paren een keer en daarna nooit meer wel behoorlijk onjuist gebleken'. :')

Een paar mochten op de foto. Het lijkt een mooie mix te zijn van mannen en vrouwen, de twee oudsten zijn meisjes. De derde in die leeftijd is een man.

De vier daaronder zijn of twee man twee vrouw of drie vrouwen en een heertje.

Dame
[ img ]

Dame
[ img ]

Heer
[ img ]

Dezelfde heer
[ img ]

En heer dame
[ img ]

Dezelfde
[ img ]

De laatste twee zijn niet op de foto geweest

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-21 12:19

Spannende weken maar het is goed gegaan *\o/* vakantie gehad maar de voedselprop methode is gelukt. Er was nog heel ruim water over en de diverse planten in volgorde van verwelken en voorkeur van eten geslaagd. En alle flappen fris en fruitig.

Braam verwelkt het snelste maar eten ze ook het liefst. Vervolgens appelblad, hazelaar en de minste favoriet de glansmispel blijft op water weken goed en fris. :j Braam was meest kaal, appelblad bijna op, en droog, hazelaar half op en nog goed en de glansmispel ook flink aangeknaagd en fris.

Alles is verveld, de tweede lichting nu volwassen of bijna volwassen. Dames en heren gemengd,

Bobbie was blij me te zien, die kroop meteen naar buiten op mijn hoofd. <3 Rocco en Forrest ook blij, Rocco eruit en die klom op mij om daarna door te fladderen ffrrtt <3 naar de volgende arm.

En de eerste eitjes zijn een feit :D

O ja de oude eitjes waren mee voor het geval dat en er zijn twee babys vrij snel geboren en meegereisd :') _O- bochten door, bergen over. Eten zoeken onderweg hihi.

Vanmiddag de sprieten check en de vier eerdere babys ophalen die een verzorger hebben gehad. Ik hoop dat die nog ok zijn, de motoriek werkte niet mee hoorden we dus hopelijk zijn er geen jongen geplet -O-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Zoolgangster
Berichten: 9570
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 15:51

Hier is alles volwassen, de laatste is een paar dagen terug verveld. Ze zijn hier gek op hazelaar, maar hazelaar is wel dorstig, neemt veel water op, dus staat na een paar dagen droog.
Ik blijf het bijzonder vinden hoe ze het ruiken, wanneer ik met verse voedseltakken aankom, en ze alvast aan komen lopen/klimmen.
:D

Haribo macht Kinder froh, und der Zahnartzt ebenso.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-21 17:39

Leuk he, hier ook, de allerkleinsten in dat verblijf (die niet meer zo klein zijn) komen ook allemaal aanlopen. Hazelaar gaat hier goed, en ze eten het gek genoeg ook als het wat droger is.

Bij de sprieten minder goed nieuws ;( de vier kleine flappenlogees zijn springlevend en mooi verveld. Diegene heeft ook de sprieten in de gaten gehouden, en besproeid om de dag en eten gegeven als nodig van dezelfde braam die de baby flapjes ook hebben gehad. Net zoals wij zouden doen.

Maar helaas een man is vrees ik overleden Y;( (ik geef hem nog een kans maar ik ben bang dat hij echt dood is ipv dood houdt) twee dames lagen slapjes op de bodem :(:) een is al een stuk actiever de andere blijft wat apatisch.

En ze hadden allemaal enorme dorst. Geen idee wat er gebeurd is. Maar ik baal er wel van. Het kan natuurlijk zijn dat dit de eerst vervelde man is die gewoon natuurlijke dood is gestorven. Ik weet namelijk nog steeds niet hoe oud zij nu worden.

Maar wel knap verdrietig, en vreemd ook omdat zij zo goed in de gaten, gevoerd en besproeid zijn. Gelukkig ga ik voor lange tijd niet langer dan een paar dagen uit de buurt. Voor een eventuele volgende keer moet ik goed gaan bedenken wat dan wel een oplossing is.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers