Katten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
xoranlover
Berichten: 6575
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:08

Haha gezellig. Nishi besloot laatst dat ze wilde wandelen. Ze ging in de buggy zitten en wilde er niet meer uit. Zo van ik wil wandelen NU!!!


Druif_01
Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:25

Haha briljant die kat en hond samen aan de wandel :D

Wat is Nishi toch een prachtige kat Xoran!

Hier heeft Pip mijn paardrij zweep ontdekt. Ze wordt helemaal gek en racet als een gek achter dat ding aan. Na een minuut of 5 is ze dan volledig afgepeigerd....ik ben altijd een beetje bang dat ze dadelijk een hartaanval krijgt ervan :+
Overmorgen haar sterilisatie...pfff

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

xoranlover
Berichten: 6575
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:40

Zweepjes zijn hier ook leuk speelgoed. Wist niet dat je ook paardreed Druif!

Marcella
Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:15

Blue heeft een nieuwe hobby rondslepen van de hengel door het huis heen en dan op een bepaalde plek gaan piepen dat ze daar wil spelen. :') Trouwens koken is stom dus als er een hengel op de grond ligt dan kom ze die ook wel even brengen om daar te spelen. _O-

Stoer hoor zo samen aan de wandel.

Maira heeft haar kampioenschap gehaald dus gaat met Nishi vast ook goedkomen. :j

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Druif_01
Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 11:20

xoranlover schreef:
Zweepjes zijn hier ook leuk speelgoed. Wist niet dat je ook paardreed Druif!


Ja, sinds kort weer :)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01
Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 09:07

Pip ga ik zo naar de dierenarts brengen en ik vind het verschrikkelijk :+ met het nuchter zijn lijkt ze geen moeite te hebben. Ze komt niet bedelen voor eten oid dus dat valt weer mee, maar ik zal heel blij zijn als ze vanmiddag weer bij me op de bank ligt.

Ik ben officieel een pluisje }:0

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Needje
Berichten: 19199
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 09:43

Sterkte! :D

Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 09:59

Komt goed!!

Druif_01
Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:45

Ze is gelukkig weer thuis. Mevrouw is, toen wij even weg waren, in de krabpaal geklommen om daar te gaan liggen. Nou ja, prima :) ze heeft ook overgegeven zag ik, maar is ook niet zo gek. Straks voorzichtig eens wat brokjes proberen :)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Lisette0
Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:31

Ow zielig altijd. Was het voor castratie?
Beterschap voor poezekind. :(:)

Toby =^.^= Mara

Druif_01
Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:39

Sterilisatie :) er kwam nog iemand hun kat halen. Die moest gecastreerd worden, dachten ze, maar tijdens de operatie bleek dat een vrouwtje :D

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

xoranlover
Berichten: 6575
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 19:57

Technisch gezien he ;)
Kan een poes ook gecastreerd worden. Bij een castratie verwijderen ze iets. Dus de ballen bij de mannen en de baarmoeder en/of eierstokken bij de vrouwen.
Bij een sterilisatie wordt alleen de leiding doorgeknipt. :)

Hopelijk voelt ze zich snel beter. Heeft ze al gegeten?

Druif_01
Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:05

Ja klopt Xoran, maar dit was een snellere uitleg ;)

Ze heeft al 1 heel brokje gegeten :D gedronken heeft ze wel netjes en geplast op de bak.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

xoranlover
Berichten: 6575
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:06

Ja snap ik :)

Oh komt vast goed. Heeft ze een rompertje om?

Druif_01
Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:43

Nee nog niet, als ze netjes van de wond afblijft laten we dat ook zo. We hebben wel een rompertje meegenomen bij de dierenarts voor het geval dat, anders zal je zien dat we het in het weekend nodig hebben...

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

soloro
Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:33

Hidde gaat goed op de Prednison! Hij heeft de kritieke 2 weken goed doorstaan! Hij heeft nu wel een oogontsteking, uiteraard begint dat in het weekend... Hij wordt altijd ziek in het weekend XD

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:35

Sneu dat Hidde nu oogontsteking heeft. :(:)

Mijn dierenarts is de zaterdagochtend open, best fijn!

Noa knapt eindelijk op! Geef nog wel even Metacam want ze is er nog niet, maar ik ben zo blij met vooruitgang! :)

soloro
Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:38

Mandyy schreef:
Sneu dat Hidde nu oogontsteking heeft. :(:)

Mijn dierenarts is de zaterdagochtend open, best fijn!

Noa knapt eindelijk op! Geef nog wel even Metacam want ze is er nog niet, maar ik ben zo blij met vooruitgang! :)


Mijn dierenarts is alleen voor spoed open.. Dus als de ontsteking doorzet zal ik van het weekend langs moeten.. Laat hem eens ziek worden doordeweeks hahaha. Scheelt veel kosten, maar mijn dieren worden altijd in het weekend ziek, of op feestdagen XD

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:48

Ik heb een klantenkaart waarmee ik korting krijg op weekendtarief, maar zaterdagochtend zijn ze dus sowieso al open.


Lisette0
Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 00:14

Dus is het castratie, daarom zei ik dat ook. :P


Beterschap voor alle patiënten! :j

Toby =^.^= Mara

Druif_01
Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:48

Pip herstelt gelukkig goed. Ze heeft nog twee dagen pijnstillers, maar ze stuitert alweer door het huis alsof er niets aan de hand is haha. De wond ziet er netjes uit, lijkt wel wat dikker te zijn, maar als ik internet zo lees is dat normaal.

Hoe is het met de andere katten hier?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:49

Wat fijn dat het herstel goed gaat!

Noa lijkt steeds iets beter, maar is er nog niet.

Marcella
Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 14:17

Hier gevalletje slecht weer in aankomst dus vanmorgen om 05.00 uur gewekt door piep alarm Blue. Wilde in de kom van mijn arm liggen en vanaf dat punt ongeveer om het half uur wakker gemaakt door mevrouw (het waaide toen wel iedere keer hard). Nadeel van niet kunnen slapen met balkondeur dicht wordt anders bloedheet in huis.

En vanmorgen stuiterballetje door het huis heen. Wat nu natuurlijk extra leuk is met kamer erbij om te racen. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Druif_01
Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 11:40

Wanneer mag je eigenlijk weer spelen met de kat na de sterilisatie? We moesten haar namelijk een beetje rustig houden de eerste dagen, maar volgens mij begint ze weer energie teveel te hebben dus ze wordt wat vervelend...

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Moon_light94
Berichten: 3426
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 12:50

Druif_01 schreef:
Wanneer mag je eigenlijk weer spelen met de kat na de sterilisatie? We moesten haar namelijk een beetje rustig houden de eerste dagen, maar volgens mij begint ze weer energie teveel te hebben dus ze wordt wat vervelend...


Kan wel weer langzaam hoor. Beetje rustig aan spelen (niet teveel laten springen enzo), dan komt het meestal wel goed :).


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flux en 71 bezoekers