Topic na lange tijd automatisch op slot?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Topic na lange tijd automatisch op slot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 17:15

Ik vroeg mij af of het niet een goed idee zou zijn om bepaalde topics nadat er bijvoorbeeld een aantal jaar niet meer in is gereageerd automatisch op slot gaan. Zo kan het niet meer voorkomen dat iemand per ongeluk op een topic van bijvoorbeeld 5 jaar oud reageerd...
Dit zou bokt ook overzichtelijker houden, qua lopende topics...

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Re: Topic na lange tijd automatisch op slot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:17

Krijg je dan niet sneller dubbele topics? Like ik zie vaak genoeg originele spelletjes topics die al jaren stilliggen maar zou een nieuwe topic dan beter zijn?

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Topic na lange tijd automatisch op slot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:23

Ik vind dat geen slecht idee. Dat voorkomt ook ineens dat nieuwe gebruikers, de hele oude, topics omhoog halen om zo snel mogelijk aan de 25 berichten te zitten.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Topic na lange tijd automatisch op slot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:26

Het is nou ook weer niet dat dat héél erg vaak gebeurd, toch?

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Topic na lange tijd automatisch op slot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:37

Ik zie het toch regelmatig.

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:31

Ik vind het ook een goed idee, Maar met uitzondering van de Opsporing Verzocht-topics, die willen nog wel eens na jaren toch nog een hit opleveren (dat is hoe ik op Bokt ben gekomen)

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 20:14

nessinator schreef:
Ik vind het ook een goed idee, Maar met uitzondering van de Opsporing Verzocht-topics, die willen nog wel eens na jaren toch nog een hit opleveren (dat is hoe ik op Bokt ben gekomen)

En volg topics. Maar topics dat iemand last heeft van zijn grote teen en er word na 1 jaar gevraagd: TS hoe is het nu met je teen? waarbij diegene niet goed heeft gekeken naar de datum zijn overbodig om open te houden

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:35

Maar wat als de TS zich na die vraag meldt en alsnog even vertelt hoe het herstel is gegaan, en andere gebruikers met een pijnlijke grote teen daar weer iets aan hebben? :)

Het is irritant als een oud topic omhoog gehaald wordt met een sprokkelbericht, maar andersom is het juist leuk als een oud topic nieuw leven ingeblazen wordt met een update of nieuwe inzichten. En dat heb ik ook best zien gebeuren. :j Volgens mij zijn sprokkelberichten sowieso irritant, of ze nou in een topic van 2 jaar geleden of 2 maanden geleden worden geplaatst maakt dan niet zoveel uit toch?

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-20 16:44

Dani schreef:
Maar wat als de TS zich na die vraag meldt en alsnog even vertelt hoe het herstel is gegaan, en andere gebruikers met een pijnlijke grote teen daar weer iets aan hebben? :)

Het is irritant als een oud topic omhoog gehaald wordt met een sprokkelbericht, maar andersom is het juist leuk als een oud topic nieuw leven ingeblazen wordt met een update of nieuwe inzichten. En dat heb ik ook best zien gebeuren. :j Volgens mij zijn sprokkelberichten sowieso irritant, of ze nou in een topic van 2 jaar geleden of 2 maanden geleden worden geplaatst maakt dan niet zoveel uit toch?

Kom op.... een jaar nadat het bericht is geplaatst? Of nog langer?