[VOLG]Mommies little helper, psychiatrische hulphond traject

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
ApplePapple
Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 22:30

Hoe is het nu met jullie?

Rust zacht mijn Appeflap Y;(


Ensueno
Berichten: 679
Geregistreerd: 01-10-06
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:06

Stille meelezer hier.
Ik vind je topic heel leuk en ook interessant om te volgen. Jouw verhaal inspireert mij om later ook een hond/honden in mijn werk met kinderen te gebruiken. Ik zal vast niet hetzelfde met ze bereiken als jij, maar met hun gevoeligheid en überhaupt hun aanwezigheid zullen ze vast al een heel verschil maken.
Net las ik dat je een halsband had gewonnen van Lovelance. Daar werd ik blij van! Dat is jullie gegund :D

chriske
Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-21 20:49

Zo dat is heeeel lang geleden haha!

Een hoop gebeurd, kan jullie ook alleen maar doorsturen naar onze instagram @mommies_littlehelper :)

At the moment is mijn dame alweer 2 jaar, gesteriliseerd en dat heeft der echt enorm goed gedaan! We wonen in ons eigen huisje en haar opleiding gaat top, ze maakt een hele mooie ontwikkeling en bied veel dingen zelf aan <3 Nu moet vrouwtje wat beter gaan luisteren haha, niet zo eigenwijs en streng zijn voor zichzelf maar dat is heel makkelijk gezegt ;)

Na een tijdje EMDR zit ik nu op een punt dat wel duidelijk is dat ik zacht gezegt niet heel aardig ben voor mezelf. De angsten en de paniek die ik nu vaak ervaar worden mede geprikkeld doordat ik mentaal mezelf snel afstraf, daarnaast ben ik ook een enorme perfectionist. Hiervoor gaan we samen een nieuw traject aan!

Verder.. tjah met mij gaat het minder, Noah maakt hele mooie stappen :D Honden passeren gaat steeds beter, ze loopt verschillende momenten in geleidenuniform en deze taak neemt ze vol zelfvertrouwen! Ik kan steeds weer iets meer, en kan ik het niet maar wil ik wel laat zij me subtiel weten 'vrouwtje, nee.. niet vandaag'

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust :) Ben niet heel actief meer op bokt, maar deel nog graag onze weg naar een gezonder leven ;) Hier nog wat fototjes

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Nieuwe uniform van de opleiding

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Naast haar working time gaan we ook geregeld met mijn vader de bergen in, het is even onze weg vinden hierin maar gaat steeds beter! En natuurlijk zelf de bossen in, ook kan ze mee naar mijn paard <3


Ensueno schreef:
Stille meelezer hier.
Ik vind je topic heel leuk en ook interessant om te volgen. Jouw verhaal inspireert mij om later ook een hond/honden in mijn werk met kinderen te gebruiken. Ik zal vast niet hetzelfde met ze bereiken als jij, maar met hun gevoeligheid en überhaupt hun aanwezigheid zullen ze vast al een heel verschil maken.
Net las ik dat je een halsband had gewonnen van Lovelance. Daar werd ik blij van! Dat is jullie gegund :D

Therapie honden, dat is voor kinderen echt een mooie toevoeging :D Hetzelfde als wat wij hebben bereikt, dat kan zeker maar onze wegen er naartoe zullen anders zijn. Maar ik zou niet meer zonder haar kunnen, zorgen voor haar is mijn reden om uit bed te komen.. te eten.. ietsie liever te zijn voor mezelf :P Awh dankjewel, we hebben hem binnen en ben er heel erg blij mee :D

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’

hasufel
Berichten: 660
Geregistreerd: 10-08-07

Re: [VOLG]Mommies little helper, psychiatrische hulphond traject

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 10:56

Wat jammer dat het met jou minder gaat! Wel goed dat je een beeld krijgt van waar het probleem zit. Wees lief voor jezelf :)

Wat mooi zo in de bergen! En heerlijk dat ze mee kan naar je paard!
Hoop dat je je weg vindt in omgaan met jezelf :(:)

Ik doe wat ik kan. Als ik het niet doe, dan kan ik het (nog) niet


chriske
Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-21 14:17

hasufel schreef:
Wat jammer dat het met jou minder gaat! Wel goed dat je een beeld krijgt van waar het probleem zit. Wees lief voor jezelf :)

Wat mooi zo in de bergen! En heerlijk dat ze mee kan naar je paard!
Hoop dat je je weg vindt in omgaan met jezelf :(:)

Dankjewel :)

Jah het is er prachtig, ook de enige plek waar mijn hoofd even 'UIT' kan :) We gaan eraan werken, een nieuwe stap vooruit hihi

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ruai en 43 bezoekers