[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin september 2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131989
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:57

Ik had eigenlijk ook nog een stukje toe willen voegen maar was helaas net te laat. Vandaar dat ik nu maar even van de gelegenheid gebruik maak.

In het BBB van april van dit jaar heb ik een stukje geschreven over mijn gezondheid. Er was toen net uitgezaaide borstkanker geconstateerd en ik had toen net te horen gekregen dat ik niet meer zou kunnen genezen. Dat nieuws sloeg natuurlijk in als een bom. Gelukkig was er nog wel e.e.a. voorhanden qua behandelingen.

Ondertussen heb ik een serie van 6 chemokuren ondergaan, aangevuld met 2 soorten immunotherapie. Het goede nieuws is dat de kuren goed hun werk hebben gedaan en dat mijn ziekte op dit moment stabiel is. Het minder leuke nieuws is dat het een flinke invloed heeft op o.a. mijn concentratie en geheugen. Met als gevolg dat ik mijn werk hier voor Bokt op een lager pitje heb moeten zetten. Concreet komt het er op neer dat ik probeer om binding te houden en graag doe wat in m'n vermogen ligt, maar dat er op dit moment niet al teveel uit mijn handen (en hoofd.....) komt. Hopelijk komt het met rust allemaal weer een stukje op orde.

Ik wil jullie in elk geval bedanken voor alle hartverwarmende reacties die ik de laatste tijd heb gekregen. Jullie steun doet me erg goed en de belofte van april blijft staan: jullie zullen me de komende tijd waarschijnlijk weinig zien, maar jullie zijn nog niet van me af ;) :)

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131989
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin september 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:07

Dank je wel, lief van je :)

Het is inderdaad heel dubbel. Vooral ook omdat ik de grootste tik eigenlijk na afloop van die serie kuren heb gekregen. Ik had verwacht een wat milder traject in te gaan, en juist dan komt de man met de hamer langs terwijl je denkt weer wat op te kunnen gaan bouwen. Maar goed: het is niet anders en we doen het er maar mee :)

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131989
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin september 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 20:39

Jullie ook bedankt en ook bedankt voor de vele PB's :)

Het is inderdaad dubbel, maar het stabiel zijn is natuurlijk wel heel erg fijn nieuws. Ik ga er alles aan doen om dat zo lang mogelijk zo te houden en ik heb er nog steeds m'n zinnen op gezet om de eerste te worden die tegen alle regels in wel beter gaat worden. Call me stupid, maar ik ga er gewoon voor!

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131989
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin september 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 15:01

Poeh, dat is inderdaad wel heel suf. Ik ga proberen of we 'm nog op een andere manier onder de aandacht kunnen brengen. Bedankt voor je oplettendheid.

En dank je wel. We doen ons best :))

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers