[Volg] Toeval bestaat niet, welkom Mera!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

[Volg] Toeval bestaat niet, welkom Mera!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-19 19:22

Hallo allemaal,

Het leek mij leuk om een volgtopic te openen over het verloop van de komende acht weken tot het moment dat ik ons nieuwe pupje mag verwelkomen. En waarom? Niet alleen omdat het gewoon een heel mooi nestje is .. maar bovenal omdat dit wel een heel bijzonder pupje is/wordt.
Geloof jij in toeval?

~ Nestje Border Collies ~

Vorig jaar nam ik contact op met de fokker van mijn jongste reu, Bodhi (zie profiel, lilac wit reutje). Ik legde aan haar uit dat ons oudje, Lupa (zie profiel, zwart wit teefje), toch echt wel beduidend ouder begint te worden en ik het idee van plots wegvallen niet zo fijn vind. Dat hebben we eerder meegemaakt en dat voorkom ik liever. Ze begreep dat volledig en gaf aan dat ik gewoon op de lijst kon komen te staan en ik vanzelf kan aangeven of ik opschuif. Zo gezegd zo gedaan. Ik werd op de lijst geplaatst.
Maar, eigenlijk een paar dagen later kreeg ik al een berichtje dat ze de keus had gemaakt om een herhalingsnest in te plannen. De ouders van Bodhi zouden bij de eerst volgende loopsheid opnieuw gekoppeld worden. In overleg hier thuis en tsja, daar konden we geen nee tegen zeggen ;) Dus we kwamen op de lijst met de voorkeur voor een merle pup. (al is karakter belangrijker)

Dus toen ging het wachten maar ook plannen beginnen. Ik wil er graag voor de pup zijn als het zover is dus vakanties moesten omgezet worden en ook op het werk moest het één en ander geregeld worden. Want tsja, als het zover was … dan mocht ik er bij zijn!
Maar .. ze werd maar niet loops, dus weer wachten en wachten. Planning was halverwege februari, het werd begin maart!

Dus de gehele planning werd weer bijgesteld. & uiteindelijk ontving ik foto's van de scan, er waren minimaal drie pups geteld! *\o/*

[ img ]

We konden verder tellen. De datums .. tussen 9 & 15 mei … oh. Dat komt wel heel dichtbij. Je zal wel denken wat bedoelt ze nou?
Op 13 mei 2010 stonden er 's avonds twee mannen aan onze deur met het slechte nieuws dat mijn stiefvader nooit meer thuis zou komen. Hij was als een vader voor mij. We hebben hem zes jaar mogen kennen. Dankzij hem zijn we ook weer aan honden begonnen en dat was geen probleem .. als het maar Border Collies werden. En dat heb ik voort gezet. Mijn stiefvader was overigens ook nog eens heel bijgelovig en overleed op de 13e.
Dus je snapt, een beladen datum. Maar het zou wel heel vreemd zijn als ze op 13 mei zouden geboren worden. Toeval bestaat niet :Y)

Met deze foto kondigde ik uiteindelijk op Facebook aan dat het er aan zat te komen. Ik durfde eindelijk te zeggen wat het plan was. Iets met de goden niet willen verzoeken :P

[ img ]

En dan begint het. 9 mei niets. 10 mei moest ik naar het ziekenhuis nav letsel na een auto-ongeluk en hier moest ik de hele dag blijven, dus please please niet op die datum! Maar nee hoor, ook niets. 11 mei gebeurde er ook niets. Op 12 mei, Moederdag, kreeg ik te horen dat de temperatuur was gaan zakken. Het dalen van de temperatuur betekend vaak dat de pups er binnen 24 uur zijn. Wauw .. zou het? Op 12 mei niets .. om 23:25 hebben we nog contact gehad, 'Ga maar slapen, voorlopig komt er niets en anders bel ik je wel. Ik denk morgen avond pas'.

01:00, 13 mei 2019, ging mijn telefoon. Ik schrok want ik sliep nog niet echt maar ik had het gevoel dat ik ergens te laat voor was. 'Uh, kom maar deze kant op want ze is begonnen!', huh? .. oh .. oké! Hopatee daar ging ik, half uurtje rijden. Rijd ik richting de tweede rotonde hier bij ons .. zit daar midden op de rotonde een ZWARTE KAT! :') Het eerste wat ik uitriep was, 'Nee, hou op nou hoor!', maar 'gelukkig' bleek deze nog een witte borst te hebben. :P Daar aangekomen kreeg ik eerst met moederhond een grote kroelsessie, vervolgens met volle zus en toen is mama gaan liggen en begon het ..

02:13, het eerste .. jawel.. Blue Merle teefje kwam ter wereld. Op de voet gevolgd om 02:18 het tweede Lilac Merle teefje. Mijn geluk kon niet op! Hoe bijzonder! En lekker rap ook. Ongeveer driekwart uur verder kwam er een Lilac teefje ter wereld. Gevolgd door een Bruin wit reutje. En toen werd het stil. Maar .. er zat echt nog wat in. De fokker kon dat voelen. En het duurde maar .. en het duurde maar. Ondertussen werd het 4 uur. 5 uur. 6 uur .. onze ogen vielen steeds meer dicht. Om iets voor 7 uur kwam er een Bruin wit teefje ter wereld en ook toen was ze nog niet leeg. Uiteindelijk werd er heel soepel om 7:15 het laatste Zwart witte teefje geboren. Wauw … wat een kleurenpallet! <3

Ontzettend bijzonder. De datum & alle pups. Toeval?

Nu gaat er een periode van start met veel puppyknuffelen en het volgen van de groei. We zijn meer dan welkom om met regelmaat langs te komen. De moederhond kent mij dus die is er ook heel relaxed onder, anders deden we dit uiteraard niet. Op een leeftijd van 6weken zal er uiteindelijk in overleg me de fokker gekozen worden welk pupje hier bij ons mag komen wonen. Daar hangt uiteraard ook aan vast dat het matched met mijn huidige honden. De kleur is mooi meegenomen, maar het karakter is het aller belangrijkste!
Ohja! Mocht blijken dat er geen geschikt pupje tussen zit .. dan zal er ook geen pup aangeschaft worden. Er is hier absoluut geen moeten in het hele verhaal. Het was een mooie kans die op ons pad kwam die we met open armen hebben aangepakt en nu gewoon zullen zien hoe het verloopt!


Volgen jullie mij mee op deze toch wel hele mooie 'reis' naar de toekomstige pup? :)
De pup is een volle zus/broer Bodhi & geboren op een heel bijzondere datum <3
In principe zijn alle pups onder voorbehoud vergeven.

Gelijk maar even kennismaken dan:

[ img ]



Vragen zijn van harte welkom, het ergens niet mee eens zijn dat kan natuurlijk ook; toch vraag ik je om dit eventueel via PB te uiten of voor je te houden. Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Ods op 25-11-19 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast op verzoek TS

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-19 22:28

justmexx schreef:
Jaaaa liefste Ky!! Ik loop stage bij de fokker en heb vannacht live de bevalling gezien! Ben ook helemaa verliefd op de dochter die ze aangehouden heeft van vorige nest, Maelyn <3
Natuurlijk ga ik volgen, maar volgende week mag ik ze in het echt bewonderen en er 3 weken van genieten :o *\o/*


Ik was er dus bij! :D & Bodhi is het volle broertje van Maelyn ;)
Ik wilde het wel proberen om zoveel mogelijk namen er buiten te houden :Y)


Leuk dat jullie volgen! Ik hoop woensdag of donderdag weer langs te gaan *\o/*
Wat tof @ Mirriejj, gefeliciteerd!! Wat een berg!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-19 18:46

justmexx schreef:
Een naam zegt gelukkig niet veel! Maar ben benieuwd! Papa en mama zijn erg mooi <3



Dat klopt! ;)
En inderdaad. Maar bovenal, en dat is het aller belangrijkste, het karakter van de pups zijn gewoon geweldig. Dat is ook de reden geweest waarom ik zo gemakkelijk voor een pupje uit dit nest wilde gaan. Bodhi is een wereldhond!


Wat leuk allemaal dat jullie volgen! *\o/* *\o/*
Gisteravond heeft de fokker de gewichten van de pups gedeeld. Ik had echt verwacht dat ze vele malen zwaarder waren. Het waren echt klompjes gewoon en ze zijn ook al gigantisch sterk! Bizar! Maar de gewichten zijn niet extreem, mama was ook totaal niet dik dus waar ze die zes pups verstopt had? :o?
Het geboorte gewicht van nu en toen scheelt ruim 100gram, wel bijzonder. Bo was ook een enorme pup van 434gr. De zwaarste nu is 344 gram haha.

Morgen of donderdag gaan we weer langs! :D

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-19 21:17

Oooh wat toevallig! :D

@ Kiwiwitje,
Haha bizar! Ik vond dit al 'groot' toen ik ze 'in mijn handen' had. Maar ze doen het ontzettend goed hoor & mama is super relaxed er onder.

Update van dag één. De webcam is zojuist aangegaan dus zie hier … *\o/*

[ img ]

[ img ]

[ img ]

<3 <3 <3

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-19 21:53

Vandaag toen ik pauze had werd mijn facebook gebombardeerd met super leuke update foto's. De fokker heeft er deze keer voor gekozen om de pups tijdelijke roepnamen te geven, dat praat wat makkelijker dan puppy één & puppy twee .. enzovoort. Haha. Wel even wennen want ik dacht huh, namen? :P

Maanden terug, nog voor het nest geboren was, waren we in gesprek over stamboomnamen. Ze gaf aan dat ze wel een circusthema in haar hoofd had, maarja .. hoe breng je dat tot stand? Ik als grote die-hard fan van 'The Greatest Showman' wist daar wel raad mee!

& eigenlijk dacht ik een beetje dat het 'vergeten' was, maar toen zag ik vandaag dit:

Oh en voor het idee maar gelijk de liedjes erbij! ;)
[ img ]
Come Alive


[ img ]
From Now On


[ img ]
Deze is gewoon naar de film, sorry vent :P
Maar oké, een beetje: The Greatest Show


[ img ]
A Million Dreams - vanaf 3.30


[ img ]
Rewrite The Stars


[ img ]
This Is Me


*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

En vandaag ben ik samen met mijn moeder gaan 'puppyknuffelen'. Al was het meer mama knuffelen :') Moeders vond het geweldig dat ik er was, maar die vind iedereen leuk .. dat heeft mijn Bodhi ook. It runs in the family :P

Zie hier, update dag 2:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
& uiteindelijk zijn dit de twee gegadigden waar het tussen zal gaan qua karakter. Behalve natuurlijk als het karakter zo niet bij mij/ons past en het absoluut een mismatch is met Bodhi & Lupa. Maar … voor nu .. om toch een beetje het idee te geven .. uiteindelijk gaat het dus tussen deze twee.

Dat was het weer! *\o/*

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 18:05

kiwiwitje schreef:
Als een van de andere teefjes qua karakter beter past ga je dan ook daarvoor? Of sla je dan over tot je een nieuwe kans krijgt met Merle pups? :o
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik heb in zekere zin ook een voorkeur voor kleur, en vooral iets wat ik niet wil :+ Vandaar.


Het voordeel is dat ik niet persé een pup hoef aan te schaffen. Ik zit niet op een schopstoel als in dat een hond alleen is komen te zitten. Het zou wel jammer zijn als ik uit deze combinatie niet een 2e hond zou kunnen adopteren, maar in principe is het nog steeds geen must have. In die zin wil ik dus wel wachten op een merle. De enige waar ik wel in overweging voor zou gaan is het bruin-witte teefje. Zowel lilac als zwart wit loopt hier al rond :)

Jowy is ook ontzettend mooi getekend!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 19:04

Ik ken de broertjes en zusjes van Bodhi, dus in principe moet het heel gek lopen wil er echt een mismatch zijn :) Maar zeg nooit nooit.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 19:18

Mee eens, vandaar ook de 'zeg nooit nooit'. Je weet niet hoe het loopt. En je hebt ook met iedere hond iets anders. Ondanks dat Lupa ook 'de' pup in het nest was, heb ik met haar een hele andere 'klik' dan met Bodhi. Dus oprecht .. ik blijf heel open minded en ik wacht geduldig tot het moment dat ze gaan rondscharrelen! :D

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 19:23

Ja :') Best wel zeg maar.
Daarom probeer ik er zo open in te blijven maar ik werd vanaf dag één al gestalked met; Welke wordt het!? Ja maar je weet toch wel welke je het mooiste vind!?

Zucht.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 21:17

Djoopie schreef:
Wel goed dat je er zo in staat. Straks zit je met een hele mooie hond waar je geen klik mee hebt. Dan kan ze er wel mooi uitzien maar uiteindelijk gaat het erom dat je het samen fijn hebt!


Maar aan alleen een mooie hond heb je natuurlijk niets, haha. Al denken heel veel mensen van wel, maar uiteindelijk is het voor mij echt een maatje.
Negen jaar geleden was ik ook op zoek naar een Paint of een Quarter met veel wit … uiteindelijk werd ik verliefd op het veulentje waar ik iedere dag de stal van uitmestte .. en tsja, kijk mijn profiel maar; amper wit :Y)


kiwiwitje schreef:
Toen ik mn nestje had liggen kreeg ik niks anders dan de vraag; welke is er nog beschikbaar. En ze kregen van mij steeds t antwoord; ''een van de reutjes.. we kiezen niet voor de 5 weken''.
En t beste is eigenlijk nog later, maar de karaktertjes kloppen wel met wat ik toen zag :)


Hier word met zes weken samen met de fokker besloten of en welk pupje er zal komen :) Het gaat in goed overleg. De fokker kent mij ook langer dan vandaag en weet ook wat Bo voor een hond is. Los van het geen wat wij zien zullen er ook puppy/karaktertesten gedaan worden (als ik het juiste woord benoemd). Maar in principe, toen met Bodhi, deed ze die testen nog niet en is het ook goed gekomen. Ik heb er wel vertrouwen in! *\o/*

Maar toch. Ik houd mij blanco haha.


Galaika schreef:
Wat een popjes, mooi dat je ze al vanaf het begin op kan volgen!


Ja, heel bijzonder! Ergens gezien de datum en dingetjes en datjes moet het gewoon een beetje meant to be zijn haha!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 21:18

Witchcraft schreef:
Wat zijn ze mooi zeg. Het kan toch niet anders dat in dit nestje de match voor jullie zit. Heel veel plezier de komende tijd met het zien opgroeien van de pups (en hopelijk later 1tje mee naar huis!)


Sorry, gemist in mijn quoten maar jouw reactie had ik natuurlijk ook gelezen. Dankjewel!! <3

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-19 21:55

punjab schreef:
Heb je al weer foto's ? O:)


Nee sorry! Ik ben toe aan weekend om te kunnen bijslapen :P en ben dus ook niet weer langs geweest. Ik twijfel over zondag maar moet het nog even afspreken.

En ook de webcam is een beetje stil!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-19 19:43

Vandaag mochten we weer! Puppyknuffelen! Mijn broertje was deze keer mee en die kan altijd zo heerlijk mopperen maar toen hij daar was … tsja .. ineens brak het ijs <3 En toen was het, 'Dan gaan ze toch allebei mee' :Y) - nee, dat doen we niet, haha!

Och wat zijn ze gegroeid zeg, geweldig. Van de week kreeg ik de gewichten door gestuurd, grappig om te zien dat ze op een leeftijd van een week tegen het geboortegewicht van Bodhi aantikte :P Maarja .. dikkerdje was ook wel heel dik bij zijn geboorte en zat niet voor niets vast :')
Ze groeien in ieder geval ontzettend goed. Het mooie verschil was nu dat ze echt aan het snuffelen waren! Zo cute <3 Ook de tasthaartjes deden al goed hun werk, je zag ze echt reageren als de tasthaartjes ergens tegen aan komen. Het knipperen doen ze ook al, maar de oogjes zijn nog gesloten. En soms leek het wel alsof ze een soort geluid opvingen want dan ging het kopje rechtop en zag je die oortjes een beetje bewegen - maar volgens mij zijn die nog niet echt open.

Al met al .. ik ben echt verliefd! Zondag mag ik weer van ze genieten.
Hier de foto's!


[ img ]
Eerst even een collage :)

[ img ]
Nu al net zo'n flubberwang als Bo!

[ img ]
Samen op schoot

[ img ]
Mama kwam lekker bij mij liggen en toen mijn broertje ze vast had gehad heeft hij ze er bij gelegd. Gaf wel even een mooi plaatje.

[ img ]
& nog een bruintje :P


Ik heb ook lang met het bruinwitte reutje zitten kroelen. Die lag heerlijk op zijn rug en reageerde als die over zijn buikje gewreven werd, dat vond ie erg fijn en lag oprecht te genieten. Het was net Bo :')
Maar helaas geen foto's van.

Dit was het weer, tot zondag! :wave:

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-19 21:11

Haha, welke van de twee? :D

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-19 21:17

Oh! Dat is een Lilacje, dezelfde kleur als Bodhi :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-19 21:22

[ img ]
Deze kleur bedoel je dan toch he? :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-19 21:27

Nee dat zijn degene die boven in liggen :) Die 'fout' maakte ik ook hoor. Ik dacht ook dat ik een bruine kocht ;) ..


[ img ]

[ img ]

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-19 22:27

[ img ]

Toch een foto gemaakt! Die had het ook wel naar zijn zin <3

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-19 21:44

Vandaag 13 dagen oud en heb heerlijk van ze mogen genieten. De lilac teef, het zwart witte teefje en de blauw merle teefje waren degene die al stiekem hun oogjes aan het openen waren. Bij de lilac teef waren ze al bijna helemaal open. Gek om te zien hoe ze al hun eerste 'stapjes' aan het maken waren!


[ img ]
De Lilac merle pup, zo schattig, sabbelen op mijn handen en mijn jas aflikken.

[ img ]
<3

[ img ]

[ img ]
Staartjes <3

[ img ]
Ook de Blue merle pup was aan het sabbelen :P

Nog even .. en ze blijven allemaal niet meer zo lief liggen, haha. Ik ben zo benieuwd! Waarschijnlijk ga ik donderdag weer maar moet even kijken hoe het loopt en of het mogelijk is.
Vandaag heb ik in ieder geval wel het nestknuffeltje achtergelaten. Voor de foto er even bijgezet. Voordeel van in een dierenspeciaalzaak werken *\o/* hele leuke pluche 'puppy' knuffel lijn binnen gehad dus daar moest ik gebruik van maken!

[ img ]
Ze liggen niet op de grond, sowieso op een vetbed, maar de kennel werd even schoongemaakt en ik zat er toch bij.

:wave: :wave:

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-19 18:39

Zijn jullie weer ready voor een update? *\o/* De oogjes zijn natuurlijk open (ondanks dat slapen nog veel aantrekkelijker is) dus het was geweldig om te zien hoe ze een beetje aan het rondscharrelen waren. Dat word natuurlijk nog veel meer maar ik kon echt niet wachten. Zondag wordt het heel warm dus zijn we lekker vandaag gegaan!

De lilac merle teef heeft eigenlijk de hele tijd dat ik daar was (en dat was lang :P) op mijn schoot liggen pitten. En als ze er even vanaf was kroop ze al vlot weer terug om zich weer heerlijk op mijn schoot te nestelen. Maar soms moest ik even gaan verzitten .. iets met slapende benen.

Foto's staan niet in volgorde. - en ja, heerlijk in mijn joggingsbroek haha -

[ img ]
Oogjes!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Kom maar allemaal gezellig bij mij <3

[ img ]

[ img ]
En als ze zich dan tegen je arm uitrekken dan krijg je zulke gekke houdingen :P

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zo, zal ik het hier maar even bij laten :P Zijn jullie al net zo verliefd als ik? <3

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-19 21:56

Dankjulliewel allemaal voor de lieve reacties <3 In deze dagen worden er weer foto's gemaakt door een fotografe die daar regelmatig komt. Ik ben heel benieuwd! & en zelf moet ik even kijken wanneer ik weer ga, ik heb een bepaalde drang om iedere dag te gaan ofzo. :')

Zijn er mensen hier benieuwd naar het zien van de ouders?

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-19 21:16

Vanavond zijn we toch maar gegaan! Morgen avond kwam niet helemaal lekker uit en aangezien het r*t weer voorlopig nog niet aan de orde was zijn we gewoon gegaan. Lekker rustig op de weg hoor :P

En dan kom je daar aan en dan krioelt alles in het rond … geweldig <3 Dus .... 22 dagen oud!


[ img ]
Eerst maar even een collage,

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
& toen was alles gevloerd.


En mochten jullie het leuk vinden,

Papa:
[ img ]

Mama:
[ img ]

Volle zus (lilac merle):
[ img ]

& dit is hun volle broer die bij mij woont, lilac:
[ img ]

Die trouwens stiekem sinds vandaag aan de buitenkant van het snObbs (hondenmandenmerk) hangt, stiekem ben ik dus heel trots! *\o/*

[ img ]



Tot de volgende keer!! :wave: :wave: :wave:

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 00:40

Wat een lieve reacties allemaal <3

Vorige week zijn er foto's gemaakt door een fotografe, die komt daar regelmatig. Dus even van allemaal een fotootje voor hier :)
Maandag ga ik zelf weer langs.


[ img ]
Blue merle teefje

[ img ]
Bruin wit reutje

[ img ]
Bruin wit teefje

[ img ]
Lilac merle teefje

[ img ]
Lilac teefje

[ img ]
Zwart wit teefje

Zijn ze niet geweldig <3

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 17:06

Rennen .. vallen .. op staan .. en weer dóóóórgaan! Dat is momenteel het motto van de pups die vandaag alweer 4 weken! oud zijn :D En mijn broertje en ik fungeerde overduidelijk als klimtoestel. Ze zijn absoluut niet bang aangelegd en hier en daar komt er graag ééntje even flink terroriseren. En zo zitten er ook een aantal bij die echt bij je komen zitten en je aankijken alsof ze aan het bedenken zijn wat wij in vredesnaam voor figuren zijn :') En vervolgens wordt alles uitgeprobeerd .. de rits van je jas (gek hoor dat het heen en weer bungelt), de onderkant van je jas, de plooien van je broek .. die tandjes weten er wel raad mee! *\o/*

Ik zal niet teveel meer praten .. de foto's komen er aan .. ik ben zó benieuwd over twee weken als de keus wordt gemaakt. 26 juni vinden de karaktertesten plaatsen en in combinatie met dát, het geen wat de fokker zelf ziet & onze voorkeur zal bepalen welk pupje bij ons komt. Spannend …..


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
De blue merle was het op een begeven moment zat en ging gewoon liggen slapen. Al vlot kwam daar ook de lilac merle bovenop. Slaaplekker!


[ img ]
& nog een college :)

Deze week zie ik ze helaas niet meer. Ik ga donderdag nacht/vrijdag/zaterdag naar Duitsland voor mijn werk. Volgende week zien we wel weer hoe en wat :D

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 22:01

Snel gaat dat heh! Aan de ene kant heb ik zoiets van; laat dit nog maar even héél lang zo duren .. maar aan de andere kant wil ik heel graag weten welk pupje ik hier mag verwelkomen. Ik heb al wel aan de fokker gevraagd of dat er überhaupt een gegadigde tussen zit zodat ik daar een beetje rekening mee kan houden. Het duurt toch nog twee weken en het zou zuur zijn als ik in spanning blijf terwijl het eigenlijk niets gaat worden. Ik kreeg in ieder geval de toezegging van, 'Ja, zeker! Ik heb ook wel een vermoeden welke maar dat kan nog veranderen', dus dat zit wel goed. In dit geval ging het specifiek om de merles. Hoe schattig & hoe lief het zwart witte en bruin witte teefje ook zijn .. ik sta op de lijst voor een merle en die zijn ook onwijs lief & leuk en schattig, en nieuwsgierig, en oooohhh. De keus van het uitwijken zou eigenlijk alleen aan bod komen als de merles tegenvallen. Klinkt gek om er zo over te praten maar ik hoop dat jullie het wel kunnen begrijpen hoe ik het bedoel :D

De pup moet mij/ons leuk vinden, maar andersom natuurlijk ook *\o/* En nu is álles leuk en schattig maar het moet wel mij/ons maatje voor zeker jaren worden.


justmexx schreef:
Ohh ze groeien zoo snel :\ pff mis ze wel hoor, ben benieuwd hoe groot ze bij de kenneldag zijn :j

Snap ik hoor! Nu is eigenlijk de leukste fase begonnen! :P Op de kenneldag ga je in principe ook Bodhi ontmoeten <3

onpaard schreef:
Geweldig, ik ben helemaal fan van Roxx <3 t is maar goed dat ze allemaal vergeven zijn :o

Ik moest even terug kijken wie nu ook alweer Roxx is, haha. Maar dat is de lilac! ONWIJS brutaal, haha. Nergens bang voor en laat zich niet op d'r kop zitten. Erg aanwezig ook. Knap kopje zit er op.
In principe is alles vergeven onder het mom van 'als het matched'. Dus ik ben heel erg benieuwd! Zo zou er ook een hulphondje tussen moeten zitten maar dat is natuurlijk wel onder voorbehoud of er een geschikte pup tussen zit die dit aan kan.

kiwiwitje schreef:
Ik blijf die bruine heel leuk vinden
Maar dat snoetje van die zwarte op de eerste foto is ook wel heeel leuk <3

Lief heh! <3

Ze gaan nog veel harder groeien want vandaag hebben ze hun eerste keer vlees gehad! Voor de lilac merle was dat even onwennig (of wellicht omdat de rest er met hun dikke kont voor stond) maar toen ze er bij kon was ze ook in volle overtuiging aan het smakken, heerlijk hoor!

[ img ]

Ik ben gewoon verliefd <3 <3 <3

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kaplaars en 68 bezoekers