Mini (Fjordje?) in de maak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Identity
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-07-16

Re: Mini (Fjordje?) in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 20:26

Ik volg al een tijdje stiekem mee en was al bang dat er nog steeds geen veulen was, maar dan nu toch! Wat een leuker zeg! Vind de naam ook heel erg leuk haha :+ Veel plezier gewenst met dit mooie veulen. :j

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-20 00:53

Oh la la is vandaag verkocht aan de ouders van mijn schoonzusje en wat daar helemaal leuk aan is is dat ze op 5 minuten afstand wonen en ik haar ontwikkeling van dichtbij kan volgen <3

Ik wist natuurlijk dat ze gigantisch leuk is, maar dat ze zo snel al verkocht zou zijn had ik niet verwacht (uiteraard blijft ze nog een aantal maanden bij mama)

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Mini (Fjordje?) in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 15:37

Gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuk veulentje is ze geworden! Fijn dat ze dichtbij blijft.

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 19:56

Vandaag alweer 5 daagjes oud <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

senna21

Berichten: 11854
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 23:18

Lief ding.
Knappe merrie ook.

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-20 15:36

Woensdag een shoot gehad met de kleine meid, hier alvast een voorproefje <3

Afbeelding

La_Lune

Berichten: 427
Geregistreerd: 07-01-18

Re: Mini (Fjordje?) in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:37

Oooh! Ik ben nu wel heel benieuwd naar de rest!

MariskadeJ
Berichten: 79
Geregistreerd: 18-11-15

Re: Mini (Fjordje?) in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:28

Wat een knap schqttig ding :D

En wat fijn dat ze zo dichtbij blijft en je haar ontwikkeling kunt volgen.

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-20 08:07

Oeps, door alle drukte helemaal vergeten zo nu en dan een update te plaatsen.
Afbeelding

De kleine meid is alweer ruim een maand oud, ze is vorige week gechipt en het paspoortje zal binnenkort wel naar huis gestuurd worden.

Ook heeft ze vorige week een shoot gehad voor de Penny waar ze (waarschijnlijk volgend jaar) in zal verschijnen :D ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.
Afbeelding

Woensdag is er bevestigd dat ze er volgend jaar juni/juli een half broertje of zusje bij krijgt. Femme is drachtig van de hengst Diego B. Van Hedel.
Afbeelding

Mevrouw begint aardig te verharen en vooral op haar hoofd. Er komt een behoorlijk donkere kleur onder vandaan en ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.
Afbeelding

Mama Femme had 2 weken geleden haar stamboekopname en keuring. Ze werd als eerste gekeurd waar ik al erg blij was met het resultaat, ze kreeg namelijk een mooie 2e premie. Maar toen ik erna door moest voor de stamboekopname werd ze vetiniar gekeurd, alles was helemaal goed op 1 iets scheef voetje na waarop ze afgekeurd werd. Ik kreeg dus geen resultaten mee en ook werd ze niet opgenomen in het stamboek, wel zou ik haar nog mee mogen nemen naar de nakeuring voor als het ware een 'second opinion'.
Toen de hengstenhouder hier de woensdag erna was stond hij vol verbazing te kijken en had dat nog nooit eerder meegemaakt (er zijn blijkbaar pony's opgenomen in het stamboek met veel grotere mankementen) dus hebben contact opgenomen met het stamboek, dus we wachten nog even tot zij de resultaten binnen hebben en hopen haar te laten keuren door de vetiniar van het stamboek zelf zodat ze alsnog opgenomen kan worden.
Afbeelding