Berichten gegumd zonder opmerking van mod, is dat normaal?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
GDG
Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Berichten gegumd zonder opmerking van mod, is dat normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-19 22:51

In een topic zijn berichten gegumd door een mod zonder dat de mod daarover een bericht in het topic heeft achtergelaten, is dat een normale gang van zaken? Ik vind het in elk geval niet wenselijk en kan me niet zo goed voorstellen dat dit echt het beleid is, maar ben benieuwd hoe het echt zit.

koeien op de weg...


Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 22:57

Daar had je geen topic voor hoeven aanmaken. Er staat duidelijk dat het bericht is verwijderd omdat het niet aan de regels voldeet.

moonfish13
Berichten: 18218
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 23:00

Anoniemk2 schreef:
Daar had je geen topic voor hoeven aanmaken. Er staat duidelijk dat het bericht is verwijderd omdat het niet aan de regels voldeet.

Joh heb je het topic al gevonden?

GDG
Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-19 23:51

Anoniemk2 schreef:
Daar had je geen topic voor hoeven aanmaken. Er staat duidelijk dat het bericht is verwijderd omdat het niet aan de regels voldeet.

Doe eens een linkje naar dat bericht dan? Ik zie enkel dat er ergens een quote verwijderd is, lekker onopvallend in het wijzigingsregeltje. De berichten die niet gequote zijn zijn verder ook niet benoemd door de mod, maar als jij dat wel ziet doe me dan even een linkje naar die modopmerking, maria.

koeien op de weg...

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23372
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 06:24

GDG schreef:
In een topic zijn berichten gegumd door een mod zonder dat de mod daarover een bericht in het topic heeft achtergelaten, is dat een normale gang van zaken? Ik vind het in elk geval niet wenselijk en kan me niet zo goed voorstellen dat dit echt het beleid is, maar ben benieuwd hoe het echt zit.


dat is inderdaad vervelend, heb je voor mij (per PB) een link naar dat topic, dan kan ik kijken wat er is gebeurd.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

GDG
Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-19 08:54

Bedankt voor je reactie, heb je een pb gestuurd :) .

koeien op de weg...


Neonlight
Moderator Kantine
Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Berichten gegumd zonder opmerking van mod, is dat normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:07

Niet altijd wordt in een topic vermeld dat er berichten verwijderd zijn. Dit is in eerste instantie iets tussen de moderator en de plaatser van het verwijderde bericht, die daar wel persoonlijk over benaderd is.
Pas wanneer het heel storend is als er een bericht verwijderd is (bijvoorbeeld het verloop van het topic gaat raar) of als er heel veel berichten in een topic verwijderd worden komt er een moderatoropmerking hierover in het topic, meestal ook met de reden erbij en als waarschuwing voor de gebruikers dat ook komende berichten verwijderd kunnen worden vanwege die reden.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 5 bezoekers