Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 17:15

En weer hetzelfde als elk jaar. Iets opmerken, ergens anders over denken, ergens anders tegenaan kijken, het ergens niet mee eens zijn, is iets anders dan je ergens druk om maken...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 11:48

Ricie schreef:
Nieuwe forum software rond HE 2020?! Ik voor iedereen die zich irriteert aan dat HE dingetje. Zal HE niet gewoon heel Bokt over nemen als dan de lancering is? :+ _O- _O- _O- _O-


Haha :)) Nee, zeker niet rond Horse Event. Dat kort ruim voor of na Horse Event online. Ik heb heel veel vertrouwen in Luceos, maar de kans op het moeten troubleshooten na het online komen van het nieuwe systeem is toch best groot. Onhandig als dat tijdens HE is...

Een 'ik ga nooit naar Horse Event' optie kunnen we idd wel naar kijken. Al is het maar om een jaarlijks topic als dit te voorkomen :)

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 12:11

Jha, want door een simpel zinnetje is je hele bokt avontuur verpest 8)7 Jeetje, wat een gedoe.
Je klikt even aan "ik ga niet naar HE" en daarmee klaar. Elk jaar zelfde topic, elk jaar zelfde antwoord, beetje vermoeiend vind je ook niet..

Ik zou nog meer willen zeggen maar dan heb straks een ban aan m'n broek hangen :') }:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 12:22

Melissa1996 schreef:
Jha, want door een simpel zinnetje is je hele bokt avontuur verpest 8)7 Jeetje, wat een gedoe.
Je klikt even aan "ik ga niet naar HE" en daarmee klaar. Elk jaar zelfde topic, elk jaar zelfde antwoord, beetje vermoeiend vind je ook niet..

Ik zou nog meer willen zeggen maar dan heb straks een ban aan m'n broek hangen :') }:)

Dat laatste zegt vooral veel over jou, niet zo zeer over de mensen die die vraag ieder haar vervelend vinden :D.

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 12:30

_San87_ schreef:
Melissa1996 schreef:
Jha, want door een simpel zinnetje is je hele bokt avontuur verpest 8)7 Jeetje, wat een gedoe.
Je klikt even aan "ik ga niet naar HE" en daarmee klaar. Elk jaar zelfde topic, elk jaar zelfde antwoord, beetje vermoeiend vind je ook niet..

Ik zou nog meer willen zeggen maar dan heb straks een ban aan m'n broek hangen :') }:)

Dat laatste zegt vooral veel over jou, niet zo zeer over de mensen die die vraag ieder haar vervelend vinden :D.

Hahaha absoluut, dat ontken ik ook niet :9

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 13:15

Ieder jaar wordt idd het zelfde antwoord gegeven, nl: Een 'ik ga nooit naar Horse Event' optie kunnen we idd wel naar kijken. Al is het maar om een jaarlijks topic als dit te voorkomen of iets in die trand. :j Aangezien er nog steeds niets verandert is, blijven dit soort topics komen.

Ik ga nu nier naar HE
Dan niet naar HE
Nooit niet naar HE En wat boeit het mij of anderen heengaan en waarom zouden mensen moeten weten of ik er heen ga? Daar hebben we toch een meetinggedeelte voor?

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 13:46

Héél eerlijk gezegd vind ik het ook vervelend. Nog vervelender dan de banners waarover in een ander topic geklaagd wordt. :o
Ik ben er 2 keer geweest en ga nooit weer. Hoef ook die vraag niet "opgedrongen" te krijgen en vind dit ook niet de plaats ervoor om dit zo te doen. Doe dan een topic in meetings oid.

Eens met fohadie dus.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 13:54

fohadie schreef:
Ieder jaar wordt idd het zelfde antwoord gegeven, nl: Een 'ik ga nooit naar Horse Event' optie kunnen we idd wel naar kijken. Al is het maar om een jaarlijks topic als dit te voorkomen of iets in die trand. :j Aangezien er nog steeds niets verandert is, blijven dit soort topics komen.

Ik ga nu nier naar HE
Dan niet naar HE
Nooit niet naar HE En wat boeit het mij of anderen heengaan en waarom zouden mensen moeten weten of ik er heen ga? Daar hebben we toch een meetinggedeelte voor?


Nooit niet naar HE....je gaat altijd dus? _O- _O- _O-

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 13:56

Je kunt de opties ook zo laten. Maar een vakje toevoegen die je moet aanvinken. Zoiets als: vraag mij dit in de toekomst niet meer

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 14:07

@fohadie; In de afgelopen jaren is er al flink wat gesleuteld aan deze functie. Deze was in het verleden een heel stuk meer zichtbaar dan nu.
Zoals gezegd is de kans bijzonder groot dat deze functie voor 2020 helemaal op de schop gaat. Dat is ook een mooi moment om de feedback hierboven (en in voorgaande jaren) verder mee te nemen.

Ander punt is dat er heel erg veel punten zijn die we op Bokt willen verbeteren en veranderen. Het toevoegen van een 'vraag mij dit in de toekomst niet meer' kan natuurlijk maar kost ontwikkeltijd. En dat gaat hier om een functie die maar een keer per jaar relevant is voor een deel van de gebruikers. Het is dan iedere keer een afweging of we die tijd inderdaad daarin stoppen of in zaken die dagelijks worden gebruikt door alle gebruikers.

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 17:49

Ik zie de vraag staan..... Denk oh
... is het weer zover? Klik nee aan en hop ik zie niks meer over HE.

Heeft mij denk ik een halve seconde gekost... misschien had het zelfs nog sneller gekund als ik niet blond was geweest :o?

Dit bericht typen kost me veel meer tijd... hoeveel tijd zou het hebben gekost om er een topic over te maken? _O-

Christiene
Berichten: 7719
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:08

Als er ook nog even adressen bij stonden en konden inbrekers zo even hun slag slaan. Maar dat is hier niet zó . Dus ik vind er niks érg aan. En ook geen moeite om even nee aan te klikken .

Het is al veel minder erg dan in het verleden. Kan me herinneren dat het toen veel duidelijker stond overal

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:42

troi schreef:
Daar zal bart wel een leuk bedrag voor krijgen lijkt me.

Ik heb er ook een gloeiende hekel aan maar de forum makers willen natuurlijk ook lekker verdienen. En wie niet??


Ja, de beheerders van bokt zijn vast steenrijk... [/sarcasme]

Anoniem

Re: Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 18:59

Kom even wat laat binnenvallen, maar is het echt puur omdat het er staat? Of omdat je moet invullen of je wel of niet komt? Zou een optie "Dat zeg ik liever niet" een idee zijn? En dat het dan ook verdwijnt, dan hoef je niet te zeggen of je komt of niet én het verdwijnt.

Weet niet of dit een mogelijkheid is hoor, maar ben benieuwd of dit een oplossing zou kunnen zijn :j

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 10:42

Voor mezelf zou ik het fijn vinden als ik aan kan geven dat ik compleet geen interesse in HE heb, en dat daarmee de kous ook af is, ook voor opvolgende jaren

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 10:45

LadyMadonna schreef:
Voor mezelf zou ik het fijn vinden als ik aan kan geven dat ik compleet geen interesse in HE heb, en dat daarmee de kous ook af is, ook voor opvolgende jaren

Same.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 10:46

LadyMadonna schreef:
Voor mezelf zou ik het fijn vinden als ik aan kan geven dat ik compleet geen interesse in HE heb, en dat daarmee de kous ook af is, ook voor opvolgende jaren

:j
Voor mij ook. Die keuze toevoegen zou echt heel fijn zijn. Ik heb niets met Horse Event en de kans is heel groot (lees: zeker) dat ik er niets mee ga krijgen ook.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 11:26

Hier nog een