De gebruikersenquête 2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: De gebruikersenquête 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-19 22:56

Ah, fixed :j

Klopt, de enquête is heel erg op hoofdlijnen en vooral geschikt om trends en grote aandachtpunten te spotten. Het uitpluizen van specifieke verbeterpunten/oplossingsrichtingen is inderdaad iets voor een meer toegespitste enquête.

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: De gebruikersenquête 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 12:19

Ingevuld, maar 'heel erg algemeen' vind ik nogal een understatement. Wat willen jullie hier precies uithalen? Gebruik van het forum, de nieuwspagina en de Wiki zouden ook uit de data zelf moeten blijken, denk ik?

Je kunt her en der wel wat losse antwoorden invullen, maar ik ben wel benieuwd naar het hogere plan hierachter. Waarom nu een enquete, en waarom zo... nou ja, haast nietszeggend? Wat hopen jullie uit de enquête te halen wat niet uit de algemene data van het forum naar voren getrokken kan worden?

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 07:12

Het idee is absoluut om met gebruik van verdiepende enquêtes onderwerpen meer specifiek aan te snijden. Echter, omdat de laatste algemene gebruikersenquête al een flinke tijd geleden was is ervoor gekozen eerst het algemene beeld van gebruikers op Bokt actueel te krijgen. Hoewel de vragen algemeen zijn, komt hier toch veel informatie uit die niet rechtstreeks af te leiden zijn uit metadata. Voor de verschillende teams levert het informatie op wat gebruikers belangrijk vinden, om van daaruit verder te kijken naar mogelijkheden.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 22:37

Ingevuld. Vreemde is, er staat kan anoniem of invullen gebruikersnaam. Alleen die laatste optie niet gevonden

Had graag eea toegelicht maar daar waar ik het wilde was er geen mogelijkheid voor.

Bij deze dan. Sfeer gaat achteruit en merk dat meer mensen (inclusief ikzelf) om die reden bokt gaan vermijden of minder plaatsen, omdat er teveel ruimte gegeven wordt voor persoonlijke aanvallen, bijslepen van niet ter doende dingen. Vaak vaste groep en die lijken er mee weg te komen.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 23:17

Bij de geen paard, wel paard vraag kon ik ook niet echt antwoorden ik neem af en toe een springles, rij soms een cross maar verder rij ik niet echt vast.

Ook kijk ik eigenlijk nooit echt naar de tabbladen maar naar nieuwe topics en opgeslagen topics.

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 21:00

Moesten we hem nou nog een keer invullen? Waarom is het topic met de vraag om deze in te vullen omhoog gehaald? Ik dacht dat het een nieuwe was.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: De gebruikersenquête 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 21:46

Om zoveel mogelijk bokkers te bereiken hebben we zojuist via VN nog een keer aandacht gevraagd voor de enquete. Dit is trouwens nog steeds dezelfde enquete dus opnieuw invullen is zeker niet nodig :)

Mondy

Berichten: 11821
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 23:42

BartVB schreef:
Op de laatste pagina staat onderaan een link naar een los formulier. Als je die link gemist hebt stuur me dan even een PB of email dan zorg ik dat je de link krijgt. Wordt waarschijnlijk wel vrijdag ivm een dag met de kids morgen :)

Goed punt van de tabbladen, die gebruik ik zelf ook maar zelden...


Hier nog geen reactie op gehad O:)

Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Re: De gebruikersenquête 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 10:23

Altijd jammer dat er alleen naar 'paardensport' wordt gevraagd, waar blijft de fokkerij?

J0anieke

Berichten: 4867
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: De gebruikersenquête 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 22:56

'Studie of werkontwijkend gedrag' ik moest even lachen, zegt genoeg.. _O-

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 14:18

Heb al meerdere jaren gevraagd om ook LAND toe te voegen aan de enquete. Er zijn zoveel bokkers die niet in Nederland wonen. Volgens mij vinden best veel het leuk om te weten hoe iedereen verspreidt zit. Kun je de data zelfs nog presenteren in een landkaart. Zijn genoeg online gratis tools met embed functie.
Nou misschien over een jaar, of twee. :D