Puppy erbij 2019

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
punjab
Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:28

Suze wat een mooie foto van je 4tal.

Kimd ook leuke foto met bekende herder.

Denise raar zo van je les. Gewoon volgende x vragen hoe of wat. Had je nu een andere lesgever?

Kaus helemaal jou leuke foto vergeten van een verliefd stel. Hopen dat de stress in de auto kom van de spanning wat leuk doen.


xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:29

[ img ]
Mera zoekt gewoon graag hoogtes op... weer een border gekruist met een kat.. ik trek ze aan...


Edit; ja, was een andere lesgeefster. En als de 1 uitleg gaf dan was de ander aan t observeren wie zn riem langer moest houden etc. Had er een nare bijsmaak aan!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:34

Nou lekker dan Denies... daar zou ik het ook niet bij laten zitten.

Hier vandaag ook een moe, speels hondje maar dat is niet gek als ze net 24 uur weer thuis is dus veel spelen tussendoor en het bij dingen houden die ze al kent en niet te kanyge focus vragen. Volgende week laatste jonge honden training en dan in januari starten met pre sport(teambuilding heet dat hier).

Nou poes Arya is in huis! Skye vond het vijf minuten spannend en ligt nu te slapen :P ze durft de tafel nog niet af maar dat komt wel. Hebben wel al even gesnuffeld en dat ging prima. Arya is echt gek op honden dus dat scheelt. Nu moet Skye nog leren dat ze niet allemaal meteen uithalen ;)

Wat een leuke foto's kimd en suze <3 ziet eruit als prima vrije tijdsbesteding haha.

Welkom Yvetjes!

Skye heeft een tuig van AliExpress, zit echt top en kwaliteit is zeker niet slecht voor weinig geld! Hoewel ze op stal "naakt" loopt haha.

kiwiwitje
Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-19 18:04

Op de vensterbank _O-

Frummeltje weer 38 weken (bijna 9 maanden)

[ img ]
[ img ]

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Simoonzel
Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 18:58

Balen van je les Denise... Vraag me ook af wat een instructrice mensen denkt bij te brengen op die manier... En als je hond als een stuiterbal achter een koekje aan springt leert ie ook niet veel denk ik. Of ging het puur om haar focus te verleggen van de omgeving?
Ik herken het wel met Popo hoor, als die iets met een ander mens of de instructie samen moest doen op cursus werd hij helemaal dol van blijdschap en enthousiasme. Viel geen land mee te bezeilen. :')

Popo begint trouwens wel een echte man te worden hoor! Heeft wat puberstreken qua doordrammen (het spel stoppen is hij het ineens niet mee eens, probeert zijn zin te krijgen door gewoon tegen je op te gaan boxen :+ ) en hij heeft voor het eerst een ander hondje gecorrigeerd toen die te vervelend werd met spelen (continu oren/nekvel bijten). Mijn mannetje groeit op, heb er wel vertrouwen in dat hij een stabiel beestje is maar stiekem vind ik dat soort momenten best spannend. :=

It is not the hardware in your hands, but the software in your heart.

kiwiwitje
Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-19 18:59

T is wel goed hoor dat ie een ander hondje corrigeert als het hem niet zint. En zo happen steeds zou ik ook gek van worden :P

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

cursebreaker
Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:10

Oh, jullie zijn lekker actief hier hihi! Zal straks of morgen wat uitgebreider reageren op iedereen voordat ik weer 1 ellenlange post heb met bergen tekst :')

Heb voor nu even een ego post. Net is me wat gebeurd en ik moet even m'n ei kwijt, pfft.

Kwamen net in een bos - waren naar een nieuwe plek geweest want we hadden zoiets van: leuk, nieuwe plekjes ontdekken om te wandelen - iemand tegen die de hond los liet, waarop ik Arya ook los liet zodat ze konden rennen. En toen bleek dus dat het een hond uit Roemenië was, met rugzakje, en nog niet altijd even goed met mensen ging en kinderen sowieso normaal niet van gecharmeerd was. wij hadden onze zoon dus bij ons maar die was dus apart gaan staan (want op het moment dat die honden los gingen stond hij niet naast ons) omdat de honden aan't rennen waren en stond bij een boom om beschutting te zoeken, dus dat was al niet ideaal - hij moet eigenlijk bij een van ons staan als er honden los rennen, maar het ging zo snel. En rent die andere hond opeens uit het niks volle patat naar m'n zoon toe (die ook niet wild of gek stond te doen hoor, die stond al heel stil om naar de honden te kijken die aan't rennen waren) met een naar mijn idee niet 100% vriendelijke intentie. Binnen een seconde stond Arya ertussen, nam ze een beschermde houding aan en ging ze de hond waarschuwend uit blaffen zo van 'hee, wegwezen jij. Dit is niet ok zoals je doet naar m'n mini baasje'. Die voelde volgens mij wel goed aan dat de hond niet 100% vriendelijkheid uitstraalde toen hij naar Milan kwam. Ik ben dus wel even trots hoor op d'r dat ze dat deed, want als er iets was gebeurd waren mijn man en ik niet op tijd bij 'm geweest zo snel als dat die hond bij Milan was. Pff, moet er niet aan denken aan wat er had kunnen gebeuren. We zijn onszelf nu flink aan't straffen dat onze zoon überhaupt in zo'n positie terecht kwam, maar goed daar is achteraf ook niks meer aan te doen natuurlijk. Maar waarom gooi je zo'n hond ook los dan als je ziet dat er een kind bij is en je weet dat hij niet betrouwbaar is? Op het moment dat we het te horen kregen waren de honden al als dolle achter elkaar aan aan't rennen en erna gebeurde dat zo snel. Dit had echt heel vies af kunnen lopen. Ben echt geschrokken ervan, bah :( Arya houdt onze zoon sowieso altijd in de smiezen als we lopen samen, maar is de eerste keer dat ik zie dat ze actief iets doet - nu hebben we gelukkig ook nog niet eerder wat meegemaakt waarbij het nodig was en hoop ik dat ook niet meer mee te maken. Brr. We weten in ieder geval dat Arya onze zoon goed beschermt als het erop aan komt en daar ben ik wel echt blij mee, ondanks dat ik natuurlijk hoop dat zoiets niet nog eens gebeurd -O-

Ben de hele situatie nog steeds aan't ontleden en denken wat we beter hadden kunnen doen (o.a. in 't vervolg echt streng erin zijn en opletten dat onze zoon echt vastgeplakt zit aan ons als we andere honden tegen komen, aangelijnd of niet). Het was in ieder geval duidelijk voor ons gevoel dat we wel een dans ontsprongen hebben hier. Net even met z'n allen door de drive-through bij Mcdonals gereden en voor iedereen (behalve Arya natuurlijk hihi) een milkshake deluxe gehaald en nu even proberen te relaxen op de bank en bijkomen van het avontuur. Zo leuk als onze dag was vandaag, zoals o.a. de wandeling met Kim vanmorgen op de heide!, zo niet leuk sloten we het net af.

Voor de goede orde; technisch gezien was het aanlijn gebied, maar toen zij de hond los klikte heb ik dat met Arya ook gedaan want als het even kan wil ik haar niet aan de riem houden met een hond die losloopt en bewust met haar gaat rennen/spelen.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 16-11-19 19:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:12

Simoonzel schreef:
Balen van je les Denise... Vraag me ook af wat een instructrice mensen denkt bij te brengen op die manier... En als je hond als een stuiterbal achter een koekje aan springt leert ie ook niet veel denk ik. Of ging het puur om haar focus te verleggen van de omgeving?
Ik herken het wel met Popo hoor, als die iets met een ander mens of de instructie samen moest doen op cursus werd hij helemaal dol van blijdschap en enthousiasme. Viel geen land mee te bezeilen. :')

Popo begint trouwens wel een echte man te worden hoor! Heeft wat puberstreken qua doordrammen (het spel stoppen is hij het ineens niet mee eens, probeert zijn zin te krijgen door gewoon tegen je op te gaan boxen :+ ) en hij heeft voor het eerst een ander hondje gecorrigeerd toen die te vervelend werd met spelen (continu oren/nekvel bijten). Mijn mannetje groeit op, heb er wel vertrouwen in dat hij een stabiel beestje is maar stiekem vind ik dat soort momenten best spannend. :=


In de eerste paar minuten is Mera gewoon bezig met het veld (lees: er liggen overal konijnenkeutels en gevallen snoepjes). Ik heb prima haar focus maar er zijn inderdaad momenten dat ze even de grond bekijkt om te vreten maar als ik dan achteruit loop (zoals geleerd is) heb ik die focus weer terug. En naarmate de les vordert heb ik non-stop haar focus, soms iets té en zo'n hond wil ik ook niet :P

Maar goed. Joh. Zij vond dat Mera beter naast haar liep dan bij mij. Prima. Maar als ik dan doe wat je zegt; geef dan ook gewoon een compliment. Ik werk beter op complimentjes dan op alleen maar taktaktaktak-negatief gewauwel. We gaan het volgende week wel zien.

Ik snap dat je het spannend vind hoor! Ik blijf het ook spannend vinden door wat ik met Bo heb meegemaakt (dat hij meerdere keren is aangevallen). Maar Mera is wel heel duidelijk in haar lichaamstaal en geeft ook héél duidelijk aan wat ze wel of niet fijn vind. Popo gaf nu ook een grens aan en hopen dat die andere hond daar wat mee doet, haha.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Anoniem

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:58

Jammer Denies van hoe die les ging... laat je niet gek maken hoor. Je komt toch ook daar om het fijn te hebben! En Mera doet het vlgs mij zó goed! Dikke doei vd sacho instructrice

Ow cursebreaker wat zijn dat toch enge momenten He. Het is onmogelijk om elke seconde alles 100% in de gaten te hebben jo. Helemaal met kinderen en dieren. Niet te streng voor jezelf :* Nysse verdedigt onze zoon ook als het nodig is. Hartstikke blij mee. Er komt dankzij haar weinig bij hem in de buurt met nare bedoelingen.

Anoniem

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:59

En die focus... man tis een puppy toch geen robot. <3

Ymor
Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:23

Denies wat jammer dat het zo liep. Kijk je er zo naar uit!!

Cursebreaker wat een top hond!! Ik snap heel goed dat je geschrokken bent.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 23:01

Oei dat is schrikken cursebreaker!

Hier doen er twee alsof ze al jaren samen zijn ipv een paar uur <3 [ img ]

kiwiwitje
Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-19 23:35

Fijn dat t zo goed gaat!!

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

yvetjes
Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 01:01

WoW, topic gaat hard!

Gave foto’s van oa Suze haar viertal, knappert! En mooie roedel herders.

En die kat en hond! Wat heerlijk dat ze het zo snel goed vinden samen. Daar duim ik ook voor. Ons oosterse katertje heeft het niet echt op honden, maar onze Beauceronteef vind hem wel geweldig. En beschermd hem dan ook. Buiten jaagt ze op alle andere katten wat ik dus ook bij veel van jullie teruglees.

Denise wat een rotverhaal over de cursus. Wanneer het zo snauwerig en negatief overkomt ben je er logischerwijs snel klaar mee. Bah. Hoop dat het snel verandert. Of andere instructie komt. Wel alleen belonen van de hond, maar dan de baas straffen, uh.....

Dat verhaal van jou cursebreaker, gewoonweg eng. Je moet er niet aan denken dat er wat met je kind gebeurt. Wel ontzettend gaat dat jullie ‘pup’ zo goed handelde en er tussen ging staan. Dat moet jullie weer goed doen.
Maar het blijft bizar dat sommige mensen zo met hun hond omgaan terwijl ze weten hoe de hond kan reageren.

Ik heb wel puppyfoto’s, maar we hebben de keus nog niet gemaakt. Er zijn 4 reutjes, dus ik ben benieuwd. We gaan volg week zondag weer kijken. Ze zijn nu ZO leuk (5 weken).

Ook goed om jullie ervaringen met tuigen te lezen. Ik schrijf de tips op.

Wees jezelf, anderen zijn er al genoeg.....

Simoonzel
Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:12

suze_ schreef:
En die focus... man tis een puppy toch geen robot. <3


Nou inderdaad. Moet je eens aan een jong kind vragen om midden in een druk speelparadijs non stop geconcentreerd met iets bezig te zijn. :')

@ cursebreaker wat goed van haar! Ik vind altijd dat een hond best beschermend mag zijn mits ze de situatie goed inschatten. Denk dat ze daarvoor geslaagd is :D

@ Kimvicious ik ben wel jaloers haha. Mijn katten willen niks met Popo te maken hebben (tolereren hem zolang hij niet irritant doet) en hij is compleet verliefd op ze dus hij wordt elke dag teleurgesteld. :')

It is not the hardware in your hands, but the software in your heart.

dierenfan
Berichten: 9601
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:28

Rogz for dogz tuigen vind ik juist prettig zitten. Weer nodig hier helaas. Gisteren waren er kinderen die siervuurwerk moesten afsteken en kennelijk mij niet zagen.... Jep kymo blijkt nog steeds erg bang en Kenzo wou hem wel even beschermen als stoere herder pffff. In hun middelpunt stond ik alles weer in het gareel te krijgen. Het is amper november zeg en was gewoon in de middag. S avonds knalt het ook al behoorlijk maar gelukkig vinden ze dat redelijk normaal inmiddels.
[ img ]

kiwiwitje
Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-19 10:38

gatver.. gelukkig is het hier nog redelijk stil!

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:40

Ben toch wel benieuwd naar foto's yvetjes!

Super irritant dierenfan :( hier is het godzijdank nog rustig met het knallen, weet ook niet wat Skye ervan gaat vinden.

Haha hier is het eerder andersom simoonzel, arya is GEK op honden maar Skye vind het nog twijfelachtig en zit steeds te wachten om aangevallen te worden :P
Maar ik geniet hier toch wel enorm van! In nog geen 24 uur <3
[ img ]

kiwiwitje
Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-19 10:43

Dat zit wel goed hoor Kim! :D

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:43

Vervelend cursebreaker. Ik zou het wel proberen wat te relativeren. Als er situaties ontstaan dan denk je altijd, 'Had ik maar...', het is nu eenmaal gebeurd en het is goed gegaan en jullie top pup heeft daar aan bijgedragen. Voor de volgende keer gewoon met dezelfde frisse moed door gaan en een extra oogje in het zijl houden.
Die andere hond liep los typ je? En jij klikte die van jou los zodat ze konden spelen? Persoonlijk had ik dan eerst even gevraagd of dat dát oké is; ondanks dat je in een losloopgebied loopt haha. Als ik hier naar een losloopgebied ga en ik zie een hond aankomen klik ik aan en ga ik uit het gebied. Is natuurlijk anders maar het had ook kunnen botsen tussen jouw hond en die andere (zeker gezien het rugzakje achteraf).


suze_ schreef:
En die focus... man tis een puppy toch geen robot. <3


Nou inderdaad. Die mening heb ik dus ook. En ja weetje. Als je een auto-rit hebt (wat spannend is), 10minuten staat te wachten tot de les begint tussen alle wiepende honden, vervolgens ga je met alle gekheid op een stokje allemaal dat veld op. Dan wordt er een cirkel gelopen en willen de trainers ze aanhalen zonder dat ze opspringen. En dáárna moeten we met focus gaan lopen over het veld. Ja sorry dat mijn pup dan nog even ergens anders met haar gedachten is. En dan is 80% wat we lopen een aanwezige focus op dát moment(de rest van de les zeker 95%). Dus ik was echt even héél zuur gister na dat gekat.

Maar ik wandel nu in een gigantisch traag tempo zoals ze mij voordeed (minus de jumpende puppy), dus ik zal d'r zaterdag eens een poepie laten ruiken.

We hebben overigens deze les niets anders gedaan dan in de Puppen B - dus als ik over 3 lessen 'klaar' wil zijn mag ze wel even opschieten :P


Aaah leuke foto Kimvicious!

Ben toch gewoon benieuwd yvetjes, is toch leuk alle broertjes zien :P

Fijn heh dierenfan … hier ook al fanatiek aan de gang hoor. Vraag me ook af hoe ze er eigenlijk aan komen. Het rogz tuigje dat jij hebt is inderdaad een fijn model. De instaptuigen vind ik minder fijn en zitten al vlot in de oksels.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

cursebreaker
Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:49

@xDenies,
ze zei wel vooraf dat haar hond leuk was met andere honden en op dat moment wist ik ook nog niks van het verleden van de hond, dat zei ze erna pas. Daarna heb ik haar ook los geklikt omdat ze aan de lange lijn was en dat ook niet werkt als ze dan gaat rennen en er staan 4 mensen bij - dan wordt iemand zo omver getrokken met zo'n lijn. Dus toen heb ik haar los gedaan. Daarna begon ze pas over dat de hond het niet op kinderen had -O- Met Arya was de hond op zich lief hoor ook verder. Die waren aan't rennen en spelen, maar uit het niks ging de hond dus opeens als een stier op m'n zoontje af.

In het losloop gebied loopt Arya sowieso altijd wel los eigenlijk omdat ik dat juist wil oefenen.
Als er aangelijnde honden zijn, pak ik haar ook bij me hoor, ook in losloop gebied let ik daar op.
Nu was ze sowieso al aan de lijn en die andere hond ook en hebben ze ook eerst gesnuffeld aan elkaar voor die vrouw haar hond los klikte. Achteraf gezien zijn er dan idd altijd dingen dat je denkt; dat had anders gemoeten en/of gekund, maar soms gaat het zo snel. Ze kwam ook uit het niks eigenlijk zomaar naar ons toe - was ik achteraf ook niet blij mee, maar goed. Daar is nu idd niks meer aan te doen. Ik kan alleen maar kijken naar hoe ik het anders had gewild en hopen dat ik bij een volgende situatie daar eerder op kan reageren.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 17-11-19 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:52

Oh nee het was me niet duidelijk dat jullie voor het losklikken al een 'gesprek' hadden :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

cursebreaker
Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:54

xDenies schreef:
Oh nee het was me niet duidelijk dat jullie voor het losklikken al een 'gesprek' hadden :)


Nee sorry, dat had ik idd niet duidelijk neer gezet. Ik was nog een beetje van het padje gister toen ik het verhaal typte hihi.

Ik zal straks ook even op de rest van de berichtjes hier reageren :)

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:01

Ja en soms kan je het ook gewoon niet voor zijn. Bodhi had een hele toffe roedel waar we meerdere keren per week in liepen. En ineens komt er een boxer met een golden retriever teefje bij hem het losloopgebied in. Bodhi was met een witte herder aan het spelen en een doodle. En ze kijken op … en die Boxer vliegt zo op mijn 11 maanden oude pup af. Schrok me het apenlazerus. In mijn reactie heb ik Bodhi toen er tussen uit gevist en opgetild en toen begon die witte herder en de boxer tegen mij op te springen (hee ik weeg 45 kilo heh :') ) en die vrouw van die boxer liep een beetje nonchalant te roepen of d'r hond alsjeblieft misschien wilde komen.

Ik ben toen naar het andere losloopgebied gegaan en daar heeft Bo nog met andere hondjes gespeeld, maar dat was wel het begin van alle ellende. Ja misschien had ik toen anders moeten reageren maarja ..

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

yvetjes
Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:14


Wees jezelf, anderen zijn er al genoeg.....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers