(dag) boek van een bordercollie pup

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Isaboy
Berichten: 541
Geregistreerd: 12-11-10

(dag) boek van een bordercollie pup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-19 23:37

En dan word je zomaar ineens bij je moeder broers en zussen weggehaald !

Het is toch ook wat ik heb me flink laten horen in die auto wat ze dat ding ook noemen en gelijk maar een plasje op dat mens achter gelaten :j

Dan kom je in een vreemd huis en daar lopen ook honden ? mijn bediendes noemen ze katten. Die gekke dingen die blazen en grommen lollig joh. Oef auw krijg je zomaar ineens een mep van dat ding ik schrok me terpletter heb gehuild joh. Ik blijf wel even op afstand van die dingen.

Ik heb al heel veel plasjes in huis gedaan lollig joh en mijn bediendes maar schoonmaken mijn edele kontje vind het namelijk veel te koud buiten brr. Ach soms doe ik even wel de moeite voor een plasje en een poepje en blij dat ze dan zijn ach voor wat lekkers doe ik het wel.

En dan etens tijd jammie. Heerlijk mijn eten en alleen van mij!! Ik heb ze het laten weten wat er gebeurd als er iemand anders aan mijn eten komt. ( Ik bijt in je vinger en flink ook) en grommen erbij mijn eten dus.

Alleen kwam ik er snel achter dat mijn bediende het daar dus niet mee eens is die hand bleef dus in mijn bak. Tjonge een Princess kan niet eens alleen eten.

En dan krijgen die blaas beesten eten.
Hmm jammie dat is ook voor mij !!
Hmm of toch niet pfoe word ik opgesloten in mijn bench. Ja doei ik ruik het toch echt ik moet en zal het hebben :j ik heb de hele buurt bij elkaar gejankt in de hoop dat ze me eruit lieten en ik kon eten maar helaas. Nu maar pitten ben hartstikke moe wacht maar tot vanacht hihi

Poot Rocksy
[ img ]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, Tigress en 75 bezoekers