Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
rien10
Berichten: 14641
Geregistreerd: 01-06-10

Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-19 10:44

Er is veel gemor over het Kim Jong-un "nieuws" topic.

Bokt mods, wat doen jullie hiermee?
Topic loopt al even, maar jullie houden je akelig stil.
Laatst bijgewerkt door rien10 op 17-10-19 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt


MarliesV
Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 10:46

Negeren, werkt blijkbaar omdat dit topic nu wordt aangemaakt.

Wat is je vraag? Waarom dat topic wordt genegeerd of wat we vinden van Kim Jong-un en de situatie in Noord Korea

Life is short....SMILE while you still have teeth!

rien10
Berichten: 14641
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-19 10:47

Mijn vraag is: waarom wordt er niet gereageerd op het commentaar van de Bokkers dat dit niet kan op het forum.

Staat gewoon in de OP hoor: Bokt, wat doe je hier mee?

MarliesV
Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 10:50

Ah, leesfout/interpretatie foutje van mij. Ik dacht Bokt als in gebruikers...

Life is short....SMILE while you still have teeth!

rien10
Berichten: 14641
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-19 10:53

Ja, ik snap je. Goed punt. Ik zal de zin in de OP even aanpassen.

Ibbel
Berichten: 49076
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 10:55

Eigenlijk gaat dit terug op een discussie die al eerder is gevoerd: wanneer is iets 'nieuws' volgens het boktbeheer/de NR?

Hint: als er 'paard' in een kop staat is het niet per se paardennieuws :+

Kuggur
Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 10:56

Je gaat ervan uit dat er een boktbeleid is. In mijn ervaring is dat een misvatting. Er heerst nogal wat willekeur in hoe moderatoren omgaan met wat er wordt gepost.

rien10
Berichten: 14641
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-19 10:57

Kuggur schreef:
Je gaat ervan uit dat er een boktbeleid is. In mijn ervaring is dat een misvatting. Er heerst nogal wat willekeur in hoe moderatoren omgaan met wat er wordt gepost.


Eeehhhh, ja, daar ging ik wel van uit :+

Ibbel
Berichten: 49076
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:04

Kuggur schreef:
Je gaat ervan uit dat er een boktbeleid is. In mijn ervaring is dat een misvatting. Er heerst nogal wat willekeur in hoe moderatoren omgaan met wat er wordt gepost.


Er is (was?) wel een soort van boktbeleid. Het is alleen nog nooit onder woorden gebracht of geconcretiseerd, laat staan dat er echt een (openbaar) beleidsplan is. En er is geen sturing en controle op hoe dat vage beleid wordt uitgevoerd. Maar is er wel een soort van idee hoe het zou moeten/wat men wil/waar men heen wil. Alleen heeft de weg ernaartoe geen kaart, laat staan GPS :+

*edit: ik bedoel 'beleid' zoals dat in het bedrijfsleven bedoeld wordt. Niet de 'regeltjes'.

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:26

Een moordenaar en dictator op de voorpagina op bokt vind ik ook niet op zijn plaats. Ongeacht of degene op een paard zit of niet. Het paard is een gaaf dier, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:40

Ik vindt juist heel mooi zo fotoshoot. Mischien is ook wel idee voor Willem Alexander?

NinaCharlie
Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:48

Blussem schreef:
Ik vindt juist heel mooi zo fotoshoot. Mischien is ook wel idee voor Willem Alexander?


Is dit een troll account of zo?

Askja
Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:50

Nee gewoon een niet zo doordachte opmerking

http://www.stalskyjafar.nl
Centered Riding, IJslandse paarden & meer

poetser
Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:52

Ook ik vind dat dit geen plaats verdient op Bokt en zeker niet op de voorpagina. Deze griezel, want ja mens kan ik hem niet noemen, verdient imo totaal geen aandacht.

Anderzijds bereikt hij tot ver buiten de Koreaanse grenzen zijn doel. Aandacht en onrust stoken... Want dat gebeurd hier nu ook. Negatieve aandacht is tenslotte ook aandacht.

Als bokt zijnde zou ik zowel dat "nieuws"bericht en dit topic zo snel mogelijk verwijderen, zoals ik al zei, deze griezel verdient onze aandacht niet.

Ik heb een mentale beperking en kan daardoor soms vreemd reageren

Lante
Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:53

Alles waar paarden in voor komen moet op Bokt?
Geen idee. Misschien een poll er voor maken wie voor en tegen dit soort berichtgeving is (dictators te paard op Bokt).

~Het leven wordt achterwaarts begrepen, maar moet voorwaarts geleefd worden.~

Kierkegaard

NienkeV1994
Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:55

Ik vind dit ook niet op Bokt horen. Er zijn genoeg andere nieuwsplatformen die ons over Kim Jong-Un kunnen informeren, ik vind niet dat dat aan Bokt is, ook al heeft hij een video gemaakt met een paard. Politiek vind ik weinig thuis horen in het nieuwsoverzicht van Bokt (met uitzondering van paard-gerelateerde wetgeving etc)

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

rien10
Berichten: 14641
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-19 12:06

Maar nog steeds zijn de MODS stil. Raar.

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:09

rien10 schreef:
Maar nog steeds zijn de MODS stil. Raar.


Maar ze hadden wel tijd om dat andere topic te sluiten en naar deze te verwijzen :+

NinaCharlie
Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:19

Askja schreef:
Nee gewoon een niet zo doordachte opmerking


Dat is dan niet de eerste over dit onderwerp.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:25

De mods valt hier niets te verwijten want het gaat hier om een nieuwsbericht en dat valt onder de verantwoordelijkheid van de Nieuwsredactie.

Ik wil jullie graag uitleg geven en dat ga ik later ook doen, maar "helaas" heb ik een kantoorbaan waar ik niet à la minute mee kan stoppen om een bericht op Bokt te schrijven, en datzelfde geldt voor mijn collega's. Nogmaals, ik wil graag onze visie toelichten, maar dat komt dus pas later vandaag.

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

anjali
Berichten: 15043
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:30

Bokt gaat in de eerste plaats over alles wat met paarden te maken heeft. En dat is dit videofilmpje ook. Ik vind het leuk om te zien. En als ik iets fout vind dan is het censuur.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:34

Rije schreef:
De mods valt hier niets te verwijten want het gaat hier om een nieuwsbericht en dat valt onder de verantwoordelijkheid van de Nieuwsredactie.

Ik wil jullie graag uitleg geven en dat ga ik later ook doen, maar "helaas" heb ik een kantoorbaan waar ik niet à la minute mee kan stoppen om een bericht op Bokt te schrijven, en datzelfde geldt voor mijn collega's. Nogmaals, ik wil graag onze visie toelichten, maar dat komt dus pas later vandaag.


Gevalletje 'toon die de muziek maakt' dit.

Daihyo
Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:35

Ibbel schreef:
Kuggur schreef:
Je gaat ervan uit dat er een boktbeleid is. In mijn ervaring is dat een misvatting. Er heerst nogal wat willekeur in hoe moderatoren omgaan met wat er wordt gepost.


Er is (was?) wel een soort van boktbeleid. Het is alleen nog nooit onder woorden gebracht of geconcretiseerd, laat staan dat er echt een (openbaar) beleidsplan is. En er is geen sturing en controle op hoe dat vage beleid wordt uitgevoerd. Maar is er wel een soort van idee hoe het zou moeten/wat men wil/waar men heen wil. Alleen heeft de weg ernaartoe geen kaart, laat staan GPS :+

*edit: ik bedoel 'beleid' zoals dat in het bedrijfsleven bedoeld wordt. Niet de 'regeltjes'.

Ja hoor, dat nieuwe (concretere) beleidsplan is er wel. Maar geen idee of er volgens dat plan gewerkt wordt en of dat inmiddels is uitgewerkt in nog concretere actiepunten.

Eens overigens dat dit geen nieuws hoort te zijn op een paardenforum. Prachtige film van een prachtig land, dat zeker. Maar met dit soort personen in de hoofdrol, moet je je afvragen of het thuis hoort op een Nederlands paardenforum. Ik vind persoonlijk van niet.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:37

anjali schreef:
Bokt gaat in de eerste plaats over alles wat met paarden te maken heeft. En dat is dit videofilmpje ook. Ik vind het leuk om te zien. En als ik iets fout vind dan is het censuur.


Bokt is 1 en al censuur.

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: Wil je dit?Kim Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:41

Ik vind juist goed dat ze zoveel paarden nieuws op hoofd pagina zetten. Bedoel is geen fok forum. Al lijkt af toe het hier wel op met al die topics die worden aangemaakt wat helemaal niks met paarden te maken hebben. Ze kunnen beter dat eerder aanpakken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers