Verdwenen topic?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Winged

Berichten: 33026
Geregistreerd: 28-12-05

Verdwenen topic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 08:41

Gisteren stond er op LZP een topic met een geschil tussen twee zussen. Dit topic is ineens verdwenen zonder melding linksom of rechtsom. Het is mij wel eens vaker opgevallen dat topics zomaar verdwijnen. Kan er eventueel een lijst komen met verdwenen topics ofzo? Ik vind dit - als poster - toch wat vervelend worden.

Ik dacht ook dat er vaak vanuit een mod eerst een opmerking zou komen als 'dit topic gaat op verzoek van de TS op slot en zal later worden verwijderd'. Dat is ook niet gedaan.

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Verdwenen topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:43

Ik was gisteren ook op zoek naar dit topic want moest halverwege het lezen weg en wilde later terug gaan om verder te lezen was die inderdaad weg.
Ben ook heel benieuwd

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Verdwenen topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:45

Ik vermoed dat het topic verwijderd is op verzoek van TS

Winged

Berichten: 33026
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 08:51

Nicje87 schreef:
Ik vermoed dat het topic verwijderd is op verzoek van TS

Zoals in de OP staat: Normaal gesproken komt er dan een melding 'dit topic wordt op verzoek van...'

Prima als iemand het niet eens is met de adviezen hoor, daar niet van. Maar ik zie het wel vaker voorkomen. En dan heb je uiteindelijk leden die zich afvragen waarom een topic zoek is. Vandaar dat ik pleit voor een 'verwijderde topics' lijstje. Waarom iets is verwijderd maakt mij niet uit, maar ik heb geen zin in zoeken :)

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:57

Inderdaad is dit topic per abuis verwijderd zonder dat er eerst een melding kwam te staan. Zoals Winged aangeeft is dat inderdaad doorgaans onze procedure: op die manier is het voor meelezende gebruikers duidelijk en 'verdwijnt' het topic niet opeens. Dat is hier helaas niet gebeurd, excuses daarvoor!