welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YvonneV
Berichten: 8773
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 23:09

quera schreef:
Het verhaal van bietje hier op bokt.
Buiten rijden en onder je paard terecht komen en dit niet overleven. Ze was toen ook actief in ons topic ;(


Ze was niet aan het rijden. Ze wandelde met hem, Hij viel dood neer en toen kwam ze er onder

YvonneV
Berichten: 8773
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 23:13

Rebecca schreef:
YvonneV schreef:


En het boeket voor de eigenaresse van het paard

Dat is waar ook , met het overgebleven geld :j[/quote]

Inderdaad. Er waren een aantal mensen die het geld voorgeschoten hadden en het daarna inzamelde. Er waren veel mensen die iets meer overmaakte. Het voelde voor mij zo verkeerd om er iets aan over te houden. Daarom hebben we toen dat bloemetje geregeld.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 23:14

YvonneV schreef:
quera schreef:
Het verhaal van bietje hier op bokt.
Buiten rijden en onder je paard terecht komen en dit niet overleven. Ze was toen ook actief in ons topic ;(


Ze was niet aan het rijden. Ze wandelde met hem, Hij viel dood neer en toen kwam ze er onder

Excuus...

YvonneV
Berichten: 8773
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 23:22

YvonneV schreef:
quera schreef:

Ze was niet aan het rijden. Ze wandelde met hem, Hij viel dood neer en toen kwam ze er onder

Excuus...


Geeft niet maar dat maakte het hele gebeuren voor mij nog bizarder

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 05:48


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 06:45


Getup

Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 08:18

Die van die laars heb ik toen ook erg hard om gelachen :D

Veel heftige topics,poeh..


Er was ook eens een topic over iemand die zich buitengesloten had. Of juist binnen?

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 08:23

Cayenne schreef:
Een voormalig HK topic genootje die een dag voor haar uitgerekende datum hoorde dat het hartje van haar ongeboren zoon stil stond en dus moest bevallen van een dood kindje. Heel heftig..
[LZP] een hart onder de riem voor onze door_ *Reactie Door_


Verschrikkelijk! De nachtmerrie van iedere zwangere vrouw.

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 08:45

Nicje87 schreef:
Deze bokker heeft geslapen met haar laars aan [RUI] HELP? Ik krijg mijn nieuwe laarzen niet uit.


Ik las deze en moest toen aan het meisje denken dat ooit met een zuignap op haar hoofd heeft rond gelopen, had hier naderhand een heerlijke bloeduitstorting van _O-

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 09:34

Getup schreef:
Die van die laars heb ik toen ook erg hard om gelachen :D

Veel heftige topics,poeh..


Er was ook eens een topic over iemand die zich buitengesloten had. Of juist binnen?


Was dat niet dat iemand een huis aan het schoonmaken was en de bewoner het huis op slot draaide?

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 09:42


quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 09:45

_Dominique schreef:
Ik voel me echt goed dat ik heel veel mensen blij heb gemaakt :))

Ben benieuwd hoelang dit topic wordt onthouden help me n


Quote uit het bovenstaande topic.
Nou do, zo lang dus :')

Jolliegirl

Berichten: 32954
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 09:46

djuulsie schreef:
Cayenne schreef:
Een voormalig HK topic genootje die een dag voor haar uitgerekende datum hoorde dat het hartje van haar ongeboren zoon stil stond en dus moest bevallen van een dood kindje. Heel heftig..
[LZP] een hart onder de riem voor onze door_ *Reactie Door_


Verschrikkelijk! De nachtmerrie van iedere zwangere vrouw.


Ik ben benieuwd of zij weer zwanger is geworden en een gezond kindje heeft gekregen, dit was haar grootste wens.

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 09:56

Was er niet een bokker die een reep chocola door de brievenbus heeft gedaan voor de opgesloten bokker?
Bij ons vrouwen groepje op de manege was een 70 jarige man komen rijden.Hij had nog laarzen van 20 jaar oud en jullie kunnen het raden,muurvast.We hebben ook met 3 vrouw aan hem zitten trekken om ze uit te krijgen.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 04-06-19 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 10:04


Getup

Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 10:49

jaaaaaa,die!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:12

Jolliegirl schreef:
Ik ben benieuwd of zij weer zwanger is geworden en een gezond kindje heeft gekregen, dit was haar grootste wens.


Ja daar was ik inderdaad ook benieuwd naar, maar zag dat ze sinds 2009 niet meer online is geweest. Althans, niet onder haar oude naam.

Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:22


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 05:29

Het topic waar ik hierbij gelijk aan moet denken is het topic van Dorine die uiteindelijk is overleden.

Bokt was toen nog een heel stuk kleiner en echt iedereen leefde enorm mee en was echt aangeslagen toen ze overleed. Er zijn toen ook zoveel mooie initiatieven ontstaan. Dorine-dag, kraanvogels, laptop, boeket op de begrafenis. Het is inmiddels al 16 jaar geleden maar denk er nog regelmatig aan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 06:09

Druif_01 schreef:
Jolliegirl schreef:
Ik ben benieuwd of zij weer zwanger is geworden en een gezond kindje heeft gekregen, dit was haar grootste wens.


Ja daar was ik inderdaad ook benieuwd naar, maar zag dat ze sinds 2009 niet meer online is geweest. Althans, niet onder haar oude naam.


Nee, voor zover ik weet is ze verhuisd en heeft ze een nieuwe relatie. Verder geen contact meer mee gekregen helaas.

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 20:42

MissBambi schreef:
Nicje87 schreef:
Deze bokker heeft geslapen met haar laars aan [RUI] HELP? Ik krijg mijn nieuwe laarzen niet uit.


Ik las deze en moest toen aan het meisje denken dat ooit met een zuignap op haar hoofd heeft rond gelopen, had hier naderhand een heerlijke bloeduitstorting van _O-

Dit vergeten we echt nooit meer. :')

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 23:19

MissBambi schreef:
Nicje87 schreef:
Ik las deze en moest toen aan het meisje denken dat ooit met een zuignap op haar hoofd heeft rond gelopen, had hier naderhand een heerlijke bloeduitstorting van _O-

Dit vergeten we echt nooit meer. :')


Nope :D

Alhoewel ik die van de paardrijlaarzen en degene die zich bij haar poets huis had opgesloten ook niet meer vergeet :')

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:57

Dorine dag... ben niet mee geweest, maar het speciale stukje bokt wat afgeschermd was voor alle voorbereidingen kan ik me nog goed herinneren.

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 23:02


ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 11:36

MarlindeRooz schreef:
djuulsie schreef:
Heel oud topic dit, maar moest ineens denken aan dat topic van dat meisje dat van een paard gevallen was, haar rug had gebroken en een tijdje later bleek ze van een brug te zijn gesprongen (zelfmoordpoging).

Bokker is nog actief en het gaat goed met haar geloof ik!

Bokker is ElineS.


Boe, ik was helemaal vergeten hier te reageren .

Lief dat jullie aan me denken! Deze maand is het vier jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel. Ik ben happy en actief. Ik heb geen last meer van depressieve klachten, al heel lang niet *\o/*. Ook mijn chronische pijn is nu zonder medicatie te doen. Ik heb wel elke dag pijn, maar het is niet constant belemmerend. Ik ben wel fysiek beperkter, ik heb minder energie, stijver en mijn rechterbeen en bil hebben minder spiermassa dan links :') maar al met al gaat het prima. Ik wandel veel, fiets, kan rennen. Ik heb weer een leven opgebouwd, met heel veel leuke vrienden. Ik rijd af en toe nog paard, maar mijn paard is 19 en heeft ouderdomskwalen waardoor ik met haar niet veel kan.

Aan het topic toen heb ik zoveel gehad. Ik heb nog alle kaartjes van alle bokkers en die hebben allemaal een plek op een groot prikbord aan de muur. Het topic zelf is wel weg, maar dat kwam omdat toen ik vorig jaar actief werd in de ovp ik wat in de schijnwerpers kwam, mijn topic gevonden werd en werd gebruikt om me zwart te maken. Daarom heb ik dat laten weghalen, hoe jammer ik het ook vond. Maar alle steun en hulp van dat topic ben ik absoluut niet vergeten!
Laatst bijgewerkt door ElineS op 11-07-19 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt