Modereren in uitzonderlijke topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dieuwke_
Berichten: 4539
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:50

Tica, volgens mij ben je nu zelf kinderachtig bezig :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 12:52

Dieuwke_ schreef:
Tica, volgens mij ben je nu zelf kinderachtig bezig :=

Daar ben ik mij van bewust. ;)

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:13

Jeetje wat een gekat hier op elkaar.
Leef en laat leven, ieder heeft een eigen mening, soms word daar wat mee gedaan en soms ook niet. Deal ermee :)

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:17

Ik zal de woorden van mijn collega's nog eens herhalen: Zullen we hier respectvol naar elkaar blijven? Tica_81 mag gewoon noemen dat de Wikifoto van de dag haar aandacht heeft getrokken op een negatieve manier, en er kan ook gevraagd worden naar de reden dat het haar aandacht heeft getrokken en dat ze het hier noemt. Er hoeft niet naar elkaar uitgehaald te worden.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:29

Man, dit is echt vermakelijk om te lezen. Ik begrijp Tica's punt wel.

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:33

Oh Tica, het was niet mijn bedoeling om jou in de zeik te nemen hoor, was gewoon een flauwe opmerking om wat er eerder in het topic allemaal was genoemd. Over dat spoilerbalken niet zouden werken en het in zoekfuncties omhoog zou kunnen komen. :o

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:38

EvelijnS schreef:
Ik zal de woorden van mijn collega's nog eens herhalen: Zullen we hier respectvol naar elkaar blijven? Tica_81 mag gewoon noemen dat de Wikifoto van de dag haar aandacht heeft getrokken op een negatieve manier, en er kan ook gevraagd worden naar de reden dat het haar aandacht heeft getrokken en dat ze het hier noemt. Er hoeft niet naar elkaar uitgehaald te worden.


Met woorden als poedersuiker...? Bijzonder dat dat goedgepraat wordt.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:44

Iemand nog popcorn?

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:47

Cinderella schreef:
Iemand nog popcorn?


Lekker. :9

Femke_Tweety

Berichten: 11975
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:48

Het was een mooi inhoudelijk topic.


Jammer dit.

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:52

Kaitlyn schreef:
Oh Tica, het was niet mijn bedoeling om jou in de zeik te nemen hoor, was gewoon een flauwe opmerking om wat er eerder in het topic allemaal was genoemd. Over dat spoilerbalken niet zouden werken en het in zoekfuncties omhoog zou kunnen komen. :o

Ja je schijnheilige smiley past er wel bij. Vind je het nou niet een beetje kinderachtig van jezelf dat je er weer over begint? Gewoon om nog maar even te zeggen wat jij ervan vind?

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:54

Dames, denk om jullie hormonen, die hebben jullie niet alleen om je voort te planten, maar ook om je humeur te verbeteren. :+

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:58

fleurtjeuh schreef:
Kaitlyn schreef:
Oh Tica, het was niet mijn bedoeling om jou in de zeik te nemen hoor, was gewoon een flauwe opmerking om wat er eerder in het topic allemaal was genoemd. Over dat spoilerbalken niet zouden werken en het in zoekfuncties omhoog zou kunnen komen. :o

Ja je schijnheilige smiley past er wel bij. Vind je het nou niet een beetje kinderachtig van jezelf dat je er weer over begint? Gewoon om nog maar even te zeggen wat jij ervan vind?


Best joh! :')
Het was gewoon echt geen "aanval" of hoe je het wilt zien op Tica, en dat probeerde ik uit te leggen. Dat jij daar dus niet tegen kunt +:)+

Nu ga ik weer lekker naar het lugubere topic. *\%/*

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 14:49

Ik zeg nergens dat je het tegen tica hebt. En ik zag ook wel dat jij dat niet bedoelde. Je ging gewoon door op wat iemand anders eerder in het topic aanhaalde en waar toen al een hoop pagina's aan gezeur over kwam.

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 14:52

Ik denk dat deze discussie over wie wat wanneer gezegd heeft nu wel afgesloten kan worden?

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:08

En terug. Fijn dat er nu iig wat dingen zijn veranderd. Je kan het niet iedereen leuk maken en dat het voor bepaalde mensen nog niet voldoende is, is dan jammer. Keuzes moeten gemaakt worden en alles wijzigen vanwege een minderheid is gewoon niet te doen lijkt mij. Helemaal niet als een meerderheid het gewoon prima vind.

Wat betreft spoilers die niet werken heb ik daar geen last van. Moet alle foto's, ook zonder spoilers, eerst moedwillig aanklikken om ze te openen. Foto's in spoilers kosten mij zelfs meerdere kliks. Dan moet ik wel echt een dikke rare vinger hebben als dat per ongeluk gaat tegen mijn wil in.... Zeker als ik al in jet bewuste topic zit dus weet dat ik rotzooi kan verwachten en zeker met een beschrijving erbij. Hebben mensen zich dan toch niet in de hand en hebben ze daarna nachtmerries lijkt mij dat een persoonlijke verantwoordelijkheid.

Hoe zit het eigenlijk met topics die je negeert. Die komen nog wel naar boven in zoekopdrachten? Misschien dat dat nog kan worden gewijzigd?
Overigens hoeft dat niet voor mij. Ik vind het prima zoals het is en zoek eerder met Google dan in de bokt zoekactie en op Google krijg je sowieso alles te zien. En daar staan geen waarschuwingen of 18+ bordjes bij dus wat dat betreft loopt bokt al een stuk voor!