[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:01

Heel vervelend maar ik vind echt dat grapjes moeten kunnen zonder dat je je aangevallen voelt. Ik gun je echt je uitgelicht wel.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-20 21:01

Laten we het hier vooral leuk houden dames :)

Uitgelicht is inderdaad uitsluitend voor paarden bedoeld, omdat we in de basis toch echt een paardenforum zijn. Daar gaan we ook niets aan veranderen, maar ik begrijp de vraag en het is goed dat je hem stelt :j

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:30

Wat een gezanik om niks zeg... We gaan toch ook niet met zijn allen zitten klagen als je paarden topic er niet inkomt..

@AfricanLady, je hebt je antwoord. Vrijwel direct al. Ga er dan ook niet over in discussie. Lees het topic even door, dan zie je dat je vraag al eens beantwoord is. Scheelt een hoop gedoe en discussie.

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:42

LoveUggs schreef:
Wat een gezanik om niks zeg... We gaan toch ook niet met zijn allen zitten klagen als je paarden topic er niet inkomt..

@AfricanLady, je hebt je antwoord. Vrijwel direct al. Ga er dan ook niet over in discussie. Lees het topic even door, dan zie je dat je vraag al eens beantwoord is. Scheelt een hoop gedoe en discussie.


En jij komt er als een spuit 11 nog eens na afloop weer even tussen om het vuurtje op te stoken dus wat denk jij beter te zijn.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:51

AfricanLady schreef:
LoveUggs schreef:
Wat een gezanik om niks zeg... We gaan toch ook niet met zijn allen zitten klagen als je paarden topic er niet inkomt..

@AfricanLady, je hebt je antwoord. Vrijwel direct al. Ga er dan ook niet over in discussie. Lees het topic even door, dan zie je dat je vraag al eens beantwoord is. Scheelt een hoop gedoe en discussie.


En jij komt er als een spuit 11 nog eens na afloop weer even tussen om het vuurtje op te stoken dus wat denk jij beter te zijn.


Ken je dat zinnetje; Kindjes die vragen......

Ik probeer je duidelijk te maken dat je even verder moet kijken dan je neus lang is. Dan had je het antwoord op je vraag al gehad en deze niet hoeven te stellen.
Dat had, voor jou, een hoop frustratie gescheeld, want blijkbaar vind je het lastig als iemand je iets verteld waar jij het niet mee eens bent. Geeft niet hoor, dat leer je met de tijd. De een is wat eerder volwassen dan de ander.

Een hele fijne avond gewenst, en ik hoop dat je er wat van opsteekt. :) :wave:

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:58

Maar je begrijpt toch zelf ook dat ze boos reageert als jij nog even mosterd na de maaltijd komt rellen? Heeft niks met volwassen zijn te maken maar met je timing want je hebt echt een punt maar dit is niet constructief.

Houd het gewoon chill.

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:05

LoveUggs schreef:
AfricanLady"
[quote="LoveUggs schreef:
Wat een gezanik om niks zeg... We gaan toch ook niet met zijn allen zitten klagen als je paarden topic er niet inkomt..

@AfricanLady, je hebt je antwoord. Vrijwel direct al. Ga er dan ook niet over in discussie. Lees het topic even door, dan zie je dat je vraag al eens beantwoord is. Scheelt een hoop gedoe en discussie.
[/quote

En jij komt er als een spuit 11 nog eens na afloop weer even tussen om het vuurtje op te stoken dus wat denk jij beter te zijn.


Ken je dat zinnetje; Kindjes die vragen......

Ik probeer je duidelijk te maken dat je even verder moet kijken dan je neus lang is. Dan had je het antwoord op je vraag al gehad en deze niet hoeven te stellen.
Dat had, voor jou, een hoop frustratie gescheeld, want blijkbaar vind je het lastig als iemand je iets verteld waar jij het niet mee eens bent. Geeft niet hoor, dat leer je met de tijd. De een is wat eerder volwassen dan de ander.

Een hele fijne avond gewenst, en ik hoop dat je er wat van opsteekt. :) :wave:[/quote


Het was al klaar toen jij er nog eens bij kwam dus dat jij met volwassen zijn komt strooien heb jij niks over te zeggen aangezien jij niet eens weet hie jij je zo moet gedragen
Ik ben je kind niet die jij wat duidelijk moet maken

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:07

Mijn reactie was een half uurtje na NasdjaNadja, maar nvm. Ze kan er ook leering uithalen ipv in de aanval te schieten (tegen vrijwel iedereen die regeert). Het 'gezanik' sloeg op de hele discussie. Mijn reactie was verder volgens mij vrij netjes. Direct. Maar wel netjes..

@AfrikanLady, de manier waarop jij praat, daar ga ik niet mee in discussie. Ik wens je een fijne avond en hoop dat je eens een leuk paard op de foto zet en daarmee in uitgelicht komt.

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:11

LoveUggs schreef:
Mijn reactie was een half uurtje na NasdjaNadja, maar nvm. Ze kan er ook leering uithalen ipv in de aanval te schieten (tegen vrijwel iedereen die regeert). Het 'gezanik' sloeg op de hele discussie. Mijn reactie was verder volgens mij vrij netjes. Direct. Maar wel netjes..

@AfrikanLady, de manier waarop jij praat, daar ga ik niet mee in discussie. Ik wens je een fijne avond en hoop dat je eens een leuk paard op de foto zet en daarmee in uitgelicht komt.



Ik hoef niet met een paard in uitgelicht te komen en als je mijn bericht echt zou begrijpen dan zou je dat snappen :')

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:30

LoveUggs schreef:
Mijn reactie was een half uurtje na NasdjaNadja, maar nvm.


Ja, waarin ze verzoekt om het gezellig te houden.

Brb ik ga nu foto's van m'n katten maken.

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:33

MarcoBorsato schreef:
LoveUggs schreef:
Mijn reactie was een half uurtje na NasdjaNadja, maar nvm.


Ja, waarin ze verzoekt om het gezellig te houden.

Brb ik ga nu foto's van m'n katten maken.


Jammer dat het kattenforum via bokt offline is gehaald met die 1 april grap vorig jaar :')
Anders kon die daar in uitgelicht.
Krabt was het toch haha
Mischien subforum via bokt krabt en blaft xD knort, loeit etc *\o/*

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 03:39

Moderatoropmerking:
er is inmiddels door meerdere teamleden verduidelijkt welke categorie foto's wel en niet in aanmerking komen voor uitgelicht, nu dan graag het verzoek om deze discussie te laten voor wat het is

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-20 10:33

Er stond vandaag een topic in Uitgelicht ([UK] [TEK] Terug aan de slag met tekenen) waarvan de foto's helaas niet meer werkten. Ik heb het zojuist aangepast, dus schrik niet als jullie ineens een verandering hebben gezien op de voorpagina! :D

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 00:51

Leuk initiatief zo met dierendag :))

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 07:58

Jaaa superleuke uitgelichts vandaag!

Selina

Berichten: 14271
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 08:00

Lol m’n schele in uitgelicht :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 08:04

Hee wat leuk zeg!!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 08:22

Ik wilde al gaan temmen omdat iemand blijkbaar ineens allerlei niet-paardentopics in uitgelicht had laten glippen, en kwam er pas in dit topic achter dat het vandaag dierendag is.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-20 11:49

Bedankt voor jullie complimentjes! :D

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 08:39


NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-20 08:45

Daihyo schreef:
Vandaag staat er een topic uit maart in Uitgelicht. Laatste update van TS is van 6 augustus. Is dat bewust gekozen?
[BKR] Even voorstellen...mijn knappe Spaanse valk!


Nee, dat is er een beetje tussendoor geglipt inderdaad, scherp! Door de nieuwe reacties was hij bij ons omhoog gekomen, maar we hadden inderdaad even moeten checken hoe en wat. Voor nu laten we hem staan, maar wel een leer voor de volgende keer :j Bedankt voor het melden in ieder geval! :D

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 08:49

No problem :D
Ik vroeg het me af :D

Cynthia82

Berichten: 9299
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:40

Zijn de regels voor Uitgelicht aangepast?
Er staat een topic van 2006, eentje van 2017 en eentje van 2019 tussen.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-20 21:57

De regels zijn niet aangepast, maar we gaan er op dit moment wel een beetje creatiever mee om. Het aanbod aan fototopics is de laatste tijd erg beperkt, dus moeten we soms een beetje 'out of the box' denken om ervoor te zorgen dat we niet dezelfde topics dagenlang in Uitgelicht hebben staan. In dit geval zijn het inderdaad topics die al een tijd geleden gestart zijn, maar waar recentelijk nog in gepost is :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 22:08

NadjaNadja schreef:
De regels zijn niet aangepast, maar we gaan er op dit moment wel een beetje creatiever mee om. Het aanbod aan fototopics is de laatste tijd erg beperkt, dus moeten we soms een beetje 'out of the box' denken om ervoor te zorgen dat we niet dezelfde topics dagenlang in Uitgelicht hebben staan. In dit geval zijn het inderdaad topics die al een tijd geleden gestart zijn, maar waar recentelijk nog in gepost is :)

Ik vind het leuk. Zo kom je nog eens wat tegen waar je, of ik dan, normaal niet snel op zou klikken :).