Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Azara71
Berichten: 756
Geregistreerd: 21-03-14
Woonplaats: ................

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:30

Wij hebben een Sacha hondje <3

Voor mij is ze de perfecte hond ! Lief, rustig, maar ook speels en gek :)

Ze komt uit Romenie, heeft al heel wat mee gemaakt jammer genoeg en is daar door ook heel angstig. In het begin zag je haar gewoon niet, moest haar naar buiten dragen zodat ze haar behoeftes deed (ze hield het gewoon op anders), altijd in een hoekje verstopt onder de tafel en zo gauw er ook maar een raar geluidje was vloog ze gauw weg. Als ik alleen met haar thuis ben is er niks meer aan te zien, ze is super enthousiast als ik thuis kom, speel graag, springt uit joligheid op de bank (mag eigenlijk niet maar goed) en ze loop ook zo mee naar buiten, los, naar de paarden toe, lekker spelen met onze andere hond, heen en weer vliegen, en zoals op de foto in het riviertje spetteren :)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Jammer genoeg is ze na 6 maanden nog steeds heel bang voor vreemden, met mijn ouders gaat het overigens wel super goed maar die hebben altijd honden gehad en zijn super rustig met haar. Mijn vriend is wat drukker in huis dus dat is nog wat minder maar word ook al beter.

Zoals ze zich in het begin verstopte loopt ze nu te blaffen naar de vreemden in huis dus aan een kant word ze wel al wat zekerder van zichzelf haha



Azara71
Berichten: 756
Geregistreerd: 21-03-14
Woonplaats: ................

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 15:45

Sacha heeft overigens wel schurft gehad toen ze nog klein was ;) Dat is nu gelukkig helemaal genezen :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 2 bezoekers