[TECH] Gestipte topics verdwijnen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tyleysmiley
Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 20:42

Hiet hetzelfde euvel sinds kort.. Willekeurige topics ontstippen zichzelf, terwijl ik een trouwe meelezers ben, lastiggggg


tyleysmiley
Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Gestipte topics verdwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:56

Blehhhh het blijft voortduren, rete irritant zeg. Bij mij maakt het niet of ik meelees of zelf een reactie plaats, of het een ouder topic is of er komen nieuwe reacties, geen pijl op te trekken. Hebben jullie er nog last van?

tyleysmiley
Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Gestipte topics verdwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 08:20

En noggggg steeds verdwijnen topics, man man, ik heb wel een leven hoor :+ maar dit is momenteel wel ergernis nummero uno.. Is het nou echt zo lastig op te lossen, we horen ook niks meer van Bart, oeps misschien heeft ie ook met verdwenen topics te maken, en is dit topic zelf kwijt geraakt -O-

tyleysmiley
Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:55

Stipje boven het topic, ik herken het ook, ik moet soms ook een paar keer tikken voor het aangestipt staat.
Geen idee of ik via Chrome op Bokt zit, zooooo geen verstand van, ga eens zoeken haha

Edit.. Blijkbaar wissel ik af, via Chrome of de 'gewone Google'... Jullie mogen me uitlachen mensen, want ik heb het idee dat ik iets doms zeg nu :')

tyleysmiley
Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 21:29

Hier ook nog steeds dezelfde ellende, geen pijl op te trekken of ik wel of niet ergens reageer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 36 bezoekers