Hond ziek. Herkent iemand dit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paddington
Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:17

Eilinora schreef:
Met nier problemen lijkt het mij een slecht idee om iets met zout extra te geven.


Maar bij Addison moet dit dus wel weer.. al zijn het dan de bijnieren die dan niet goed hun werk doen.

Goed om te horen dat ze de nacht goed is door gekomen!


paddington
Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:33

Hannanas schreef:
Ik denk eerder dat addison vaak gemist wordt en de honden overlijden. Ook is het bij een crisis van belang dat er meteen naar de dierenarts gegaan wordt.


Dat weet ik wel zeker! Vele dierenartsen 'zien 'het over het hoofd helaas of te laat.

Een vriendin van mij heeft ook een addison (stamboom) hond en ik weet dat er in die ras groep er een aantal lopen met addison.
Ze is zelf ook een fokker van het ras maar heeft deze niet zelf gefokt en zal met deze teef ook nooit
gaan fokken.

Maar ze durft het ook niet aan om deze hond te herplaatsen vanwege de stress die het mee brengt.
Want door de stress heeft ze al 3 x heel slecht gelegen en net er op tijd bij geweest.


paddington
Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 05:09

Kabayo schreef:
Net gebeld. Ze heeft Addison. Dat is bevestigd. We hebben nieuwe pillen gekregen voor erbij. Die is echt super moeilijk te verkrijgen. Ze zei dat ik morgen al verschil moet zien. Mocht dit niet werken/aanslaan dan hebben we een probleem


Als het goed is heb je nu roze en witte pillen toch?

Ja het is een dure handel die pillen maar ze knappen er erg goed van op!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Century en 36 bezoekers