Aanstootgevend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruitje

Berichten: 12316
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 09:49

@ Gini, helemaal met je eens.

@ C-Alemgeest, mee eens dat het beleid daarin scheef is.

Ik vraag mij daarin ook af of de tijden ook niet veranderen, sex is denk ik de laatste jaren veel meer open geworden op internet. Als je wil regel je met 2 swipes een trio zeg maar :+ . Er worden nu docus op TLC uitgezonden over polygamie.... Dat was in mijn jeugd echt niet zo( damn it, ik word oud) . Het enige wat je dan tegen kwam was 6 spannende regels in de Break Out....

Tijden veranderen daarin ook. Wat eerst een onderwerp was waarvan een hoop gebruikers dachten ' ik wil daar toch niet over praten, dus het verbod erop maakt niet zoveel uit' is nu maatschappelijk veel opener.

En dus viel het scheve beleid eerst minder op.

Maar dit is mijn theorie die nergens op gebaseerd is :')

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38711
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 11:11

Allereerst hartelijk dank voor alle discussies, ideeën en het meedenken. Het is er af en toe behoorlijk hard aan toe gegaan maar die ruimte hebben we ook gegeven. Het uiten van onvrede is absoluut goed alleen had het fijner geweest als de start daarvan met iets minder vuur was gestart. Het bespreken van sancties en gebruikers is iets wat we even door de vingers gezien hebben, maar wat we voor de toekomst echt niet meer willen. Evenals het bashen van het team.

Wel heeft het ons in elk geval geholpen met wat nieuwe inzichten en zijn we als team druk met het in kaart brengen van aangedragen wensen en verbeterpunten.
We gaan de komende tijd aan de slag met de volgende punten, waarbij we iedereen van harte uitnodigen erover mee te denken. Een mooi Bokt maken we toch samen en met elkaar!

  • Pestgedrag: hier gaan we een protocol voor opstellen
  • Mogelijkheid tot het melden van PB's
  • Verbeteren van het gebruik 'Foei'
  • Pilot [FZ] [PILOT] Op MWS nav ideeën van gebruikers
  • Deze lijst is niet volledig, we zijn nog volop bezig met inventariseren.

Wij zijn bewust dat we het niet iedereen naar de zin kunnen maken, maar wees daar als gebruiker ook bewust van. Hoewel we erg ons best doen het zoveel mogelijk gebruikers naar de zin te maken zullen er altijd gebruikers zijn die net iets meer of juist minder willen. Daarmee kom ik gelijk terug op onze Jeugdjournaalgrens, onze regels zijn gebaseerd op onze toegang voor alle leeftijden, maar vooral ook met wat we zelf uit willen stralen. Dat iets wettelijk gezien mag wil nog niet zeggen dat wij het perse op onze site willen hebben. Kan je je niet vinden in het genomen besluit of onze regels staat het je altijd vrij op een andere plek op het internet een site te vinden waar je je beter thuis voelt dan op Bokt.

Denk dat er nu een mooi moment is gekomen om dit topic af te sluiten.