[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
zonnebloem18
Berichten: 24818
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 21:15

Hm, naar mijn weten is het de bedoeling dat er bij IM topics altijd even overlegd, ik zal het achter de schermen even neerleggen.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥


Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 21:17

SeaSide schreef:
Gaby schreef:
Er staat in de Uitgelicht van vandaag een topic met foto's van een paard op het strand. De foto's zijn gemaakt terwijl het paard losliep zonder enige vorm van aanlijning (en zonder halster) (dit staat in het topic vermeld).

Ik vraag me af of dit het beeld is dat Bokt tentoon moet stellen. Uitgelicht is het/een visitekaartje van Bokt, een eerste indruk van bokt voor mensen met en zonder paardenachtergrond.
Ik vind het tentoongestelde gedrag gevaarlijk, en zorgwekkend. Door het topic met de foto's en bijhorende tekst in Uitgelicht op te nemen lijkt het net alsof Bokt achter deze praktijken staat.
Het paard kan schrikken en op hol slaan en wellicht mensen en dieren in gevaar brengen.

(Een paard aan een (weg te fotoshoppen) longeerlijn kan ook op hol slaan, maar dan is er in ieder geval nog iemand aan de andere kant van de longeerlijn die het dier een beetje belemmert in overal naar toe denderen.)

Word een potentieel Uitgelicht-topic ook gescreend op bijhorende tekst?


Pardon? Dit topic gaat over mijn merrie, en de des betreffende merrie is special hier op getraind voor een opdracht die ik kreeg van een casting bureau waar ik met haar voor werk. Ze had wel een halster natuurlijk maar die is weg geshopt. Ik vermeld juist in de beschrijving om dit niet "zomaar" te doen, en train het paard ook echt dat hij bij blijft.

Tevens is het een Rocky Mountain horse, een ras waarbij er bijna geen vlucht drang meer in zit. Bij een andere shoot stond zij los in zee terwijl de KNRM een training had en met boten voorbij vaarde en trucks waarbij een ander paard wat vast liep totaal dol werd en zij rustig naar ons toe stapte om los bij ons te wachten tot het strand wat rustiger was en ze weer haar werk kon doen.

Weetje wat pas gevaarlijk is??? Al die gekke ruiters die nooit naar het strand gaan en dan ineens in rengallop gaan met paarden die ze niet kunnen houden met sporen/ bitten en zwepen (heb ik verder niks op tegen). Of hard dravers die hun dieren niet onder controle hebben dat is levens gevaarlijk en maak ik hier dagelijks mee aan het strand. Terwijl ik los met de pony's werk die dan rustig wachten tot die ongeleide projectielen weg zijn.

Hier een video van 4 jaar terug waarin ik met mijn tinker voor het eerst los op het strand speel: Dit is dezelfde manier waarop de foto's van mijn merrie zijn gemaakt op alle foto's dat ze galoppeerd/draaft rent ze eigenlijk achter mij aan.
[ Video ]

Ik weet al weer waarom ik een lange bokt pauze heb gehad -O-

Van die extra achtergrondinformatie (casting opdracht, die KNRM training) wist ik niks. Ik ben wel blij dat het paard een weg-gephotoshopt halster om had.

Jij heb je paarden misschien onder controle. Maar er zijn heel veel anderen die wel verwachten dat andere mensen rekening houden met hun paarden (vuurwerk, verkeer, geluiden, enge dingen), maar tegelijkertijd het geen probleem vinden om andere mensen en dieren mogelijk in gevaar te brengen door paarden in een niet - omheinde omgeving te zetten zonder middelen om ze snel te vangen (lees: halstertouwen/longeerlijnen). En die vinden ook allemaal dat hun paard onder controle is.

ik vind het nog steeds een eng idee om paarden zo los te laten op een strand.

Let's agree to disagree :) .
---
Wat betreft jouw topic, LoveUggs, toestemming vragen in geval van een IM-topic vind ik wel een goed idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 08:12

zonnebloem18 schreef:
Hm, naar mijn weten is het de bedoeling dat er bij IM topics altijd even overlegd, ik zal het achter de schermen even neerleggen.

Het IM topic van mijn paard heeft ook in uitgelicht gestaan, dat was in januari. Ik heb geen berichtje gehad (had er ook geen bezwaar tegen hoor, vond het een mooi laatste eerbetoon). Maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het fijn is als er een berichtje wordt gestuurd. Nu is het ineens zo “In your face” als je bokt opent en je geliefde paard daar ineens staat, kan best confronterend zijn.

SeaSide
Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 08:17

_San87_ schreef:
Nou, ik vind het een fantastisch topic met fantastische foto's!

Laat een negatief bericht je niet zo beïnvloeden. Dat is gewoon jammer en totaal onnodig.


Je hebt helemaal gelijk @san87 bedankt, ik zet normaal altijd lappen tekst met achtergrond informatie bij mijn foto topic's. Maar had een hoop te doen dus dacht plaats alleen de "do not try this at home tekst" :Y).

@gaby Ik ben het eens dat te veel mensen verwachten van andere dat ze rekening met het paard houden, ik heb geleerd van alle non-paarden evenementen dat ik het paard op alles moet voorbereiden (o.a Marine dagen in Den Helder met paarden gedaan, de dieren die daar zijn geweest zijn letterlijk bom en helikopter proef). Ik zie ieder obstakel op buitenrit als een onverwachte training's sessie, en wen ze al jong aan allerlei onverwachte en gekke obstakels.

Verder weer ontopic indd: Let's agree to disagree

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

Murthul
Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 09:25

LoveUggs schreef:
Ik heb een ander puntje, nu er toch even leven in dit topic is..

Ik vraag me af hoe anderen hier tegenover staan. Ik heb van de week een IM topic geopend. Ik moest mijn verhaal kwijt, moest het van me afschrijven.
Tot mijn grote verbazing stond mijn topic in uitgelicht. (2 dagen lang zelfs)
Normaal ben ik mega trots als mijn foto's weer eens de voorpagina halen en vind ik dat heel leuk, maar nu voelde het zo dubbel.
Stond mijn foto daar in uitgelicht, een foto van ons samen die toen de foto net gemaakt was ook uitgelicht gehaald had.
Je word dan toch steeds geconfronteerd met die heerlijke tijd die we gehad hebben en dat steekt best een beetje. Ik had het op zijn minst fijn gevonden van te voren de vraag te krijgen of het met dit topic mocht.
Ik begrijp hieruit dat er nogsteeds weinig fototopics worden geopend.
Ik vind dat met een topic op in memorarium wel zo netjes eigenlijk. :j ik begrijp dat jullie niet iedereen gaan berichten hoor, zelf vind ik het juist wel leuk na een foto topic de volgende dag in spanning af te wachten of hij er tussen staat :+

Maar kan er bij topics op IM niet even contact worden opgenomen? Dan kan die persoon er in elk geval nog voor kiezen om te zeggen; liever niet.



Fijn dat je dit aankaart, dan kunnen we even kijken naar hoe we dit het beste kunnen invullen.
We zijn een tijdje heel streng geweest met PB’en om toestemming bij IM topics, omdat er nog nooit iemand met bezwaar is geweest en het altijd gezien werd als een mooi laatste eerbetoon is dit eigenlijk allemaal een beetje weggezakt.

Het lastige met toestemming vragen is dat je moet wachten op antwoord, niet iedereen zit dusdanig veel op bokt en vaak zetten we uitgelicht pas een paar uur voor middernacht klaar en stellen we dan pas samen welke topics we daadwerkelijk willen gaan gebruiken.
Je wil natuurlijk ook weer geen toestemming vragen en het topic niet gebruiken uiteindelijk.
Het lastige is natuurlijk dat je zit met een soort wachten op antwoord waardoor je soms óf in tijdscrisis komt, of IM topics gaat overslaan omdat je geen tijd hebt om te wachten op antwoord oid.
En dát willen we natuurlijk ook weer niet.

Hoe zouden jullie dit graag ingevuld zien? Willen jullie echt een vraag om toestemming of zou bijvoorbeeld ook een pb met heads up voldoende zijn? Of zijn er wellicht nog andere ideeen hoe jullie dit voor jullie zouden zien?

De Turtle.

Hilli
Berichten: 22932
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 09:38

Murthul schreef:
Hoe zouden jullie dit graag ingevuld zien? Willen jullie echt een vraag om toestemming of zou bijvoorbeeld ook een pb met heads up voldoende zijn? Of zijn er wellicht nog andere ideeen hoe jullie dit voor jullie zouden zien?

Een IM-paard is overleden, dus een IM-topic is een gedenkteken/monument. Daarvan is het denk ik niet zo heel erg om een dag (of misschien 2) te wachten op toestemming van de TS. Als de toestemming er komt, zullen de lezers van het topic hun steun betuigen en ik kan me voorstellen dat het fijn is voor de TS om die steun te krijgen. Dat steekt niet op een dag.

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:56

Voor mij hoeft er geen toestemming gevraagd te worden, bij het aanmaken van een topic 'weet' je dat de kans bestaat dat het in uitgelicht komt. Maar een PB dat je paard in uitgelicht komt/staat zou al voldoende zijn :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-07-18 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anouk_H
Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 11:32

En een extra vakje invoeren bij het aanmaken van een topic op IM?

□Toestemming voor uitgelicht

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

LoveUggs
Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 13:16

xJitskee schreef:
Voor mij hoeft er geen toestemming gevraagd te worden, bij het aanmaken van een topic 'weet' je dat de kans bestaat dat het in uitgelicht komt. Maar een PB dat je paard in uitgelicht komt/staat zou al voldoende zijn :)


Voor mij normaal ook niet hoor! Maar ik merk zelf dat ik er wbt IM wel anders over denk of mij er anders bij voel.

Ik vind een mooi/leuk verhaal delen met foto's, of een leuk foto topic openen anders dan een laatste afscheidstopic op IM.

Ik had het in deze situatie wel fijn gevonden om even een berichtje te krijgen dat ze hem wilden gebrui ken voor uitgelicht. Zoals hierboven aangegeven op alleen IM een vinkje plaatsen waarin je kan aangeven dat het goed is is al een goede oplossing. Of de keren dat het voorkomt een simpel pb'tje dat het topic in de selectie staat voor uitgelicht en of het goed is dat het topic eventueel daarvoor gebruikt is is in mijn ogen al voldoende.

Anders in het standaard topic op IM met de regels ook duidelijk aangeven dat IM ook mee doet voor uitgelicht en dat er dan dus kans is dat hij daarin terecht komt. (Dit staat er niet bij namelijk) Dan is er voor iedereen gewoon terug te lezen dat je daar automatisch mee akkoord gaat, tenzij je bijv in topic aan geeft met dat topic niet in uitgelicht te willen.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

tiwi1969
Berichten: 7590
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:02

Wat ik heb gedaan toen ik een IM maakt voor de pony van mijn dochter is zelf een tem voor uitgelicht doen. Juist omdat ik dat voor mijn dochter graag wilde, haar zwarte ster stralend op de voorpagina.
In alle overige gevallen zou ik nooit een eigen topic temmen voor IM.

Dat zou ook de regel kunnen worden IM alleen in uitgelicht als de TS zelf getemd heeft.

Ik ga mijn eigen weg en heb mijn eigen doelen. Pak daar gerust van mee, maar ga je eigen weg.

Murthul
Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:38

Tems voor uitgelicht is voor ons achter de schermen puur een tellertje dat oploopt, we zien dus niet wie er getemd heeft dus die vlieger gaat helaas niet op.

De Turtle.

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:14

Ik vind het een beetje muggenziften als ik eerlijk mag zijn.. Je zet tenslotte heel het topic openbaar op het internet en ik zie uitgelicht alleen maar als een mooi gebaar uiteindelijk

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

xAnthea
Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:26

Precies wat xTitanic zegt... Als je niet wil dat het topic in uitgelicht komt, dan neem je daar zelf maar initiatief voor. Zet het in je topic of stuur een Pb naar de mod. Ik vind niet dat je de mods moet opzadelen met meer (en in mijn ogen onnodig) werk.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

LoveUggs
Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:41

xAnthea schreef:
Precies wat xTitanic zegt... Als je niet wil dat het topic in uitgelicht komt, dan neem je daar zelf maar initiatief voor. Zet het in je topic of stuur een Pb naar de mod. Ik vind niet dat je de mods moet opzadelen met meer (en in mijn ogen onnodig) werk.


Dat is toch ook een van de opties die ik voorstel? Zelf in het topic vermelden dat je het niet wilt? :+

Ik dacht alleen dat er op IM wat betreft uitgelicht anders naar gekeken werd, + ik had het niet verwacht dus dan mag ik dat toch aankaarten.

Dat is toch niet meteen muggenziften zoals Titanic aangeeft.. Ik gooi alleen een balletje op :+ gewoon zodat het duidelijk word, of zodat er iets mee gedaan kan worden. Niks ernstigs maar ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn die dat met zo'n topic liever niet hebben. Zoals ik al zei, mijn gevoel erbij was heel dubbel en ik weet nu niet of ik het bij deze wel of niet gewild had.

Zet een zinnetje bij de 'regels' van IM als; IM topic kunnen ook worden geselecteerd voor uitgelicht. Indien je dit liever niet hebt, geeft dit dan even aan in het topic, dan is dit voor ons meteen duidelijk.

Hoeft niet moeilijk, en als iemand er dan over gaat 'zeuren' kan je die persoon altijd nog op de regels wijzen waarin vermeld staat hoe of wat.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

xAnthea
Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:13

LoveUggs schreef:
xAnthea schreef:
Precies wat xTitanic zegt... Als je niet wil dat het topic in uitgelicht komt, dan neem je daar zelf maar initiatief voor. Zet het in je topic of stuur een Pb naar de mod. Ik vind niet dat je de mods moet opzadelen met meer (en in mijn ogen onnodig) werk.


Dat is toch ook een van de opties die ik voorstel? Zelf in het topic vermelden dat je het niet wilt? :+

Ik dacht alleen dat er op IM wat betreft uitgelicht anders naar gekeken werd, + ik had het niet verwacht dus dan mag ik dat toch aankaarten.

Dat is toch niet meteen muggenziften zoals Titanic aangeeft.. Ik gooi alleen een balletje op :+ gewoon zodat het duidelijk word, of zodat er iets mee gedaan kan worden. Niks ernstigs maar ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn die dat met zo'n topic liever niet hebben. Zoals ik al zei, mijn gevoel erbij was heel dubbel en ik weet nu niet of ik het bij deze wel of niet gewild had.

Zet een zinnetje bij de 'regels' van IM als; IM topic kunnen ook worden geselecteerd voor uitgelicht. Indien je dit liever niet hebt, geeft dit dan even aan in het topic, dan is dit voor ons meteen duidelijk.

Hoeft niet moeilijk, en als iemand er dan over gaat 'zeuren' kan je die persoon altijd nog op de regels wijzen waarin vermeld staat hoe of wat.

Dat kon ik niet opmaken uit je post. Heb hem nogmaals doorgelezen en bij jouw suggesties moeten de mods of beheerders toch iets aanpassen (of de regels aanpassen, of dat vinkje, of de mods sturen een pb dat je in de selectie zit). Mijn excuses als ik het dus fout geïnterpreteerd heb. Bij mij gaat het erom dat jij zelf actie onderneemt (in je topic zetten dat je het topic niet in uitgelicht wil of zelf een pb sturen). Imo is daar geen vinkje of aanpassing van de regels voor nodig.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

LoveUggs
Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:24

Het waren enkel wat opties door mij of anderen genoemd. Probeer enkel mee te denken. En als er geacht word dat iemand in het topic zegt er niet in te willen, moet dat wel ergens in de regels staan :)

Niks moet hoor, t is alleen een idee. Als ik het niet wil zet ik het er in het vervolg gewoon bij, maar als daarin wat duidelijkheid komt is dat voor iedereen fijn toch? :)

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

xAnthea
Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 22:08

Maar bij ITP staat er toch ook niets van 'uitgelicht' in de regels? Uitgelicht is iets van Bokt, en elk topic met mooie foto's, mooi verhaal, ... kan in uitgelicht komen. Dat staat in dit topic. Dus ja, een topic van IM kan dan ook in uitgelicht komen te staan. Wil je dat niet, dan maak je ofwel lelijke foto's, ofwel geef je dat zelf aan.

Ik heb ook aangegeven dat ik niet wil dat mijn topic op de Facebook pagina komen. Niet iedereen die ik persoonlijk ken, moet weten dat ik op dit spel zit :) Maar ook dat staat nergens aangegeven. Ga ik niet over lopen zeuren. Ik wil mijn topics daar niet, ik stuur een PB en mijn topics zal je niet meer op de FB pagina vinden. Dat is nog geen 5 minuutjes werk :)

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

oomens
Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 05:43

Ligt het aan mij, of is het nu al een paar keer gebeurd dat sommige topics twee dagen achter elkaar in Uitgelicht staan? Volgens mij stond bijvoorbeeld die foto met de Zweedse vlag er gisteren ook.

Schoentje, kerstmuts en [o]

xAnthea
Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 06:41

oomens schreef:
Ligt het aan mij, of is het nu al een paar keer gebeurd dat sommige topics twee dagen achter elkaar in Uitgelicht staan? Volgens mij stond bijvoorbeeld die foto met de Zweedse vlag er gisteren ook.

Dat is al een hele tijd zo. Als er geen topics zijn om in uitgelicht te zetten, dan staan andere er 2 keer in.

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:18

xAnthea schreef:
oomens schreef:
Ligt het aan mij, of is het nu al een paar keer gebeurd dat sommige topics twee dagen achter elkaar in Uitgelicht staan? Volgens mij stond bijvoorbeeld die foto met de Zweedse vlag er gisteren ook.

Dat is al een hele tijd zo. Als er geen topics zijn om in uitgelicht te zetten, dan staan andere er 2 keer in.

HierIk wil ik wederom weer op ingaan...
Ik heb toevallig een ITP gemaakt en dag nadien staan er bij uitgelicht nog steeds 2 van uitgelicht de dag ervoor mij maak je niet wijs dat een topic over het hoofd gezien wordt of de foto's niet uitgelicht waardig waren?

Vind het jammer... om een of andere reden krijg ik ook zelden reacties op mijn topics als ik ene open. Triest vind ik dat want ik spendeer tijd aan uploaden en typen van het topic.

Krijg meer her gevoel dat het een selectie wordt want zie zéér vaak ook dezelfde bokkers in uitgelicht terecht komen.
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 27-08-18 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Leef en laat leven.

purny
Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:21

Ik vind het triester dat je verwacht dat er reacties komen. Je plaatst een foto topic komen er reacties heb je geluk en anders niet.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 13:19

Lol, dat is vaak waarom mensen graag foto topics openen, voor de reacties :+ Zo triest is het niet hoor :+

purny
Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 13:21

Als ik een foto topic open open ik omdat ik het wil delen. Reacties graag of niet

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 13:31

Dat is dan voor jou zo, het is nogal oneerlijk om te zeggen dat andere mensen triest zijn omdat ze een reactie ook wel leuk vinden.

Murthul
Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 13:40

Art_Ificious schreef:
xAnthea schreef:
oomens schreef:
Ligt het aan mij, of is het nu al een paar keer gebeurd dat sommige topics twee dagen achter elkaar in Uitgelicht staan? Volgens mij stond bijvoorbeeld die foto met de Zweedse vlag er gisteren ook.

Dat is al een hele tijd zo. Als er geen topics zijn om in uitgelicht te zetten, dan staan andere er 2 keer in.

HierIk wil ik wederom weer op ingaan...
Ik heb toevallig een ITP gemaakt en dag nadien staan er bij uitgelicht nog steeds 2 van uitgelicht de dag ervoor mij maak je niet wijs dat een topic over het hoofd gezien wordt of de foto's niet uitgelicht waardig waren?

Vind het jammer... om een of andere reden krijg ik ook zelden reacties op mijn topics als ik ene open. Triest vind ik dat want ik spendeer tijd aan uploaden en typen van het topic.

Krijg meer her gevoel dat het een selectie wordt want zie zéér vaak ook dezelfde bokkers in uitgelicht terecht komen.



Uitgelicht is inderdaad een selectie. Wij maken de selectie op basis van wat beschikbaar is, maar het is voor ons geen “moetje” om de 5 nieuwe foto’s per dag te halen. We kiezen de mooiste foto’s, de bijzonderste verhalen ect zodat uitgelicht niet vol komt te staan met puur alles dat gepost word, maar dat het juist interessant blijft om te kijken naar de mooiste/leukste/meest bijzondere topics. Het kan dus inderdaad dat er wel genoeg topics zijn maar er geen 5 nieuwe topics in uitgelicht komen. :)

De Turtle.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dewii, lina1998, musiqolog, Rupser en 6 bezoekers