Welk kleurtje kan ik verwachten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gimmick11

Berichten: 1098
Geregistreerd: 29-07-08

Re: Welk kleurtje kan ik verwachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:18

Heel gaaf, en wat een mooie merrie ook!

Pandora_19
Berichten: 29
Geregistreerd: 29-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 21:56

XxDiandraxX schreef:
Zoals ik in je andere topic al aangaf denk ik ook wildkleur bruin ivm de donkere hoeven.

Bij mij is dit kaar een wildkleur voske geboren (volle fjord) en die had echt duidelijk witte hoeven.[ [url=m/bLgq1E.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gefeliciteerd met je veulen! En nog een van Lavi op komst wat ik lees in je onderschrift? Ik wist niet dat rodblakk altijd met witte hoefjes werden geboren, weer wat geleerd! Wij hebben altijd alleen maar brunnblak gehad.

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:45

Pandora_19 schreef:
XxDiandraxX schreef:
Zoals ik in je andere topic al aangaf denk ik ook wildkleur bruin ivm de donkere hoeven.

Bij mij is dit kaar een wildkleur voske geboren (volle fjord) en die had echt duidelijk witte hoeven.[ [url=m/bLgq1E.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gefeliciteerd met je veulen! En nog een van Lavi op komst wat ik lees in je onderschrift? Ik wist niet dat rodblakk altijd met witte hoefjes werden geboren, weer wat geleerd! Wij hebben altijd alleen maar brunnblak gehad.

De rodblakke is mijn lavi veulen, geboren na 321 dagen dracht.

Pandora_19
Berichten: 29
Geregistreerd: 29-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 23:11

Oh, nu zie ik het ja! sorry, had maar weer eens half gelezen :+ Wij hebben ook nog een 'echt' fjordenveulen, ook van Lavi!
Laatst bijgewerkt door Pandora_19 op 26-05-20 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Pandora_19
Berichten: 29
Geregistreerd: 29-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 23:13

XxDiandraxX schreef:
Pandora_19 schreef:


Gefeliciteerd met je veulen! En nog een van Lavi op komst wat ik lees in je onderschrift? Ik wist niet dat rodblakk altijd met witte hoefjes werden geboren, weer wat geleerd! Wij hebben altijd alleen maar brunnblak gehad.

De rodblakke is mijn lavi veulen, geboren na 321 dagen dracht.


Oh, nu zie ik het ja! sorry, had maar weer eens half gelezen :+ Wij hebben ook nog een 'echt' fjordenveulen, ook van Lavi!