[VOLG] Reddingsmissie: zwerfkat Mousse

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

[VOLG] Reddingsmissie: zwerfkat Mousse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 11:10

Allereerst maar wat achtergrond:

Ongeveer 3 weken geleden liep ik met mijn hond en de hond van mijn ouders die toen bij ons logeerde door een klein stukje natuur rondom een meertje bij ons in de wijk. Het is niet veel groter dan een voetbal veld inclusief meertje en is deel van meerdere kleine gebiedjes natuur in onze wijk. De honden gingen ineens de bosjes in en omdat ik iets hoorde ritselen riep ik ze weer terug. Ik verwachtte een geschrokken buurtkat te zien, maar de kat die ik zag had ik nog niet eerder gezien. De kat leek vrij relaxed ondanks de honden maar ik had wel het idee dat ie wat magertjes was.
Ik heb de honden even vastgelegd en ben toen naar de kat gegaan die inmiddels ietsjes verder in de bosjes was gaan zitten. Van dichtbij kon ik zien dat ie inderdaad vrij mager was. Ondanks dat het een langharige kat was. Ook leek het een raskat te zijn of er iig erg op te lijken. Met een crème kleurig lijf en donkere kop, poten en staart leek het een beetje op een ragdoll of birmaan. Ik kon de kat op ongeveer 2 meter naderen totdat ie vrij nonchalant besloot toch weg te lopen. Ik heb de honden toen naar huis gebracht en ben met wat voer terug gegaan maar kon hem nergens vinden. Ik had het eigenlijk allemaal uit m'n hoofd gezet tot gister...
Toen ik gisteravond rond 18u op de bus aan het wachten was zag ik ineens die zelfde kat langslopen. De bushalte zit aan de rand van het natuurgebiedje dus dit was de tweede keer dat ik hem daar zag. Dit keer zag hij er nog slechter uit. Hij was zo mogelijk nog magerder en had een grote kale plek (of smerige wond?) op zn flank. Hij was mottig en vies. De bus kwam er net aan en ik had weer de hond bij me anders was ik er achteraan gegaan.
Ik heb zo'n 20 min later toen ik eenmaal bij de vrienden was waar ik naartoe ging de dierenambulance gebeld en gevraagd wat ik kan doen. Helaas komen zij niet voor een kat die "ergens rondloopt" wat ik ook wel kan begrijpen. Zij wilden ook geen val neerzetten omdat zij niet vaak genoeg kunnen komen om te controleren of er niet per ongeluk een buurtkat in zit... maar ik wel.

Dus nu is er een reddingsmissie op gang.
Er is een melding gemaakt van de kat met beschrijving, hij staat niet als vermist opgegeven op amivedi of mijn dier is zoek en was ook niet bij de ambulance bekend dus we gaan er voorlopig van uit dat niemand hem mist. Hij draagt geen bandje. Omdat ie op redelijke afstand te benaderen is en een raskat lijkt te zijn is het vermoeden nu dat ie om wat voor reden dan ook op straat terecht is gekomen en zich nu slecht kan redden, maar wel mensen gekend heeft.
Morgen krijg ik een val die ik in dat gebiedje neer ga zetten. Ik zal er een briefje op plakken dat er specifiek naar die kat gezocht wordt en dat als iemand een andere kat erin vind dat ze die er dan uit kunnen laten. Ik woon op een steenworp afstand dus kan de val ieder uur ofzo controleren. We laten de val open snachts zodat we niet alsnog de verkeerde kat vangen en die een hele nacht in een kooitje zit.
Zodra de kat gevangen is kan ik een melding maken maar ik heb ook al aangegeven dat hem zelf ook naar de dierenarts wil brengen als dat dringend nodig lijkt en daar best de kosten voor wil dragen.

Ik heb zojuist wat licht verteerbaar blikvoer gekocht en een klein beetje neergelegd op de plek waar ik de val wil plaatsen. Zolang ik de val niet heb zal ik iedere 2 uur ongeveer controleren of er van gegeten is en weer wat nieuws neerleggen in de hoop dat de kat daar wil blijven komen voor voer en dus ook makkelijker te vangen is.

Het leek me leuk om hier wat updates te plaatsen van deze reddingsmissie en misschien zijn er mensen die die zelf ook eens hebben gedaan en die tips of advies hebben.

Voorlopig heb ik hem ( of haar, wie weet ) Mousse genoemd, omdat de kleur van zn kop me doet denken aan een bakje chocolade mousse :P
Laatst bijgewerkt door Muiz op 18-05-19 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Volg tag toegevoegd

Nieuw leven in Groningen! :)


abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 11:23

noox schreef:
Spannend! Klinkt goed uitgedacht. Wil je hem zelf ook houden als hij door niemand gemist word?


Ik zal heel eerlijk zijn, de gedachte spookt al wel door m'n hoofd heen haha. We hebben zelf een siberische kat en zijn maatje is begin dit jaar aan nierziekte overleden. We zaten er wel aan te denken ooit weer een tweede kat te nemen maar hadden nog geen concrete plannen. Als Mousse idd mensen heeft gekend en in ons huis lijkt te passen dan sluit ik het niet uit dat we hem adopteren.
Maar alleen als dat voor hem de beste plek is. Zo niet, dan denk ik dat zo'n mooie kat makkelijk een ander lief huisje kan vinden.
Ik zou het ook geen probleem vinden om hem tijdelijk op te vangen om weer rustig aan mensen te laten wennen. We hebben gelukkig de ruimte in ons huis om bijvoorbeeld de zolder tijdelijk voor hem te gebruiken. Dan kan hij op een rustige plek langzaam (weer) wennen aan menselijk contact en kan hij ook in de gaten gehouden worden voor eventuele gezondheidsproblemen.

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Re: Reddingsmissie: zwerfkat Mousse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 11:38

Ik ben zojuist weer even langs de voer/val plek gegaan en al het voer wat ik had neergelegd is op. Er is dus iig *iemand* van aan het eten.
Laten we hopen dat het Mousse is.

Over een klein uurtje zal ik weer wat neerleggen.

Nieuw leven in Groningen! :)


abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 11:48

speedfiets_2 schreef:
Spannend ben benieuwd naar het katje. Ik ben eigenlijk pas over een maandje opzoek maar mocht je geen plek hebben voor het beestje heb ik eventueel interesse mits het een vriendelijk beestje is ivm kindertjes die regelmatig op bezoek komen


Oh wat leuk! Mocht het inderdaad zo ver komen dan hou ik je in gedachten :)

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 11:54

dito schreef:
supertof dat je dit doet!
Eigenlijk gek he dat niemand zo'n beestje mist dan :(


Dat vind ik dus ook erg raar. Het is een mooie kat, ondanks dat ie nu mager en vies is. Met wat kilootjes erbij en een bad is ie vast prachtig. En ik heb dus het vermoeden dat het een raskat is vanwege de kleur. Je zou zeggen dat iemand zo'n kat mist als ie kwijt is, maar ik heb gister een uur of twee gezocht door alle online registers van vermiste dieren die ik kon bedenken en niemand lijkt te zoeken naar een kat met zijn beschrijving. De dierenambulance had geen meldingen. De locale supermarkten ben ik ook al langs geweest voor eventuele vermist posters en ik heb een lijntje uit gelegd bij de dierenwinkel in de buurt. Niemand lijkt op zoek te zijn naar arme Mousse. :(

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 12:25

Zo'n 10 minuutjes geleden nieuw voer neergelegd. Ik ben even op een afstandje van 5-6 meter gaan zitten in het zonnetje om te kijken of ik Mousse misschien ook kon zien.

Maar het lijkt erop dat Mousse concurrentie heeft.
[ img ]

Deze witte kat ( met paars halsbandje ) lust ook wel een hapje.

Ik zag dit wel al aankomen, kan het andere katten ook niet kwalijk nemen dat ze een gratis hapje natvoer meepikken. Helaas kan ik niet selectief voeren, dus het enige wat ik kan doen is regelmatig terugkomen en voer neer blijven leggen en hopen dat deze witte poes snel de buik vol heeft zodat Mousse ook aan de beurt komt.
Gelukkig heb ik een hoop blikjes voer gekocht :P

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 12:30

Billy schreef:
Als jij hem voert komt hij nooit gok ik. Kun je geen vangkooi lenen van de db?


Ik zal hem toch een reden moeten geven om naar die plek toe te gaan, een beetje natvoer lijkt me het aantrekkelijkst.

En er komt morgen een val/ vangkooi. Ik kon er helaas geen lenen want zij hebben ze allemaal in gebruik dus ik heb er zelf een besteld via bol.com. Kost een paar tientjes dus vond het niet zo erg om dat zelf te betalen. Ik kan hem dan bewaren mocht dit ooit nog een keer nodig zijn of doneren aan de dierenambulance zodat zij er weer eentje extra hebben.

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Re: Reddingsmissie: zwerfkat Mousse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 17:04

Weer een paar keer geweest en voer neergelegd. Ik hoop dat het niet alleen die witte is die alles op eet haha!
Inmiddels heeft ook iemand van de volkstuintjes vlakbij mijn nummer en is er een briefje opgehangen op het imkerhuisje in het gebiedje zelf zodat ik gebeld kan worden zodra Mousse gezien wordt. Ze zijn ook op de hoogte van het plaatsen van de val zodat daar geen verwarring over ontstaat. Er gaat natuurlijk ook een briefje op maar nu weten mensen in de buurt er ook van.

Vanavond gaan mijn vriend en ik nog een keertje lopen en voer neerleggen en dan is het wachten tot de val morgen komt en hopelijk zit er snel een chocolade Mousse in :P

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 17:18

Sclimpre schreef:
Er bestaat natuurlijk het risico dat er in jouw buurt een hele dikke witte kat gezien wordt :)


Haha ja, ik verwacht ook dat ik die witte iig één keer in de val ga vinden XD
Ik hoop dat ie na die ene keer goed schrikt en dan niet meer in de buurt komt. ;)

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 19:23

sneeuwpop schreef:
Welke omgeving is het?

Het komt toch nog steeds vaak voor dat een kat met bijv een open vrachtwagen mee reist en dat ze dus niet gezocht worden op de gevonden Lokatie.
Zeker raskatten hebben niet altijd een chip omdat ze niet tot nauwelijks buitens huis komen.

En stond er hier op Facebook toevallig wel 1 als vermist een poosje terug.


Groningen.

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 22:03

@jpitty: Mousse gaat sowieso langs een dierenarts en daar laat ik dan een chip uitlezen als ie er is. Dat zou voor mij eigenlijk de meest ideale oplossing zijn, als blijkt dat iemand Mousse kwijt is en hem graag weer terug krijgt.
Hoe mooi zou het zijn als hij weer terug kan naar een baasje dat hem gemist heeft?

@sting: ik woon in de omgeving Lewenborg, ik weet niet of je dat wat zegt?


Ik zit er trouwens ook aan te denken dat als Mousse eenmaal gevangen is dat ik dan een paar goeie foto's neem en wat posters in de buurt ophang en misschien een melding online zet dat ie gevonden is. Als ie geen chip heeft tenminste. Maar veterinaire aandacht is ws de grootste prioriteit voor hem, de rest kijken we daarna wel.

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 09:21

@nicje87: ik heb even kort gegoogled naar wildcameras maar allejezus wat zijn die duur! Ik heb niks onder de 100 euro gezien en de meeste waren rond de 200! Zijn ze er ook voor een iets vriendelijker prijsje? Want ik vind het geen slecht idee namelijk.

@sting: ik zal aan de dierenambulance vragen wat zij voorstellen zodra ik Mousse gevangen heb. Zij werken ( neem ik toch aan :P ) samen met lokale asiels dus zullen dat wel weten. Ik laat me wat dat betreft leiden door wat hen het beste idee lijkt voor Mousse. Ik denk ook wel dat het ervan gaat afhangen of hij nou wel of geen chip heeft. Mijn grootste hoop is dat hij *ergens* een huisje heeft dat hem heel erg mist waar hij naar terug kan.
Mijn huidige plan, zodra ik hem te pakken heb, is beoordelen of hij direct veterinaire hulp nodig heeft of niet en hem dan naar de dierenarts brengen voor die hulp en om de (hopelijk aanwezige) chip uit te lezen. Afhankelijk van de spoed met de dierenarts de dierenambulance contacteren en melden dat ik hem heb en vragen wat zij voorstellen. Uit ons eerdere belletje lieten ze weten dat ze het op het moment erg druk hebben en daar ik aangegeven heb dat ik de ruimte heb om hem even op te vangen denk ik dat het niet onaannemelijk is dat ik hem iig een dagje ofzo in huis heb. Ik heb gister wat vlooien en teken druppels in huis gehaald ( al zal ik de dierenarts eerst vragen of hij dat met zijn huidige lichaamsconditie aankan) en er staan meerder soorten licht verteerbaar blikvoer voor hem klaar om hem een verantwoorde maaltijd te geven. De zolderkamer heeft wat extra kussens en dekens erin en wat oude dozen zodat hij plekken heeft om weg te kruipen als hij bang is en ruimte heeft om rond te lopen als hij toch menselijk contact op wil zoeken.

Volgens mijn track en trace is de vangkooi onderweg dus ik hoop dat die binnen een paar uur binnen is en ik alles op kan zetten. Ik heb wat youtube videos bekeken om te kijken hoe ik hem het beste kan plaatsen en ik heb natuurlijk de tips van de dierenambulance.

Jammer dat je niet in de buurt van Lewenborg zit, een extra paar ogen is altijd handig!

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 10:33

De vangkooi is er!


[ img ]


Onze kat Filip vind het ook erg interessant :P



[ img ]


En in elkaar gezet. Wel met het klepje dicht want Filip is een sukkel die direct de val in probeerde te lopen :')

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 11:15

Alles staat klaar, ik ga de val nu opzetten.


[ img ]

Dit is het briefje wat er bij komt te hangen.


Ik zal inderdaad voorzichtig zijn met mogelijk wild. De val is alleen overdag actief dus ik denk geen geen wild tegen te komen maar ik ben er op voorbereid.

De val heeft een grondpen maar ok leg hem ook vast met een ketting aan een boom zodat niemand met de kat met val en al mee kan nemen. Je weet maar nooit.

10 tegen 1 trouwens dat die gulzige witte kat er als eerst in zit :')

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 11:34

En hij staat! :D


[ img ]


Nu is het afwachten.

Ik blijf het komende halfuurtje in de buurt, check m dan nog een keer en daarna ga ik ieder uur even kijken.

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 11:36

Anoniem schreef:
in de categorie stomme vragen: plastificeer je het briefje?


.... Dat was een heel goed idee geweest :') ik heb vast nog wel ergens een plastic mapje liggen ofzoiets. Volgende keer even meenemen.

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 11:36

LukieBradley schreef:
Je kan in ieder geval mooier tekenen dan mij :')



Tja bij gebrek aan foto's moet je toch iets :o :D

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 11:51

inkepink schreef:
ooh wat goed van je dat je dit doet!!

onlangs op facebook wel een opsporingsbericht voorbij zien komen van een ontsnapte birmaan, die was gechipt dus mocht dat deze zijn kan dat baasje wellicht straks opgelucht ademhalen


Oh waar was dat? Vingers gekruisd dat Mousse gechipt is!

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 13:12

DJFJFJRKR je gaat t niet geloven maar ik heb hem!

Ik zag hem toevallig lopen op weg naar de val en ging achter hem aan. Ik kon hem lokken met voer dat ik in mn zak had en oppakken. God wat is ie mager. Het was vlakbij de val dus ik ben daarheen gegaan en zag dat ie nog openstond en heb hem snel daarin gepropt want dat leek me een makkelijkere manier van vervoeren dan in mn armen.

Hij zit nu op de zolder, de kale plek lijkt gewoon kaal te zijn en geen wond maar hij is veel groter dan ik dacht en hij heeft meerdere kleine plekjes over de rest van zn lijf. Hij mag heel even tot rust komen boven en dan gaan we coördineren wat de beste optie is.

Maar voor in de tussentijd:
Meet Mousse!


[ img ]
[ img ]
[ img ]

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 13:35

Ik ga zo met de dierenambulance bellen. Ik heb eerst even gezorgd dat hij voer en water had en een plek om zn behoefte te doen. Ook heb ik hem even van wat dichterbij bekeken. Hij is aan de kleine kant en flink mager, hij loopt ook met opgetrokken buik wat het er nog erger uit doet zien. De kale plek loopt van de ene flank onderdoor naar de andere en hij heeft rond zn kont ook wat kale plekken. Op zn kop dit een kale plek rondom een wond met een korst erop die dik aanvoelt, zou een klein abces kunnen zijn.
Het is trouwens een intacte kater ;) dus dan weten we dat ook weer.

Hij laat zich aaien en oppakken en ik kan een beetje aan hem zitten om hem te onderzoeken dus hij is duidelijk mensen gewend geweest iig. Zn neus lijkt soms een beetje te druipen maar is verder schoon. Zn ogen zijn ook schoon maar staan wel een beetje scheel :P

Ik ga heel even zitten en wat drinken. Het ging ineens heel snel en ik voel de adrenaline nóg door mn lijf gieren. Dan wordt het bellen met de ambulance en eventueel de dierenarts. En even naar de mensen bellen die ook op zouden letten dat hij gevangen is.

Whoofffff ik had niet gedacht dat alles zo snel zou gaan!

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 13:53

Ik ben vanwege de mogelijkheid van schurft oid mijn handen aan het wassen iedere keer dat ik hem aangeraakt heb.

De dierenambulance is nu op de hoogte en komt zo snel mogelijk, maar lieten wel weten dat het even kan duren. Dus ik weet niet hoelang het gaat zijn.
Ik geef hem eventjes de tijd om te bekomen en dan denk ik dat ik er even rustig bij ga zitten tot de ambulance komt. Kijken of hij nog wat wil eten bijv.

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 13:54

dito schreef:
Jee wauw dat is echt snel!! Topper ben je...zo lief dat je dit doet! Ben heel benieuwd of hij gechipt is. En misschien die kat waar inkepink wat over had gezien!
Succes zo!



Ja ik zou ook graag weten of dat ook om een intacte kater ging. Ik zal ook eens kijken of hij aparte kenmerken heeft die hem zouden kunnen identiciferen.

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 14:48

Vandaag gaat alles snel lijkt het wel. :P
De dierenambulance was er heel vlot want ze waren toevallig in de buurt. Hij is nagekeken en bleek een temperatuur van 38.9 te hebben. Ook viel het nu op dat hij wat sloom was. Hij bleek ook veel meer kleine wondjes te hebben dan ik eerst dacht dus onze eerste gedachte is lichte infectie.

Hij is NIET gechipt!

Dat verbaasde ons allemaal! Hij is prachtig en vrij duidelijk een raskat ( of iig een hele mooie kruising) dus het is erg vreemd dat hij geen chip heeft.

Hij is nu op weg naar de dierenarts voor controle en ik word door de mederwerkers van de ambulance op de hoogte gehouden van hoe het met hem is en wat ze met hem gaan doen vandaag.
Waarschijnlijk gaat hij naar het asiel in Zuidwolde. Ik heb net met mijn vriend gebeld en hij gaf al aan dat hij voor de foto's gevallen was, dus we gaan Zuidwolde bellen om te zeggen dat we interesse hebben in Mousse als er niemand anders voor hem komt binnen de 2 weken.

Want zeg nou zelf, tegen dit koppie zeg je toch geen nee <3


[ img ]

Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 15:04


Nieuw leven in Groningen! :)

abeltje_xx
Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 15:14

Kimmie schreef:
Super van je ts!

Ik weet niet of jij het bent op die laatste foto of diegene van de ambu. Misschien een idee om het gezicht de blurren voor de zekerheid mocht ze niet op internet willen staan


Het is de dame van de ambulance.
Ik ben de sokken in de laatste foto :P

Maar ze had aangegeven dat ze het niet erg vond.


Het is voor ons ook allemaal wel heel bijzonder. Begin dit jaar is onze poes Chynera overleden aan nierziekte en daar zijn we heel lang heel erg van ondersteboven geweest. We wilden wel weer een nieuwe kat want onze andere kat Filip heeft bijna zn hele leven met haar geleefd.
Hij is een heel sociale kat en we wilden niet dat hij zich eenzaam zou voelen. Maar wij moesten er toen niet aan denken om een nieuwe kat te nemen, het verdriet was zo rauw. Het valt met Filip gelukkig allemaal mee en hij lijkt er niet veel last van te hebben.
Wij waren eigenlijk net aan het denken dat we misschien toe waren aan een nieuwe kat, maar ja, hoe kies je een nieuwe partner uit?

En dan komt Mousse ineens langslopen...

Ik zou het nog steeds even fijn vinden als hij herenigt wordt met een liefhebbend baasje, maar als niemand hem mist, misschien heeft dan voor ons zo moeten zijn en hebben wij ons nieuwe maatje gevonden.

Nieuw leven in Groningen! :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers